-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень вхідної групи та частини приміщень 1-го поверху блоку Б КНП «5МКП м.Львова».Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Виконання робіт становить 90 календарних днів з дня підписання договору, але не пізніше 31 серпня 2025 року
Завершена
10 635 587.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 177.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 177.94 UAH
Період оскарження:
10.04.2025 13:08 - 25.04.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга щодо умов тендерної документації
Номер:
64f352edc45d4be6a1f0fbc2b0c8b5ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-10-006974-a.a1
Назва:
Скарга щодо умов тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на умови тендерної документації 5МКП.docx 18.04.2025 12:58
- Сертифікат на систему управління охороною здоровя та безпекою праці.pdf 18.04.2025 12:58
- ІНВЕСТРЕМБУД ТОВ - ліцензія буд..PDF 18.04.2025 12:58
- Скарга на умови тендерної документації 5МКП.pdf 18.04.2025 12:58
- Ліцензія на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створення об’єктів архітектури видана на ім’я Товариства з обмеженою відповідальністю Сервіскотломонтаж.pdf 18.04.2025 12:58
- sign.p7s 18.04.2025 13:02
- рішення від 21.04.2025 № 6254.pdf 21.04.2025 15:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2025 № 6659.pdf 29.04.2025 13:04
- рішення від 28.04.2025 № 6659.pdf 30.04.2025 15:24
- Пояснення по суті скарги UA-2025-04-10-006974-a.docx 23.04.2025 22:21
- Пояснення по суті скарги UA-2025-04-10-006974-a.pdf 23.04.2025 22:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2025 13:08
Дата розгляду скарги:
28.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2025 15:11
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.04.2025 15:24
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.04.2025 15:24
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5173893e766243158cf1eba7733fa440
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо вимоги про надання Учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстрованої в ДСНС України.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог передбачених в п.1.3. Додатку № 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА до тендерної документації учасникиу складі пропозиції повинні надати:
«Оригінал або завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства в Державній службі України з надзвичайних ситуацій...»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі.
Встановивши вищезазначену вимогу, замовник позбавив, в тому числі, і нас можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі, оскільки у нашого підприємства немає в наявності затребуваного замовником документа.
При цьому, дана вимога замовника не має жодного логічного пояснення чи обґрунтованої мети, не відноситься до вимог, що спрямовані на відбір учасників потенційно спроможних виконати замовлення, адже наявність затребуваної декларації жодним чином не співвідноситься з предметом закупівлі.
Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт приміщень вхідної групи та частини приміщень 1-го поверху блоку Б КНП «5МКП м.Львова».
Перелік і обсяги робіт, які підлягають виконання передбачені в технічній специфікації.
Для виконання робіт, що є предметом закупівлі у ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" є всі необхідні дозвільні документи, зокрема, Ліцензія на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створення об’єктів архітектури видана на ім’я Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" від 07.10.2014 р. № 39-л, Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та необхідні Дозволи видані головним управлінням Держпраці у Львівській області (додаються до скарги).
Натомість, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстрована у органі ДСНС України не відноситься до документів, наявність яких необхідна для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ст. 57. Кодексу цивільного захисту України та Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого Постановою КМУ від 05 червня 2013 року № 440 Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація) дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Таким чином, вимога замовника щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки при закупівлі даних робіт не узгоджується з нормами чинного законодавства України.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які зможуть надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану у відповідному територіальному органі ДСНС України, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, до ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів".
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
«Оригінал або завірену копію декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства в Державній службі України з надзвичайних ситуацій...»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі.
Встановивши вищезазначену вимогу, замовник позбавив, в тому числі, і нас можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі, оскільки у нашого підприємства немає в наявності затребуваного замовником документа.
При цьому, дана вимога замовника не має жодного логічного пояснення чи обґрунтованої мети, не відноситься до вимог, що спрямовані на відбір учасників потенційно спроможних виконати замовлення, адже наявність затребуваної декларації жодним чином не співвідноситься з предметом закупівлі.
Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт приміщень вхідної групи та частини приміщень 1-го поверху блоку Б КНП «5МКП м.Львова».
Перелік і обсяги робіт, які підлягають виконання передбачені в технічній специфікації.
Для виконання робіт, що є предметом закупівлі у ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" є всі необхідні дозвільні документи, зокрема, Ліцензія на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створення об’єктів архітектури видана на ім’я Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" від 07.10.2014 р. № 39-л, Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та необхідні Дозволи видані головним управлінням Держпраці у Львівській області (додаються до скарги).
