-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбуки; код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 "Єдиного закупівельного словника"
Завершена
2 012 966.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 064.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 064.83 UAH
Період уточнення:
11.04.2025 13:03 - 18.04.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо ліцензійності програмного забезпечення?
Номер:
a0c17f75e0474ba29e5c5697e3368f05
Дата опублікування:
14.04.2025 12:51
Опис:
Тещо ви хочете купити ось - https://prologix.ua/noutbuk-prologix-m15-725-pln725-i512-16-s3-wp11-075-dark-grey. Поясніть, різниця в ціні між тою, що вказав Замовник, та рекомендованою ринковою ціною - 8879 грн, рівно стільки коштує офіційна ліцензійна програма Windows. На 99% вам буде поставлено не ліцензійну програму, то як інші учасники ринку, що працюють чесно та відповідально, не бажаючи підпадати під кримінальну відповідальність за ч.3 ст. 176 КК України ( поислання для ознайомлення - https://kodeksy.com.ua/kriminal_nij_kodeks_ukraini/statja-176.htm) створити конкуренцію товарам, які кліють налиіпки ( посилання для ознайомлення - https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/windows-11-pro-oem-ukraine-ltsenzyniy-klyuch-nakleyka-fqc-10557-sticker-IDXbB5S.html)? Конкретне питання - як ви будете перевіряти ліцензійність ПЗ Віндовс? Авторизаційний лист це добре, але він не гарантую, що поставка буде саме з ліцензійоний програмним забезпеченням. Як ви будете це перевіряти? Ваш територіальний орагн ДАСУ уважно все читає, тож подбайте, щоб у вас не виявилась наліпка за 200 грн замість ліцензії, бо цен вже буде ваша 176... ККУ
Відповідь:
Добрий день!
Шановний учаснику, дякуємо Вам за пильну увагу до нашої закупівлі та вкотре повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Права та обов’язки Замовника під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування.
У ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Уважно розглянувши Ваше звернення про так зване: «Щодо ліцензійності Windows?» повідомляємо наступне, що Замовником для забезпечення придбання ліцензійного програмного забезпечення вимагається Додатком № 2 Технічне завдання п.2, щоб учасники у складі пропозиції надали: «…авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні абоімпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції.
Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
MTI LLC
ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
FOREIGN COMPANY ERC
Важливо підкреслити, що вимога про надання Авторизаційного листа від офіційного ДИСТРИБ'ЮТОРА Microsoft не має на меті жодної форми дискримінації. Дистриб'ютори Microsoft не обмежують видачу авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Ця вимога спрямована на забезпечення дотримання ліцензійних та правових вимог щодо використання програмного забезпечення, а також для запобігання можливих порушень із неліцензійного використання. Підтвердженням цього є рішення АМКУ з яким можна ознайомитись за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c.
Звертаємо вашу увагу на той факт, що багато постачальників, діючи усвідомлено в порушення вимог Закону України "Про авторське право і суміжні права", здійснюють закупівлю програмного забезпечення з використанням нелегальних джерел, які доступні загалом. Це призводить до того, що вартість цього програмного забезпечення значно нижча, ніж вартість офіційних дистрибутивів та ліцензійних ключів активації. Використання неліцензійного програмного забезпечення може призвести, як до судових позовів, та і до накладення штрафів з боку виробників програмного забезпечення.
Отже, тендерна документація та вимоги до технічних характеристик визначені нами відповідно до вимог чинного законодавства України та не є дискримінаційною вимогою.
Дата відповіді:
17.04.2025 13:22
Відповідь надана
Вас публічно принижує одна і та ж компанія
Номер:
11bb2941ce404c0796fd7cf94df7c4fd
Дата опублікування:
14.04.2025 09:16
Опис:
Доброго дня.
Нажаль Вас як Замовника психологічно атакує один і той же учасник але під різними назвами:
1) ТОВ Бі2СІ ЄДРПОУ ЄДРПОУ (43509985) - https://clarity-project.info/tenderer/43509985
2) ТОВ 2629 ЄДРПОУ (45032336) - https://clarity-project.info/tenderer/45032336
Є ще інші назви цього ж самого "учасника" такі як:
1) ТОВ "БРЕНДХАБ" ЄДРПОУ (44090423) - https://clarity-project.info/edr/44090423
2) ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА ЄДРПОУ (2981209581) - https://clarity-project.info/tenderer/2981209581
3) ФОП ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ (3095318233) - https://clarity-project.info/tenderer/3095318233
4) ФОП КРАЙНИК АРТЕМ ІГОРОВИЧ (3377001393) https://clarity-project.info/edr/3377001393
5) ТОВ ПОРТАЛ АРЕНА (45119322) https://clarity-project.info/edr/45119322
6) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБГ19" (45701274) https://clarity-project.info/edr/45701274 - новостворена від 05.02.2025 - так як по попередній ТОВ ПОРТАЛ АРЕНА отримали велику кількість негативних відгуків з приводу неякісного товару, поставки не того товару який пропонують в закупівлях, проблем з поставкою.
