• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пристрої для рентгенологічного контролю - 38582000-8

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З технічних питань: Дубровський Андрій Миколайович, старший фахівець відділу організації матеріально-технічного забезпечення охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки, тел. (095) 278-36-12; електронна адреса: Andrii.Dubrovskyi@bank.gov.ua; Чернишов Сергій Миколайович, головний фахівець відділу супроводження та впровадження інженерних систем безпеки управління організації охорони Департаменту безпеки, тел. (067) 772-69-07; електронна адреса: Serhii.Chernyshov@bank.gov.ua; З організаційних питань: Лис Ніна Іванівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель; тел. 067 652- 69- 76; електронна адреса: Nina.Lys@bank.gov.ua. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується. Єдиний критерій оцінки – ціна. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

6 975 360.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Період уточнення: 08.04.2025 15:39 - 25.04.2025 00:00
Відповідь надана

Додаток 7

Номер: b913bb82eebb471ca8cc7196c1b54d00
Дата опублікування: 18.04.2025 15:46
Опис: Просимо усунути помилку в проекті договору, зазначено неправильний код - 285820000-8. Просимо змінити на 38582000-8.
Відповідь: Добрий день! Зміни буде внесено в проєкт договору.
Дата відповіді: 21.04.2025 12:09
Відповідь надана

Лист-відгук

Номер: e7ed9705a78b40f69355b8dcc5326677
Дата опублікування: 18.04.2025 15:44
Опис: Доброго дня! Умовами ТД вимагається надання листа-відгуку, проте відсутні вимоги щодо надання підтверджуючих документів щодо виконання аналогічного договору. Лист-відгук не є первинним документом, який підтверджує поставку товару. Таким документом може бути відповідна видаткова накладна або акт. Просимо Вас виключити з умов ТД надання листа-відгуку, а натомість передбачити надання документу, що підтверджує виконання аналогічного договору (видаткова накладна або акт).
Відповідь: Добрий день! Прохання Учасника стосовно виключення з умов тендерної документації вимоги надання листа-відгуку є необґрунтованим. В той же час, відповідно до пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, окрім документів, що входять до складу тендерної пропозиції, перелік яких визначено тендерною документацією, учасник може додатково завантажити інші документи, які не входять до складу тендерної пропозиції. Тобто, Учасник може додатково надати копії видаткових накладних або актів у відповідності до договорів, зазначених у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Дата відповіді: 21.04.2025 12:08
Відповідь надана

Вага

Номер: 49d08303b2c445e68172d1454e55483d
Дата опублікування: 18.04.2025 14:58
Опис: Шановний замовнику, Згідно Додатку 2 до тендерної документації в розділі «Технічна специфікація» ви вказуєте «Вага, не більше: 340 кг». Просимо Вас внести зміни і розширити параметр вказавши наступне: «Вага, не більше: 430 кг», адже вага залежить від виробника та моделі обладнання відповідно до власних розробок та якості конструкції. Відомі виробники сучасного обладнання такого типу, використовують якісні матеріали, що в свою чергу збільшують вагу. Наприклад відомий Європейській виробник Smiths Detection який виготовляє Рентгено-телевізійний інтроскоп HI-SCAN 6030di важить 350 кг, а відомий виробник Rapiscan Systems який виготовляє Рентгено-телевізійний інтроскоп 918CX, важиить 429 кг. Учасник, який буде пропонувати вище сказане обладнання з кращими технічними характеристиками буде відхилений за вимогою «Вага, не більше: 340 кг».
Відповідь: Добрий день! Ураховуючи, що обладнання, запропоноване для закупівлі, буде встановлюватися з урахуванням обмежень існуючих архітектурних та планувальних рішень будівель Національного банку, в даному випадку вага пристрою має велике значення, тому внесення змін до тендерної документації не є можливим.
Дата відповіді: 21.04.2025 12:07
Відповідь надана

