-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги незалежного консультанта для здійснення незалежної перевірки на відповідність окремих службовців Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку вимогам законодавства та внутрішніх нормативних документів
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період уточнення:
16.04.2025 17:23 - 21.04.2025 00:00
Відповідь надана
Чи були пердбачені кошти на ці витрати в кошторисі бюджету?
Номер:
e6b6e15dd6f04026b245d91e2d31fc9e
Дата опублікування:
20.04.2025 23:13
Опис:
Чи були пердбачені кошти на ці витрати в кошторисі бюджету на початок 2025 року року , чи вони зявилися в результаті перерозподілу? Хто прийняв відповідне рішення якщо це перерозподіл?
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення.
На виконання зобов’язань, викладених у Листі про наміри Уряду України та Національного банку України від 11 грудня 2024 року, а також Меморандуму про економічну та фінансову політику, Національна комісія з цінних паперів (далі – НКЦПФР, Комісія) має провести незалежну перевірку на відповідність Голови та членів Комісії вимогам статті 12 Закону України «Про державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків» та Кодексу етики працівника НКЦПФР. Цей процес має ґрунтуватися на розкритті інформації відповідно до Кодексу етики та проводитися в консультаціях з міжнародними фінансовими організаціями (зокрема МВФ, СБ).
Дата відповіді:
23.04.2025 14:38
Відповідь надана
Очивидно.
Номер:
5abb27c3f83a4e7ab8b664b1e8ad8aac
Дата опублікування:
20.04.2025 23:07
Опис:
Очивидним є, що спроба забезпечити "анитикорупційне алібі" діючих членів НКЦПФР провалилась не розпочавшись однак сама ідея такоє перевірки є розумною, якщо вона буде базуватися на суспільному моніторингу та обговоренні. Чи є бажання НКЦПФР перед проведенням настільки суттєвої дії як "закупівля перевірки доброчесності" організувати громадські обговорення щодо технічних та етично/філософських критерів оцінки вищенаведених посадових осіб?
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення.
На виконання зобов’язань, викладених у Листі про наміри Уряду України та Національного банку України від 11 грудня 2024 року, а також Меморандуму про економічну та фінансову політику, Національна комісія з цінних паперів (далі – НКЦПФР, Комісія) має провести незалежну перевірку на відповідність Голови та членів Комісії вимогам статті 12 Закону України «Про державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків» та Кодексу етики працівника НКЦПФР. Цей процес має ґрунтуватися на розкритті інформації відповідно до Кодексу етики та проводитися в консультаціях з міжнародними фінансовими організаціями (зокрема МВФ, СБ).
Строк виконання цього завдання визначений Меморандумом про економічну та фінансову політику — кінець червня 2025 року.
Дата відповіді:
23.04.2025 14:23
Відповідь надана
Умови договору
Номер:
4af51190d964447bbce952d75108c703
Дата опублікування:
20.04.2025 22:59
Опис:
Стандартним, але не дуже етичним прийомом замовника є формулювання "подає погоджений замовником проект" однак при цьому механіз самого погодження чітко не прописаний в умовах, що робить виконавця "заручником" замовника, так як замовник "невідповідному" виконавцю ніколи не погодить проект, розірве договір як такий що не виконаний в належні терміни. Як саме буде відбуватися процедура погодження на всіх етапах?
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення.
На виконання зобов’язань, викладених у Листі про наміри Уряду України та Національного банку України від 11 грудня 2024 року, а також Меморандуму про економічну та фінансову політику, Національна комісія з цінних паперів (далі – НКЦПФР, Комісія) має провести незалежну перевірку на відповідність Голови та членів Комісії вимогам статті 12 Закону України «Про державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків» та Кодексу етики працівника НКЦПФР. Цей процес має ґрунтуватися на розкритті інформації відповідно до Кодексу етики та проводитися в консультаціях з міжнародними фінансовими організаціями (зокрема МВФ, СБ).
Строк виконання цього завдання визначений Меморандумом про економічну та фінансову політику — кінець червня 2025 року.
Комісія зацікавлена у строк виконати структурний маяк Меморандуму, оскільки це безпосередньо впливає на підтримку України в умовах триваючої агресії, та не висуватиме безпідставних вимог до виконавців.
Дата відповіді:
23.04.2025 14:23
Відповідь надана
Суспільна важливість.
Номер:
3847e9cb484c46f0a5167ade0fe20ffc
Дата опублікування:
20.04.2025 22:54
Опис:
Враховуючи значну суспільну важливість доброчесності членів НКЦПФР, дивним є відсутність громадського оброворення критеріїв та принципів оцінки їх доброчесності в технічному завдання. Наприклад: перевірка на отримання та спостоб відчуження нерухомості на тимчасово окупованій території. Звязків з країною агресором. Або фактчекінг перевірка аргументів наведених у ЗМІ, у тому числі, що стосується членів родини осіб що перевіряються. Перевірка на відповідність способу життя. Пропонуємо доповнити технічне завдання.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення.
На виконання зобов’язань, викладених у Листі про наміри Уряду України та Національного банку України від 11 грудня 2024 року, а також Меморандуму про економічну та фінансову політику, Національна комісія з цінних паперів (далі – НКЦПФР, Комісія) має провести незалежну перевірку на відповідність Голови та членів Комісії вимогам статті 12 Закону України «Про державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків» та Кодексу етики працівника НКЦПФР. Цей процес має ґрунтуватися на розкритті інформації відповідно до Кодексу етики та проводитися в консультаціях з міжнародними фінансовими організаціями (зокрема МВФ, СБ).
