-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)
Завершена
4 052 051.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 260.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 260.26 UAH
Період уточнення:
24.03.2025 10:52 - 05.04.2025 00:00
Відповідь надана
Працівники відповідної кваліфікації
Номер:
ae3ebfe6666b4769a3f42c7513ec80e5
Дата опублікування:
31.03.2025 12:14
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо надати роз'яснення щодо: "*Наявність в штаті Учасника головний інженер та/або виконроб, інженера з охорони праці є обов’язковою. "
У штаті мається на увазі, як штатні працівники ( за основним місцем роботи)? Чи вищеперераховані працівники можуть бути залучені за цивільно - правовими угодами?
Відповідь:
Доброго дня. Мається на увазі - за основним місцем роботі в штаті
Дата відповіді:
31.03.2025 14:36
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
721da4c95bb04f918fedf9869318f1ec
Дата опублікування:
27.03.2025 16:16
Опис:
Доброго дня. Просимо внести уточнення до технічного завдання, а саме вказати тип та розміри залізобетонних одностоякових опор для ВЛ ( п. 34), тип світильників (п.35) , тип проводу для влаштування ВЛ (п.36), довжину або вагу заземлювача з круглої сталі діаметром 20 мм. ( п. 37). Дякуємо.
Відповідь:
доброго дня у проектно кошторисній документації по даному обєкту не зазначена інформація стосовно типу, розміру опор, світильників, проводу та довжини/ваги заземлювача з круглої сталі. Всі перелічені елементи будуть переноситись (демонтаж та монтаж)
Дата відповіді:
28.03.2025 08:46
Відповідь надана
Додаток 1 п. 4
Номер:
6b7ef0fdcdb2404e90994d38d61d1b78
Дата опублікування:
26.03.2025 16:02
Опис:
Шановний Замовник прохання роз яснить, що має надать Учасник на вимогу Додатку 1 п. 4) Інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей, надається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення відповідних електронних полів, визначених адміністратором електронної системи закупівель і реалізованих в електронній системі закупівель.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу 14 пункту Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу 14 пункту Особливостей), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Враховуючи, що в електронній системі закупівель не реалізовано технічну можливість
самостійно декларувати відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей, інформація про відсутність цієї підстави, надається учасником у складі тендерної пропозиції у довільній формі з урахуванням вимог пункту 47 Особливостей, а саме: надається у вигляді довідки у довільній формі.
Недотримання учасником вищезазначених вимог є підставою для його відхилення згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Дякуємо.
Відповідь:
дякую, будуть внесені зміни
Дата відповіді:
26.03.2025 16:28
Відповідь надана
Щодо внесення змін в ТД
Номер:
aab64530a3d54810ba4d7fcf04658d3d
Дата опублікування:
26.03.2025 11:09
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику! Вами так і не були внесені зміни щодо абзацу чотирнадцять пункту 47 та переліку документів переможця. Просимо привести тендерну документацію до норм згідно чинного законодавства та внести відповідні зміни.
Відповідь:
шановний Учаснику, якщо йде мова, щоб прибрати з ТД вимогу яка стосується абз. 14 п. 47 Особоливостей, то повідомляю наступне, що у ТД у жодному пункті не згадується абз.14 п.47 Особливостей. Прохання вказати конкретний пункт та розділ у ТД де необхідно внести зміни або виключити. Дякую
Дата відповіді:
26.03.2025 14:31
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
40b3d3d8e03248f89efd1619a86454fe
Дата опублікування:
25.03.2025 19:36
Опис:
просимо опублікувати вимогу про аналогчний договір у відповідносі до оголошеного предмету закупівлі, а саме капітальний ремонт дороги.
Відповідь:
шановний учасник дякую за запитання. В додатку 1 до ТД зазнчено в п. в) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Дата відповіді:
25.03.2025 23:10
Відповідь надана
Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі
Номер:
7ab92f60e4d8472b85a90fc277830e64
Дата опублікування:
25.03.2025 15:15
Опис:
У зв’язку зі змінами до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, відповідно до постанови КМУ від 05.07.2024 №782 тендерна документація повинна містить перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі дана інформація відсутня у тендерній документації що суперечить діючому законодавству.
Відповідь:
дякую за запитання будуть внесені зміни до ТД
Дата відповіді:
25.03.2025 15:22
Відповідь надана
Абзац чотирнадцятий пункту 47
Номер:
c08f36316c2e4eae8fda7c52f8610784
Дата опублікування:
25.03.2025 14:56
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовник, просимо привести у відповідність вимоги тендерної документації до норм чинного законодавства, а саме: в тендерній документації є вимога – «Враховуючи, що в електронній системі закупівель не реалізовано технічну можливість самостійно декларувати відсутність підстави, передбаченої абзацом 14 пункту 47 Особливостей, інформація про відсутність цієї підстави, надається учасником у складі тендерної пропозиції у довільній формі з урахуванням вимог пункту 47 Особливостей, а саме: надається у вигляді довідки у довільній формі.», але в чинній редакції ПОСТАНОВи від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» {Абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі Постанови КМ № 382 від 02.04.2024}
Відповідь:
дякую за запитання, будуть внесені зміни
Дата відповіді:
25.03.2025 15:07
Відповідь надана
Акт огляду об єкта
Номер:
f303ca9cb3d04b7c96611aa9af305419
Дата опублікування:
25.03.2025 14:21
Опис:
Шановний Замовнику, тендерна документація містить вимогу, а саме: Акту огляду, а саме: «Акт огляду будівельного майданчику* ..…».
Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати
Акту про огляд об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати такий Акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні Акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції Акту огляду об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
дякую за запитання будуть внесені зміни
Дата відповіді:
25.03.2025 15:21