Розміри

Номер: ff2224fbea1a4c488671eca408e44b39
Дата опублікування: 18.04.2025 13:46
Опис: Шановний замовнику, на Вашу відповідь від одного з зацікавленого учасника, який може запропонувати також якісний предмет закупівлі або навіть кращій, Ви відмовили аргументуючи тим: "Ураховуючи, що обладнання, запропоноване для закупівлі, буде встановлюватися з урахуванням обмежень існуючих архітектурних та планувальних рішень будівель Національного банку, в даному випадку габаритні розміри мають велике значення тому внесення змін до тендерної документації не є можливим." цім Ви повідомили що відмовляєтесь розглядати еквівалент, що є дискримінацією до інших потенційних учасників. Також пунктом 2 "Найменування товару" є Роликовий стіл до рентгено-телевізійного інтроскопу довжиною 0,5 метра, що в свою чергу збільшує загальну довжину системи. Звертаємось до Вас з проханням усунути дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, що не дозволяють взяти участь іншим постачальникам та запропонувати інші моделі інших виробників, котрі за своїми технічними і якісними характеристиками не поступаються ASTROPHYSICS XIS-5335S і дозволяють виконувати технічні задачі на аналогічному рівні, а саме внести зміни прибравши в Габаритах інтроскопу, розміри та вказавши наступне: - Загальні розміри Рентгено-телевізійний інтроскопу з роликовим столом: не більше 184 см х 80 см х 136 см (ДхШхВ).
Відповідь: Добрий день! Тендерною документацією передбачені дві позиції до закупівлі - рентгено-телевізійний інтроскоп та роликовий стіл. Замовник самостійно визначає потребу у закупівлі з врахуванням місця встановлення обладнання та порядку використання. Нав’язування вимог з боку Учасника щодо узагальнення, об’єднання та складання будь яких параметрів або технічних характеристик різних позицій закупівлі є неприйнятним.
Дата відповіді: 21.04.2025 12:04
Відповідь надана

лист

Номер: 3f45ac0462bb4872b27251380dc9a27e
Дата опублікування: 14.04.2025 21:39
Опис: В тендерний комітет! Тендерною документацією Додатком 1 встановлена вимога «2. Копія листа, виданого виробником обладнання або офіційним представником виробника на території України із зазначенням Замовника та/або номера оприлюдненого оголошення про проведення Закупівлі, щодо надання права учаснику продажу на території України інтроскопів, їх монтажу та налагоджування.» Просимо Вас прибрати вимогу щодо надання листа від офіційного представника виробника в Україні і залишити ЛИШЕ «ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА ОБЛАДНАННЯ із зазначенням Замовника та/або номера оприлюдненого оголошення про проведення Закупівлі, щодо надання права учаснику продажу на території України інтроскопів, їх монтажу та налагоджування» з наступних причин: 1. Лист від виробника – це в першу чергу гарантія новизни обладнання, гарантія того, що обладнання не було так би мовити «seller-refurbished» (відновлення техніки продавцем) чи перефарбоване з блакитного в синій колір після чергової виставки Intersec Dubai. Іншими словами, це гарантія того, що обладнання буде передано Замовнику новим, щойно випущеним/зібраним напряму із заводу, а не зі складу, де воно могло зберігатись кілька років, а потім продавець його відновлює (перефарбовує, перебиває серійний номер, тощо), та презентує як нове із заводу. 2. Лист від виробника також є свідченням того, що таке обладнання не буде вживаним виставковим зразком або що таке обладнання знаходилось в прокаті. Адже це не дешева категорія товару і зазвичай Замовники віддають перевагу прокату такого обладнання замість купівлі з метою постійної експлуатації. 3. По-третє, лист дає можливість уникнення постачання фальсифікованих апаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) засобів, чи постачання не в повному обсязі. 4. Окрім того, виробник, надаючи лист, таким чином гарантує вчасну поставку продукції. 5. Якщо у виробника декілька представників в Україні, наприклад, два, дуже часто в таких ситуаціях один із представників залишається незадоволеним (ображеним), і може робити все можливе і неможливе, щоб «затягнути» процедуру закупівлі або дискредитувати іншого представника. Зазвичай, в такій ситуації адекватний виробник авторизує лише одного представника на участь в закупівлі, з метою недопущення внутрішніх суперечок та усунення непорозумінь між представниками. Проте встановивши вимогу надання листа від представника, ви таким чином даєте «зелене світло» такому представнику на умисне протистояння двох представників, і в такому випадку лист від виробника нічого не вирішує, оскільки обидва представники уповноважені виробником на продаж в Україні. В результаті буде подано велику кількість скарг вам як Замовнику, а можливо і в АМКУ. 6. Наостанок, якщо компанія дійсно є представником виробника, то в такої компанії не виникне жодних складнощів при отриманні листа від виробника, на відміну від тої, яка не є дійсно авторизованим представником виробника. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас прибрати вимогу щодо надання листа від офіційного представника виробника в Україні і залишити ЛИШЕ «ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА ОБЛАДНАННЯ із зазначенням Замовника та/або номера оприлюдненого оголошення про проведення Закупівлі, щодо надання права учаснику продажу на території України інтроскопів, їх монтажу та налагоджування».
Відповідь: Добрий день! Розглядається питання щодо внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.04.2025 17:23
Відповідь надана

