• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Активна електрична енергія

Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету

Завершена

2 499 875.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період уточнення: 28.03.2025 16:14 - 03.04.2025 00:00
Відповідь надана

Тендерна документація складена не у відповідності до вимог чинного законодавства та не відповідає п. 29 Особливостей. Незаконна вимога про надання документів про працівників.

Номер: 7872826e2dc94301860b9ae2eca30897
Дата опублікування: 01.04.2025 15:35
Опис: В п. 18 у Додатку 2 міститься незаконна вимога про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме вимагається надати інформацію про певного працівника з певною освітою та підтверджуючими документами. Це є прямим порушенням п. 29 Особливостей, відповідно до якого у закупівлях електроенергії заборонено встановлювати вимоги та вимагати документи про матеріально-технічне забезпечення, обладнання, технології, НАЯВНІСТЬ В УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД, та документи що не передбачені національним стандартом для предмета закупівлі. Незаконна вимога тендерної документації: «ОКРІМ ЦЬОГО, ЗА ВКАЗАНОЮ ДОВІДКОЮ УЧАСНИКИ ПОВИННІ НАДАТИ СВІДОЦТВО, ЩО ВИДАНЕ МІНІСТЕРСТВОМ ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ, АБО ІНШИЙ ДОКУМЕНТ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ОТРИМАННЯ ПРАЦІВНИКОМ УЧАСНИКА ЗНАНЬ З СУЧАСНИХ ВИМОГ ДО СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ НА ОБ’ЄКТАХ ПАЛИВНО – ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ АБО ДОКУМЕНТ ПРО ОСВІТУ ВИДАНИЙ ВНЗ (ДИПЛОМ З ДОДАТКОМ) ПРО ВИВЧЕННЯ КУРСУ АБО ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА НА ОБ’ЄКТАХ ПАЛИВНО – ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ» АБО ДОКУМЕНТ ПРО ОТРИМАННЯ ЗНАНЬ НА КУРСАХ, СЕМІНАРАХ ТОЩО В ВІДПОВІДНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ/ЦЕНТРАХ ТОЩО ПРО ЕКОЛОГІЧНУ БЕЗПЕКУ НА ОБ’ЄКТАХ ПАЛИВНО – ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ». Оскільки тендерна документація складена не у відповідності до положень чинного законодавства, це є підставою для визнання договору недійсним/нікчемним та його розірвання з боку Державної аудиторської служби, оскільки тендерна документація складена не у відповідності до вимог чинного законодавства (Висновок моніторингу Держаудитслужби від 08.08.2024 р., UA-2024-07-09-010202-a).
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що правомірність вимоги підтверджується рішенням АМКУ №6557-п/пк-пз від 01.11.2022р. Зазначені вимоги стосуються всіх учасників закупівлі, Скаржник не довів чому не може виконати зазначені умови документації.
Дата відповіді: 02.04.2025 21:51
Відповідь надана

Щодо дати видачі протоколів перевірки показників якості електроенергії

Номер: 526f0afe4f9841fdba937e0bd2567270
Дата опублікування: 31.03.2025 11:04
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації від учасників відкритих торгів з особливостями вимагається надання протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2023 разом із наочним графіком усереднених значень відхилень напруги протягом терміну вимірювання та Протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам пунктів 11.4.7. – 11.4.12 Глави 11.4. Розділу ХІ Кодексу систем розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310. Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства У 2024 РОЦІ. Враховуючи той факт, що зараз 2025 рік, а отримати зазначені протоколи «заднім числом» не можливо, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, вказавши дату видачі протоколів, наприклад: «не раніше 2024 року».
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 01.04.2025 14:44
Відповідь надана

Положення про сплату постачальником незрозумілих послуг сторонніх осіб за іншим договором, до яких постачальник не має жодного відношення

Номер: 4bdba8870a574cc2a5ff4d6f1a572e51
Дата опублікування: 31.03.2025 10:48
Опис: В Додатку 3 міститься дивне положення: «МИ ПОГОДЖУЄМОСЯ ОПЛАТИТИ ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ДАНОЇ ПРОЦЕДУРИ У РОЗМІРІ 13000,00 ГРН. (ТРИНАДЦЯТЬ ТИСЯЧ ГРН.) У РАЗІ АКЦЕПТУ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.* *П. 2 ДОДАТКУ 3 ВКЛЮЧАЄТЬСЯ В ФОРМУ ПРОПОЗИЦІЇ ТОРГІВ ЗА БАЖАННЯМ УЧАСНИКА, В РАЗІ ЯКЩО УЧАСНИК НЕ ПОГОДЖУЄТЬСЯ ОПЛАТИТИ ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ДАНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЦЕ НЕ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ЦЬОГО УЧАСНИКА ТА ПІДСТАВОЮ ДЛЯ НЕУКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ З ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ». Дане положення не відповідає чинному законодавству, оскільки юридичні послуги не є предметом закупівлі «Електрична енергія». Постачальники електричної енергії не повинні сплачувати за незрозумілі послуги сторонніх осіб іншим особам, до чого постачальник не має жодного відношення. Проводьте окрему закупівлю чи звіт на даний предмет закупівлі і сплачуйте своїми коштами.
Відповідь: *п. 2 додатку 3 включається в форму пропозиції торгів за бажанням Учасника, в разі якщо Учасник НЕ погоджується оплатити юридичний супровід даної процедури це НЕ Є підставою для відхилення пропозиції цього Учасника та підставою для неукладання договору з переможцем торгів. Зазначена вимога не є дискримінаційною та стосується всіх учасників торгів, незрозуміло чому учасник не може виконати зазначену вимогу, зокрема включити або не включати зазначений пункт в пропозицію.
Дата відповіді: 01.04.2025 14:47
Відповідь надана

Корупційний ризик. Тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства - містить масу незаконних вимог та зроблена під конкретного постачальника з можливою метою отримання «відкату».

