-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)
Завершена
4 052 051.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 260.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 260.26 UAH
Період оскарження:
24.03.2025 10:52 - 05.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
c32d3351acb54ceda4e362e8007f0c96
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-24-003049-a.b2
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА UA-2025-03-24-003049-a.pdf 21.05.2025 17:13
- СКАРГА UA-2025-03-24-003049-a.docx 21.05.2025 17:13
- sign.p7s 21.05.2025 17:14
- рішення від 26.05.2025 №8307.pdf 26.05.2025 17:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2025 №8866.pdf 04.06.2025 12:42
- рішення від 03.06.2025 №8866.pdf 06.06.2025 11:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2025 16:58
Дата розгляду скарги:
03.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.05.2025 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2025 11:04
Дата виконання рішення Замовником:
06.06.2025 11:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ "ІМПЕРІАЛБУД"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cb350e9b6c774a49bbb381ffe16d13b8
Заголовок пункту скарги:
Щодо першої підстави для відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протоколу № 1 від 19.05.2025 р. Уповноваженої особи Виконавчого комітету Ірпінської міської ради зазначено:
16.05.2025 замовником в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що виявлені в документах та інформації наданих Учасником в складі своєї тендерної пропозиції, а саме:
ВИМОГА 1 (Додаток 1 до тендерної документації. Довідка
про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази): 1) На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати:
- щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства;
- щодо кожної одиниці орендованого обладнання – документи, що підтверджують право використання інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції;
- лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та обладнання для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до виконання робіт субпідрядних організацій) з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на весь строк закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі, номеру оголошення;
- свідоцтво про право власності або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення.
У Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідно зазначити:
- найменування технічного засобу, обладнання, марка*;
- кількість;
- власний/ орендований **
**Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт, договору оренди тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору. На підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт тощо, учасник надає відповідні договори або гарантійні листи, зазначених ним у таблиці цього додатку. Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів.
ЗАУВАЖЕННЯ: На дану вимогу Учасником надана довідка вих № 1/6 з в якій не зазначено приналежність обладнання (власний/орендований).
ВИМОГА 2 (Додаток 1 до тендерної документації. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів))
а)Надати довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У даній довідці необхідно було зазначити:
-назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт;
-дата, номер та предмет укладеного Договору;
- вартість договору, грн.;
- ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника.
ЗАУВАЖЕННЯ: а)На дану вимогу Учасником надана довідка № вих 1/8 з неповною інформацією, зокрема: не зазначена посада контактної особи замовника.
б) Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасник має надати у складі тендерної пропозиції скановані копії оригіналів договорів, які зазначені у довідці в повному обсязі, з усіма додатками; скановані оригінали додаткових угод до договору, якщо вони були, або довідку учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили; зазначених в наданій учасником довідці.
ЗАУВАЖЕННЯ: відсутня довідка учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили.
ВИМОГА 3 (Додаток 1 до тендерної документації. Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт). Учаснику у довідці за формою Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт необхідно зазначити:
- Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/ співвиконавця;
-Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю;
-% в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю.
ЗАУВАЖЕННЯ: Учасником у даній довідці зазначено залучення виду окремих машин і механізмів, матеріально-технічної бази та надання послуг.
Згідно з вимогами статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та положень тендерної документації, якщо невідповідності стосуються інформації або документів, що надані учасником, то вони повинні бути виправлені протягом 24 годин з моменту розміщення замовником вимоги в електронній системі закупівель.
На вимоги Замовника, Учасником виправлено зауваження не у відповідності до тендерної документації, зокрема:
1) Відповідно до вимоги Учаснику необхідно було надати довідку «Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт» в якій була необхідність вказати:
- Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю – Учасником вказано формулювання «Часткове виконання робіт:», однак дане формулювання не передбачено довідкою за формою 1. Задля кількісного визначення обсягу робіт у довідці за формою 1 наявна колонка з назвою: % в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю.
- % в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю – тут потрібно було вказати % в загальному обсязі робіт. Учасником не вказано дану інформацію, так як формулювання «близько» не передбачено ТД і не відповідає вимогам ТД та унеможливлює оцінити реальний обсяг (%) робіт які планується виконати субпідрядною організацією.
