-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Торги відмінено
790 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 950.00 UAH
Період уточнення:
15.04.2025 19:23 - 09.05.2025 00:00
Відповідь надана
ДЕ ВІДПОВІДЬ???
Номер:
f357410553584d7996badd6985c6dcde
Дата опублікування:
18.04.2025 17:32
Опис:
Шановний замовнику, не потрібно дякуєвати за звернення! Надайте конкретну відповіть чи проводилося дисциплінарне провадження за неправомірне визначення уповноваженою особою переможця закупівліза № UA-2025-02-11-015620-a, якщо ні точому, з посилання на законодавчі норми
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Дата відповіді:
21.04.2025 16:29
Відповідь надана
Не надано відповідь щодо початку дисциплінарного провадження
Номер:
8437b2f76a5046c387bde1740d132145
Дата опублікування:
18.04.2025 15:13
Опис:
Шановний замовник, звертаємо увагу, що відповідно до внутрішній нормативних документів Ви зобов’язані проводити перевірку щодо дій уповноваженої особи Лариса Дударенко, яка дискредитує орган, що впливає на його репутацію та свідчить про не професіоналізм перебуваючи на посаді уповноваженої особи.
Звернення в НАБУ та ДБР надіслано щодо даної посадової особи в перевищенні нею службових повноважень , а також не вжиття заходів керівником щодо початку перевірки відносно зазначених дій.
Чекаємо від Вас адекватної відповіді на наше звернення , а не відписки. З повагою, директор "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП" Володимир МАСЛЕННІКОВ
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення!
Дата відповіді:
18.04.2025 16:45
Відповідь надана
Ігнорування щодо внесення змін
Номер:
117a600853dc4a248ad03a693d2af9c0
Дата опублікування:
18.04.2025 11:07
Опис:
Вітаємо! Шановна уповноважена Лариса Дударенко, просимо Вас не брати гріх на душу в цю страсну п'ятницю та перед таким світлим святом. Вже і так всім зрозуміло під кого конкретно прописані вимоги тендерної документації.
Внесіть зміни та приберіть дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення та зауваження щодо вимоги тендерної документації.
Замовником встановлено мінімальні технічні вимоги до засобів зв’язку, які, на нашу думку, є обґрунтованими та такими, що забезпечують надійне виконання умов договору.
Дата відповіді:
18.04.2025 13:00
Відповідь надана
Щодо видалення дискримінаційних вимог
Номер:
c3c71c5f5e954fea9c0957f903f5efae
Дата опублікування:
18.04.2025 10:19
Опис:
Шановна уповноважена особа! Треба видалити з тд дискримінаційні вимоги щодо радіостанцій 5 Вт. та базової станції 25 Вт. Дуже б не хотілось під Світле Свято Виликодня подавати скаргу з огляду на рішення АМКУ:
Рішення АМКУ №2524р/пк-пз від 11.02.2021
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення та зауваження щодо вимоги тендерної документації.
Замовником встановлено мінімальні технічні вимоги до засобів зв’язку, які, на нашу думку, є обґрунтованими та такими, що забезпечують надійне виконання умов договору.
Відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), кожен потенційний Учасник має право подати Скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель на умови тендерної документації.
Дата відповіді:
18.04.2025 12:59
Відповідь надана
незадоволення відповіддю на звернення
Номер:
318200999ba843ce829c95fe1f523491
Дата опублікування:
18.04.2025 09:56
Опис:
Шановний Замовник!
Наша охоронниа компанія висловлює крайнє незадоволення віповіддю уповноваженої особи Замовника.
Радіозвязок між постами та іншим НЕ ПОВИНЕН БУТИ ОБОВЯЗКОВО УХЧ з дозвільними документами. Маючі радіостанції 2 Вт, ми ще жодного разу не стикалися з поганим зв'язком у м. Києві. Окрім цього є стільниковий зв'язок. Конкретний результат, а саме стійкій звязок між постами, можливо забезпечити не тільки зазначеними засобами 5 Вт +25 Вт.. В рамках проєкту договору учасники погоджуються надавати якісно послуги з фізичної охорони та якщо хтось із кимось не зв'яжеться Замовник може застосувати штрафні санкції, чи розірвати договір.
