-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного корпусу поліклініки (буд.літ.Б-7) в КНП «2-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА» на вул. Симоненка, 4 у м.Львові
Завершена
16 833 738.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 168.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 84 168.69 UAH
Період уточнення:
15.04.2025 15:49 - 26.04.2025 00:00
Відповідь надана
ліцезія
Номер:
513ccad80482423dbd473468cc88f877
Дата опублікування:
24.04.2025 19:34
Опис:
Вимагаємо забрати вимогу: Для підтвердження права на виконання робіт, надати в складі тендерної пропозиції скан-копію ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення, виданою Державною службою України з надзвичайних ситуацій на ІМ’Я УЧАСНИКА, а саме: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень Водночас, роботи, що є предметом закупівлі, що наведені у технічному завданні становлять до 1%
незаконно вимагати таку ліцензію видану саме на ім’я учасника.
Адже при закупівлі робіт учасник не може бути позбавлений права залучити субпідрядника на певну частину робіт і надати його ліцензію в складі пропозиції.
Наше підприємство має багаторічний досвід співпраці з компанією, яка має ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення і ми, за потреби, могли б залучити це підприємство до виконання робіт в якості субпідрядника.
Проте дискримінаційні умови тендерної документації замовника не дають нам такої можливості.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Вимагаємо вилучити дану вимогу до 24.04.25 року 12:00 год, в протилежному випадку ви подаємо скаргу.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції від 23.10.2024 року) з урахуванням положень Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції від 17.04.2025 року) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи положення частини 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції від 23.10.2024 року), ми не заперечуємо і не перешкоджаємо Вашому праву залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Також, хочемо наголосити, що вимоги тендерної документації однакові для всіх і до всіх застосовується рівне ставлення.
Дата відповіді:
25.04.2025 11:21
Відповідь надана
Забрати вимогу про акт огляду
Номер:
3878c6be5f72406d93bb6ebebe8ed81e
Дата опублікування:
24.04.2025 19:02
Опис:
Вимагаємо видалити вимогу з відвідування об"єкту зі складанням акту обстеження в період звернення за роз’ясненням , який має бути підписаний учасником та замовником, оскільки вимога про відвідування об"єкту НЕОДНОРАЗОВО була визнана як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати акт (довідку) огляду, на місці може не виявитись керівника, то у закупівлі зможе прийняти участь лише один учасник, причому, що вірогідно, з максимальною ціною. А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту огляду в складі пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ , а також до Держаудитслужби, НАЗК та НАБУ. У випадку залишення даної вимоги у тендерній документації, ми будемо змушені звернутися з до відповідних органів, уповноважених на викриття корупційних правопорушень. Якщо 25.04.2025 року до 12.00 год не буде внесено змін до тендерної документації, ми подамо скаргу на неправомірні дії замовника до АМКУ
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Однак, звертаємо Вашу увагу на наступне: Учасники в порядку передбаченому статтею 5 Закону України "Про доступ до публічної інформації" (доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію) та статтею 19 цього самого закону (запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту) мають можливість офіційно запросити від замовника проведення огляду і підписання Акту обстеження. Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною та будь хто бажаючий може звернутися до замовника зі запитом про надання будь якої інформації на яку замовник зобов’язаний надати відповідь. Також, станом на момент Вашого звернення Замовник не отримував запити, на які відповіді були б не надані, а тому висновок щодо дискримінації є не доведеним. Наголошуємо, що ми працюємо щодня і ви можете звернутися до нас для здійснення обстеження об’єкта будівництва та підписання даного акту, що є надзвичайно важливим при формуванні пропозиції.