Таким чином, враховуючи викладене вище, Замовник дійшов висновку, що вказана довідка складена некоректно і не відповідає ТД та вимогам про усунення недоліків.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним
Відповідно до п. 6 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається:
Інформація щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за нижченаведеною формою, – у разі наявності таких пропозицій*.
Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до
виконання робіт
(заповнюється для кожного субпідрядника/співвиконавця у разі залучення учасником до виконання робіт
субпідрядників/співвиконавців)
Повне найменування та місцезнаходження
субпідрядника/ співвиконавця Види робіт, які передбачається доручити
субпідряднику/ співвиконавцю % в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити
субпідряднику/ співвиконавцю
Датовано: “ ” 20 року
[Підпис] [прізвище, ініціали, посада уповноваженої особи учасника]
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, учасник повинен надати на кожного субпідрядника/співвиконавця інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей, яка надається у довільній формі.
Таким чином вимогами тендерної документації передбачено, що надання у складі пропозиції Таблиці «Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт» передбачено виключно для учасників, які планують залучати інших суб’єктів господарювання до виконання робіт як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
У складі пропозиції Скаржника надано файл «15. Довідки про субпідрядників», де містяться:
- Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт, де зазначено, «% в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю – близько 3%»
- Довідка про незалучення субпідрядних організацій в більше 20% вартості договору, де міститься інформація, що Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Таким чином встановлена в тендерній документації вимога щодо надання таблиці «Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій / співвиконавців до виконання робіт» не передбачена для Учасника.
16.05.2025 р. на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, де, серед іншого, зазначено:
ВИМОГА 3 (Додаток 1 до тендерної документації. Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт). Учаснику у довідці за формою Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт необхідно зазначити: - Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/ співвиконавця; -Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю; -% в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю. ЗАУВАЖЕННЯ: Учасником у даній довідці зазначено залучення виду окремих машин і механізмів, матеріально-технічної бази та надання послуг.
Зазначене повідомлення не містить вимогу виправити відсоток в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю та виключити слово «близько».
Додатково звертаємо увагу, що Замовник не повинен був оприлюднювати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині довідки «Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт», оскільки тендерна документація не містить вимоги надавати дану довідку в разі, якщо Учасники не планують залучати інших суб’єктів господарювання до виконання робіт як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині.
16.05.2025 замовником в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, що виявлені в документах та інформації наданих Учасником в складі своєї тендерної пропозиції, а саме:
ВИМОГА 1 (Додаток 1 до тендерної документації. Довідка
про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази): 1) На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати:
- щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства;
- щодо кожної одиниці орендованого обладнання – документи, що підтверджують право використання інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції;
- лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та обладнання для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до виконання робіт субпідрядних організацій) з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на весь строк закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі, номеру оголошення;
- свідоцтво про право власності або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення.
У Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідно зазначити:
- найменування технічного засобу, обладнання, марка*;
- кількість;
- власний/ орендований **
**Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт, договору оренди тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору. На підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт тощо, учасник надає відповідні договори або гарантійні листи, зазначених ним у таблиці цього додатку. Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів.
ЗАУВАЖЕННЯ: На дану вимогу Учасником надана довідка вих № 1/6 з в якій не зазначено приналежність обладнання (власний/орендований).
ВИМОГА 2 (Додаток 1 до тендерної документації. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів))
а)Надати довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). У даній довідці необхідно було зазначити:
-назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт;
-дата, номер та предмет укладеного Договору;
- вартість договору, грн.;
- ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника.
ЗАУВАЖЕННЯ: а)На дану вимогу Учасником надана довідка № вих 1/8 з неповною інформацією, зокрема: не зазначена посада контактної особи замовника.
б) Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, учасник має надати у складі тендерної пропозиції скановані копії оригіналів договорів, які зазначені у довідці в повному обсязі, з усіма додатками; скановані оригінали додаткових угод до договору, якщо вони були, або довідку учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили; зазначених в наданій учасником довідці.