Ви свідомо лоббіюєте заздалегідь обраного Вами учасника. АМКУ розглядає кожну процедуру закупівлі окремо й не треба посилань на інші процедури. Прибиріть дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Дякуємо за ваше звернення.
Повідомляємо, що вимога щодо наявності радіозв’язку УХЧ-діапазону із відповідними дозвільними документами визначена Замовником виключно з метою забезпечення належної якості надання послуг з фізичної охорони, безперебійного та оперативного зв’язку між постами охорони, групами швидкого реагування.
Відповідно до специфіки об’єкта охорони , Замовником встановлено мінімальні технічні вимоги до засобів зв’язку, які, на нашу думку, є обґрунтованими та такими, що забезпечують надійне виконання умов договору.
Щодо Вашого зауваження про можливість використання стільникового зв’язку або засобів меншої потужності – Замовник не заперечує використання додаткових альтернативних засобів зв’язку, однак наполягає на обов’язковій наявності основного каналу зв’язку, що відповідає зазначеним у документації параметрам. Це обумовлено, зокрема, необхідністю забезпечення стійкого зв’язку навіть у разі відсутності покриття мобільної мережі або інших технічних збоїв.
Інформація щодо можливого «лобіювання» інтересів конкретного учасника не відповідає дійсності. Закупівля проводиться відповідно до принципів добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості. Всі учасники мають рівні права та можливості для участі у процедурі.
Щодо посилань на інші закупівлі – зауважимо, що приклади наведено виключно з метою ілюстрації практики застосування подібних вимог у публічних закупівлях, а не як підстава для відхилення конкретної пропозиції.
Дата відповіді:
18.04.2025 12:58
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
6b66e730de714515990532fe6308b127
Дата опублікування:
17.04.2025 17:17
Опис:
Щановний замовнику, знову штанга з радіостнціями. Навіщо прописувати дискримінаційні вимоги для вже визначеного учасника ТОВ " СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В" якого для участі в процедурі буде підстраховувати та створювати видимість торгів ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП". Вам вже значна кількість учасників пише, що радіостанції з потужністю 5 та 25 Вт є дискримінацією. Оскільки, охоронники між двома різними обєктами які відалено знаходяться друг від друга не будуть звязуватися по радіостанції. Адже для цього є мобільний телефон. Припиніть цей цирк.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Повідомляємо, що вимоги, визначені в тендерній документації, зокрема щодо технічних характеристик радіозв’язку (в тому числі потужності радіостанцій 5 Вт та базових станцій 25 Вт), є результатом внутрішнього аналізу ризиків та оперативних потреб Замовника при наданні охоронних послуг на кількох об'єктах у м. Києві з урахуванням:
• складності логістики об’єктів;
• специфіки реагування у разі загроз безпеці;
• потреби в оперативному та стійкому радіозв’язку, незалежному від покриття мобільних операторів, особливо у разі надзвичайних ситуацій чи порушення енергопостачання;
• дотримання принципу "однакових умов для всіх", без врахування конкретного учасника.
Жодних переваг, домовленостей чи попереднього визначення переможця не відбувається. Усі учасники, які подають пропозиції відповідно до вимог документації, мають рівні шанси на перемогу. Використання виключно мобільного зв’язку не є альтернативою професійному УКХ-радіозв’язку в умовах, де:
• потрібно координувати дії груп швидкого реагування в режимі реального часу;
• відсутнє стабільне покриття мобільного зв’язку в певних приміщеннях;
• може бути відключено електро- або телекомунікаційне забезпечення в умовах воєнного стану або надзвичайної ситуації.
З цієї причини вимоги щодо потужності радіозасобів відповідають реальним потребам та стандартам безпеки, та не є дискримінаційними.
Дата відповіді:
18.04.2025 12:57
Відповідь надана
Про надання інформації
Номер:
45a346805da043eb8fdc0ba12371ecc4
Дата опублікування:
17.04.2025 17:09
Опис:
Шановний замовник, просимо повідомити чи відповідно до внутрішніх процедур замовника було розпочато дисциплінарне провадження стосовно дій уповноваженої особи Лариси ДУДАРЕНКО, яка порушуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі — Особливості) безпідставно та ймовірно з умислом щодо отримання вигоди від третіх осіб прийняла рішення від 14.03.2025 року №4-ЛД-7Р про визнання ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «ЯСТРУБ-В» переможцем в закупівлі Послуг з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3 за ідентифікатором закупівлі UA-2025-02-11-015620-a.
