-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення детального плану території за межами населених пунктів Южноукраїнської міської територіальної громади під розміщення кладовища (в т.ч. проведеня топографо- геодезичної зйомки)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення:
03.04.2025 11:20 - 25.04.2025 00:00
Відповідь надана
Підтвердження кваліфікаційного критерію
Номер:
26cc7a2327cc4b018c58d61e5da7bfba
Дата опублікування:
15.04.2025 18:00
Опис:
Доброго дня, шановний замовнику! Ознайомившись із вимогами тендерної документації, зокрема із Кваліфікаційними критеріями, які містяться у додатку 1. Зокрема п. 2.2 розділу 2 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" передбачено надання учасником витягу з Реєстру відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (із зазначенням у витязі інформації щодо спроможності виконання робіт, визначених кваліфікаційним сертифікатом, а саме: Розроблення містобудівної діяльності). Інформація щодо спроможності виконання робіт, визначених кваліфікаційним сертифікатом, а саме: Розроблення містобудівної діяльності, на даний час, надається Єдиною державно електронною системою у сфері будівництва у формі кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури. Чи достатньо для задоволення даної вимоги надання зазначеного витягу у формі кваліфікаційного сертифікату виданого діючою Єдиною державно електронною системою у сфері будівництва?
Відповідь:
Так, витяг у формі кваліфікаційного сертифікату, виданого діючою Єдиною державно електронною системою у сфері будівництва буде достатньо (із зазначенням у витязі інформації щодо спроможності виконання робіт, визначених кваліфікаційним сертифікатом, а саме: Розроблення містобудівної діяльності).
Дата відповіді:
17.04.2025 11:11
Відповідь надана
Державні інтереси
Номер:
abf2a2bf902a40568df503cc1bd8bca9
Дата опублікування:
15.04.2025 15:01
Опис:
Шановний замовник чи отримані державні інтереси від Миколаївської ОВА?
Відповідь:
Відповідно до п.3 ч. 8 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації у встановлений строк звертаються до обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури (для міст Києва та Севастополя, обласних центрів, міст обласного значення), щодо визначення державних інтересів для їх врахування під час розроблення генерального плану населеного пункту.
Прямої норми щодо обов’язкового отримання держаних інтересів від обласної державної адміністрації для їх врахування під час розроблення детального плану території – законодавством не передбачено.
Але враховуючи, що розроблення детального плану території буде відбуватися у відповідності до схеми планування території Миколаївської області, то після визначення переможця тендерної процедури, замовник звернеться до Миколаївської ОВА щодо отримання державних інтересів.
Дата відповіді:
17.04.2025 11:11
Відповідь надана
Невідповідність чинним нормам законодавства.
Номер:
1c28465469184de88130c33e2dca708c
Дата опублікування:
15.04.2025 15:00
Опис:
Згідно ст. 19 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про регулювання містобудівної діяльності» "1. Детальний план території деталізує положення генерального плану населеного пункту або комплексного плану та визначає планувальну організацію і розвиток частини території населеного пункту або території за його межами без зміни функціонального призначення цієї території. Детальний план території розробляється з урахуванням обмежень у використанні земель, у тому числі обмежень використання приаеродромної території, встановлених відповідно до Повітряного кодексу України.".
Тобто детальний план території за межами населених пунктів може розроблятися коли затверджений комплексний план просторового розвитку території територіальної громади.
Закон має вищу юридичну силу перед Постановою Кабінета Міністрів України. Тому розробка даного проектна не відповідає діючому законодавству.
Відповідь:
Законом України від 17.06.2020 року № 711-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель» (далі – Закон № 711) внесено низку змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», зокрема, в частині визначення містобудівної документації на місцевому рівні одночасно документацією із землеустрою та встановленням нових правових аспектів розроблення такої документації (передусім вимог щодо її складу та змісту). Запроваджено необхідність розроблення комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад (далі – комплексні плани) тощо. Водночас пунктами 2, 3 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 711, а також пунктом 63 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено правове регулювання відносин у сфері містобудівної діяльності на перехідному етапі – до затвердження в громадах комплексних планів (передбачалося затвердити комплексні плани в кожній громаді до 1 січня 2025 року).
Оскільки обсяги виконання робіт з розроблення комплексних планів є занадто об'ємними, а в громадах відсутнє фінансування на їх розроблення, а також через збройну агресію Російської Федерації проти України, затвердження комплексних планів в громадах до 1 січня 2025 року не сталося.
27.02.2025 підписано постанову Верховної Ради України, якою прийнято за основу проект Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо продовження термінів дії документів з планування територій (реєстр. № 12283). Даним законопроектом пропонується внести зміни до деяких законів України, а саме, до законів України «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель», забезпечивши для сільських, селищних, міських рад продовження таких можливостей:
- розроблення і затвердження відповідно до схем планування території (частини території) району та/або області детальних планів територій щодо територій, розташованих за межами населених пунктів та стосовно яких не затверджені комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад (абзац шостий пункту 3 розділу II Закону № 711).
Наразі, законопроект №12283 очікує на друге читання.
Також, 11.04.2025 на підпис Президенту України направлено закон №9549 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури відведення земельних ділянок для розвитку цифрової інфраструктури» (закон підтримано Верховною Радою України в доопрацьованій редакції та пропозиціями Президента України).
Закон містить норму про відтермінування обов’язкової розробки комплексних планувальних документів громад, а саме: внесення змін до п. 63 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», замінивши цифри «2025» цифрами «2028». Після підписання Закон набере чинності наступного дня після публікації.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги зміни, які внесенні до Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 №926 в частині розроблення детального плану території щодо території, розташованої за межами населених пунктів та стосовно якої не затверджено комплексний план, допускається відповідно до схем планування території (частини території) району та/або області, а також враховуючи суспільну необхідність щодо своєчасного та належного поховання померлих (нагальна потреба в розширенні території міського кладовища), замовником було прийнято рішення про початок закупівлі послуги з розроблення детального плану території за межами населених пунктів Южноукраїнської міської територіальної громади під розміщення кладовища (в т.ч. проведення топографо- геодезичної зйомки).
Крім того, рішенням Южноукраїнської міської ради від 03.10.2024 №1936 надано дозвіл на розроблення детального плану території земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів на території Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області під розміщення міського кладовища.
Дата відповіді:
17.04.2025 11:10
Відповідь надана
Невідповідність чинним нормам законодавства.
Номер:
82498055c2564e46981037a070d559fd
Дата опублікування:
15.04.2025 09:23
Опис:
Шановний Замовник, згідно Закону України № 711-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/711-20, з 01.01.2025 року розробка детальних планів території за межами населених пунктів можлива лише у складі комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади. На підставі яких діючих нормативно-правових актів Виконавцю виконувати розробку детального плану території?
Відповідь:
Відповідно до абз. 4 п. 29 Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 №926 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1557) розроблення детального плану території щодо території, розташованої за межами населених пунктів та стосовно якої не затверджено комплексний план, допускається відповідно до схем планування території (частини території) району та/або області з урахуванням положень Закону України від 17 червня 2020 р. № 711-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель”. В зв'язку з чим, розробка детального плану території за межами населених пунтків допускається відповідно до схеми планування території Миколаївської області.
Дата відповіді:
15.04.2025 11:45