-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
(щебенево-піщана суміш фракції 0,05-40 мм) Код ДК 021:2015:14210000-6 – Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
09.04.2025 15:54 - 15.04.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
31c3496743084073a2b7f3d9a29f427d
Дата опублікування:
14.04.2025 15:04
Опис:
Повідомляємо про наявність дискримінаційних умов у тендерній документації, що, на нашу думку, суперечать принципам здійснення публічних закупівель, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу недискримінації учасників та добросовісної конкуренції.
У тендерній документації, а саме в Додатку 4 пункт 4, передбачено вимогу щодо наявності пункту зважування вантажних автомобілів безпосередньо за місцем поставки товару.
Вважаємо вказану вимогу такою, що є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки:
1. Вона суттєво обмежує коло потенційних учасників, яким фактично ставиться в обов’язок мати або орендувати спеціалізоване обладнання безпосередньо на території замовника чи в безпосередній близькості до неї, що не має прямого впливу на якість чи своєчасність виконання зобов’язань за договором.
2. У Законі України «Про публічні закупівлі» не передбачено право замовника вимагати наявність стаціонарного пункту зважування на місці поставки, якщо це не є об’єктивною виробничою необхідністю, що прямо не доведено у тендерній документації.
3. Контроль за масою вантажу може бути здійснений альтернативними способами — зокрема, шляхом надання копій квитанцій з сертифікованих вагових комплексів, що знаходяться за маршрутом доставки, що не впливає на достовірність інформації.
Також у тендерній документації, а саме в Додатку 4 пункт 5, передбачено вимогу щодо документального підтвердження наявності території (складу) для зберігання та перевантаження предмету закупівлі за місцем поставки, є такою, що значно обмежує рівні умови для всіх учасників, і, таким чином, створює дискримінацію щодо тих осіб або організацій, які не можуть виконати цю умову з об’єктивних причин. Як зазначено в тендерній документації Замовника, що поставка товару може здійснюватись безпосередньо за місцем розташування замовника, транспортом Учасника та за його рахунок, тобто це не самовивіз, а отже, дана вимога тендерної документації є безпідставною та необгрунтованою.
Враховуючи зазначене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та прибрати дискримінаційні вимоги «Документи, що підтверджує право власності, або право користування пунктом зважування вантажних автомобілів, що розташований за місцем поставки предмету закупівлі (договір оренди/договір надання послуг, тощо)» та «Учасник має надати документальне підтвердження наявності території (складу) для зберігання та перевантаження предмету закупівлі за місцем поставки». В іншому випадку, ми змушені будемо подавати скаргу в Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою усунути дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації) та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за направлене звернення. Інформуємо вас, що встановлена вимога обумовлена необхідністю контролю обсягу (ваги) поставленої суміші з боку постачальника. Нагадуємо, що згідно умов оголошеної закупівлі, поставка предмету закупівлі відбувається, зокрема, залізничним транспортом та передбачено подальше перевантаження предмету закупівлі Замовнику. Ми не маємо можливості контролювати вагу поставленої суміші за місцем розвантаження яке ви, в тому числі, можете обрати. Тому, все таки, вважаємо встановлену вимог щодо пункту зважування автомобілів необхідною. Альтернативного способу контролю ваги поставленої суміші ми не бачимо.
Дата відповіді:
15.04.2025 15:39
Відповідь надана
уточнення технічних та кваліфікаційних вимог
Номер:
f9ee5811817c4ba5883d7ae69a6ad911
Дата опублікування:
10.04.2025 12:41
Опис:
Шановний замовник! Ознайомившись з тендерною документацією до закупівлі, звертаємо вашу увагу на невиправдано жорсткі вимоги, а саме: абзац перший та другий Додатку 5, якими визначена вимога «Місце поставки: Україна, місто Березань Броварському районі Київської області. Замовник здійснює забір щебенево піщаної суміші в місті Березань Броварського району Київської області власними силами. ….» Враховуючи відстань від міста Березань до населених пунктів Новобасанівської громади, географічне розташування підприємств-виробників щебеневої продукції та транспортну мережу регіону, вибір місця поставки, за умови забору продукції власними силами Замовника є доволі дивним. На аналогічній відстані є більш індустріально розвинені населені пункти, такі як Бориспіль, Бровари, Прилуки тощо, з більш розвиненою пропозицію товарів , аналогічних предмету закупівлі, а відповідно з більш економічно вигідною ціною.
Також, враховуючи вищевикладене, а саме, що Замовник здійснює забір товару власними силами , визначена додатком 4 та додатком 6 до тендерної документації вимога наявності в Учасника вантажних автомобільних самоскидів є недоречною.
До того недоцільною виглядає вимога щодо наявності в учасника пункту зважування в межах Новобасанівської територіальної громади, за умови що право власності переходить до Замовника при завантаженні продукції в місті Березань.
На нашу думку, такі занадто жорсткі та суперечливі вимоги штучно звужують коло можливих учасників закупівлі та порушують основні принципи та засади публічних закупівель.
Нагадуємо Вам, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі повинні здійснюватися на засадах недискримінації учасників та добросовісної конкуренції. Встановлення дискримінаційних вимог, при подальшому розгляді компетентними органами, зазвичай розцінюється як порушення чинного законодавства, з подальшим визнанням процедури закупівлі нікчемною. Просимо переглянути зазначені вимоги, привести їх у відповідність до чинних стандартів та забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі.
Відповідь:
Дякуємо за ваш інтерес до оголошеної закупівлі. Вважаємо ваші вимоги аргументованими. Найближчим часом, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Що стосується "пункту зважування в межах Новобасанської територіальної громади повідомляємо, що готові розглянути альтернативні способи перевірки ваги закуповуваного товару. На нашу думку, цілком закономірним є розташування пункту зважування за місцем отримання товару Замовником. Після внесення змін, це може бути або територія Новобасанської територіальної громади, або місто Березань Броварському районі Київської області. У будь якому випадку, готові розглянути альтернативні можливості за умови, що відстань транспортування від пункту розвантаження (прийому товару Замовником) буде не більше відстані до міста Березань Броварському районі Київської області
Дата відповіді:
10.04.2025 15:07