Предмет закупівлі стосується виконання міжнародних зобов’язань України і сфокусований виключно на них.
Дата відповіді:
23.04.2025 14:22
Відповідь надана
Кваліф ритерій.
Номер:
14e000381647480cab401817561043b9
Дата опублікування:
20.04.2025 22:45
Опис:
"працювати в Комісії принаймні протягом останнього року перед проведенням оцінки або мати будь-які інші стосунки з НКЦПФР, її керівництвом чи співробітниками, які могли б поставити під сумнів об'єктивність оцінки;" - чому лише року ? (логічним було б мінімум весь час повноважень сучасного складу комісії,* чи вже є обраний кандидат - в минулому співробітник?) цей пункт розповсюджується на на всіх співробітників учасника ? як це буде перевірятись?
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення.
Цей пункт стосується осіб, що будуть залучені у проведення перевірки.
Строк в один рік визначений за аналогією до статті 26 Закону України «Про запобігання корупції».
Комісія здатна визначити, чи особи, які надають їй відповідну послугу, працювали в Комісії раніше, чи ні.
Дата відповіді:
23.04.2025 14:22
Відповідь надана
Досвід робітників
Номер:
85efbf4e93bc4e24a8d055ac6d86eda8
Дата опублікування:
20.04.2025 22:40
Опис:
Яким чином буде перевірятись у досвід працівників щодо проведення оцінювання не менше п’яти років у фінансовому секторі, на ринках капіталу та сфері зовнішніх оцінок елементів корпоративного управління, підтверджений досвід роботи з міжнародними стандартами фінансового регулювання та фінансової етики, зокрема, досвід опрацювання міжнародних стандартів та найкращих практик, включаючи, але не обмежуючись принципами IOSCO, керівними принципами ОЕСР та нормативно-правовою базою ЄС для ринків капіталу?
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення.
Учасник закупівлі має надати підтверджуючі документи ( згідно п.2.1. Додатку 2 до тендерної документації) в обсязі, який він сам вважає достатнім для підтвердження такого досвіду.
Працівники Комісії мають належний досвід, щоб оцінити подані документи.
Дата відповіді:
23.04.2025 14:22
Відповідь надана
10 річний досвід
Номер:
be96a3165ff4480bad32fbeca9a9cac5
Дата опублікування:
20.04.2025 22:37
Опис:
Яким саме чином буде перевірятись 10 річний досвід? посилання на пункти тендерної документації?
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення.
Учасник закупівлі має надати підтверджуючі документи в обсязі, який він сам вважає достатнім для підтвердження такого досвіду.
Працівники Комісії мають належний досвід, щоб оцінити подані документи.
Дата відповіді:
23.04.2025 14:19
Відповідь надана
Дискримінаційність вимог
Номер:
6eabef919e8844deb9709a479d8042dd
Дата опублікування:
20.04.2025 22:35
Опис:
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (додаток 1, до Тендерної документації) містить вимоги щодо що найменше 10 років досвіду, однак в інших умовах відсутній механізм перевірки відповідного досвіду. Такий механізм: "Запитати критерій, але не забезпечити обовязкового документального підтвердеження" є достатньо відомим механізмом дискримінації учасників, які не мають спеціаліста з державних закупівель, знайомого з професійними, звичайно ж абсолютно випадковими збігами в умовах замовника.
Враховуючи що сфера фінансових ринків майже повністью оновила законодавство з 2020 року , субєктивно достатнім є наявність пятирічного досвіду, який і вимагається підтвердити документально.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення.
Учасник закупівлі має надати підтверджуючі документи в обсязі, який він сам вважає достатнім для підтвердження такого досвіду.
Працівники Комісії мають належний досвід, щоб оцінити подані документи.
Дата відповіді:
23.04.2025 14:19
Відповідь надана
Логічне протирічча
Номер:
653be4909ce94691a818c2ebfb9f52b5
Дата опублікування:
20.04.2025 22:19
Опис:
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (додаток 1, до Тендерної документації) містить вимоги, що прямо логічно протирічать одна одній, а саме: "Консультант має відповідати таким вимогам:
1) щонайменше 10 років досвіду у фінансовому секторі, на ринках капіталу та ..." протирічіть "Консультант не повинен:
1) ...
2) ...
3) мати в минулому особистих або ділових стосунків з особами, які підлягають перевірці." Особа (фізична/юридична) не може працювати на ринку капіталу і не бути субєктом на якого НЕ росповсюджуються владні повноваження членів НКЦПФР.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення.
Робота в підконтрольному Комісії суб’єкті не обов’язково тягне за собою наявність особистих або ділових стосунків з Головою та членами Комісії.
Дата відповіді:
23.04.2025 14:17
Відповідь надана
Вибір Коду ДК
Номер:
b73970fe1876422ab3e879534992501e
Дата опублікування:
20.04.2025 20:08
Опис:
НКЦПФР не займається підприємницькою діяльності, не зовсім коректним є вибір ДК021-2015:
79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління.
Коректним є вибір ДК021-2015: 75131100-4 Загальні кадрові послуги для урядових органів державного управління
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення.
На нашу думку, обраний код ДК коректний, оскільки складова підприємницької діяльності в назві не є обов’язковою — тобто він охоплює консультаційні послуги з питань управління.
Дата відповіді:
23.04.2025 14:15