Натомість, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстрована у органі ДСНС України не відноситься до документів, наявність яких необхідна для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ст. 57. Кодексу цивільного захисту України та Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого Постановою КМУ від 05 червня 2013 року № 440 Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація) дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Таким чином, вимога замовника щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки при закупівлі даних робіт не узгоджується з нормами чинного законодавства України.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які зможуть надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану у відповідному територіальному органі ДСНС України, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, до ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів".
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1) прийняти скаргу до розгляду; 2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги згідно з мотивувальною частиною скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
fa76ba5e3d2e45caaa5df94adcb10d99
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо вимоги про наявність фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) з наданням відповідного сертифікату
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог передбачених в п.1.3. Додатку № 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА до тендерної документації:
2.1. У цій закупівлі відповідно до проєктної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких кваліфікованих інженерних фахівців (ІТП) – …. фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) з наданням відповідного сертифікату.
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі.
Встановивши вищезазначену вимогу, замовник позбавив, в тому числі, і нас можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі, оскільки у нас відсутній наведений фахівець.
Водночас, предметом даної закупівлі є Капітальний ремонт приміщень вхідної групи та частини приміщень 1-го поверху блоку Б КНП «5МКП м.Львова» з класом наслідків СС1, який однозначно не передбачає виконання видів робіт, для яких потрібен фахівець з неруйнівного контролю.
Вимога про наявність у складі учасника фахівця з неруйнівного контролю II рівня кваліфікації може бути прийнятною лише тоді, коли вона обґрунтована специфікою та технічними вимогами конкретного проекту.
Згідно з п. 1.1 НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" від 10 грудня 2012 року № 1387, ці вимоги є обов’язковими для фахівців, які виконують НК металу та зварних з'єднань при виготовленні, монтажі, експлуатації, реконструкції, ремонті, експертному обстеженні та технічному огляді машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Залучення таких фахівців також може бути доцільним у випадках, коли виконуються роботи на об'єктах підвищеної небезпеки або на об'єктах, що підлягають державному технічному нагляду; проводяться зварювальні роботи, особливо на відповідальних конструкціях, де необхідно перевірити якість зварних з'єднань; вимагається контроль якості матеріалів та з'єднань згідно з технічними регламентами або стандартами, наприклад, при виготовленні або ремонті обладнання для атомної енергетики
При проведенні закупівлі звичайного капітального ремонту приміщення вимога сформульована замовником є надмірною, оскільки:
• не обумовлена технічним завданням;
• не передбачена чинними будівельними нормами (ДБН, ДСТУ) для зазначених видів робіт;
• виключає можливість участі кваліфікованих учасників, які мають усі інші необхідні ресурси для виконання робіт належної якості.
За таких умов, замовник безпідставно звузив коло учасників лише до тих хто має можливість залучення такого фахівця.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
2.1. У цій закупівлі відповідно до проєктної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких кваліфікованих інженерних фахівців (ІТП) – …. фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) з наданням відповідного сертифікату.
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі.
Встановивши вищезазначену вимогу, замовник позбавив, в тому числі, і нас можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі, оскільки у нас відсутній наведений фахівець.
Водночас, предметом даної закупівлі є Капітальний ремонт приміщень вхідної групи та частини приміщень 1-го поверху блоку Б КНП «5МКП м.Львова» з класом наслідків СС1, який однозначно не передбачає виконання видів робіт, для яких потрібен фахівець з неруйнівного контролю.
Вимога про наявність у складі учасника фахівця з неруйнівного контролю II рівня кваліфікації може бути прийнятною лише тоді, коли вона обґрунтована специфікою та технічними вимогами конкретного проекту.
Згідно з п. 1.1 НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" від 10 грудня 2012 року № 1387, ці вимоги є обов’язковими для фахівців, які виконують НК металу та зварних з'єднань при виготовленні, монтажі, експлуатації, реконструкції, ремонті, експертному обстеженні та технічному огляді машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Залучення таких фахівців також може бути доцільним у випадках, коли виконуються роботи на об'єктах підвищеної небезпеки або на об'єктах, що підлягають державному технічному нагляду; проводяться зварювальні роботи, особливо на відповідальних конструкціях, де необхідно перевірити якість зварних з'єднань; вимагається контроль якості матеріалів та з'єднань згідно з технічними регламентами або стандартами, наприклад, при виготовленні або ремонті обладнання для атомної енергетики
При проведенні закупівлі звичайного капітального ремонту приміщення вимога сформульована замовником є надмірною, оскільки:
• не обумовлена технічним завданням;
• не передбачена чинними будівельними нормами (ДБН, ДСТУ) для зазначених видів робіт;
• виключає можливість участі кваліфікованих учасників, які мають усі інші необхідні ресурси для виконання робіт належної якості.
