-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбуки; код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 "Єдиного закупівельного словника"
Завершена
2 012 966.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 064.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 064.83 UAH
Номер:
40fc9ac5063d48d6bc29a3e04c4cdbe0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-29-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.04.2025 00:00
Період моніторингу:
29.04.2025 10:39 - 21.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.04.2025 № 35-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.04.2025 № 35-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-04-11-006704-a 11.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 14 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 11.04.2025 № 34 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2025, договір про закупівлю від 12.05.2025 № 46, відповідь замовника на запит про надання пояснень від 06.05.2025 року.
Період усунення порушень:
14.05.2025 10:49 - 20.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2025 10:49
Запити/Пояснення
Номер:
76feffcee4384fdc8dac1f7ddf5ac012
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
01.05.2025 09:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Ноутбуки; код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-11-006704-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7ba0c09082f94d5fa430166f877ddb6f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.05.2025 12:11
Опис:
УПРАВЛІННЮ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Наступним повідомляємо, що правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
На Ваш запит від 01 травня 2025 року, який надійшов о 09:28 щодо закупівлі за ідентифікатором закупівлі № https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-11-006704-a за предметом закупівлі «Ноутбуки, згідно коду ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)»: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?»
Надання пояснення по суті питання, які виникли:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення: за КЕКВ 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування » відповідно до програми» за КПКВК 0611021 КФКВК 0921 «Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» становить 2 012 966,67 грн. відповідно до рішення міської ради від 05.12.2024 року № 4012-58/2024 «Про бюджет Коломийської міської територіальної громади на 2025 рік»( із змінами) .
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначення потреби в закупівлі здійснювалось на підставі запланованого забезпечення закладів загальної середньої освіти управління освіти Коломийської міської ради сучасною комп’ютерною технікою для учнів навчальних закладів з підтримкою інноваційних програмних навчальних комплексів для закладів загальної середньої освіти, яке сприятиме підвищенню рівня автоматизації навчальних закладів управління освіти Коломийської міської ради, що забезпечить доступ учням до сучасних навчальних програмних комплексів, та запланованих бюджетних призначень замовника.
Замовником, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цінових пропозицій постачальників предмету закупівлі, моніторингу цін з веб-сайтів виробників цієї продукції. Також при визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro.
Нами було сформовано запити щодо отримання комерційних пропозицій на електронні адреси організацій, які активно приймають участь у державних закупівлях та компетентні у визначенні цінових показників товару, який був необхідний та самостійного аналізу цін на аналогічні за технічними характеристиками через мережу Інтернет.
На наше звернення відгукнулося три організації, які надали свої комерційні пропозиції на товар, який необхідний, а саме:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮІТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 42036301) з пропозицією на загальну суму: 1 999 900,00 грн.
2) ФОП «Черненко Микола Олександрович» (РНОКПП 3337008999) з пропозицією на загальну суму 2 019 000,00 грн.
3) ФОП Різніченко Андрій Сергійович (РНОКПП 3430606990) з пропозицією на загальну суму 2 020 000,00 грн.
(копії надаються)
Виходячи із інформації у наданих листах (скани прикріплені до пояснення) та самоаналізу ринку відповідного товару нами було сформовано орієнтовну очікувану вартість предмета закупівлі у торги за ідентифікатором № UA-2025-04-11-006704-a, методом порівняння ринкових цін, а також із урахуванням логістичних витрат.
Відповідно очікувана вартість предмета закупівлі за результатами порівняння ринкових цін та комерційних пропозицій потенційних учасників становить 2 012 966,67 грн.
З огляду на вище викладене, рішення замовника про проведення відкритих торгів із Особливостями відповідає чинному законодавству, а розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі був проведений відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням фактичного фінансування та обсягів робіт.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
При плануванні закупівлі враховано: Закон України «Про Національну програму інформатизації»; Закон України «Про Концепцію Національної програми інформатизації»; Закон України «Про загальну середню освіту»; Постанову КМУ від 02.02.2024 № 119 «Деякі питання Національної програми інформатизації»; Постанову КМУ від 16.11.1998 № 1815 «Про затвердження Порядку локалізації програмних продуктів (програмних засобів) для виконання Національної програми інформатизації»; Наказ Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти»: Постанову КМУ від 04.04.2001 №332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету»; Рішення Коломийської міської ради від 24.08.2023р. № 2968-46/2023-46 «Про внесення змін до рішення міської ради від 28.05.2020р. № 4574-60/2020 «Про затвердження граничних сум витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування мобільних телефонів, комп’ютерів у новій редакції».
Завдяки реформуванню системи освіти в Україні, змінюються методи й технології навчання. Забезпечення закладів загальної середньої освіти управління освіти Коломийської міської ради сучасною комп’ютерною технікою для учнів навчальних закладів з підтримкою інноваційних програмних навчальних комплексів для закладів загальної середньої освіти. сприятиме найкращому засвоєнню матеріалів навчальних програм і в майбутньому такі вихованці мають потенціал стати кваліфікованими фахівцями для різних галузей економіки країни. Введення в експлуатацію нового обладнання дозволить забезпечити навчання учнів ліцеїв комп’ютерною технікою та надасть можливість проведення якісного освітнього процесу з використанням сучасних навчальних програм.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-texnicnix-ta-yakisnix-xarakteristik-predmeta-zakupivli-noutbuki-kod-30210000-4-masini-dlya-obrobki-danix-aparatna-castina-za-dk-0212015-jedinogo-zakupivelnogo-slovnika-za-2025-rik
Щодо наступного питання: «2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?»
Відповідно рішення міської ради від 05.12.2024 року № 4012-58/2024 «Про бюджет Коломийської міської територіальної громади на 2025 рік», згідно паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік по КПКВК 0611021 КФКВК 0921 «Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету а також коштів, необхідних для забезпечення безпечного навчального процесу у закладах загальної середньої освіти, а саме закупівля: Ноутбуки; код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» відбувається за КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» КФКВК 0921 в межах виділених бюджетних асигнувань з міського бюджету.
Додатково додаються скан-копії цінових пропозицій потенційних учасників , протокольних рішень щодо планування закупівлі та затвердження тендерної документації №33, №34, вимоги до технічної специфікації, лист від Мінцифри «Про погодження проєкту інформатизації»
Уповноважена особа
Управління освіти міської ради
Завідувач сектором з питань
фінансово-господарської діяльності Христина Качмарська