-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень вхідної групи та частини приміщень 1-го поверху блоку Б КНП «5МКП м.Львова».Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Виконання робіт становить 90 календарних днів з дня підписання договору, але не пізніше 31 серпня 2025 року
Завершена
10 635 587.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 177.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 177.94 UAH
Період уточнення:
10.04.2025 13:08 - 25.04.2025 00:00
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
70687d1f7ea743e9b040f3431ba1146e
Дата опублікування:
21.04.2025 17:46
Опис:
Шановний Замовнику,
У Додатку 4 Тендерної документації вказано, що «кошторисні розрахунки пропозиції Учасника мають відповідати всім вимогам та показникам, зазначених у цьому Додатку та в інших розділах тендерної документації, в тому числі: в частині розрахунків кількісних показників витрат труда робітників; кількісних показників кошторисної трудомісткість, кількісних показників середнього розряду робіт; будівельних матеріалів, виробів і комплектів; устаткування; будівельних машин і механізмів та інших показників».
Аналізуючи технічну специфікацію, було виявлено, що завдання включає таку техніку, яка, ймовірно, не буде застосована на даному будівництві. Також, при підготовці пропозиції за відсутності кодів робіт Підрядник має право підбирати розцінки на власний розсуд. Чому Замовник вносить вимогу, що вище перелічені показники мають відповідати цим показникам у завданні? Таким чином Ви змушуєте Підрядників вносити в пропозицію те, що не буде застосовуватись в реаліях, або ж Вами створено «комфортні» умови для окремого учасника, який готував кошторисну документацію, або отримав доступ до неї, так як подання тендерної пропозиції зводиться до квесту з виконання абсолютно ідентичного кошторису до того, що був затверджений Замовником. Потенційні Учасники, які не мали доступу до інвесторського кошторису не зможуть виконати дані вимоги і тому не зможуть взяти участь у закупівлі. В такому випадку просимо надати в технічному завданні модель кошторису з нульовими цінами і тоді всі потенційні підрядники будуть знаходитись у однакових умовах.
Просимо прибрати дану Вимогу щодо співпадіння цих показників, а саме - в частині розрахунків кількісних показників витрат труда робітників; кількісних показників кошторисної трудомісткість, кількісних показників середнього розряду робіт; будівельних машин і механізмів.
Відповідь:
Відповідно до п. 5.1. Настанови «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).».
У Додатку № 4 до тендерної документації зазначено «Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС1.
Роботи повинні бути виконані відповідно до ЕКСПЕРТНОГО ЗВІТУ (Позитивного) 27/0676Ю-03/25 від 27 березня 2025 року щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини, що доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва та з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам, установленим для виконання такого виду робіт; матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі будівництва, проєктній документації та умовам проєкту договору про закупівлю, зазначеному в додатку № 6 до тендерної документації, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання.
Забезпечення об’єкта будівництва матеріальними ресурсами, необхідними для виконання робіт згідно з цим Технічним завданням, відповідно до умов проєкту договору про закупівлю, зазначеного в додатку № 3 до тендерної документації, покладається на переможця процедури закупівлі.
Умови виконання робіт: роботи виконуються у будівлі, що експлуатується.
Коефiцiєнт для облiку впливу умов виробництва будiвельних та монтажних pобiт 1,2.
Вид договірної ціни – тверда.
Відповідно до п. 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.».
Таким чином, дана вимога обумовлена п.5.1. Настанови та позитивним ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ 27/0676Ю-03/25 від 27 березня 2025 року. Замовником не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
24.04.2025 16:03
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
53282cf458ee4867ae002ab98200b8d2
Дата опублікування:
21.04.2025 17:45
Опис:
Шановний Замовнику.
При підготовці пропозиції, аналізуючи технічну специфікацію, а саме відомість ресурсів, було виявлено ряд матеріалів, які не можуть бути використані в жодній з робіт, представлених у Відомості робіт. Список матеріалів:
1. Бруківка тротуарна ФЕМ- 41,41 м2
2. Геотекстиль-9,9 м2
3. Земля рослинна-3,798 м3
4. Лоток водовідвідний з решіткою-6,65 м
5. Огородження з поручнями з нержавіючої сталі-32 м
6. Перегній-0,8145 м3
7. Пісок природний , рядовий – 2,2673 м3
8. Саджанці самшиту гібридного- 3шт
9. Саджанці чагарників ялівцю, 1 сорт- 6шт
10. Суміш насіння газонних трав- 0,0018 ц
11. Суміші піщано-гравійні для будівельних робіт №3, розмір зерен понад 0 до 40 мм. Марка ДР12 – 2,196 м3
12. Щебінь кольоровий-0,3402 м3
Дані матеріали, ймовірно, могли б бути використані при виконанні таких робіт, як благоустрій території, але у відомості обсягів робіт вони відсутні. Просимо пояснити, в яких саме роботах слід використати дані матеріали, або внести зміни до технічного завдання.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за пильність, ваше звернення прийнято до відома
Дата відповіді:
24.04.2025 15:56
Відповідь надана
Працівники
Номер:
611080aaff104cf984c2b727984b7395
Дата опублікування:
16.04.2025 21:51
Опис:
Встановлена Замовником вимога щодо наявності в учасника фахівця з неруйнівного контролю не нижче ІІ рівня за методами UT (ультразвуковий контроль) та VT (візуально-оптичний контроль), згідно з НПАОП 0.00-1.63-13 «Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю», є такою, що не відповідає предмету закупівлі, а саме — капітальному ремонту приміщення з класом наслідків СС1.