тех.вимоги

Номер: bff610a048664ac3b149ab8538e063c8
Дата опублікування: 14.04.2025 16:28
Опис: Шановні Панове! Уважно вивчивши тендерну документацію, зокрема додаток 2 «Технічна специфікація», та проаналізувавши технічні параметри обладнання провідних виробників, ми, як потенційний Учасник, дійшли висновку, що вказані Вами технічні вимоги може задовільнити лише один виробник в світі, а саме Astrophysics. Встановлені Вами обмеження розмірів обладнання, не дозволяють, наприклад, запропонувати обладнання RAPISCAN, моделі Orion® 918CX, оскільки дана модель має загальні розміри 165,7*79,4*135,6 см, розмір тунеля 54*36 см, і висоту конвеєра 83 см. Вказані Вами вимоги не дозволяють запропонувати таке обладнання як еквівалент, оскільки його розміри перевищують за ті, що вказані Вами «- розміри: не більше 134 см x 77 см x 123 см; - розмір тунелю: не менше 50 см х 34 см та не більше 54 см x 36 см; - висота конвеєра: не менше 70 см та не більше 73 см від підлоги.» Встановлені Вами обмеження розмірів обладнання, не дозволяють також запропонувати німецький аналог обладнання Smith Detection, моделі HI-SCAN 5030C, оскільки дана модель має розмір тунеля 53,2*32,8 см, висоту конвеєра 18,7 см (стаціонарна версія) та 80 см (мобільна версія). Вказані Вами вимоги не дозволяють запропонувати таке обладнання як еквівалент, оскільки його висота конвеєра (ні мобільної, ні стаціонарної версії) не підпадають під визначений Вами діапазон «- висота конвеєра: не менше 70 см та не більше 73 см від підлоги.» Розмір тунелю також не дозволяє визнати таке обладнання еквівалентом, оскільки його розміри не підпадають під діапазон визначений Вами «- розмір тунелю: не менше 50 см х 34 см та не більше 54 см x 36 см». Навіть китайське обладнання, типу SafeWay Systems HT5030A, не «проходить по розмірах», оскільки така модель має розміри 166*74,6*1160 см, розмір тунеля 50,3*29,5 см та висоту конвеєра 66,3, що не підпадає під встановлені Вами вимоги «- розміри: не більше 134 см x 77 см x 123 см; - розмір тунелю: не менше 50 см х 34 см та не більше 54 см x 36 см; - висота конвеєра: не менше 70 см та не більше 73 см від підлоги.» З метою усунення такої невідповідності, недопущення дискримінації потенційних учасників та забезпечення здорової конкуренції, вимагаємо внести зміни в технічні вимоги, виклавши їх наступним чином: - розміри: не більше 166 см x 83 см x 123 см; - розмір тунелю: не менше 50 см х 34 см; - висота конвеєра: не більше 73 см від підлоги. У випадку відмови внесення змін, що вимагаються нами, просимо навести хоча б одну модель обладнання, яка буде повністю відповідати встановленим Вами вимогам (усім технічним), окрім моделі XIS-5335S.
Відповідь: Добрий день! Ураховуючи, що обладнання, запропоноване для закупівлі, буде встановлюватися з урахуванням обмежень існуючих архітектурних та планувальних рішень будівель Національного банку, в даному випадку габаритні розміри мають велике значення тому внесення змін до тендерної документації не є можливим.
Дата відповіді: 16.04.2025 17:23
Відповідь надана

