• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Активна електрична енергія

Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти місцевого бюджету

Завершена

2 499 875.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер: 30af9a0263e04df8b407c4e7af7868bf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-09-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 09.04.2025 17:28 - 01.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.04.2025 № 38-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.04.2025 № 003100-18/4374-2025, почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 09 квітня 2025 року № 38-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2025-03-28-011454-a від 28.03.2025 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, o.v.myshkovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог абзацу 17 пункту 47 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мамаївської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (ID:UA-P-2025-03-28-009683-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.03.2025, із змінами від 01.04.2025 (далі – тендерна документація); три звернення до Замовника від 31.03.2025 та звернення від 01.04.2025, відповіді Замовника від 01.04.2025 та 02.04.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.04.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» до 10.04.2025; протокольне рішення уповноваженої особи від 10.04.2025 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2025; Договір про постачання електричної енергії споживачу від 23.04.2025 № 230 (далі – Договір № 230); додаткова угода від 25.04.2025 № 1 до Договору № 230; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 25.04.2025; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 28.04.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). З результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне. У пункті 9 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасники повинні надати довідку в довільній формі зокрема про те, що: - учасник процедури закупівлі не пропонує, не дає та не погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі; - тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Тобто, Замовник встановив вимогу щодо надання учасниками довідки з інформацією про підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178, чим порушив вимоги абзацу 17 пункту 47 Особливостей № 1178, відповідно до якого замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей № 1178, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей № 1178. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, оприлюднений в електронній системі закупівель 23.04.2025, щодо даного порушення Замовник надав таке Пояснення: «Відповідно до п.47 Особливостей … Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, оскільки самостійне декларування пунктів 1, 7 ТЕХНІЧНО НЕ РЕАЛІЗОВАНЕ. Замовник самостійно за результатами РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. … Тобто Замовник самостійно декларує відсутність підставі відповідно до п.п. 1,7 п.47 Особливостей ПІСЛЯ РОЗГЛЯДУ, а вимогою документації передбачено подання довідки в довільній формі про відсутність зазначених підстав до закінчення кінцевого строку подання пропозиції, оскільки Учасник не має технічної можливості підтвердити відповідні пункти шляхом самостійного декларування. Враховуючи вищенаведене зазначена вимога тендерної документації відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р.». Проте, Пояснення не спростовує порушення абзацу 17 пункту 47 Особливостей № 1178, оскільки положеннями пункту 47 Особливостей № 1178 не передбачено учасниками підтверджувати відсутність підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178. Виходячи із змісту абзаців 16-18 пункту 47 Особливостей № 1178 учасник під час подання своєї пропозиції самостійно декларує відсутність підстав, визначених підпунктами 2-6 та 8-12 пункту 47 Особливостей № 1178, а Замовник за результатами розгляду пропозиції учасника самостійно підтверджує відсутність у нього підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178. При цьому, Замовник не вимагає від учасника будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей № 1178, крім самостійного декларування учасником відсутності підстав, визначених підпунктами 2-6 та 8-12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 30.04.2025 12:12 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2025 12:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником буде здійснено заходи направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо.
Дата публікації звіту: 30.04.2025 18:22

Запити/Пояснення