ЗАУВАЖЕННЯ: відсутня довідка учасника довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили.
ВИМОГА 3 (Додаток 1 до тендерної документації. Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт). Учаснику у довідці за формою Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт необхідно зазначити:
- Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/ співвиконавця;
-Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю;
-% в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю.
ЗАУВАЖЕННЯ: Учасником у даній довідці зазначено залучення виду окремих машин і механізмів, матеріально-технічної бази та надання послуг.
Згідно з вимогами статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та положень тендерної документації, якщо невідповідності стосуються інформації або документів, що надані учасником, то вони повинні бути виправлені протягом 24 годин з моменту розміщення замовником вимоги в електронній системі закупівель.
На вимоги Замовника, Учасником виправлено зауваження не у відповідності до тендерної документації, зокрема:
1) Відповідно до вимоги Учаснику необхідно було надати довідку «Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт» в якій була необхідність вказати:
- Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю – Учасником вказано формулювання «Часткове виконання робіт:», однак дане формулювання не передбачено довідкою за формою 1. Задля кількісного визначення обсягу робіт у довідці за формою 1 наявна колонка з назвою: % в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю.
- % в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю – тут потрібно було вказати % в загальному обсязі робіт. Учасником не вказано дану інформацію, так як формулювання «близько» не передбачено ТД і не відповідає вимогам ТД та унеможливлює оцінити реальний обсяг (%) робіт які планується виконати субпідрядною організацією.
Таким чином, враховуючи викладене вище, Замовник дійшов висновку, що вказана довідка складена некоректно і не відповідає ТД та вимогам про усунення недоліків.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним
Відповідно до п. 6 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається:
Інформація щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за нижченаведеною формою, – у разі наявності таких пропозицій*.
Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до
виконання робіт
(заповнюється для кожного субпідрядника/співвиконавця у разі залучення учасником до виконання робіт
субпідрядників/співвиконавців)
Повне найменування та місцезнаходження
субпідрядника/ співвиконавця Види робіт, які передбачається доручити
субпідряднику/ співвиконавцю % в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити
субпідряднику/ співвиконавцю
Датовано: “ ” 20 року
[Підпис] [прізвище, ініціали, посада уповноваженої особи учасника]
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, учасник повинен надати на кожного субпідрядника/співвиконавця інформацію, що підтверджує відсутність підстав, визначених у пункті 44 Особливостей, яка надається у довільній формі.
Таким чином вимогами тендерної документації передбачено, що надання у складі пропозиції Таблиці «Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт» передбачено виключно для учасників, які планують залучати інших суб’єктів господарювання до виконання робіт як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
У складі пропозиції Скаржника надано файл «15. Довідки про субпідрядників», де містяться:
- Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт, де зазначено, «% в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю – близько 3%»
- Довідка про незалучення субпідрядних організацій в більше 20% вартості договору, де міститься інформація, що Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Таким чином встановлена в тендерній документації вимога щодо надання таблиці «Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій / співвиконавців до виконання робіт» не передбачена для Учасника.
16.05.2025 р. на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, де, серед іншого, зазначено:
ВИМОГА 3 (Додаток 1 до тендерної документації. Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт). Учаснику у довідці за формою Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт необхідно зазначити: - Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/ співвиконавця; -Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю; -% в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю. ЗАУВАЖЕННЯ: Учасником у даній довідці зазначено залучення виду окремих машин і механізмів, матеріально-технічної бази та надання послуг.
Зазначене повідомлення не містить вимогу виправити відсоток в загальному обсязі робіт, які передбачається доручити субпідряднику/ співвиконавцю та виключити слово «близько».
Додатково звертаємо увагу, що Замовник не повинен був оприлюднювати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині довідки «Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій/співвиконавців до виконання робіт», оскільки тендерна документація не містить вимоги надавати дану довідку в разі, якщо Учасники не планують залучати інших суб’єктів господарювання до виконання робіт як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Вважаємо, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
6fd425514c2c4ae98f2c439579f77b51
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо другої підстави для відхилення пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протоколу № 1 від 19.05.2025 р. Уповноваженої особи Виконавчого комітету Ірпінської міської ради зазначено:
На вимогу 1 Замовника – «У Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідно зазначити власний/орендований». - Учасником у Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази в колонці «Власний/орендований**» виправлено та проставлено приналежність обладнання (інструментів, устаткування, приладів) – ВЛАСНИЙ інвентарна картка.