Замовник може легко пересвідчитись, що це один і той же "учасник" під різними назвами, якщо проаналізує їх власника та бенефіціара. Крім того, закликаємо Замовника переглянути відгуки від інших Замовників про даного учасника. Де можна побачити, що на даного "постачальника" досить багато нарікань, таких як: відмова від постачання товару, та інші.
Нажаль багато Замовників дозволяють маніпулювати собою, піддаються залякуванням про АМКУ та задовільняють їхні вимоги, чим роблять себе беззахисними, а також відкривають УСІ можливості таким "постачальникам" продавати нелегально ввезений товар та піратське програмне забезпечення без сплати митних платежів та відповідно без гарантії від виробника на території України.
Подібні ж маніпуляції та залякування тільки пересвідчують в тому, що усі компанії перераховані вище знаходяться в бан листах в офіційних виробників товарів, та цей участик пропонує виключно контрафактний товар та піратське програмне забезпечення, так як більш нічого окрім залякування запропонувати не може.
Також на закупівлі за наданими посиланнями які вказує ця компанія, АМКУ задовольняють скарги частково.
Звертаємо увагу, що один із Скаржників, а відповідно одна з компаній вказани вище при участі в подібних закупівлях неодноразово надавав такі Авторизаційні листи, як приклад закупівля:
UA-2024-06-05-011301-a (Ноутбуки)
UA-2024-02-16-003427-a (Ноутбуки)
UA-2024-05-06-007313-a (Ноутбуки).
Отже, підтвердження технічних характеристик Авторизаційним листів не суперечить чинному законодавству України, в тому числі ЗУ Про публічні закупівлі.
Будьте пильними, та бажаємо Вам вдалої закупівлі якісної техніки!
Відповідь:
Доброго дня. Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, візьмемо до уваги та ознайомлення!
Дата відповіді:
15.04.2025 16:11
Відповідь надана
Авторизаційний лист - захист якості для Замовника!!!
Номер:
2da0b2ae3b054d5abf48e062fc029e6f
Дата опублікування:
13.04.2025 13:38
Опис:
Надання авторизаційного листа у процедурі публічних закупівель є важливою частиною підтвердження якості товару.
Авторизаційний лист засвідчує, що постачальник має право реалізовувати продукцію від імені виробника або офіційного дистриб'ютора, а також підтверджує справжність походження товару і його відповідність вимогам технічної документації.
Такий лист є гарантією того, що:
товар є оригінальним і відповідає встановленим стандартам якості,
постачальник забезпечить гарантійне та післягарантійне обслуговування,
у разі виникнення претензій замовник матиме змогу звернутися до виробника або офіційного представника.
Вимога надати авторизаційний лист узгоджується із принципами публічних закупівель, спрямованих на забезпечення якості, добросовісної конкуренції та належного виконання договорів.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, візьмемо до уваги та ознайомлення!
Дата відповіді:
15.04.2025 15:34
Відповідь надана
корупція корупція корупція корупція , а ви скидуйте по 1 грн на дрони поки ми бедмо деребанити бюджет разом зі кишиньковим учсасником
Номер:
95e4e0f1bb444cb385cf1f9faef0cf1b
Дата опублікування:
11.04.2025 19:47
Опис:
Доброго дня!
Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується.
Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік:
1. UA-2024-02-15-007952-a
2. UA-2024-02-19-006082-a
3. UA-2024-03-12-006494-a
4. UA-2024-03-05-002313-a
5. UA-2024-03-14-011101-a
6. UA-2024-03-14-002079-a
7. UA-2024-03-14-002079-a
8. UA-2024-03-18-011550-a
9. UA-2024-03-19-008292-a
10. UA-2024-04-03-008467-a
11. UA-2024-04-11-012180-a
12. UA-2024-04-11-012448-a
13. UA-2024-04-29-006618-a
14. UA-2024-03-29-007683-a
15. UA-2024-05-16-004466-a
16. UA-2024-05-06-004366-a
17. UA-2024-05-16-010680-a
18. UA-2024-05-06-004366-a
19. UA-2024-05-16-011391-a
20. UA-2024-05-31-006415-a
21. UA-2024-05-30-004179-a
22. UA-2024-05-30-007422-a
23. UA-2024-06-03-010026-a
24. UA-2024-06-18-004131-a
25. UA-2024-06-19-008553-a
26. UA-2024-06-21-004607-a
27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов
28. UA-2024-06-25-008790-a
29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф
31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a
.
