-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі будівлі №* (казарма), в/ч А*, смт.*, Житомирська область, військове містечко №*
Завершена
3 436 747.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 183.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 183.74 UAH
Період уточнення:
07.04.2025 10:45 - 19.04.2025 00:00
Відповідь надана
одна умова протирічить іншій
Номер:
737d6682eabf4b96abb868337ed0bdff
Дата опублікування:
16.04.2025 22:49
Опис:
шановний Замовник ! у ТД відповідно до п 3.8."Вимоги щодо формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни)" вказано, що "Ціна пропозиції учасника (договірна ціна) повинна відповідати положенням розділу V Настанови або у разі, коли згідно з пунктом 5.1 цієї тендерної документації ціна тендерної пропозиції учасника вказується без ПДВ, сума ПДВ не включається до розрахунку ціни пропозиції учасника, а додається (за необхідності) переможцем процедури закупівлі – платником ПДВ вже на етапі погодження договірної ціни перед укладенням договору про закупівлю згідно з пунктом 6.4 цієї тендерної документації." Одночасно, відповідноо до умов п.5.1. "Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію" вказано , що "Ціна тендерної пропозиції вказується з ПДВ (стосується учасників, які є платниками ПДВ. Учасники, які не є платниками ПДВ, подають тендерну пропозицію без ПДВ) з урахуванням розділу V Настанови.". Таким чином умови п. 3.8 протирічать умовам п. 5.1 щодо зазначення учасниками ПДВ при формуванні і поданні пропозиції. Просимо роз"яснити, чи потрібно включати в кошторисний розрахунок вартість ПДВ. А також просимо внести відповідні зміни у ТД.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Дякуємо, за Ваші зауваження, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.04.2025 09:18
Відповідь надана
щодо посади бухгалтера
Номер:
7add106413c54441b4792e6e753c925e
Дата опублікування:
13.04.2025 22:57
Опис:
Шановний Замовник! чи буде відповідати умовам закупівлі надання учасником довідки про те, що посада бухгалтера не передбачена штатним розписом учасника?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Повідомляємо, що довідка про відсутність посади бухгалтера у штатному розписі може бути прийнятною лише за умови зазначення, ким саме ведеться бухгалтерський облік на підприємстві (наприклад, керівником, спеціалізованою організацією тощо).
Відповідно до статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999, підприємство самостійно визначає форму організації бухгалтерського обліку, у тому числі можливість ведення обліку керівником або уповноваженою особою (аутсорсинг).
Таким чином, для підтвердження спроможності учасника ведення бухгалтерського обліку необхідно надати інформацію не лише про відсутність посади, але і про організацію відповідної функції.
Дата відповіді:
16.04.2025 16:19
Відповідь надана
щодо класу наслідків СС1
Номер:
ee0a7dc225be47f7a0785312df14c47a
Дата опублікування:
13.04.2025 22:40
Опис:
шановний замовник! просимо надати роз'яснення щодо п. 3), відповідно до якого вимагаються документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Водночас клас наслідків предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання є СС1, який є найнижчим класом наслідків (відповідальності). З огляду на викладене, вважаємо недоцільним вимагати документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта аналогічних договорів учасників, оскільки будь які надані учасниками договори будуть відповідати умовам закупівлі, оскільки нижче, ніж СС1 бути не може. Просимо вилучити з Документації недоцільну вимогу щодо надання документів, які підтверджують клас наслідків об’єкта аналогічного договору.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Дякуємо за подане звернення та представлені аргументи щодо пункту 3 тендерної документації.
Відповідно до чинних методичних рекомендацій щодо закупівлі робіт та згідно з Наказом № 26335 від 22.11.2024 року «Про затвердження методичних рекомендацій щодо проведення закупівель робіт», вимога про надання документів, що підтверджують клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором, є необхідною для об’єктивної оцінки досвіду учасників у виконанні аналогічних робіт. Таке підтвердження забезпечує додатковий рівень гарантії щодо здатності виконавця належно виконати предмет закупівлі, незважаючи на те, що технічне завдання передбачає найнижчий клас наслідків – СС1.
Зазначені документи дозволяють:
• Провести достовірну перевірку кваліфікації та досвіду учасників;
• Забезпечити прозорість та об’єктивність відбору учасників;
• Знизити ризики щодо якості виконання робіт протягом усього терміну дії договору.
Відповідно до викладених міркувань та зобов’язань дотримання положень чинного законодавства та методичних рекомендацій, ми не плануємо вносити зміни до вимог тендерної документації щодо підтвердження класу наслідків об’єкта за аналогічним договором.
Дата відповіді:
16.04.2025 16:19