На вимогу: «Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства» – Учасником, на обладнання, яке у довідці зазначено ВЛАСНИЙ - надано інвентарні картки, а не оборотно-сальдові відомості, що є невідповідністю вимогам Додатку 1 до тендерної документації.
Інвентарна картка - це документ, який призначений для систематизації обліку основних засобів, нематеріальних активів та малоцінних необоротних матеріальних активів, а також для зберігання інформації про активи компанії. Інвентарна картка відкривається на кожний об'єкт і заповнюється на підставі акта прийняття-передачі основних засобів, накладних, технічної та іншої супровідної документації. У картці подається коротка індивідуальна характеристика об'єкта.
Оборотно-сальдова відомість (ОСВ) — це бухгалтерський документ, який містить інформацію про залишки та обороти по всіх або окремим рахункам за певний період. Вона є основою для ведення бухгалтерського балансу.
Враховуючи вище викладене, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника через невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним
Відповідно до п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається:
1. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати:
- щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно- сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства;
- щодо кожної одиниці орендованого обладнання – документи, що підтверджують право використання інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції;
- лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та обладнання для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до виконання робіт субпідрядних організацій) з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на весь строк закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі, номеру оголошення;
- свідоцтво про право власності або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення.
Форма 1
Довідка
про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази
Учасник (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:
№ з\п Найменування технічного засобу, обладнання, марка*
Кількість Власний/ орендований **
1 2 3 4
Посада (особи,
уповноваженої на підписання тендерної пропозиції)
М.П. (у разі її використання)
(ПІБ) (підпис)
*Зазначаються машини, механізми, обладнання, устаткування, тощо, необхідні для проведення робіт, визначених при розрахунках договірної ціни.
**Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт, договору оренди тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору. На підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт тощо, учасник надає відповідні договори або гарантійні листи, зазначених ним у таблиці цього додатку. Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів.
У складі пропозиції Скаржника надано файл «3.1. Довідка МТБ», де міститься:
- Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, викладена за формою Форми 1 Додатку № 1 до тендерної документації.
В позиції 9 даної довідки зазначено «Власний / орендований ** - Видаткова накладна № 1258».
В позиціях 12, 20, 22, 25, 26, 28, 29 даної довідки зазначено «Власний / орендований ** - Інвентарна картка…» та зазначено номер інвентарної картки. Відповідні інвентарні картки містяться у складі пропозиції.
Тендерна пропозиція Скаржника дійсно помилково щодо «власного» обладнання не містить за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства.
Наявна невідповідність, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник повинен був оприлюднити відповідне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
16.05.2025 р. на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, де, серед іншого, зазначено:
ВИМОГА 1 (Додаток 1 до тендерної документації. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази): 1) На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого обладнання – документи, що підтверджують право використання інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції; - лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та обладнання для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до виконання робіт субпідрядних організацій) з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на весь строк закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі, номеру оголошення; - свідоцтво про право власності або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. У Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідно зазначити: -найменування технічного засобу, обладнання, марка*; - кількість; - власний/ орендований ** **Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт, договору оренди тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору. На підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт тощо, учасник надає відповідні договори або гарантійні листи, зазначених ним у таблиці цього додатку. Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів. ЗАУВАЖЕННЯ: На дану вимогу Учасником надана довідка вих № 1/6 з в якій не зазначено приналежність обладнання (власний/орендований).
Тобто оприлюднене Замовником повідомлення містить вимогу лише про надання в довідці № 1/6 інформації про приналежність обладнання (власний / орендований).
Повідомлення не містить вимоги надання за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства щодо власного обладнання.
