• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт адміністративної будівлі

Згідно умов тендерної документації

Завершена

10 598 780.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 993.90 UAH
Період уточнення: 15.04.2025 14:23 - 16.05.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 8e6e815c136b4ed9a68c2b9eedb5a932
Дата опублікування: 18.04.2025 11:03
Опис: Добрий день! Шановний Замовник, Ви вважаєте, що внесли зміни і виключили дискримінаційну вимогу? Вимога після змін "Учасник перед подачею пропозиції відвідує та оглядає об’єкт, де передбачається виконання обсягів робіт згідно технічних вимог (м. Кривий Ріг, пр. Центральний 40а, адміністративна будівля). Учасник за 1 робочий день (з 08:00 до 17:00 години) до запланованої дати для відвідання та огляду об’єкту повинен направити на електронну пошту upo_kr@police.gov.ua, лист з інформацією про особу (ПІБ та підтверджуючим документом, що дана особа знаходиться у трудових чи цивільно-правових відносинах з Учасником тендеру), яка буде відвідувати та оглядати об’єкт, для замовлення перепустки. Огляд об’єкту буде проводитись тільки у робочі дні з 11:00 до 12:00 та 15:00 до 17:00 години. За результатом відвідування та огляду об’єкту замовником та учасником складається розписка про відсутність претензій один до одного.". Зазначаємо, що дану вимогу Замовника такою, що не передбачена для процедури відкриті торги з особливостями, оскільки порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації, визначено у статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Таким чином, спілкування учасників і Замовника повинно відбуватися виключно через систему закупівель без можливості встановити особи учасника. Статтею 5 Закону встановлено принцип добросовісної конкуренції, що зокрема передбачає відсутність у замовника інформації про кількість учасників, їх найменування / ПІБ, за якими можливо зробити цінові та інші прогнози щодо закупівлі, чинити тиск, розголосити інформацію про намір даним учасником брати участь у закупівлі, демпінгувати ціну пропозиції з боку інших учасників тощо. Відповідно вимога про надання у складі пропозиції акту обстеження об’єкта за підписом Замовника, в порушення статті 24 Закону, дозволяє встановити особу учасника та впливати на нього різними способами, в т.ч. розголосити про намір таким учасником брати участь у закупівлі, що вплине на цінові пропозиції інших учасників; не підписати акт огляду об’єкта з незалежних від учансника причин тощо. Отже, застосована Замовником вимога про обстеження об’єкта з підписанням акту огляду (довідки) представником Замовника є такою, що порушує статтю 24 Закону і принцип добросовісної конкуренції, визначений статтею 5 Закону. Крім того, Відповідно до статті 23 Закону, Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Обсяги виконання робіт за предметом даної закупівлі, технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в тендерній документації, тож, у разі необхідності, Замовник в силу ст. 23 Закону повинен вказати додаткові характеристики предмета закупівлі у технічних специфікаціях, додавши необхідні креслення, викопіювання та іншу документацію, що нівелює потребу учасника особисто відвідувати об’єкт. Разом з тим, Замовник з незалежних від учасника причин може не підписати акт огляду об’єкта, що усуне останнього від участі в закупівлі на користь іншого суб’єкта господарювання, порушуючи принцип недискримінації та добросовісної конкуренції. За вищевказаних умов в тендерній документації, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник погодить акти обстеження об’єктів та які зможуть надати його в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників. Як доказ підтвердження вищевказаної вимоги дискримінаційною, наводимо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020р., № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 р., №7261 -р/пк-пз від 24.05.2023р. та безліч інших. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання актів обстеження об’єктів погоджених із замовником з тендерної документації. Не змушуйте звертатися в АМКУ!
Відповідь: Вітаю! Шановний Учаснику, тендерна документація підготовлена на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.102022 № 1178 з урахуванням наказу Міністерства економіки України від 22.11.2024 № 26335 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва у період дії правового режиму воєного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Наказ). Пунктом 1 підрозділу V Наказу визначено «Замовнику рекомендується дати можливість потенційним учасникам процедури закупівлі відвідати та оглянути майданчик будівництва, прилеглу територію, а також отримати всю необхідну інформацію для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору про закупівлю.» «Таке відвідування, ураховуючи, зокрема, рекомендації Настанови (п.5.32), може здійснюватись як під час ринкових консультацій, безпосередньо на майданчику об’єкта будівництва, так і в період підготовки учасниками процедури закупівлі тендерних пропозицій». Замовником розроблена тендерна документація не порушуючи принципів закупівлі і зацікавлений у залучені більшості учасників.
Дата відповіді: 18.04.2025 13:29
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: ddf0d4be3dad4e50a239a98e24588efd
Дата опублікування: 16.04.2025 12:17
Опис: Відповідно до тендерної документації, вимагається надання учасниками Акт огляду обєкту, з обовязковою відміткою уповноваженого представника Замовника. Зазначаємо, що дану вимогу Замовника такою, що не передбачена для процедури відкриті торги з особливостями, оскільки порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації, визначено у статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Таким чином, спілкування учасників і Замовника повинно відбуватися виключно через систему закупівель без можливості встановити особи учасника. Статтею 5 Закону встановлено принцип добросовісної конкуренції, що зокрема передбачає відсутність у замовника інформації про кількість учасників, їх найменування / ПІБ, за якими можливо зробити цінові та інші прогнози щодо закупівлі, чинити тиск, розголосити інформацію про намір даним учасником брати участь у закупівлі, демпінгувати ціну пропозиції з боку інших учасників тощо. Відповідно вимога про надання у складі пропозиції акту обстеження об’єкта за підписом Замовника, в порушення статті 24 Закону, дозволяє встановити особу учасника та впливати на нього різними способами, в т.ч. розголосити про намір таким учасником брати участь у закупівлі, що вплине на цінові пропозиції інших учасників; не підписати акт огляду об’єкта з незалежних від учансника причин тощо. Отже, застосована Замовником вимога про обстеження об’єкта з підписанням акту огляду (довідки) представником Замовника є такою, що порушує статтю 24 Закону і принцип добросовісної конкуренції, визначений статтею 5 Закону. Крім того, Відповідно до статті 23 Закону, Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Обсяги виконання робіт за предметом даної закупівлі, технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в тендерній документації, тож, у разі необхідності, Замовник в силу ст. 23 Закону повинен вказати додаткові характеристики предмета закупівлі у технічних специфікаціях, додавши необхідні креслення, викопіювання та іншу документацію, що нівелює потребу учасника особисто відвідувати об’єкт. Разом з тим, Замовник з незалежних від учасника причин може не підписати акт огляду об’єкта, що усуне останнього від участі в закупівлі на користь іншого суб’єкта господарювання, порушуючи принцип недискримінації та добросовісної конкуренції. За вищевказаних умов в тендерній документації, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, яким Замовник погодить акти обстеження об’єктів та які зможуть надати його в складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до нас та інших Учасників. Як доказ підтвердження вищевказаної вимоги дискримінаційною, наводимо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020р., № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 р., №7261 -р/пк-пз від 24.05.2023р. та безліч інших. Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання актів обстеження об’єктів погоджених із замовником з тендерної документації.
Відповідь: Дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді: 17.04.2025 10:28