-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
«Реконструкція вулично-дорожньої мережі вул. Центральна в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Завершена
482 158 107.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 410 790.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 410 790.54 UAH
Період уточнення:
03.04.2025 09:44 - 23.04.2025 00:00
Відповідь надана
щодо терміну (строку) виконання робіт
Номер:
1c87cf5890184e93ab04cfb6c86890ac
Дата опублікування:
18.04.2025 14:57
Опис:
Шановний Замовнику!
інформація щодо строку виконання робіт, зазначена у п.1.11 Розділу І. Загальні положення Тендерної документації (Строк виконання робіт - дати укладення договору до 31.12.2027)та інформація відображена щодо даної закупівлі в системі прозоро (Дата поставки до 31.12.2027) не відповідає абз.1 п.2.2 Розділу 2 Строки виконання робіт Проекту Договору - 2.2. Термін виконання робіт складає: від початку виконання робіт до 31 грудня 2025 року.
Просимо привести у відповідність інформацію щодо строків виконання робіт.
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
21.04.2025 14:19
Відповідь надана
Щодо аналогічного договору
Номер:
53ee00f269b64b82b00cb28d6ccb1036
Дата опублікування:
14.04.2025 19:44
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до ТД: "Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту (автомобільні дороги загального користування, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів та штучних споруд на них), при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків СС2."
Останні 5 років слід рахувати з 01.01.2020р. чи з 03.04.2020р. ??
Відповідь:
Відповідно до вимог, зазначених у розділі «Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту (автомобільні дороги загального користування, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів та штучних споруд на них), при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків СС2. Отже, у даному випадку слід рахувати останні 5 років з 03.04.2020.
Дата відповіді:
17.04.2025 16:09
Відповідь надана
щодо критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Номер:
1b13f86fe2bf4dd4bce6179ef6929b27
Дата опублікування:
14.04.2025 16:49
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимогами Тендерної документації передбачено надання інформації про наявність в Учасника працівників робітничих професій у кількості, необхідній для виконання робіт, а саме 36 осіб, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва.
Просимо Вас деталізувати посади працівників робітничих професій та їх кількість відповідно до ПОБ або надати ПОБ для ознайомлення.
Відповідь:
Відповідно до п.3 Кваліфікаційних критеріїв «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначених в Додатку №1 до тендерної документації Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, Замовником вимагається довідка з інформацією про наявність працівників робітничих професій у кількості, необхідній для виконання робіт, а саме 36 осіб, що визначається відповідно до відомостей потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проекту організації будівництва (Додаток Е ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”, затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115 з врахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281) із зазначенням їх кількості та посад.
Оскільки, для участі у Тендері Учасники мають самостійно здійснити розрахунок договірної ціни для формування своєї цінової пропозиції з урахуванням п. 3.1., 3.5., 3.10. Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 3 Тендерної документації, визначення робітничих професій у кількості 36 осіб здійснюється самостійно кожним Учасником закупівель, виходячи з власних можливостей, наявних та залучених робітників.
Дата відповіді:
17.04.2025 16:09
Відповідь надана
щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт
Номер:
425948dbe0134da5ad291fd7b6b6b9e5
Дата опублікування:
14.04.2025 16:24
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимогами Тендерної документації з-поміж іншого передбачено надати підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (одним договором або сумарно) в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах як основні відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації).
Згідно Додатку 3 Технічне завдання, обсяг такого виду робіт, як влаштування бруківки, становить 53,4м2. Проте Обсяг робіт для підтвердження кваліфікаційних вимог визначено - влаштування бруківки - не менше 5000м2 .
Просимо відкорегувати вимогу підтвердження обсягу виконання робіт з влаштування бруківки та внести відповідні зміни у Тендерну документацію!!!
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
17.04.2025 16:08
Відповідь надана
Шановний Замовник!
Номер:
2e504cb4a78f46cca80e4585fe92db2f
Дата опублікування:
10.04.2025 10:39
Опис:
П. 3.10. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбаченго що «…Надання розрахунку договірної ціни з підтверджувальними розрахунками НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ВІД УЧАСНИКІВ У СКЛАДІ ЇХ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ. Розрахунок договірної ціни з підтверджувальними розрахунками за формою відповідно до Настанови (зазначити відповідно до виду договірної ціни), сформований за результатами аукціону або сформований з урахуванням пункту 37 Особливостей, надається переможцем процедури закупівлі в обсязі та в строки, передбачені пунктом 6.3 цієї тендерної документації.».
Незважаючи на вищезазначене, в ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИКАХ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток №3 до тендерної документації), вказано, що «ДО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИК НАДАЄ РОЗРАХУНОК ЦІНИ ПРОПОЗИЦІЇ, що здійснюється Учасником відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» з урахуванням змін, з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат………. УЧАСНИК У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ПОВИНЕН ЗАВАНТАЖИТИ ДОГОВІРНУ ЦІНУ У ФОРМАТІ СУМІСНОМУ З ВІДПОВІДНИМ ПРОГРАМНИМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ (IMD, IBS, ТОЩО) для перевірки Замовником обсягів робіт у Учасника.». Тобто, Додатком №3 до тендерної документації Замовник уже вимагає надання розрахунку договірної ціни (ціни пропозиції).
Просимо надати чітку відповідь щодо необхідності надання учасниками у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни (ціни пропозиції) з підтверджувальними розрахунками. У разі позитивної відповіді, просимо привести у відповідність протиріччя в ТД.
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
10.04.2025 12:46
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
4a25dc5cdcf444e19463f087a09408ed
Дата опублікування:
08.04.2025 14:10
Опис:
Шановний Замовник!
В Технічному завданні відсутня певна інформація, а саме, відсутня сторінка з інформацією за позиціями №№ 375 - 402.
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
10.04.2025 12:45
Відповідь надана
фінансова звітність
Номер:
2965c32f714b419f8dd0043a3902c434
Дата опублікування:
08.04.2025 14:02
Опис:
фінансовий результат лише за минулий 2024 рік має бути 70% від закупівлі чи сукупно за всі роки за які подано звітність у закупівлі?
Відповідь:
У відповідь на запитання щодо фінансової звітності надаємо наступну інформацію.
У Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону зазначено:
«Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за один з останніх трьох років (2022, 2023 або 2024 рік).
- Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за один з останніх трьох років (2022, 2023 або 2024 рік).
- Фінансова звітність учасника за один з останніх трьох років (2022, 2023 або 2024 рік). має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 70 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий (Квитанція № 1 та Квитанція № 2).»
Отже, обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 70 % від очікуваної вартості предмета закупівлі має бути за один з трьох років – за 2022 або за 2023, або за 2024.
Дата відповіді:
10.04.2025 12:45