Лише не байдужість дій учасника вчасно виявлено дані факти та оскаржено рішення уповноваженої особи в АМКУ.
Відповідно, АМКУ свої рішенням від 28.03.2025 № 4895-р/пк-пз підтвердив незаконні дії уповноваженої особи та зобов’язав Замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В" (код ЄДРПОУ: 42411792) переможцем процедури закупівлі — "Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-11-015620-a
Враховуючи викладене, зобов’язуємо повідомити чи було проведене дисциплінарне провадження та застосоване дисциплінарне стягненні відповідно до вимог чинного законодавства.
У разі відсутності будь яких дій з боку керівництва НКЦПФР щодо не реагування на викладенні факти свідчитиме про некомпетентність та покриття злочинну свого підлеглого працівника, що є підставою для звернення до правоохоронних органів НАБУ, ДБР та прокуратури з метою надання оцінки даним фактам та зловживанням службовим становищем.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Повідомляємо, що відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), усі рішення, дії та бездіяльність уповноважених осіб Замовника у межах попередньої процедури закупівлі (ідентифікатор UA-2025-02-11-015620-a) були предметом розгляду органу оскарження — Антимонопольного комітету України. За результатами розгляду відповідної скарги, рішенням АМКУ від 28.03.2025 № 4895-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення про визначення переможця. Замовником було виконано рішення АМКУ у повному обсязі та процедуру закупівлі — відмінено.
Відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), кожен потенційний Учасник має право подати Скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель на умови тендерної документації.
Дата відповіді:
18.04.2025 12:56
Відповідь надана
Радіостанції з потужністю вихідного синаллу 5Вт
Номер:
69cc71458591452699dce3706816bf92
Дата опублікування:
16.04.2025 10:37
Опис:
В Додатку 4 до тендерної документації, Ви вимагаєте: «Документи, що підтверджують наявність професійних засобів радіозв’язку між охоронниками :
- довідка в довільній формі про наявність засобів професійного радіозв’язку для здійснення координації дій працівників охорони; - відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких….»
Зауважимо, що предметом договору є фізична охорона, а саме фізична охорона одного цілодобового поста охорони!. Даний вид послуг (робіт) виконується на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності, отримання якої регламентується Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 та Законом про охоронну діяльність. Стаття 9. Права суб'єкта охоронної діяльності передбачено: 1. Суб'єкт охоронної діяльності має право:1) для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України; 2) для забезпечення радіозв'язку використовувати в установленому порядку радіочастоти; 3) використовувати в охоронній діяльності службових собак; 4) використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення; 5) використовувати транспорт реагування; 6) одержувати за своїм письмовим запитом від замовника послуг з охорони відомості та копії документів, необхідні для здійснення заходів охорони на об'єкті охорони; 7) за згодою замовника послуг з охорони (його представника) оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації.
ЖОДНИМ НОРМАТИВНИМ ДОКУМЕНТОМ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО, ЩО ЗДІЙСНЕННЯ КООРДИНАЦІЇ ДІЙ ПРАЦІВНИКІВ ОХОРОНИ МАЄ БУТИ САМЕ РАДІОСТАНЦІЯМИ ПОТУЖНІСТЮ НЕ МЕНШЕ 5 ВТ! Для здійснення координації дій працівників охорони достатньо використовувати радіостанції потужністю 2 Вт.
Встановивши дану вимогу, Ви навмисно обмежуєте коло учасників (що має ознаки лобіювання інтересів конкретного учасника, який має відомості на експлуатацію радіоелектронних засобів потужністю не менше ніж 5 Вт), та є грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО вилучити з Тендерної документації вимогу щодо ОБОВ’ЯЗКОВОГО надання Учасником відповідних дозволів на експлуатацію радіоелектронних засобів, саме ПОТУЖНІСТЮ НЕ МЕНШЕ 5 Вт.
В разі не внесення змін то тендерної документації по пунктам цього звернення в Додаток 4, ця закупівля нами буде зупинена шляхом подання скарги до АМКУ та звернення до ДАСУ
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за ваше звернення та зауваження щодо вимоги тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", вимоги до предмета закупівлі мають бути об'єктивно необхідними та пропорційними до потреб замовника.
