-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель)
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Торги відмінено
238 495 730.25
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 384 957.30 UAH
мін. крок: 1% або 2 384 957.30 UAH
Період уточнення:
09.04.2025 18:21 - 02.05.2025 00:00
Відповідь надана
щодо назви закупівлі
Номер:
44dc56f5aaee45858d2cc9c20af773aa
Дата опублікування:
01.05.2025 22:27
Опис:
Шановний Замовник! в оголошенні та Документації вказано назву закупівлі : «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель). Але у технічних документах, що містяться у Додатку 3 частина 1 і 2 вказано іншу назву : "Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області (КОРИГУВАННЯ)". Просимо роз'яснити, яку назву закупівлі зазначати у кошторисних та інших документах на закупівлю, а також просимо внести зміни та привести у відповідність назву предмету закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 8 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (далі – Порядок), назва об'єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва та місце його розташування.
До того ж, Порядок визначає поняття «коригування проєктної документації», а саме внесення змін до затвердженого (схваленого) проєкту будівництва на підставі завдання на коригування.
З метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, сформоване завдання на коригування робочого проекту. В результаті, проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 01-0456-24-КД від 23.12.2024, що виданий філією "Київоблбудекспертиза" ДП "Київоблбудінвест".
З урахування того, що відбулось коригування проектної документації, проект отримав назву «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства "Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання" на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області». Коригування, де слово «Коригування» зазначено за назвою об’єкта будівництва, має уточнюючий характер, відображається в проектній документації та не стосується виконання підрядних робіт на об’єкті будівництва.
Враховуючи викладене, у кошторисних та інших документах на закупівлю слід зазначати назву без слова «Коригування», а саме «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства "Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання" на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» у відповідності до технічного завдання на виконання робіт.
Дата відповіді:
02.05.2025 15:26
Відповідь надана
Розʼяснення щодо поставки устаткування
Номер:
3d596ca78f3b4cefb1fe62cfeba03d1c
Дата опублікування:
01.05.2025 17:36
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення як учасникам вказувати в розрахунку договірної ціни поставку устаткування, оскільки в розміщеній на майданчику ПВР частина устаткування вказана як поставка Підрядника, в іншій частині - поставку не зазначено, а саме з 307 позицій поставка підрядимо зазначено лише 121 позицію.
Чи необхідно вважати, що устаткування в яких не зазначено Поставку - поставляється Підрядником ?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Повідомляємо, що у Додатку № 3 до тендерної документації «Технічне завдання на виконання робіт» зазначено повний перелік робіт та обладнання, необхідний для виконання робіт згідно проектної документації. Обладнання, що необхідно врахувати при розрахунку договірної ціни як «поставка замовника», зазначене в примітках до технічного завдання.
Дата відповіді:
02.05.2025 15:25
Відповідь надана
щодо аналогічного договору
Номер:
4643c7be9b6e47818b346037a14eee98
Дата опублікування:
29.04.2025 13:54
Опис:
шановний Замовник! чи буде вважатись таким, що відповідає умовам закупівлі " не менше 2 виконаних аналогічних договорів ...протягом останніх 5 років.." аналогічний договір, укладений в кінці 2019 року і виконаний протягом 2020 року.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику!
Згідно пп. 5.3 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації відповідний досвід роботи повинен підтверджуватись не менше 2 виконаними аналогічними договорами (у тому числі договорами субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Тендерна пропозиція Учасника буде відповідати кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», у разі якщо аналогічні договори будуть виконані за період 2020, 2021, 2022, 2023 чи 2024 років та узгоджуватись з іншим умовам, що встановлені тендерною документацією.
Договір має бути завершений не раніше ніж протягом 5-ти років до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій за цією тендерною процедурою, в свою чергу термін початку виконання договору не обмежується.
Дата відповіді:
02.05.2025 15:22
Відповідь надана
відомості з ЄДР є у відкритому доступі
Номер:
06cf1417d50e4c3e8d4e122d5871a893
Дата опублікування:
24.04.2025 18:32
Опис:
шановник Замовник ! умова ТД "п. 5.5.3. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за ПВУ Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у тендері, а пропозиція такого Учасника буде відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа- підприємець або учасником є нерезидентом)." щодо надання у складі пропозиції відомостей з ЄДР є НЕЗАКОННОЮ, оскільки замовник може самостійно ознайомитись з відомостями, що містяться в ЄДР , що знаходиться у вільному доступі на сайті Мінюст за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search . Вимагаємо вилучити незаконну умову щодо надання Витягу ЄДР/Виписки ЄДР.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що об’єкт фінансується, зокрема, за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Програми з відновлення України (далі – ПВУ/Програма), порядок та умови надання якої, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 №1324.
Джерелом фінансування субвенції у рамках Програми з відновлення України є кошти позики Європейського інвестиційного банку, які надаються кінцевому бенефіціару на безповоротній основі відповідно до Угоди про передачу коштів позики, яка була підписана між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад та територій України, Звягельською міською радою та Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації № 13110-05/57 від 10 березня 2025 року.
Відповідно до абзацу 10 пункту 3 Особливостей закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
А тому, розроблення та затвердження тендерної документації Замовником здійснювалась з урахуванням Посібника Національні процедури закупівель (далі – Посібник), який є Додатком 1 до Керівних принципів імплементації Програми, що встановлює спеціальні вимоги до Учасників процедури закупівлі. Детальніше з вимогами Посібника можете ознайомитись за посиланням https://mtu.gov.ua/files/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%BF%D0%B8_%D1%96%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC_%D1%83_%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B9_%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97_(2).pdf.