Таким чином Замовник неправомірно не надав можливість Скаржнику виправити наявні у пропозиції невідповідності. А також неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вважаємо, що Замовник – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
На вимогу 1 Замовника – «У Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідно зазначити власний/орендований». - Учасником у Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази в колонці «Власний/орендований**» виправлено та проставлено приналежність обладнання (інструментів, устаткування, приладів) – ВЛАСНИЙ інвентарна картка.
На вимогу: «Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства» – Учасником, на обладнання, яке у довідці зазначено ВЛАСНИЙ - надано інвентарні картки, а не оборотно-сальдові відомості, що є невідповідністю вимогам Додатку 1 до тендерної документації.
Інвентарна картка - це документ, який призначений для систематизації обліку основних засобів, нематеріальних активів та малоцінних необоротних матеріальних активів, а також для зберігання інформації про активи компанії. Інвентарна картка відкривається на кожний об'єкт і заповнюється на підставі акта прийняття-передачі основних засобів, накладних, технічної та іншої супровідної документації. У картці подається коротка індивідуальна характеристика об'єкта.
Оборотно-сальдова відомість (ОСВ) — це бухгалтерський документ, який містить інформацію про залишки та обороти по всіх або окремим рахункам за певний період. Вона є основою для ведення бухгалтерського балансу.
Враховуючи вище викладене, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника через невідповідність наданих документів вимогам тендерної документації.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним
Відповідно до п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації вимагається:
1. На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати:
- щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно- сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства;
- щодо кожної одиниці орендованого обладнання – документи, що підтверджують право використання інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції;
- лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та обладнання для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до виконання робіт субпідрядних організацій) з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на весь строк закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі, номеру оголошення;
- свідоцтво про право власності або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення.
Форма 1
Довідка
про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази
Учасник (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме:
№ з\п Найменування технічного засобу, обладнання, марка*
Кількість Власний/ орендований **
1 2 3 4
Посада (особи,
уповноваженої на підписання тендерної пропозиції)
М.П. (у разі її використання)
(ПІБ) (підпис)
*Зазначаються машини, механізми, обладнання, устаткування, тощо, необхідні для проведення робіт, визначених при розрахунках договірної ціни.
**Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт, договору оренди тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору. На підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт тощо, учасник надає відповідні договори або гарантійні листи, зазначених ним у таблиці цього додатку. Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів.
У складі пропозиції Скаржника надано файл «3.1. Довідка МТБ», де міститься:
- Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, викладена за формою Форми 1 Додатку № 1 до тендерної документації.
В позиції 9 даної довідки зазначено «Власний / орендований ** - Видаткова накладна № 1258».
В позиціях 12, 20, 22, 25, 26, 28, 29 даної довідки зазначено «Власний / орендований ** - Інвентарна картка…» та зазначено номер інвентарної картки. Відповідні інвентарні картки містяться у складі пропозиції.
Тендерна пропозиція Скаржника дійсно помилково щодо «власного» обладнання не містить за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства.
Наявна невідповідність, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник повинен був оприлюднити відповідне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
16.05.2025 р. на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, де, серед іншого, зазначено:
ВИМОГА 1 (Додаток 1 до тендерної документації. Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази): 1) На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати: - щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства; - щодо кожної одиниці орендованого обладнання – документи, що підтверджують право використання інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції; - лист(и) від орендодавця(ів) (надавачів послуг, власників, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та обладнання для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (в тому числі від субпідрядника при залученні до виконання робіт субпідрядних організацій) з обов’язковим зазначенням, що договір оренди (надання послуг, тощо) є діючим на весь строк закупівлі та за необхідності буде продовжений на строк, необхідний для завершення виконання робіт за предметом закупівлі, номеру оголошення; - свідоцтво про право власності або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. У Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідно зазначити: -найменування технічного засобу, обладнання, марка*; - кількість; - власний/ орендований ** **Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт, договору оренди тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору. На підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт тощо, учасник надає відповідні договори або гарантійні листи, зазначених ним у таблиці цього додатку. Інформація про наявність транспортних засобів додатково підтверджується копіями свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів. ЗАУВАЖЕННЯ: На дану вимогу Учасником надана довідка вих № 1/6 з в якій не зазначено приналежність обладнання (власний/орендований).