Номер: 585f727453a54525b75e71f7d07f4d9b
Дата опублікування: 31.03.2025 10:35
Опис: В тендерній документації незаконно вимагаються документи, які прямо заборонено вимагати у закупівлях електроенергії у пункті 29 Особливостей, зокрема, про матеріально-технічне забезпечення, обладнання, технології, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та документи що не передбачені національним стандартом для предмета закупівлі. НЕЗАКОННІ ВИМОГИ про надання документів, що прямо суперечать п.29 Особливостей: «ДОДАТОК 2: 4. Довідка/и від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника та про систему оподаткування учасника, виданою не раніше лютого 2025 року. //// 5. Документ виданий не раніше 2025 року органом Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку. //// 6. Документ, що виданий органом ДСНС України про відсутність пожеж та надзвичайних ситуацій в учасника протягом 2024 року виданий не раніше січня 2025 року //// 15) Учасник шляхом подання у складі тендерної пропозиції відповідного сертифікату чинного на момент подання пропозиції Учасник має підтвердити відповідність вимогам міжнародного стандарту SA 8000:2014 //// 17) протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2023 разом із наочним графіком усереднених значень відхилень напруги протягом терміну вимірювання та Протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам пунктів 11.4.7. – 11.4.12 Глави 11.4. Розділу ХІ Кодексу систем розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310. Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства у 2024 році. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі пропозиції подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом. //// 18) довідка щодо застосування Учасником заходів із захисту довкілля при виконанні умов Договору із постачання електричної енергії. Окрім цього, за вказаною довідкою учасники повинні надати свідоцтво, що видане Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, або інший документ, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу або документ про освіту виданий ВНЗ (диплом з додатком) про вивчення курсу або дисципліни «Екологічна безпека на об’єктах паливно – енергетичного комплексу» або документ про отримання знань на курсах, семінарах тощо в відповідних навчальних закладах/центрах тощо про екологічну безпеку на об’єктах паливно – енергетичного комплексу //// 20)Відповідно до пункту 6.1.1. Правил ринку, затверджених постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 307 (зі змінами), учасники ринку, які є сторонами відповідальними за баланс (СВБ), крім оператора ринку (ОР), оператора системи постачання (ОСП), гарантованого покупця та ОСР, які є СВБ та не мають інших учасників ринку у своїй балансуючій групі, зобов’язані надавати ОСП фінансові гарантії виконання зобов’язань за договорами про врегулювання небалансів електричної енергії. Отже Учасники повинні підтвердити виконання вимог Правил ринку, шляхом надання у складі пропозиції чинної фінансової гарантії виконання зобов’язань за договорами про врегулювання небалансів електричної енергії або у разі, якщо Учасник не є СВБ, надати лист - підтвердження від СВБ про те, що Учасник входить до балансуючої групи та /або копію договору з СВБ, а також копію гарантії СВБ, чинної на момент подання пропозиції.» Очевидно, що «чорний» постачальник з яким є «домовленість» заздалегідь має ці документи, незаконні вимоги про надання яких містяться у тендерній документації.
Відповідь: Пункти 4 та 5 стосуються системи оподаткування та про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, а не відповідності с.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Незрозуміло чому Скаржник не міг отримати зазначені довідки протягом лютого – березня 2025 року стосовно п.4 та протягом І кварталу 2025 року стосовно п.5. Зазначені вимоги не є дискримінаційними бо стосуються всіх учасників закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначені вимоги документації. Пункт 6 стосується охорони праці та безпеки, а не відповідності с.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Незрозуміло чому Скаржник не міг отримати зазначені довідки протягом січня – березня 2025 року. Зазначені вимоги не є дискримінаційними бо стосуються всіх учасників закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначені вимоги документації. Відповідно до п.47 Особливостей «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: … 12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Основними розділами стандарту соціальної відповідальності SA 8000:2014 є: дитяча праця, примусова або обов'язкова робота, здоров'я та безпека, свобода асоціацій та колективних переговорів, дискримінація, практика дисципліни, робочий час, система оплати праці та управління. Тому Замовник має право вимагати зазначений сертифікат для підтвердження соціальної відповідальності учасника. протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014 або ДСТУ ЕN 50160-2023 разом із наочним графіком усереднених значень відхилень напруги протягом терміну вимірювання свідчить про якість електроенергії, а не про відповідність вимогам ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Пункти 18 та 20 стосуються захисту довкілля та фінансового забезпечення постачання електричної енергії, а не відповідності с.16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зазначені вимоги не є дискримінаційними бо стосуються всіх учасників закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначені вимоги документації.
Дата відповіді: 01.04.2025 15:25