• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт бактеріологічної лабораторії 3-го поверху 5-поверхового лабораторного корпусу Державної установи «Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Чернігів, вул. Любецька 11а (код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Закупівля здійснюється із застосуванням процедури Відкриті торги з особливостями. відповідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178

Завершена

3 837 755.21 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 377.55 UAH
Період уточнення: 15.04.2025 13:49 - 24.04.2025 00:00
Відповідь надана

Невідповідностей реального стану об’єкта (обсягу робіт) до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічної специфікації до предмета закупівлі

Номер: a8dd01f436e245bc850026ef439c39c9
Дата опублікування: 23.04.2025 21:27
Опис: Відповідно до пункту 2 Додаткових вимог, зазначених у Додатку 2 до Тендерної документації Учасник під час надання послуг зобов’язується дотримуватись будівельних норм та стандартів, вимог нормативно-правових актів у даній сфері. Проте, під час процедури ознайомлення з об’єктом: «Поточний ремонт бактеріологічної лабораторії 3-го поверху 5-поверхового лабораторного корпусу Державної установи «Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Чернігів, вул. Любецька 11а » фахівцями нашого підприємства було визначено ряд невідповідностей реального стану об’єкта (обсягу робіт) до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічної специфікації до предмета закупівлі, а саме: Технічним завдання Замовника не передбачено виконання робіт з улаштування цементної стяжки по бетонній основі (товщиною мінімум 50 мм) загальним обсягом приблизно 350м2, а також супутні роботи та матеріали до них, що в грошовому еквіваленті складає мінімум 147 тис. грн. з ПДВ. Просимо Вас внести ясність, за чий рахунок необхідно буде в подальшому виконувати дані роботи, оскільки без виконання вищезазначених робіт буде порушено всю технологію ремонту об’єкта і не досягнуто економічного результату. Також, інформуємо Вас, що технічні вимоги до стяжок описані в СНіП 2.03.13-88, відповідно до яких: - у разі, якщо стяжка робиться по плитах перекриття, мінімальна її товщина має становити 20 мм (все, що тонше за цей шар, у тому числі наливні підлоги, не вважається стяжкою, оскільки функція останніх – вирівняти незначні дефекти перед укладанням чистового покриття). - Стяжку із цементно-піщаного розчину товщиною понад 80 мм необхідно армуювати металевою сітко. Отже, жоден Виконавець не зможе гарантувати Замовнику виконання пункту 9 Додаткових вимог, зазначених у Додатку 2 до Тендерної документації, відповідно до якого «Учасник гарантує якість виконаних робіт (наданих послуг) і змонтованих конструкцій та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку», оскільки Замовником порушено умови технічного завдання – не передбачено роботи для виконання повного технологічного процесу.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякую за звернення. Для якісного надання послуг щодо Поточного ремонту бактеріологічної лабораторії 3-го поверху 5-поверхового лабораторного корпусу Державної установи «Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: м. Чернігів, вул. Любецька 11а (код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Замовником у спеціалізованого фахівця було замовлено проектно-кошторисну документацію де вірно та чітко прораховані всі необхідні послуги, роботи та матеріали: - Зведений кошторисний розрахунок, - Пояснювальна записка, - Локальні кошториси, - Об’єктний кошторис, - Підсумкова відомість ресурсів, - Відомість ресурсів до об’єктного кошторису, - Дефектні акти, - Підсумкові вартісні параметри. Також була замовлена експертна оцінка щодо розгляду кошторисної частини документації. Тому Замовник не має сумніву, що щось не включено в загальний перелік всіх послуг. Згідно п. 16 Додатку 2 до тендерної документації - При виявленні додаткових послуг Виконавець повинен предʼявити Замовнику приховані роботи з оформленням відповідного акту. В протилежному випадку зазначені послуги до оплати прийматися не будуть.
Дата відповіді: 24.04.2025 16:30
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 4099d2af8ff64f55b79eaf802f084128
Дата опублікування: 18.04.2025 12:46
Опис: В пункті 7 Інформація про субпідрядника частини ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної документації зазначено що Інформація про субпідрядника не надається, так як здійснюється закупівля товару. Але Замовником оголошено закупівлю на послуги, про що свідчить заповнені електронні поля закупівлі: Назва - поточний ремонт...., кількість - 1 посл., дата поставки - 08.08.25 і т.д. В Додатку 3 до тендерної документації Тендерна пропозиція є табличка, яка не відповідає перемету закупівлі. Там кількість - м.кв, штуки,тощо, і їх кількість. Внесіть відповідні зміни, щоб цінова пропозиція в Додатку 3 Тендерної документації відповідала електронній тендерній пропозиції, яка формується автоматично при заповненні Учасником відповідних полів в електронній системі закупівель, а саме вказується ціна за 1 послугу, яка повинна збігатися з договірною ціною учасника.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Поточний ремонт передбачається здійснювати відповідно кошторисної документації, розробленої інженером-проектувальником у поточних цінах станом на 02.04.2025р., що відповідає Дефектному акту з повним переліком найменувань робіт і витрат. Тож вартість поточного ремонту складається з конкретних цін на послуги з використанням відповідних матеріалів. Зміни будуть внесені в Додаток 3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.04.2025 14:28
Відповідь надана