Тобто оприлюднене Замовником повідомлення містить вимогу лише про надання в довідці № 1/6 інформації про приналежність обладнання (власний / орендований).
Повідомлення не містить вимоги надання за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства щодо власного обладнання.
Таким чином Замовник неправомірно не надав можливість Скаржнику виправити наявні у пропозиції невідповідності. А також неправомірно відхилив пропозицію Скаржника в цій частині.
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вважаємо, що Замовник – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, неправомірно відхиливши пропозицію Скаржника, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконної відміни процедури закупівлі
Номер:
228b4a566aff48a29eba108fc708983a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-24-003049-a.b1
Назва:
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконної відміни процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 09.05.2025 № 7479.pdf 14.05.2025 10:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2025 № 7479.pdf 12.05.2025 16:14
- рішення від 01.05.2025 № 6951.pdf 01.05.2025 17:14
- СКАРГА UA-2025-03-24-003049-a.docx 29.04.2025 12:39
- sign.p7s 29.04.2025 12:40
- СКАРГА UA-2025-03-24-003049-a.pdf 29.04.2025 12:39
- Заперечення на скаргу Консорціуму.docx 02.05.2025 09:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2025 16:35
Дата розгляду скарги:
09.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.05.2025 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.05.2025 10:14
Дата виконання рішення Замовником:
14.05.2025 11:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішення АМКУ рішення про скасування закупівлі - скасовано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e69004177c0149e391de00cac918a6a8
Заголовок пункту скарги:
порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконної відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) 24 березня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями): «Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи)» (далі – закупівля), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-24-003049-a.
Очікувана вартість закупівлі – 4 052 051,00 грн з ПДВ
Ми, КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД» (далі – Скаржник), виявили бажання взяти участь у даній закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію (далі – ТД), подали свою тендерну пропозицію.
23 квітня 2025 р. Протоколом від 23.04.2025 р. Уповноваженою особою Замовника було вирішено 1. Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-003049-a, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД», як Учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника та вважає його незаконним, таким, що порушує наші законні права та інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, свідчить про упереджене ставлення та необ’єктивність в його діях.
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі.
Керуючись пунктом 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р.
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД» реалізує своє право на подання скарги у встановлені законом строки. Свою позицію обґрунтовуємо наступним.
Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», а тому порушено право Скаржника, який претендує на перемогу в даній процедурі закупівель.
І. Скаржник не погоджується з відміною процедури закупівлі.
Відповідно до Протоколу від 23.04.2025 р. Уповноваженої особи Виконавчого комітету Ірпінської міської ради зазначено:
Відповідно до рішення уповноваженої особи оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) за предметом закупівлі Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-003049-a (надалі - Закупівля).
На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень):
З метою уточнення технічних характеристик вказаних технічній специфікації товару.
З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів.
Як зазначає підпункт 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-003049-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним
Відповідно до п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Отже, дана підстава для відміни закупівлі виникає лише у випадку порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, якщо такі порушення неможливо усунути. Також дана підстава вимагає необхідності здійснення опису таких порушень Замовником.
Відповідно до Протоколу від 23.04.2025 р. Уповноваженої особи Виконавчого комітету Ірпінської міської ради відсутній опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Зазначений Замовником опис порушень: з метою уточнення технічних характеристик вказаних технічній специфікації товару – не відноситься до порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, зокрема Тендерна документація складена у відповідності до вимог п. 28 Особливостей, містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Таким чином, на думку Скаржника, відсутня підстава для відміни закупівлі відповідно до зазначених Замовником порушень.
Окрім того Проектом договору (пп. 5.2.5, 5.2.7), що оприлюднений в Додатку № 3 до тендерної документації передбачено можливість внесення змін до проектної та кошторисної документації до початку або під час виконання робіт, що дозволяє забезпечити необхідне розумне уточнення технічних характеристик робіт.
Окрім того, звертаємо увагу що відповідно до оголошення про проведення закупівлі, що оприлюднене не веб-порталі Уповноваженого органу предмет закупівлі: Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи), Вид предмету закупівлі: роботи.
