Номер:
0c11ab936e534ab9977286e87062d662
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
22.03.2025 11:13
Опис:
Замовник вимагає - наявність в учасника не менше п’яти спеціалізованих транспортних засобів для транспортування, навантаження та розвантаження дров в складські приміщення замовника та штабелювання на відведених територіях, підпорядкованих відділу у т.ч. автомобілі з гідроманіпуляторами, - наявність працівників в кількості не менше 15 чоловік, які мають необхідні знання та досвід з виконання предмету закупівлі, із зазначенням освіти, посад, стажу роботи на даній посаді., - 1. Копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника)(лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу). Зважаючи на те, що обсяг закупівлі складає 331м3 товару та постачання має здійснюватись по 6 пунктах розвантаження, зазначена кількість автомобілів та працівників є надмірною, такою що значно звужує коло учасників та збільшує вартість постачання. Також Учасники які не здійснюють роботи підвищеної небезпеки (лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу) не повинні отримувати зазначений Дозвіл, дана вимога також призводить до зменшення кола учасників та збільшення вартістості постачання. Вимагаємо видалити зазначені вимоги з ТД.
Відповідь:
Доброго дня!
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) проводить закупівлю товару код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-20-013032-a. Процедура закупівлі оголошена із врахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей» учаснику необхідно надати Довідку, складену у довільній формі, завірену печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про наявність в учасника матеріально-технічної бази (з зазначенням найменування та кількості), необхідних для виконання вимог замовника, у якій потрібно зазначити наявність місця для заготівлі і зберігання дров (території та/або складу), необхідного автотранспорту для доставки, завантаження та розвантаження, а також надати завірені учасником копії документів, які підтверджують право власності або право користування пунктами заготівлі і зберігання дров (території та/або складу);
Учасник повинен надати копії документів, завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, на право власності або договору оренди, який є діючим до 31.12.2025р, з обов’язковим наданням техпаспорта, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника не менше п’яти спеціалізованих транспортних засобів для транспортування, навантаження та розвантаження дров в складські приміщення замовника та штабелювання на відведених територіях, підпорядкованих відділу у т.ч. автомобілі з гідроманіпуляторами
Відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей» учаснику необхідно надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників в кількості не менше 15 чоловік, які мають необхідні знання та досвід з виконання предмету закупівлі, із зазначенням освіти, посад, стажу роботи на даній посаді.
Вище зазначені Кваліфікаційні критерії встановлені згідно Стаття 16. Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» , а саме:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно із частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звичайно, дані вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.Вимога підтвердження наявності матеріально –технічної бази та наявності необхідної кількості кваліфікованих працівників, повністю відповідає усім вимогам на закупівлю товару передбаченого даною закупівлею адже це один з основних критеріїв для успішної, якісної та швидкої поставки необхідного товару. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв швидкого постачання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції. Крім того, наголошуємо, що визначення кваліфікаційних критеріїв до учасників, якісних та технічних характеристик предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору кваліфікаційних критеріїв до учасників, якісних та технічних характеристик предмета закупівлі чи обґрунтування його застосування. Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 1 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потреб чи умов потенційних учасників закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником не вноситимуться зміни в тендерну документацію.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді:
24.03.2025 18:01