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 40be34245f6a4660b3cc5fcabe63245a
Дата опублікування: 18.04.2025 12:43
Опис: Шановний Замовнику! Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При вивченні тендерної документації нами було виявлено вимоги, які є дискримінаційними, необґрунтованими, такими, що суперечать чинному законодавству та обмежують коло учасників, які потенційно можуть взяти участь у процедурі закупівлі. 1. Підпунктом 1.2. додатку 1 до тендерної документації від учасників вимагається надати «Протокол виміру опору ізоляції електропроводок електроінструментів, що пройшли перевірку (повірку), які будуть використовуватись під час надання послуг, дійсний на момент подання тендерної пропозиції.». Відповідно до частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити тільки ті вимоги до учасників та предмета закупівлі, які є обґрунтованими та доречними з урахуванням її специфіки. Ні чинними Правилами пожежної безпеки в Україні, ні Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями не передбачений обов’язковий вимір опору ізоляції електропроводок електроінструментів, тим більше складання протоколу такого виміру, ще й зі строком чинності. Вважаємо, що дана вимога не обґрунтована, безпідставна, призводить до обмеження конкуренції і має на меті лише не допустити небажаних учасників до участі у процедурі закупівлі. (. Після капітального ремонту електроінструменту або ремонту його електричної частини електроінструмент повинен проходити такі випробування: перевірку правильності складання - зовнішнім оглядом та триразовим вмиканням та вимиканням вимикача підімкненого на номінальну напругу електроінструменту. Під час цієї перевірки не повинно бути відмов пуску та зупинення; перевірку справності кола заземлення (для електроінструменту класу І); випробування ізоляції на електричну міцність;) 2. Відповідно до вимог підпункту 3.2. додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник має надати Відгук від Замовника, з обов'язковим зазначенням у ньому: -номеру, дати та суми договору; - чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання; - характеристику Учасника за результатами виконаних робіт послуг; -контактної особи та контактного номеру телефону Замовника. Окрім того, відгук має бути виданий Замовником не раніше дати оголошення даної закупівлі. Існує стала практика Колегії АМКУ, відповідно до якої вимога щодо надання листа-відгуку про співпрацю, виданого у визначений період, наприклад не раніше дати оголошення, а також встановлення додаткових вимог до відгуку вважається дискримінаційною (наприклад рішення від 14.09.2021№ 20913-р/пк-пз, від 15.03.2021 № 5005-р/пк-пз). Ми, як потенційний учасник, маємо відгуки до виконаних аналогічних договорів, проте відгуки видані Замовниками раніше, наприклад одразу після виконання Договору або за попередніми запитами. Відгуки не мають законодавчо встановленого терміну дії, а вимога щодо того, що відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі, не несе жодного додаткового інформаційного навантаження. Від зазначення у відгуку дати видачі, достовірність інформації щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору не зміниться. Встановлення додаткових вимог до відгуку обмежує конкуренцію, адже потенційні учасники не знають строки публікації тієї чи іншої закупівлі і не можуть заздалегідь підготувати відгуки, видані на конкретну дату. Бувають і випадки, коли учасник має досвід виконання аналогічного договору, має позитивний відгук, виданий після завершення робіт, але Замовник вже ліквідований і Учасник об’єктивно позбавлений можливості взяти витяг оновленою датою. Стаття 16 Закону дозволяє замовникам визначати у тому числі такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Вважаємо, що, передбачаючи таку можливість, законодавець мав на меті пересвідчитись, що учасник володіє необхідним досвідом виконання аналогічного договору, знає та розуміє технологію виконання робіт і може документально підтвердити факт виконання договору. Документами, які підтверджують досвід виконання робіт є відповідні акти приймання виконаних робіт, підписані сторонами. В актах приймання виконаних робіт відображаються як вартість, так і обсяги фактично виконаних та прийнятих замовником робіт. Якщо Виконавець неякісно виконав роботи, то замовник їх взагалі не приймає та не підписує відповідні акти. Якщо ж роботи відповідають встановленим вимогам за кількістю та якістю, замовник їх приймає шляхом підписання актів приймання виконаних робіт. Відгук – не є документом, який складається при укладанні договору, виконанні робіт чи проведенні оплати. Слід зазначити, що чинним законодавством не передбачено будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків). Строк