Відповідь:
Добрий день!
Шановний учаснику, Ваше звернення/вимога розглянута, та за результатами її розгляду повідомляємо наступне:
Права та обов’язки Замовника під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування.
Уважно розглянувши Ваше звернення про так зване: «корупція корупція корупція корупція , а ви скидуйте по 1 грн на дрони поки ми бедмо деребанити бюджет разом зі кишиньковим учсасником» інформуємо, що Замовником вимагається у складі пропозиції надати: «Для підтвердження легальності запропонованого товару зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявності офіційної гарантії виробника, необхідно надати документи, які відповідають одному із варіантів:
- копію листа від виробника або офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора;
- копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару».
Шановний учаснику, Вам надано право вибору одного із докуиентів: або лист від Виробника або Уповноваженого (офіційного) представника виробника на території України або Дилера або Дистриб’ютора або копію Митної Декларації.
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар з належним митним оформленням та сплатою відповідних платежів до бюджету, що є складовою подальшого отримання Замовником гарантійного/сервісного обслуговування товару у офіційних сервісних центрах виробника або його партнерів, дилерів, агентів, дистриб’юторів тощо, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Принагідно зазначаємо, що лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб’ютора) на території України свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Оскільки закупівля здійснюється за бюджетні кошти, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропонований учасниками товар буде відповідати всім вимогам законодавства.
Ця вимога носить альтернативний характер, що виключає її дискримінаційність, оскільки встановлює можливість отримання листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника або дистриб’ютора або дилера тощо.
Окремо Замовник зазначає, що умови тендерної документації передбачають участь будь-якого суб’єкта господарювання у цій закупівлі незалежно від організаційної-правової форми.
Враховуючи вищевикладене, наголошуємо, що мета листа від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника не несе в собі жодного обмеження в конкуренції та дискримінаційного характеру, а є найдоступнішим і найпростішим механізмом для будь-якого учасника підтвердити зазначені вимоги.
Дата відповіді:
14.04.2025 10:37
Відповідь надана
Щодо ліцензійності Windows?
Номер:
6c16e1a3ca664ebeb0635915c0f61b84
Дата опублікування:
11.04.2025 14:03
Опис:
Запропонований вами ноутбук - https://prologix.ua/noutbuk-prologix-m15-725-pln725-i512-16-s3-wp11-075-dark-grey. Поясніть, різниця в ціні між тою, що вказав Замовник, та рекомендованою ринковою ціною - 8879 грн, рівно стільки коштує офіційна ліцензійна програма Windows. На 99% вам буде поставлено не ліцензійну програму, то як інші учасники ринку, що працюють чесно та відповідально, не бажаючи підпадати під кримінальну відповідальність за ч.3 ст. 176 КК України ( поислання для ознайомлення - https://kodeksy.com.ua/kriminal_nij_kodeks_ukraini/statja-176.htm) створити конкуренцію товарам, які кліють налиіпки ( посилання для ознайомлення - https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/windows-11-pro-oem-ukraine-ltsenzyniy-klyuch-nakleyka-fqc-10557-sticker-IDXbB5S.html)? Не говорячи вже про вказання конкретних розмірів, що грубо порушує принципи проведення публічних Закупівель, у вас там мікропарти, де ноутбуки іншого розміру не влізуть?
Відповідь:
Добрий день!
Шановний учаснику, Ваше звернення/вимога розглянута, та за результатами її розгляду повідомляємо наступне:
що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Права та обов’язки Замовника під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування.
У ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Уважно розглянувши Ваше звернення: «Щодо ліцензійності Windows?» повідомляємо наступне, що Замовником для забезпечення придбання ліцензійного програмного забезпечення вимагається Додатком № 2 Технічне завдання п.2, щоб учасники у складі пропозиції надали: «…авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0). Крім того, Учасник повинен надати лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Отже, тендерна документація та вимоги до технічних характеристик визначені нами відповідно до вимог чинного законодавства України та не є дискримінаційною вимогою.
Дата відповіді:
14.04.2025 10:15