В свою чергу, керуючись п. 4.3 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 4 «Тендерна документація» Посібника Замовником було встановлено одну із обов’язкових підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі додатково до вимог статті Закону та Особливостей (у період їх застосування) для закупівель за ПВУ та НКПВУ, що полягає у застосуванні наступної додаткової вимоги, що зазначено у тендерній документації як додаткова обов’язкова підстава для відмови в участі у торгах, якщо, зокрема, відсутній витяг ЄДРПОУ/Виписка ЄДРПОУ, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом).
До того ж, принагідно зазначаємо, що додаткова вимога, яка наведена вище, зазначається у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди.
Відтак, вимога потенційного Учасника стосовно того, що Замовник повинен вилучити начебто незаконну умову щодо надання Витягу ЄДР/Виписки ЄДР є безпідставною та необґрунтованою, оскільки Замовником було повністю виконано припис Посібника в даній частині.
Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діє в межах наданих повноважень та у порядку встановленому чинним законодавством.
Дата відповіді:
25.04.2025 16:30
Відповідь надана
щодо витягів
Номер:
019a28cc8e034184a012fb3bd0c78bd3
Дата опублікування:
24.04.2025 17:25
Опис:
шановний Замовник! надайте пояснення щодо умови "3. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку(у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС)" у разі якщо учасник є платником ПДВ і надає витяг з реєстру платників ПДВ навіщо йому надавати пояснення, що він не надає витяг з реєстру платників податку ? Вислів: "у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті" вважаємо викладеним некоректно, оскільки платник ПДВ не зобовязаний надавати витяг з реєстру платників єдиного податку і навпаки. Просимо внести зміни і викласти цю умову коректно що вимагається для платників ПДВ, а що для платників єдиного податку. Вважаємо, у цій умові мало б вимагатись пояснення лише у разі ненадання жодного з цих витягів,а не хоча б одного з них.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику!
Відповідно до норм п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, підстави для внесення змін до умов тендерної документації у даній частині – відсутні.
Дата відповіді:
25.04.2025 16:29
Відповідь надана
Актуальність найменування юридичної особи, зазначеної в Тендерній документації, якій належатиме об'єкт будівництва
Номер:
f5e308426b424eda888948b2d58b772c
Дата опублікування:
23.04.2025 17:24
Опис:
Предметом закупівлі згідно тендерної документації є «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель).
Згідно даних в ЄДР 25.01.2019 внесено запис № 13071120018000154 про припинення юридичної особи Новоград-Волинського міськрайонного територіального медичного об'єднання, у зв'язку з реорганізацією.
25.01.2019 внесено запис до ЄДР № 13071450000001906 про державну реєстрацію юридичної особи Комунальне некомерційне підприємство "Звягельська багатопрофільна лікарня" Звягельської міської ради, яка утворена врезультаті перетворення.
Чи не призведе неактуальне найменування юридичної особи, зазначеної в ТД, якій належатиме в майбутньому об'єкт будівництва, до негативних наслідків, зокрема під час прийому-передачі виконаних будівельних робіт, оплати виконаних робіт через Державну казначейську службу України, та на стадії введення об'єкта в експлуатацію? Дякую.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику!
Зазначаємо, що реалізацію об’єкта будівництва було розпочато до реорганізації Новоград-Волинського міськрайонного територіального медичного об'єднання.
В свою чергу, відповідно до норм чинного законодавства України, назва об'єкта будівництва є незмінною протягом усього періоду його існування, починаючи з етапу проектування і до завершення будівництва та введення об’єкта в експлуатацію. Дане твердження регламентується низкою нормативно-правових актів.
Частина 5 статті 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначає, що містобудівні умови та обмеження повинні містити назву об'єкта будівництва, яка має відображати вид будівництва та місце його розташування.
Згідно з пунктом 8 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45, назва об'єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва та місце його розташування
Постанова Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681 встановлює порядок функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, зокрема щодо присвоєння ідентифікаторів об'єктів будівництва, які є незмінними протягом усього періоду їх існування, за винятком випадків, визначених законодавством.
Як наслідок, назва предмета закупівлі в оприлюдненому річному плані, тендерній документації та супутніх документах відповідає завданню на проектування та актуальному Експертному звіту № 01-0456-24-КД від 23.12.2024, що виданий за результатами коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту.
Дата відповіді:
25.04.2025 16:14
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
46c325ceb8fb4a2291bda0fe794917d3
Дата опублікування:
22.04.2025 20:15
Опис:
Шановний Замовнику, на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, а саме щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, тендерною документацією встановлена вимога про надання учасниками в складі тендерної пропозиції листа-відгуку, який має бути адресований Замовнику. Практикою Антимонопольного Комітету України встановлено недоречність та неправомірність вимоги про те якою датою має бути оформлений лист-відгук, кому він має бути адресований і т.д., адже дані критерії ніяким чином не впливають на факт виконання робіт за аналогічним договром та ніяк не може підтвердити чи не підтвердити наявність досвіду учасника. Ми не заперечуємо про надання листа-відгуку, але вимога про те кому саме має бути адресований є недоречною тому просимо прибрати її з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику!
До даної частини тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
25.04.2025 16:05