-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція частини покрівлі будівлі головного корпусу з влаштуванням сонячної електростанції КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» по вул. Київська, 68 в м. Вінниці (заходи з енергозбереження)
Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Завершена
5 189 044.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 945.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 945.22 UAH
Період уточнення:
15.04.2025 14:02 - 27.04.2025 00:00
Відповідь надана
Вимога щодо надання акту обстеження об'єкта
Номер:
29715b287565442a864492181ad61c32
Дата опублікування:
25.04.2025 18:01
Опис:
Шановний замовнику, даною вимогою ви порушуєте Закон України "Про публічні закупівлі!". Пропонуємо вам ознайомитись з рішеннями АМКУ, де дана вимога визнана дискримінаційною: рішення від 13.07.2023 № 10602, UA-2023-06-23-011910-a; рішення від 03.07.2023 № 9743, UA-2023-06-14-013980-a; рішення від 10.01.2024 № 574, UA-2023-12-27-007582-a.
Дана вимога дискримінує учасників, які не мають можливості оглянути об'єкт в зазначені терміни, та учасників, які бажають зберегти свою анонімність до моменту розкриття тендерних пропозицій - як це і передбачено чинним законодавством.
Замовник може не допустити небажаного учасника до огляду і не підписати акт, що в подальшому може стати причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Також Замовник отримує інформацію про учасників тендеру під час подачі тендерних пропозицій і таким чином може впливати на результати торгів.
Зазначеними діями (встановлення вимоги до учасника процедури закупівлі відвідати в період звернення за роз’ясненнями будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від учасника) Замовником порушено норми частини восьмої статті 12 Закону, а саме: порушено порядок взаємодії замовника та учасника, адже зазначені вище положення тендерної документації передбачають взаємодію між Замовником та учасниками поза межами електронної системи закупівель та без її використання. Крім того, чинним законодавством не передбачено обов’язковість складання акту огляду об’єкта в паперовому вигляді, а також вчинення будь-яких дій поза межами електронної системи закупівель у період звернення за роз’ясненнями. Таким чином, Замовником складено тендерну документацію з порушенням вимог частини восьмої статті 12, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як наслідок, недотримано принципів, визначених пунктами 3 та 5 частини першої статті 5 Закону.
Просимо вас видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, повідомляємо про те, що специфіка роботи КНП «Вінницька міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» полягає в її постійній готовності до цілодобової екстреної допомоги. Оскільки, відомості обсягів робіт містять обрізання крони дерева з телевишки, а також передбачає підсилення даху, Замовник вбачає за необхідне перед поданням тендерної пропозиції обстежити об’єкт та впевнитись в можливості учасника якісно виконати роботи в повному обсязі, і мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (договірну ціну), що безумовно відповідає принципам максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів. Крім цього, дана вимога жодним чином не дискримінує потенційних Учасників та не перешкоджає їх участі в даній процедурі закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.»
Дата відповіді:
28.04.2025 18:10
Відповідь надана
Запит щодо надання проектної документації
Номер:
e33029a5ca4540e3815e62d077edbd37
Дата опублікування:
25.04.2025 17:54
Опис:
У межах підготовки до участі у процедурі закупівлі, просимо Вас надати для ознайомлення проєктну кошторисну документацію (ПКД), що затверджена та зареєстрована відповідно до чинного законодавства України.
Згідно з чинними нормами (зокрема, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 16 ЗУ «Про архітектурну діяльність»), учасник має право на ознайомлення з технічною частиною тендерної документації, включно з ПКД, якщо вона є її невід’ємною частиною.
Повідомляємо, що доступ до відповідного запису у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) за реєстраційним номером, вказаним у тендерній документації, надає лише загальну інформацію щодо реєстрації проєкту та не дозволяє ознайомитися із змістом файлів ПКД, необхідних для підготовки повноцінної тендерної пропозиції.
Наданої вами інформації у складі тендерної документації недостатньо для формування якісної тендерної пропозиції та формування розуміння характеру робіт.
Щодо пропозиції огляду об'єкта для ознайомлення з документаціїю - повідомляємо, що таким чином ви порушуєте ЗУ "Про публічні закупівлі", адже учасники процедури закупівлі мають залишатись анонімними до моменту розкриття тендерних пропозицій. ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачена можливість огляду об'єкта для ознайомлення з ПКД.
Враховуючи викладене, просимо Вас у найкоротший строк надати копії або витяги з проєктної документації в частині звіту з обстеження даху, архітектурно-будівельного планування та електропостачання (ЕТР)
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику, повідомляємо про те, що відповідна інформація міститься у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) за реєстраційним номером, вказаним у тендерній документації
Дата відповіді:
28.04.2025 18:09
Відповідь надана
Щодо проектної документації
Номер:
3a827b809f6f415595dd7be0be669006
Дата опублікування:
25.04.2025 10:31
Опис:
Шановний замовнику, на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ) не передбачений відкритий доступ до проектної документації інших користувачів. Ви можете переглядати лише ті документи, які були вами створені або до яких ви маєте офіційний доступ (наприклад, як замовник, проектант, експерт тощо). Прошу надати за запитом проектну документація для одержання додаткової інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета оскільки без електричних схем не можливо розрахувати вартість "Шафа розподільча в комплекті ЩР-Ін".