Ліцензія ДІЯРУ

Номер: 69ad93db92c14ed99e803a123d03059c
Дата опублікування: 14.04.2025 14:19
Опис: Шановний Замовник! Просимо звернути увагу на наступну інформацію та внести відповідні зміни. Умовами тендерної документації вимагається надання наступного документу: «Лист із зазначенням інформації про наявність ліцензії(-й), виданої(-их) Державною інспекцією ядерного регулювання України, на право провадження діяльності щодо монтажу та демонтажу, введення та виведення з експлуатації, налагоджування, ремонту, технічного обслуговування, виконання робіт при проведенні діяльності з використанням рентгенівських апаратів.» Відповідно до ЗУ «Про дозвільну діяльність у сфері використання ядерної енергії» (ст.1., розділ 1): «використання джерел іонізуючого випромінювання - один з окремих видів діяльності у сфері використання ядерної енергії, що включає такі види робіт з джерелами іонізуючого випромінювання: експлуатація, технічне обслуговування, зарядження-перезарядження, перетарювання, ремонт, налагоджування, проведення випробовувань з метою визначення технічних характеристик та перевірки на герметичність; введення та виведення з експлуатації установок, що містять джерела іонізуючого випромінювання; монтаж та демонтаж, зберігання (крім транзитного зберігання під час перевезення), отримання (придбання) та передача (збут), у тому числі з метою постачання». Термін «введення та виведення з експлуатації» відноситься виключно до установок, що містять джерела іонізуючого випромінювання. Рентгенапарати не містять такого джерела, вони самі є ДІВ, тому до них це не стосується. Налагоджування є одним з складових процесу технічного обслуговування, і ДІЯРУ, зазвичай, його не вказує у ліцензії. «Виконання робіт при проведенні діяльності з використанням рентгенівських апаратів» – такий вид діяльності не передбачений законом, і відповідно, не може бути зазначений у ліцензії. Відповідно до вищезазначеного просимо внести зміни у вимогу, що зазначена у цьому зверненні, та викласти її в наступній редакції: «Лист із зазначенням інформації про наявність ліцензії(-й), виданої(-их) Державною інспекцією ядерного регулювання України, на право провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання (на право збуту, технічного обслуговування, ремонту, монтажу і демонтажу джерел іонізуючого випромінювання)." Також просимо внести аналогічні відповідні зміни до такої вимоги щодо переможця процедури закупівлі (додаток 1.1. до тендерної документації).
Відповідь: Відповідь: Добрий день! Розглядається питання щодо внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.04.2025 17:23
Відповідь надана

Щодо звільнення від ліцензування

Номер: 610ed9689a8345c2b820923513965555
Дата опублікування: 14.04.2025 13:45
Опис: Шановний Замовник! Умовами тендерної документації вимагається надати наступний документ: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, з підтвердженням інформації, що діяльність по використанню товару, запропонованого учасником, звільняється від ліцензування відповідно до пункту 5 розділу 2 Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138, зареєстрованого у Мінюсті 19.12.2013 за № 2148/24680, із зазначенням відповідного обґрунтування.» Варто зазначити, що в цей перелік входить 9 апаратів різних виробників, тобто якщо учасник, планує запропонувати відмінний від цього переліку апарат, участь такого учасника унеможливлюється цією дискримінаційною вимогою. Відповідно до Постанови КМУ від 16 листопада 2011 р. № 1174, є критерії за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування. Тому просимо Вас внести зміни до вищезазначеної вимоги та викласти її в наступній редакції: «Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, з підтвердженням інформації, що діяльність по використанню товару, запропонованого учасником, звільняється від ліцензування відповідно до пункту 5 розділу 2 Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, затвердженого наказом Держатомрегулювання від 03.12.2013 № 138, зареєстрованого у Мінюсті 19.12.2013 за № 2148/24680, із зазначенням відповідного обґрунтування АБО Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, з підтвердженням інформації, що товар, запропонований учасником, відповідає критеріям затвердженим Постановою КМУ від 16 листопада 2011 р. № 1174 за якими діяльність з використання джерел іонізуючого випромінювання звільняється від ліцензування, із зазначенням відповідного обґрунтування».
Відповідь: Добрий день! По запиту щодо Наказу 138 Держатом регулювання. У відповідності до Постанови КМУ 1174/2011 звільняється від ліцензування діяльність з використання рентгенівських апаратів догляду багажу в пунктах перетинання державного кордону. Відповідно цей критерій не розповсюджується на НБУ. Для використання таких апаратів в НБУ треба буде отримувати відповідну ліцензію, а це забороняється статтею 71 Закону "Про Національний банк України", оскільки не відповідає функціям НБУ. Разом з тим, наказ Держатомрегулювання 138/2013 до переліку радіонуклідних джерел іонізуючого випромінення, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування, відносить рентгенівські апарати для догляду багажу в пунктах перетинання державного кордону, поштових відділеннях, правоохоронних закладах тощо. Відповідно до цього переліку відносяться і апарати, які будуть встановлені в НБУ. Тому зміни в тендерну документацію з цього питання вносити недоцільно, оскільки це призведе до розширення переліку обладнання, використання якого в діяльності Національного банку є неможливим.
Дата відповіді: 16.04.2025 17:23