Такий фахівець є доцільним лише в рамках реалізації проєктів, що пов’язані із:
• монтажем/реконструкцією технічно складних, відповідальних конструкцій (резервуари, трубопроводи, металеві каркаси);
• об’єктами підвищеної небезпеки;
• або в процесах, де передбачено обов’язковий неруйнівний контроль зварних з’єднань згідно з вимогами нормативних документів.
В контексті звичайного капітального ремонту приміщення така вимога є надмірною, оскільки:
• не обумовлена технічним завданням;
• не передбачена чинними будівельними нормами (ДБН, ДСТУ) для зазначених видів робіт;
• виключає можливість участі кваліфікованих учасників, які мають усі інші необхідні ресурси для виконання робіт належної якості.
Таким чином, вимога про надання такого спеціаліста:
• не є об’єктивно необхідною;
• носить дискримінаційний характер;
• порушує принципи недискримінації учасників, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Не потрібно Замовнику прописувати умови тендеру під конкретного учасника.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом виключення даної умови. В іншому випадку ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Відповідь:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пп. 2 п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Головною метою діяльності системи сертифікації персоналу будівельної галузі є реалізація заходів щодо підвищення рівня промислової безпеки шляхом забезпечення відповідної кваліфікації персоналу, який повинен виконувати неруйнівний контроль у відповідності з вимогами міжнародних стандартів. Фахівець, сертифікований на ІІ рівень, має мати кваліфікацію, достатню для здійснення неруйнівного контролю, відповідно до встановлених чи затверджених методик. У межах компетентності, визначеної сертифікатом, фахівець неруйнівного контролю ІІ рівня, в тому числі, може бути уповноважений на виконання таких видів робіт:
• на підставі стандартів, правил, норм і специфікацій з НК складати технологічні карти з неруйнівного контролю конкретних деталей та вузлів, що будуть необхідні для реалізації тих чи інших проектних рішень;
• налаштовувати і перевіряти налаштування устаткування;
• здійснювати контроль і спостерігати за устаткуванням;
• тлумачити і оцінювати результати відповідно до вживаних стандартів, норм або технічних умов;
• готувати письмові інструкції щодо правильного застосування проектних рішень;
• тощо.
Враховуючи викладене, Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо наявності в учасника сертифікованого фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод). Дана вимога обгрунтована дотриманням заходів щодо підвищення рівня промислової безпеки під час виконання робіт з капітального ремонту приміщень вхідної групи та частини приміщень 1-го поверху блоку Б КНП «5МКП м. Львова. При цьому, відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, тому дана вимога не містить жодних дискримінаційних вимог.
Дата відповіді:
18.04.2025 14:57
Відповідь надана
дозвіл
Номер:
d93ef4ede012461d92003956e835b40e
Дата опублікування:
14.04.2025 22:18
Опис:
Шановний замовнику, вами встановлена неправовірна вимога:
надати «Оригінал або завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства в Державній службі України з надзвичайних ситуацій». Дана вимога є дискримінаційною по відношенні до учасників, оскільки, законодавством дозволено право залучити до виконання даних робіт (монтаж протипожежної сигналізації) субпідрядника. Наше підприємство має ліцензію СС3 та дозвільні документи на різні види робіт, в тому числі на всі, які перераховані у вашому технічному завданні. Роботи по монтажу протипожежної сигналізації займають незначний відсоток у даному переліку робіт, які виконає фірма субпідрядник з відповідним дозволом, до того ж у вашій тендерній документації прописано про дозвіл залучати до виконання робіт субпідрядника. Вимагаємо вилучити вимогу: надати копію підтвердного документу щодо наявності ліцензії/дозволу з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видану на ім’я УЧАСНИКА з тендерної документації до 16.04, в протилежному випадку ми змушені будемо подати скаргу до АМКУ.
Відповідь:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За Постановою КМУ від 5 червня 2013 р. № 440 «Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки», декларація відповідності матеріально-технічної бази суб'єктів господарювання вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин), яка заповнюється суб’єктом господарювання і подається ним або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), або через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС.
Суб’єкт господарювання з високим ступенем прийнятного ризику разом з декларацією подає позитивний висновок за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення.
Оцінка протипожежного стану проводиться суб’єктом господарювання, який одержав відповідну ліцензію.
Висновок за результатами оцінки протипожежного стану діє до реєстрації декларації.
Декларація реєструється ДСНС або її територіальним органом на безоплатній основі протягом 5 робочих днів з дня її надходження.
Таким чином, Замовником не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Дата відповіді:
17.04.2025 21:17