• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція системи протипожежної сигналізації приміщень промислового майданчика Опарського підземного сховища газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)

Торги не відбулися

2 879 127.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 791.27 UAH
Період уточнення: 31.03.2025 17:47 - 14.04.2025 00:00
Відповідь надана

Відповідність ліцензії завленим роботам

Номер: 4a27a05d4bff412db42d0552d14fd6eb
Дата опублікування: 01.04.2025 17:21
Опис: Шановний замовнику! Пенктом 3.6. додатку № ІІ до тендерної документації Ви вимагаєте надання: "Сканована/-ї копія/-ї чинної на кінцевий строк подання тендерних пропозицій ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів зі значними (СС3) наслідками (далі – Ліцензія)********, та/або зареєстрованої декларації, про провадження господарської діяльності з будівельних робіт в умовах воєнного стану Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3) наслідками (далі – Декларація)********. ОДНАК роботи перелічені в завданні відносяться до робіт протипожежного призначення. У відповідності до ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про ліцензування видів господарської діяльності та КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВИ КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ВИКОНАННЯ ДАНИХ РОБІТ ПОВИННО ПРОВОДИТИСЬ СУБЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ У ЯКИХ Є ЛІЦЕНЗІЯ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до зазнечених нормативних документів та замінити вимогу наявності будівельної ліцензії на ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення.
Відповідь: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі - Закон) та із врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Тендерна документація складена з врахуванням вимог затвердженої в установленому порядку, проєктної документації по об’єкту у відповідності до вимог статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, з врахуванням положень підпункту 4) частини 1 статті 5 Закону. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Відповідно до положень абзаців 1, 4 статті 27 Закону України «Про архітектурну діяльність», «Замовники та підрядники під час створення об'єкта архітектури зобов'язані: […] доручати виконання будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, суб’єктам господарювання, які мають відповідну ліцензію». Об’єкт, для якого здійснюється дана закупівля будівельних робіт, відноситься до ОКІ із класом наслідків СС3. Зважаючи на викладене, Замовником до складу вимог до учасників закупівлі включена вимога щодо наявності в учасників ліцензії та/або зареєстрованої декларації, про провадження господарської діяльності з будівельних робіт в умовах воєнного стану на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3) наслідками. Ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не є таким документом. Слід зазначити, що умовами проєкту договору будівельного підряду, що є Додатком IV до тендерної документації, передбачена обов'язкова наявність документів, що надають Підряднику (Переможцю закупівлі) та/або його субпідрядникам право виконувати передбачені предметом договору види робіт (підпункти 5.3.2, 5.3.4 проєкту договору) та до таких документів відноситься ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Відповідно, вимога Замовника щодо наявності в учасників ліцензії та/або зареєстрованої декларації, про провадження господарської діяльності з будівельних робіт в умовах воєнного стану на об’єктах, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3) наслідками обґрунтована вимогами чинного законодавства у сферах будівництва та закупівель.
Дата відповіді: 04.04.2025 12:24
Відповідь надана

Аналогічний досвід роботи

Номер: f12fc6a2d2e84e5b9ba3cd7c724e5b74
Дата опублікування: 01.04.2025 10:00
Опис: У складі тендерної документації міститься вимога щодо аналогічного досвіду виконання робіт, яка сформульована наступним чином: «під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір**, у складі якого є будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи системи протипожежної сигналізації промислових приміщень (на об’єкт будівництва, або технічного переоснащення, або реконструкції, або капітального ремонту).». Звертаємо увагу, що дана вимога може мати дискримінаційний характер та суперечити нормам чинного законодавства України, зокрема: Порушує принцип недискримінації учасників Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають проводитися на засадах відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Вимога щодо досвіду виключно у промислових приміщеннях обмежує конкуренцію та безпідставно звужує коло учасників, які мають досвід виконання аналогічних робіт у непромислових приміщеннях (адміністративні, житлові, медичні, освітні заклади тощо). Не має законодавчого обґрунтування Жоден нормативний акт (включаючи ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що регулює будівельні роботи) не встановлює обов’язкової диференціації робіт із монтажу систем протипожежної сигналізації за категоріями приміщень (промислові чи інші). Технології та стандарти виконання таких робіт є однаковими незалежно від типу об'єкта. Практика АМКУ Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях неодноразово визнавав дискримінаційними вимоги, що обмежують участь постачальників, якщо немає об’єктивного технічного чи законодавчого обґрунтування для таких обмежень. Пропозиція щодо зміни тендерної документації З метою забезпечення відкритої конкуренції та відповідності закупівлі принципам недискримінації, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: Виключити слово «промислових» у визначенні аналогічного договору, сформулювавши вимогу таким чином: «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, у складі якого є будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи системи протипожежної сигналізації приміщень». Дана зміна сприятиме розширенню кола учасників, підвищенню конкуренції та відповідності тендерної документації вимогам законодавства.
Відповідь: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі - Закон) та із врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель». Тендерна документація складена на підставі затвердженої в установленому порядку проєктної документації по об’єкту у відповідності до вимог статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, із врахуванням положень підпункту 4) частини 1 статті 5 Закону (недискримінація учасників та рівне ставлення до них). Проєктом передбачені роботи з обладнання системами протипожежної сигналізації (надалі – СПС) приміщень наступних будівель промислового майданчика: - гаражу; - пожежного депо; - двох виробничих будівель (вибухопожежонебезпечна зона); - пункту вимірювання витрат газу (вибухопожежонебезпечна зона); - приміщення диспетчерської (передбачене встановлення додаткової виносної панелі керування і індикації для керування і моніторингу стану пожежної системи). Наведені вище приміщення оснащуються СПС відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 зм.1, а саме: - Таблиця А.1 пункт 12.1.1 – Одноповерхові гаражі; - Таблиця А.1 пункт 13.2 – Будинки виробничі категорії А та Б; - Таблиця А.1 пункт 13.1 – Будинки виробничі категорії В; - Таблиця А.2 пункт 11.10.3 – Службові приміщення гаражів для обслуговуючого та чергового персоналу, а також технічного призначення. Об’єкт, для якого здійснюється дана закупівля будівельних робіт, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури із класом наслідків СС3, вибухопожежонебезпечним виробництвом. Виробничі приміщення таких об’єктів обладнуються специфічними багаторівневими та багатофункціональними системами пожежної сигналізації, що під’єднуються до централізованих виробничих диспетчерських пунктів. Зважаючи на викладене вище, наявність у визначенні аналогічного договору ознаки приміщень як «промислових» є обґрунтованою. Також слід зазначити, що потенційний учасник закупівлі в своєму зверненні посилається на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, який втратив чинність 08.11.2021.
Дата відповіді: 04.04.2025 12:23