розгляду листа з проханням надати відгук може сягати місяця, у той час як в умовах воєнного стану строк на підготовку документів для участі у процедурі закупівлі лише 14 днів. Натомість у даній закупівлі Замовник, встановлює додаткові, не обґрунтовані чинним законодавством вимоги до відгуку. Сама по собі вимога щодо надання відгуку не є, на наш погляд, дискримінаційною, але додаткові обмеження щодо змісту відгуку та дати його видачі носять дискримінаційний характер. У зв’язку з викладеним вважаємо, що вимога щодо надання відгука, який має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі, а також щодо наявності в ньому вичерпного переліку інформації, яку вимагає Замовник порушує права нашого підприємства в частині того, що ми, маючи досвід виконання аналогічного договору, документи, які підтверджують такий досвід, та навіть позитивний відгук від замовника, вимушені додатково звертатися за отриманням відгука конкретно під дану процедуру закупівлі. Вважаємо, що дана вимога не обґрунтована, безпідставна, призводить до обмеження конкуренції і має на меті лише не допустити небажаних учасників до участі у процедурі закупівлі. 3. Згідно з вимогами пункту ... Додатку 1 до тендерної документації Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому тендерною документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, Учасником підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: - сума наявних в Учасника високоліквідних активів, відображена у Балансі Учасника (форма №1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений тендерною документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 1165 «Гроші та їх еквіваленти», є не меншою за суму розміру забезпечення виконання договору про закупівлю, встановленого пунктом «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю даної тендерної документації, із розрахунку вартості такого договору у розмірі очікуваної вартості цієї закупівлі; - сума річного доходу (виручки) учасника, відображена у Звіті про фінансові результати (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений тендерною документацією для такого учасника звітний період є не меншою, ніж 99% відносно очікуваної вартості цієї закупівлі. Скаржник вважає ці вимоги щодо фінансової спроможності дискримінаційними, обмежувальними та нічим не обґрунтованими з огляду на наступне. Відповідно до частини 3 статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Тобто Закон визнає, що фінансова спроможність підприємства підтверджується обсягом річного доходу (виручки). Згідно п. 2.35 Методичних рекомендацій щодо заповнення форм фінансової звітності, затверджених наказом Мінфіну від 28.03.2013 № 433 «у статті «Гроші та їх еквіваленти» відображаються готівка в касі підприємства, гроші на поточних та інших рахунках у банках, які можуть бути вільно використані для поточних операцій, а також грошові кошти в дорозі, електронні гроші, еквіваленти грошей. У цій статті наводяться кошти в національній або іноземній валютах. Кошти, які не можна використати для операцій протягом одного року, починаючи з дати балансу або протягом операційного циклу внаслідок обмежень, виключаються зі складу оборотних активів та відображаються як необоротні активи». Відповідно до умов даної закупівлі розмір забезпечення виконання договору про закупівлю, встановлений пунктом «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» даної тендерної документації, із розрахунку вартості такого договору у розмірі очікуваної вартості цієї закупівлі складає ___% від _______ грн., що дорівнює ___________ гривень. Тобто, в сухому залишку виходить, що учасник станом на 31.12.2024 р. повинен мати готівку в касі підприємства, гроші на поточних та інших рахунках у банках у сумі не менше ніж _______ грн. Звертаємо увагу, що вимога стосується наявності відповідної грошової суми саме на конкретну дату – 31.12.2024 р. Натомість кількість грошових коштів у підприємства на певну конкретну дату (а не оборот за значний проміжок часу) жодним чином не характеризує його фінансову спроможність. У підприємства, яке має значний обсяг річного доходу, може й не бути на конкретну дату необхідної суми на банківських рахунках чи в касі, оскільки підприємство безперервно здійснює господарську діяльність, купуючи техніку, матеріали, нерухомість та інше. З іншого боку, навіть збиткове та фінансово слабке підприємство в певний день може мати на банківському рахунку значний залишок коштів: приміром, таке підприємство саме в цю дату отримало кредитні кошти або поворотну фінансову допомогу. У будь-якому разі вважаємо, що наявність певної грошової суми на конкретну дату у минулому жодним чином не характеризує фінансову спроможність підприємства, а зазначена вимога є дискримінаційною. Вищенаведене узгоджується з аналогічними рішеннями, прийнятими Органом оскарження по аналогічним оскарженням (для прикладу Рішення №23847-р/пк-пз від 24.12.2020, № 20241-р/пк-пз від 30.10.2020). 