Відповідно до до Протоколу від 23.04.2025 р. Уповноваженої особи Виконавчого комітету Ірпінської міської ради зазначено опис порушень: з метою уточнення технічних характеристик вказаних технічній специфікації товару, що не узгоджується з видом предмету закупівлі згідно оголошення про проведення закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлі, оскільки підстава для відміни не узгоджується з підставами для відміни відкритих торгів, передбачених Особливостями, а Замовник має можливість здійснити уточнення технічних характеристик під час виконання умов договору про закупівлю (у разі його укладання).
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вважаємо, що Замовник – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, неправомірно розпочавши відміну закупівлі, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
Очікувана вартість закупівлі – 4 052 051,00 грн з ПДВ
Ми, КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД» (далі – Скаржник), виявили бажання взяти участь у даній закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію (далі – ТД), подали свою тендерну пропозицію.
23 квітня 2025 р. Протоколом від 23.04.2025 р. Уповноваженою особою Замовника було вирішено 1. Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-003049-a, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД», як Учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника та вважає його незаконним, таким, що порушує наші законні права та інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, свідчить про упереджене ставлення та необ’єктивність в його діях.
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі.
Керуючись пунктом 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р.
№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД» реалізує своє право на подання скарги у встановлені законом строки. Свою позицію обґрунтовуємо наступним.
Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі», а тому порушено право Скаржника, який претендує на перемогу в даній процедурі закупівель.
І. Скаржник не погоджується з відміною процедури закупівлі.
Відповідно до Протоколу від 23.04.2025 р. Уповноваженої особи Виконавчого комітету Ірпінської міської ради зазначено:
Відповідно до рішення уповноваженої особи оголошено проведення процедури відкритих торгів згідно з Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) за предметом закупівлі Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-003049-a (надалі - Закупівля).
На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень):
З метою уточнення технічних характеристик вказаних технічній специфікації товару.
З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів.
Як зазначає підпункт 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-24-003049-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним
Відповідно до п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
Отже, дана підстава для відміни закупівлі виникає лише у випадку порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, якщо такі порушення неможливо усунути. Також дана підстава вимагає необхідності здійснення опису таких порушень Замовником.
Відповідно до Протоколу від 23.04.2025 р. Уповноваженої особи Виконавчого комітету Ірпінської міської ради відсутній опис порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. Зазначений Замовником опис порушень: з метою уточнення технічних характеристик вказаних технічній специфікації товару – не відноситься до порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, зокрема Тендерна документація складена у відповідності до вимог п. 28 Особливостей, містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Таким чином, на думку Скаржника, відсутня підстава для відміни закупівлі відповідно до зазначених Замовником порушень.
Окрім того Проектом договору (пп. 5.2.5, 5.2.7), що оприлюднений в Додатку № 3 до тендерної документації передбачено можливість внесення змін до проектної та кошторисної документації до початку або під час виконання робіт, що дозволяє забезпечити необхідне розумне уточнення технічних характеристик робіт.
Окрім того, звертаємо увагу що відповідно до оголошення про проведення закупівлі, що оприлюднене не веб-порталі Уповноваженого органу предмет закупівлі: Капітальний ремонт дороги з тротуаром по вул. Кулиняка (від вул. Антонова до вул. Полтавська) в м. Ірпінь Київської області, пошкодженої внаслідок збройної агресії російської федерації проти України (відновні роботи), Вид предмету закупівлі: роботи.
Відповідно до до Протоколу від 23.04.2025 р. Уповноваженої особи Виконавчого комітету Ірпінської міської ради зазначено опис порушень: з метою уточнення технічних характеристик вказаних технічній специфікації товару, що не узгоджується з видом предмету закупівлі згідно оголошення про проведення закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлі, оскільки підстава для відміни не узгоджується з підставами для відміни відкритих торгів, передбачених Особливостями, а Замовник має можливість здійснити уточнення технічних характеристик під час виконання умов договору про закупівлю (у разі його укладання).
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує право Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вважаємо, що Замовник – ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, неправомірно розпочавши відміну закупівлі, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо відміни відкритих торгів