Дата відповіді:
25.04.2025 11:19
Відповідь надана
Банківська гарантія
Номер:
fe0f5757293a440a985f5cce294d4603
Дата опублікування:
24.04.2025 12:58
Опис:
Шановний замовнику, ви не зазначили в електронній системі про наявність тендерного забезпечення
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за веше звернення зробили зміни
Дата відповіді:
24.04.2025 15:06
Відповідь надана
аналогічні вимоги
Номер:
0feb5686502047fea948648722328015
Дата опублікування:
22.04.2025 23:00
Опис:
Ви вимагаєте скановану з оригіналу копію аналогічного(их) договору(ів)* (не менше 3-х), який(і) повністю виконаний(і), інформацію щодо якого(их) вказано у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) за предметом закупівлі договору(ів), при цьому вартість виконаних робіт по кожному аналогічному договору повинна становити не менше 75% від очікуваної вартості закупівлі. Вважаємо, що встановлені замовником вимоги надмірні до підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів і є такими, що мають дискримінаційний характер та порушують права потенційних учасників процедури закупівлі, в тому числі і наші, з огляду на наступне: Для того, щоб відповідати даному кваліфікаційному критерію учасникам потрібно мати: - не менше трьох договорів при цьому вартість виконаних робіт по кожному аналогічному договору повинен становити не менше 75% від очікуваної вартості закупівлі . За таких умов, наше підприємство, маючи багаторічний досвід виконання аналогічних робіт позбавлене можливості взяти участь у процедурі закупівлі. Адже у нас немає трьох договорів, вартість виконаних робіт по кожному аналогічному договору щоб становила не менше 75% від очікуваної вартості. Вважаємо, що відсутність у нас договорів, які відповідали б усім в сукупності вимогам замовника жодним чином не може свідчить про відсутність у нас потрібного досвіду, який дозволяв би виконати замовлення, що є предметом закупівлі. Очевидно, що вимоги замовника не є такими, що спрямовані на відбір підрядників потенційно спроможних виконати замовлення, не мають обґрунтованої мети чи логічного пояснення, а отже підпадають під ознаки дискримінаційних умов. Вимагаємо внести зміни. У разі невиконання наших вимог буде подана скарга до АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що відповідно до статті 16, статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції від 23.10.2024 року) з урахуванням положень Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції від 17.04.2025 року): Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв; один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Разом з цим, повідомляємо, що дана вимога однакова для всіх потенційних Учасників і жодним чином не має дискримінаційний характер та не містить надмірні вимоги. Дана вимога обгрунтована тим, що відповідно до Ухвали ЛМР № 6161 від 08.04.2025 року «Про здійснення місцевого запозичення до бюджету Львівської міської територіальної громади у 2025 році в ПАТ АБ "Укргазбанк"», фінансування об’єкта будівництва за предметом процедури закупівлі відбувається за рахунок запозичення до бюджету Львівської міської територіальної громади і відбір досвідченого та порядного підрядника з підтвердженням відповідного рівня документального досвіду для проведення робіт надзвичайно важливий. Також, хочемо зазначити, що обгрунтування даної вимоги зумовлено ще тим, що об’єкт будівництва – міська поліклініка міста Львова, це об’єкт підвищеної відповідальності і складності, ми як Замовник, відповідально ставимося до відбору досвідченого підрядника.
Дата відповіді:
24.04.2025 11:13
Відповідь надана
відомість матеріалів
Номер:
8ecb436bb0154e93ab1d2d2fff26bc34
Дата опублікування:
22.04.2025 22:59
Опис:
Шановний замовнику. Надайте, будь ласка, відомість матеріалів, оскільки відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник повинен надати учаснику відомість обсягів робіт, відомість ресурсів. В протилежному випадку ми змушені будемо подати скаргу до АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Ми внесемо відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
24.04.2025 11:09
Відповідь надана
Термін подачі пропозиції
Номер:
edad5d6768b34d55947684eb1c42d24a
Дата опублікування:
21.04.2025 17:52
Опис:
Шановний Замовнику, зверніть увагу на кількість днів, які ви вказали для подачі тендерної пропозиції, згідно Особливостей, повинно бути не менше 14 календарних днів
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за ваше звернення внесемо зміни у тендерну документацію
Дата відповіді:
22.04.2025 10:36