4. За змістом пункту 10 розділу "Інші документи" Додатку 1 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції мають надати висновок про проведення аудиту охорони праці на підприємстві. Посвідчення по спеціальності працівників, що безпосередньо виконуватимуть роботу, та посвідчення/сертифікат/свідоцтво по охороні праці, якщо це вимагається чинним законодавством та нормами. Вважаємо, що дана вимога не обґрунтована, призводить до обмеження конкуренції і має на меті лише не допустити небажаних учасників до участі у процедурі закупівлі. Порядок проведення аудиту з охорони праці у законодавстві детально не урегульований, передусім нема інформації щодо того, якою має бути програма аудиту з охорони праці, з якою періодичністю його проводити, хто проводить добровільний аудит з охорони праці тощо. Загальним нормативним документом, що конкретизує порядок проведення аудиту систем управління (зокрема, форми оформлених за його результатами проведення документів), є ДСТУ ISO 19011:2019 «Настанови щодо проведення аудитів систем управління», який на підставі частини 2 статті 23 Закону України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 № 1315-VII застосовується на добровільній основі (має рекомендаційний характер). Проект Закону України від 23.11.2007 № 873 «Про аудит з промислової безпеки та охорони праці» до цих пір залишається лише проєктом. За таких умов вважаємо, що вимагати від учасників будь-які документи про проведення аудиту охорони праці на підприємстві є необгрунтованим, оскільки не узгоджується з вимогами діючого законодавства. Щодо вимоги «надати посвідчення по спеціальності працівників, що безпосередньо виконуватимуть роботу, та посвідчення/сертифікат/свідоцтво по охороні праці, якщо це вимагається чинним законодавством та нормами», то дана вимога є неконкретизованою, нечіткою та незрозумілою – які саме посвідчення має на увазі Замовник, що саме мають підтверджувати ці посвідчення, «посвідчення по спеціальності» - чи може це бути диплом, чи якийсь інший документ? За змістом останнього абзацу пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. У даному ж випадку з вимоги Замовника неможливо встановити, які саме документи вимагає Замовник, що вводить учасників у стан невизначеності та може призвести у подальшому до відхилення тендерної пропозиції через елементарну відсутність єдиного розуміння переліку необхідних документів у замовника та учасника. Враховуючи наведене, Тендерна документація має бути зміненою з метою усунення названих дискримінаційних вимог та приведення Документації у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статей 5 та 22. У разі відсутності зі сторони Замовника дій щодо приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою.
Відповідь: Щодо протоколу виміру ізоляції: з метою виконання правил, затверджених Міністерством енергетики та вугільної промисловості України від 19.12.2013р. № 966 була встановлена вимога надання підтверджувальних документів щодо виконання Правил охорони праці підчас роботи з інструментом та пристроями. Щодо фінансової спроможності: Бюджетний кодекс України передбачає здійснення платежів після отримання товарів, робіт та послуг, тому встановлена вимога до Учасників щодо фінансової спроможності для надання послуг. Щодо посвідчення по спеціальності працівників, що безпосередньо виконуватимуть роботу: так, Учасники можуть надати будь-який документ про отриману кваліфікацію працівників. Крім того, повідомляємо, що у тендерну документацію будуть внесено зміни.
Дата відповіді: 18.04.2025 14:44
Відповідь надана

Забезпечення виконання договору

Номер: efb789ac04b8415aa2bc2c3d0cd6e0b9
Дата опублікування: 18.04.2025 12:24
Опис: Доброго дня! В абзаці 7 пункту 4 частини 1 Додатку 1 До тендерної документації зазначено, що "Сума наявних в Учасника високоліквідних активів, відображена у Балансі Учасника (форма Nº1) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 1165 «Гроші та їх еквіваленти», є не меншою за суму розміру забезпечення виконання договору про закупівлю, встановленого пунктом «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» даної тендерної документації, із розрахунку вартості такого договору у розмірі очікуваної вартості цієї закупівлі." Але в пункті «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено що забезпечення виконання договору не вимається. Яким чином учаснику виконувати дану вимогу?
Відповідь: Зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді: 18.04.2025 14:29