За таких умов, замовник безпідставно звузив коло учасників лише до тих хто має можливість залучення такого фахівця.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1) прийняти скаргу до розгляду; 2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги згідно з мотивувальною частиною скарги
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
67e79b83ba6c4703befcb7b30d90fc67
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо вимоги про надання Копії підтвердного документу щодо наявності ліцензії/дозволу з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виданого на ім’я Учасника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку № 4 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ учасникам необхідно надати в складі пропозиції:
Копію підтвердного документу щодо наявності ліцензії/дозволу з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видану на ім’я Учасника.
Наведена вимога не дозволяє нам взяти участь у закупівлі, адже у нас відсутня власна ліцензія чи дозвіл з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Водночас, роботи, що є предметом закупівлі, а це - «Капітальний ремонт приміщень вхідної групи та частини приміщень 1-го поверху блоку Б КНП «5МКП м.Львова» не потребують одержання такої ліцензії.
Адже відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
роботи протипожежного призначення - монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Технічна специфікація замовника не містить вищенаведених робіт.
Тим більше, незаконно вимагати таку ліцензію видану саме на ім’я учасника.
Адже при закупівлі робіт учасник не може бути позбавлений права залучити субпідрядника на певну частину робіт і надати його ліцензію в складі пропозиції.
Наше підприємство має багаторічний досвід співпраці з ТзОВ «Інвестрембуд», яке має ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (додаємо як доказ) і ми, за потреби, могли б залучити це підприємство до виконання робіт в якості субпідрядника.
Проте дискримінаційні умови тендерної документації замовника не дають нам такої можливості.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Копію підтвердного документу щодо наявності ліцензії/дозволу з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, видану на ім’я Учасника.
Наведена вимога не дозволяє нам взяти участь у закупівлі, адже у нас відсутня власна ліцензія чи дозвіл з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Водночас, роботи, що є предметом закупівлі, а це - «Капітальний ремонт приміщень вхідної групи та частини приміщень 1-го поверху блоку Б КНП «5МКП м.Львова» не потребують одержання такої ліцензії.
Адже відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
роботи протипожежного призначення - монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Технічна специфікація замовника не містить вищенаведених робіт.
Тим більше, незаконно вимагати таку ліцензію видану саме на ім’я учасника.
Адже при закупівлі робіт учасник не може бути позбавлений права залучити субпідрядника на певну частину робіт і надати його ліцензію в складі пропозиції.
Наше підприємство має багаторічний досвід співпраці з ТзОВ «Інвестрембуд», яке має ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (додаємо як доказ) і ми, за потреби, могли б залучити це підприємство до виконання робіт в якості субпідрядника.
Проте дискримінаційні умови тендерної документації замовника не дають нам такої можливості.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1) прийняти скаргу до розгляду; 2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги згідно з мотивувальною частиною скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
f2625df5552a4cfc81bbb1cbddb0f0bd
Заголовок пункту скарги:
Щодо вимоги про надання Сертифіката із звітом по аудиту на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог п. 24.1 Додатку № 1 до ТД учасники повинні надати:
Сертифікат із звітом по аудиту на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці, яким посвідчується, що система управління охороною здоров’я та безпеки праці стосовно будівництва житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж; систем опалення та кондиціонування; будівельно-монтажних робіт здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. Документ повинен бути виданий на Учасника.
