• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного корпусу поліклініки (буд.літ.Б-7) в КНП «2-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА» на вул. Симоненка, 4 у м.Львові

Завершена

16 833 738.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 168.69 UAH
Номер: c69d9f468e654c5188ebf76a97d7eafb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-13-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 13.05.2025 16:55 - 04.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 №146 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 13.05.2025 №146. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-15-011271-a, 15.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Леся ПИШНИК
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення норм пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «Оптимальна» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлення порушень законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених моніторингом порушень норм пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, а також вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «2-а міська поліклініка м. Львова» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-15-013169-a); оголошення про проведення відкритих торгів та зміни до нього; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 02.05.2025 №0205; тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна компанія «Оптимальна» (далі – ТОВ «БК «Оптимальна»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюдненні ТОВ «БК «Оптимальна» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 09.05.2025 №09 та додатки до нього; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Одночасно, у пункті 26 Особливостей №1178 визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону №922-VIII з урахуванням цих особливостей. Так, зокрема, згідно з пунктом 7 частини другої статті 21 Закону №922-VIII оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати закупівлі. Проведеним моніторингом встановлено, що в оприлюдненому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів за процедурою закупівлі UA-2025-04-15-011271-a Замовником зазначено наступні умови оплати: післяоплата виконаних робіт у розмірі 100% протягом 15 робочих днів. Водночас, аналізом умов проєкту договору, що міститься в Додатку №3 до тендерної документації, встановлено, що за договором передбачено наступні умови оплати: розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (ф.КБ-2в) та довідки (ф.КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів, за погодженням сторін, Замовник після підписання договору може, перерахувати підряднику аванс в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт (пункт 4.2. проєкту договору). З врахуванням наведеного, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів вказано недостовірну інформацію щодо умов оплати закупівлі, чим порушено норми пункту 7 частини другої статті 21 Закону №922-VIII та пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. У пункті 11 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у сумі 60 000,00 грн строком дії 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Також у пункті 11 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ №2628). Крім того, у пункті 11 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації вказано, що зважаючи на те, що до Наказу №2628 та до частини третьої статті. 25 Закону зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей №1178, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 27 Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, гарантія повинна містити зокрема, дату, номер і назву (за наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; умови, за яких надається право вимагати платіж; інші умови за потреби. Моніторингом встановлено, що ТОВ «БК «Оптимальна» у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію №1165/04/A/BG від 28.04.2025 (видана АТ «ОКСІ БАНК»), у тексті якої зазначено, що ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (пункт 2 банківської гарантії), а також, що вимога повинна містити посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією, зокрема: «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону (з урахуванням п. 47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; (з урахуванням п. 47 Особливостей)» (підпункт 3 пункту 3 банківської гарантії) із зазначенням у примітках до пункту 3 банківської гарантії, що: «Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей». При цьому, вищевказана банківська гарантія №1165/04/A/BG від 28.04.2025 не містить інформації щодо дати, номеру і повної назви документу, на який здійснено посилання у підпункті 3 пункту 3 та у примітках пункту 3 банківської гарантії («Особливості»). Згідно з нормами пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його тендерній пропозиції). При цьому, за нормами пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БК «Оптимальна» не розміщено повідомлення з вимогами про усунення вищевказаних невідповідностей у тендерній пропозиції вказаного учасника та не надано учаснику можливості виправити такі невідповідності, чим порушено норми пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 02.06.2025 15:24 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2025 15:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-05-13-000053 закупівлі , а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому ,повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. Проведено роз’яснювальні роботи.
Дата публікації звіту: 09.06.2025 13:57

Запити/Пояснення