У нашому випадку, пости охорони розташовані на відстані приблизно 5 кілометрів один від одного. Згідно з технічними характеристиками радіостанцій, потужність передавача безпосередньо впливає на дальність та якість зв'язку. Наприклад, при потужності передачі 2 Вт у міських умовах дистанція зв'язку становить від 1 до 3 км, а у відкритій місцевості — від 3 до 5 км. Натомість радіостанції з потужністю 5 Вт забезпечують зв'язок на відстані від 1 до 5 км у міських районах та від 3 до 8 км у відкритій місцевості.
Враховуючи можливі перешкоди та особливості місцевості, використання радіостанцій потужністю не менше 5 Вт є об'єктивно необхідним для забезпечення стабільного та якісного зв'язку між постами охорони.
Вимога щодо потужності радіостанцій не менше 5 Вт не є дискримінаційною, оскільки вона обґрунтована реальними потребами забезпечення ефективного зв'язку на об'єктах охорони. Це відповідає принципу пропорційності, визначеному у пункті 3 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", який передбачає, що технічні вимоги повинні бути пропорційними до предмета закупівлі та не обмежувати конкуренцію.
Таким чином, встановлення вимоги щодо потужності радіостанцій не менше 5 Вт є обґрунтованим та не порушує принципів відкритості та прозорості закупівель.
Просимо ознайомитися, як приклад, з рішенням комісії АМКУ від 24.02.2025 № 2798-р/пк-пз.
Дата відповіді:
18.04.2025 09:23
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
dc80ec75d08f4126b75b1ad5c063e654
Дата опублікування:
16.04.2025 10:27
Опис:
Шановний Замовник!
Вами в п.2 Додатку 4 до тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги,а саме:
"- відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання цифрового УКХ радіотелефонного зв’язку видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 5 Вт (в кількості не менш ніж 3 (три) шт.), а також документальне підтвердження наявності таких.
- відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти видані Учаснику уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт, а також документальне підтвердження наявності ."
Базові станції розміщені в м. Київ з потужністю передавача не менше 25 Вт мають лише декілька охоронних компаній, вузьке коло яких й може взяти участь у Вашій закупівлі. Наша компанія має радіостанції потужністю вихідного сигналу передавача 2 Вт та орендує базову станцію й правомірно її використовує що достатньо для надання послуг у Вашій закупівлі, але ми не можемо взяти участь через зазначені вище дискримінаційні вимоги, які треба прибрати з тендерної документації. Або скарга до АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за ваше звернення та зауваження щодо вимоги тендерної документації.
У даному випадку, вимоги щодо наявності присвоєнь радіочастот із потужністю передавача не менше 5 Вт для абонентських радіостанцій та 25 Вт для базових станцій ґрунтуються на об'єктивній потребі Замовника забезпечити ефективний, безперебійний та надійний радіозв’язок між постами охорони в умовах великого міста (м. Київ), де рівень електромагнітних перешкод є підвищеним, і слабосигнальні радіостанції потужністю 2 Вт можуть не забезпечити необхідний рівень зв’язку. Зазначені вимоги не мають ознак дискримінації відповідно до частини 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки:
-є технічними вимогами до забезпечення радіозв’язку, що є критично важливим елементом безпеки об’єктів охорони;
-можуть бути виконані будь-яким учасником, який має відповідну ліцензію, технічне забезпечення та правовстановлюючі документи згідно з законодавством.
Факт оренди базової станції не звільняє учасника від обов’язку надати документальне підтвердження права на експлуатацію РЕЗ із визначеними характеристиками потужності, а саме 25 Вт, що обґрунтовано потребами об'єкта охорони. Потужність передавача в 2 Вт, зазначена у Вашому зверненні, не відповідає технічним характеристикам, визначеним у тендерній документації, і, відповідно, не гарантує необхідну якість зв’язку.Таким чином, вимоги тендерної документації є обґрунтованими, законними та такими, що відповідають інтересам безпеки Замовника, і не підлягають зміні чи скасуванню.
Просимо ознайомитися, як приклад, з рішенням комісії АМКУ від 24.02.2025 № 2798-р/пк-пз.
Дата відповіді:
18.04.2025 09:21