У нас є сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно: будівель житлових, будівель нежитлових (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти),трубопроводів для транспортування рідин і газів та споруд на них, будування трубопроводів, знесення будівель і споруд, підготовлення будівельних майданчиків, робіт електромонтажних, монтажу трубопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря, робіт штукатурних, робіт монтажних столярних, покриття підлог і облицювання стін, робіт зі скління, робіт будівельно-опоряджувальних, облицювальних та оздоблювальних, робіт будівельно-монтажних, робіт спеціалізованих, оптової торгівлі будівельними матеріалами та санітарно-технічним устаткуванням, оптової торгівлі металевими виробами, водопровідним обладнанням, оптової торгівлі хімічною продукцією, оптової торгівлі іншими продуктами неспеціалізованої оптової торгівлі, послуг архітектурних, реставрації, консервації пам’яток архітектури, послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг з технічного консультування, послуг з випробування та аналізування.(коди ДКПП: 41.00.1, 41.20, 42.21, 42.22, 43.11, 43.12, 43.13, 43.21, 43.22, 43.29, 43.31, 43.32, 43.33, 43.34, 43.39, 43.91, 43.99, 45.44, 45.46, 46.13, 46.74, 69.10, 71.11, 71.12, 71.20)
Цей сертифікат свідчить про відповідність системи управління Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Водночас, сфера сертифікації зазначена в нашому сертифікаті відрізняється від сфери сертифікації наведеної в вимозі замовника. До прикладу, в замовника – вимага підтвердити сферу сертифікації «монтажу водопровідних мереж», у нас – «монтажу трубопровідних мереж». В замовника - «підготовчих робіт на будівельному майданчику», у нас – «підготовлення будівельних майданчиків».
Це дозволяє замовнику безпідставно відхилити нашу пропозицію.
Хочемо зазначити, що стандарти ДСТУ ISO впроваджуються відносно всієї діяльності суб'єкта господарювання та передбачають саме комплексну перевірку суб'єкта господарювання щодо провадження діяльності та дотримання відповідних вимог та стандартів, а не перевірку надання конкретних робіт чи послуг.
За таких умов, вимога щодо наявності в сертифікаті учасника переліку конкретних сфер сертифікації з дослівним формулюванням як у замовника є надмірною.
З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати замовника внести зміни до Документації в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, з метою захисту прав та законних інтересів скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Сертифікат із звітом по аудиту на систему управління охороною здоров’я та безпеки праці, яким посвідчується, що система управління охороною здоров’я та безпеки праці стосовно будівництва житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж; систем опалення та кондиціонування; будівельно-монтажних робіт здійснюється учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування». Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. Документ повинен бути виданий на Учасника.
У нас є сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно: будівель житлових, будівель нежитлових (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти),трубопроводів для транспортування рідин і газів та споруд на них, будування трубопроводів, знесення будівель і споруд, підготовлення будівельних майданчиків, робіт електромонтажних, монтажу трубопровідних мереж, систем опалювання та кондиціонування повітря, робіт штукатурних, робіт монтажних столярних, покриття підлог і облицювання стін, робіт зі скління, робіт будівельно-опоряджувальних, облицювальних та оздоблювальних, робіт будівельно-монтажних, робіт спеціалізованих, оптової торгівлі будівельними матеріалами та санітарно-технічним устаткуванням, оптової торгівлі металевими виробами, водопровідним обладнанням, оптової торгівлі хімічною продукцією, оптової торгівлі іншими продуктами неспеціалізованої оптової торгівлі, послуг архітектурних, реставрації, консервації пам’яток архітектури, послуг інженерних та пов’язаних з ними послуг з технічного консультування, послуг з випробування та аналізування.(коди ДКПП: 41.00.1, 41.20, 42.21, 42.22, 43.11, 43.12, 43.13, 43.21, 43.22, 43.29, 43.31, 43.32, 43.33, 43.34, 43.39, 43.91, 43.99, 45.44, 45.46, 46.13, 46.74, 69.10, 71.11, 71.12, 71.20)
Цей сертифікат свідчить про відповідність системи управління Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Водночас, сфера сертифікації зазначена в нашому сертифікаті відрізняється від сфери сертифікації наведеної в вимозі замовника. До прикладу, в замовника – вимага підтвердити сферу сертифікації «монтажу водопровідних мереж», у нас – «монтажу трубопровідних мереж». В замовника - «підготовчих робіт на будівельному майданчику», у нас – «підготовлення будівельних майданчиків».
Це дозволяє замовнику безпідставно відхилити нашу пропозицію.
Хочемо зазначити, що стандарти ДСТУ ISO впроваджуються відносно всієї діяльності суб'єкта господарювання та передбачають саме комплексну перевірку суб'єкта господарювання щодо провадження діяльності та дотримання відповідних вимог та стандартів, а не перевірку надання конкретних робіт чи послуг.
За таких умов, вимога щодо наявності в сертифікаті учасника переліку конкретних сфер сертифікації з дослівним формулюванням як у замовника є надмірною.
З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати замовника внести зміни до Документації в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, з метою захисту прав та законних інтересів скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1) прийняти скаргу до розгляду; 2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги згідно з мотивувальною частиною скарги.