Відповідь:
Доброго дня! Оскільки, однією із вимог тендерної документації є надання Акту обстеження об’єкта а відтак і наочно оглянути об’єкт, на якому будуть здійснюватися відповідні роботи, і мати можливість ознайомитись із проектною документацією для максимально точного складання тендерної пропозиції (договірної ціни), відсутня необхідність надання проектної документації через електронний майданчик. Додатково повідомляємо про те, що інформації, яка подана в технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) цілком достатньо для розуміння обсягів виконання робіт та відповідає вимогам розділу 5 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зі змінами та доповненнями - Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Дата відповіді:
25.04.2025 17:24
Відповідь надана
Обґрунтування правомірності виконання робіт з обрізання крони дерев
Номер:
09734f6ea6b34f0281024299cea05a18
Дата опублікування:
24.04.2025 12:49
Опис:
Шановні панове!
У складі тендерної документації (розділ 6) передбачено виконання робіт з «Обрізання крони дерева з телевишки» у кількості 23 одиниць.
З метою уникнення юридичних ризиків та відповідальності, просимо надати:
1. Підтвердження, що ці роботи включено до затвердженої проєктної документації.
2. Відомості щодо власника/балансоутримувача зелених насаджень.
3. Чи були погодження/висновки щодо доцільності обрізки з боку відповідальних органів (КП "Благоустрій", Департамент екології тощо).
4. Який обсяг робіт є допустимим у межах санітарної обрізки без ордера згідно з законодавством?
Відповідь:
«Шановний Учаснику! По суті Вашого звернення інформуємо:
1.Роботи по обрізці крон дерев включенні в проєктно кошторисну документацію.
На виконання вимог розділу 5 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 зі змінами та доповненнями - Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником (додаток 2 тендерної документації замовника містить відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін).
2. Відомості щодо власника/балансоутримувача зелених насаджень.
Дерева, які підлягають обрізці знаходяться на території та балансі КНП «ВМКЛ ШМД».
3. Чи були погодження/висновки щодо доцільності обрізки з боку відповідальних органів (КП "Благоустрій", Департамент екології тощо).
Обрізка крон дерев була обумовлена встановленням сонячної електростанції на даху покрівлі КНП «ВМКЛ ШМД». Крони дерев, що потребують обрізки, за рахунок затінення впливатимуть на ефективне функціонування проектованої СЕС, будівництво якої було погоджено рішенням ВМР ВК від 17.10.2024 №2464 (заходи з енергозбереження).
4. Який обсяг робіт є допустимим у межах санітарної обрізки без ордера згідно з законодавством?
Незалежно від виду видалення (обрізки зелених насаджень) згідно з:
Закон України "Про благоустрій населених пунктів" стаття 28
Постанова КМУ від 01.08.2006 №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах" за текстом
Наказ ЦОВВ від 12.05.2009 №127 "Про затвердження Методики визначення відновної вартості зелених насаджень" за текстом
Звернення КНП «ВМКЛШМД» від 07.04.2025 р. № 01-26/819 до Департаменту комунального господарства та устрою щодо поновлення терміну дії ордера № 39 на видалення зелених насаджень від 26 березня 2024 року відповідно до акту №148 обстеження стану зелених насаджень від 14.11.2022 року.
Але згідно з Законом України про регулювання містобудівної діяльності від 09.02.2025, статті 37 «Дозвіл на виконання будівельних робіт» пункт 2.: За наявності дозволу на виконання будівельних робіт отримання замовником та генеральним підрядником чи підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) інших документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт та видалення зелених насаджень у межах будівельного майданчика не вимагається.»
Дата відповіді:
25.04.2025 11:06
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога щодо суми аналогічних договорів
Номер:
53d1942ceff64b5c922e8193201e275b
Дата опублікування:
23.04.2025 10:58
Опис:
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на наявність дискримінаційної вимоги у тендерній документації. А саме, "Для підтвердження виконання великих обсягів аналогічних робіт, сума виконаних аналогічних договорів має становити не менше 40% від вартості закупівлі кожного аналогічного договору."
ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачено право замовника встановлювати граничну вартість виконання аналогічних договорів, а тільки наявність документально підтвердженого досвіду їх виконання. Ціна договору - це не предмет договору і не відомість обсягів виконаних робіт; ціна договору не відображає конкретно наявність або відсутність досвіду виконання аналогічного договору. На ціну і суму виконання впливає багато факторів: можливість виконавця виконати послуги за меншу вартість (що і є метою проведення закупівлі з огляду на принцип максимальної економії), термін на який укладено договір, фінансування Замовника, плану використання бюджетних коштів, потреби у наданні конкретних послуг і т.д. Встановлюючи вимогу щодо суми, ви штучно обмежуєте коло учасників і не надаєте можливості прийняти участь учасникам, які мають багаторічний досвід виконання робіт на менші суми. Рекомендуємо вам ознайомитись з практикою АМКУ щодо подібних ситуаціях, зокрема: рішення № 1943-р/пк-ск від 02.12.2013, рішення № 3209-р/пк-пз від 24.05.2017, рішення № 6770-р/пк-пз від 28.05.2019.
Просимо внести зміни та видалити дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Шановний Учаснику! По суті Вашого звернення інформуємо, що у відповідності до положень статі 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) замовник має право самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі і такого критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Умова щодо надання аналогічних договорів вартість яких має становити не менше 40% від вартості закупівлі кожного аналогічного договору, надає можливість замовнику захисту від недобросовісних учасників, які неспроможні виконати роботи в обумовлений договором термін.
З урахуванням зазначеного, Замовник для підтвердження виконання за який Учасник може надати аналогічні договори - з 2022 року по 2025 рік, при цьому максимальна кількість аналогічних договорів, які можуть бути надані учасником замовником не обмежувалась та граничні суми вартості окремих договорів не встановлювались. Враховуючи вищезазначене Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
23.04.2025 15:16