-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015:71340000-3 — Комплексні інженерні послуги (Розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель частини території Криворізької міської територіальної громади)
Торги не відбулися
2 857 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 285.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 285.70 UAH
Період уточнення:
10.04.2025 14:59 - 15.04.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо працівників, технічного завдання
Номер:
4e4051992b9d435cb4f221128c426b89
Дата опублікування:
14.04.2025 21:21
Опис:
Відповідно до пункту 5.2. Додатку № 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність в Учасника (на постійній основі), працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, з урахуванням наявності у Учасника наступних кваліфікованих фахівців за спеціалізацією:
- сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
- сертифікований інженер-геодезист, який є відповідальним за якість робіт із геодезії;
- - сертифікований інженер-землевпорядник;
- сертифікований архітектор;
Водночас, відповідно до пункту 4.1. Розділу І тендерної документації предметом закупівлі є Код за ДК 021:2015:71340000-3 — Комплексні інженерні послуги (Розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель частини території Криворізької міської територіальної громади)
Відповідно до статті 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи.
Водночас, предмет закупівлі жодним чином не стосується архітектурної діяльності, а тому не зрозуміло з яких мотивів Замовником вимагається обов’язкова наявність сертифікованого архітектора для розроблення технічної документації щодо інвентаризації земель.
Враховуючи вищезазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом виключення даної дискримінаційної вимоги щодо наявності сертифікованого архітектора.
Також, відповідно до пункту 6.1. Додатку № 2 до тендерної документації збір вихідних даних для виконання послуг здійснюється Виконавцем, співпрацюючи із Криворізькою міською радою, службами, організаціями та установам, які зберігають документи та матеріали з вихідними даними.
Водночас, тендерна документація не містить орієнтовний перелік земельних ділянок для розроблення технічної документації щодо інвентаризації, що унеможливлює розрахунок вартості тендерної пропозиції, а тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в даній частині з метою усунення дискримінації щодо потенційних учасників.
У разі відмови щодо внесення змін до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних положень, будемо змушені звернутись до АМКУ для захисту порушених прав. технічної документації щодо інвентаризації.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Керуючись пунктом 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами, з метою забезпечення оприлюднення уповноваженою особою відповіді на звернення Учасника через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне.
Щодо першого запитання до процедури стосовно наявності в Учасника (на постійній основі), працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, а саме сертифікованого архітектора:
Згідно п.2 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 (надалі - Порядок) інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення Державного земельного кадастру, виявлення та виправлення помилок у відомостях Державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Також, згідно п.16. Порядку, у разі відсутності відомостей у Державному земельному кадастрі виконавець за координатами поворотних точок, зазначених у проекті землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічній документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) або іншій документації із землеустрою, за якою здійснювалося формування земельних ділянок, визначає межі таких ділянок, угідь, обмежень у їх використанні, обтяжень прав на земельні ділянки та зазначає їх на робочому інвентаризаційному плані.
Враховуючи наведені норми, одним із основних завдань даної роботи (у тому числі) є аналіз існуючого землекористування, виявлення земель, що не використовуються та формування нових земельних ділянок.
В свою чергу, формування нових земельних ділянок вимагає аналізу містобудівної документації, планувальних обмежень, розрахунку та обґрунтування необхідної площі згідно профільних державних будівельних норм (в залежності від типу об’єкту), дотримання протипожежних та санітарних відступів, що безпосередньо впливає на розміри, форму та використання земельних ділянок.
Також слід зазначити, що зведення будівель і споруд допускається уздовж червоних ліній забудови або з відступом від них углиб території забудови, кварталу. Жодна будівля чи споруда (крім малих архітектурних форм) не може виходити за межі червоної лінії забудови у бік вулиці чи площі, а отже при формуванні земельних ділянок необхідно враховувати розташування червоних ліній на території, що підлягає інвентаризації.
Згідно п.7 Порядку вихідними даними для проведення інвентаризації земель, державної інвентаризації земель та земельних ділянок зокрема є містобудівна документація, затверджена в установленому законодавством порядку.
З огляду на положення статті 1 Закону України «Про архітектурну діяльність», для кваліфікованого аналізу і обробки вихідних даних, а також виконання розрахунків та обґрунтування площ, відступів, мінімальних параметрів забудови, встановлення допустимих меж використання необхідне залучення сертифікованого архітектора.
Відсутність архітектора може привести до законодавчо некоректного формування ділянок, з ризиком подальших перешкод їх використанні.
Щодо другого запитання до процедури стосовно пункту 6.1. Додатку № 2 до тендерної документації збір вихідних даних для виконання послуг здійснюється Виконавцем, співпрацюючи із Криворізькою міською радою, службами, організаціями та установам, які зберігають документи та матеріали з вихідними даними та орієнтовного переліку земельних ділянок для розроблення технічної документації щодо інвентаризації:
В технічному завданні до тендерної документації (Додаток 2 до ТД) зазначена орієнтовна загальна площа території, що підлягає інвентаризації - 137,94 га (у тому числі: масив І – 53,35 га; масив ІІ – 37,03 га; масив ІІІ – 47,56 га), що є підставою для розрахунку вартості тендерної пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що одним із завдань даної роботи є формування земельних ділянок прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків з урахуванням належних до них будівель та споруд, розташованих в межах зазначеної території.
Згідно п.2 Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 (далі - Порядок) інвентаризація земель проводиться з метою встановлення місця розташування об’єктів землеустрою, їх меж, розмірів, правового статусу, виявлення земель, що не використовуються, використовуються нераціонально або не за цільовим призначенням, виявлення і консервації деградованих сільськогосподарських угідь і забруднених земель, встановлення кількісних та якісних характеристик земель, необхідних для ведення Державного земельного кадастру, виявлення та виправлення помилок у відомостях Державного земельного кадастру, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і прийняття на їх основі відповідних рішень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Відповідно до пунктів 12 і 13 Порядку роботи з інвентаризації земель, державної інвентаризації земель та земельних ділянок включають обстежувальні, топографо-геодезичні та проектно-вишукувальні роботи, складення і оформлення технічної документації в паперовій та електронній формі, складення електронного документа. Обстежувальні роботи включають збір та аналіз виконавцем вихідних даних для проведення інвентаризації земель, державної інвентаризації земель та земельних ділянок, складення робочого інвентаризаційного плану.
Враховуючи вищевикладене, зазначити перелік ділянок, що будуть сформовані за результатами проведення інвентаризації на етапі підготовки тендерної документації неможливо, оскільки це є складовою частиною послуг, які безпосередньо необхідно виконати при проведення інвентаризації території орієнтовною загальною площею 137,94 га
Дата відповіді:
15.04.2025 13:15