Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.
Завершена
581 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 905.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:05.05.2025 00:00
Автор:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу:05.05.2025 17:34 - 27.05.2025 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.05.2025 № 40-з
Хмельницький
Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 05.05.2025 № 40-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
2. UA-2025-03-20-013032-a 20.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса:Ukraine, Хмельницький
Контактна особа:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, h.v.kovalchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДП ШЕПЕТІВСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ФОП Войтович Валентина Григорівна, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.03.2025 № 14 (зі змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.03.2025 № 16), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 22.03.2025, відповіді Замовника на звернення за роз’ясненнями від 24.03.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Войтович Валентини Григорівни (далі – ФОП Войтович Валентина Григорівна) та державного підприємства Шепетівський військовий лісгосп (далі – ДП ШЕПЕТІВСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.04.2025 № 21 та від 10.04.2025 № 25, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.04.2025, договір поставки від 21.04.2025 № 81, пояснення (інформацію, документи) від 12.05.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ДП ШЕПЕТІВСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП встановлено наступне.
Згідно вимог п. 7 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи (Код ДК 021:2015 03410000-7 Деревина)» (далі – Додаток № 3) учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати Копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу).
На виконання вищевказаних вимог Додатку № 3 до тендерної документації учасник ДП ШЕПЕТІВСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП надав у складі тендерної пропозиції Дозвіл № 122.21.68 Управління Держпраці у Хмельницькій області на виконання робіт підвищеної небезпеки: лісосічні роботи, трелювання лісу (файл «2025-03-26-0002.pdf»).
Водночас, моніторингом встановлено, що наданий учасником ДП ШЕПЕТІВСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки не містить такого виду робіт, як транспортування лісу, що не відповідає вимогам п. 7 Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Поряд з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей в документах тендерної пропозиції учасника ДП ШЕПЕТІВСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ДП ШЕПЕТІВСЬКИЙ ВІЙСЬКОВИЙ ЛІСГОСП, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:23.05.2025 14:29 - 07.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:23.05.2025 14:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами моніторингу процедури закупівлі деревини дров’яної непромислового використання 1 групи (номер ID: UA-2025-03-20-013032-a) Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області з метою врахування 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Хмельницькій області виявлених порушень, з уповноваженою особою з питань закупівель була проведена роз’яснювальна робота зокрема було наголошено на економічних питаннях, щодо недопущення таких порушень у подальшому.
Назва:Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:08.05.2025 10:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:14.05.2025 00:00
Автор:УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40913645
Контактна особа:
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.) +38 (0 38) 276-55-94 h.v.kovalchuk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі деревини дров’яної непромислового використання 1 групи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-013032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно вимог п. 7 Додатку № 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (лісосічні роботи, трелювання, ТРАНСПОРТУВАННЯ ЛІСУ).
У складі тендерної пропозиції учасника ДП Шепетівський військовий лісгосп міститься Дозвіл № 122.21.68 Управління Держпраці у Хмельницькій області на виконання робіт підвищеної небезпеки: лісосічні роботи, трелювання лісу (файл «2025-03-26-0002.pdf»).
Прошу надати пояснення, яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель), учасник ДП Шепетівський військовий лісгосп виконав вимогу п. 7 Додатку № 3 до тендерної документації щодо надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
132113
Номер:b9c4111cfd3949499d3b0acdc5ed94e1
Назва:На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій обл. від 08 травня 2025 року про надання пояснення
Дата опублікування:12.05.2025 17:27
Автор:5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
30400, Україна, Хмельницька область, Шепетівка, вул. Митрополита Шептицького, 53
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій обл. від 08 травня 2025 року, Замовник надає наступні пояснення:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Для забезпечення належного функціонування та ефективного виконання завдань за призначенням, влаштування необхідних умов несення служби для підпорядкованого особового складу, необхідністю стабільного проходження зимового (опалювального) періоду 2025-2026 рр. підпорядкованими підрозділами 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Хмельницькій області, виникла необхідна потреба в здійсненні закупівлі товару, а саме: Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі, на момент її оголошення, 5 ДПРЗ, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 були:
- отримані дані середньої вартості предмета закупівлі на території Хмельницької області, шляхом отримання даної інформації із відкритих джерел інтернет ресурсів;
- розглянуті комерційні пропозиції від інших постачальників даного виду товарів.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі державних стандартів, ГОСТу, ТУ, ДСТУ, що є чинними на території України для відповідної категорії товару в тому числі на підставі наступних керівних документів: Наказу МНС України № 312 від 07.05.2007 р. «Правила безпеки праці в органах і підрозділах МНС України»; ТУУ-00994207-005:2018 Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги.
Підтверджуючі документи, додаються, а саме: Кошторис, розрахунок до кошторису, службова записка ініціатора закупівлі, доповідна записка ініціатора закупівлі, листи про надання комерційних пропозицій, комерційні пропозиції на підставі яких здійснювалось визначення очікуваної вартості закупівлі.
2. Прошу надати пояснення, яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель), учасник ДП Шепетівський військовий лісгосп виконав вимогу п. 7 Додатку № 3 до тендерної документації щодо надання Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: транспортування лісу?
На рахунок даного питання Замовник повідомляє наступне, а саме, що тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) зі змінами та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Згідно п.3 та п.4, ч.2, статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
Згідно ч.3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також згідно ч.6 статті 23 Закону, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Згідно вимог п.7 Додатку №3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати, а саме: Копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу).
Зважаючи на вищевказані вимоги Закону, замовником безпосередньо вимагалося в першу чергу надання учасником торгів в складі своєї тендерної документації саме Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а в дужках вказувалося у вигляді довідкової інформації можливий перелік робіт яких саме має стосуватися вищезазначений Дозвіл та робіт які плануються виконуватися переможцем процедури закупівлі. Зважаючи на вимоги Закону, Замовник не вказував та не вимагав щоб в наданих учасниками дозволах повинні бути повністю ідентичні переліки робіт.
Тому замовником було прийняте рішення, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника ДП Шепетівський військовий лісгосп Дозвіл № 122.21.68 Управління Держпраці у Хмельницькій області на виконання робіт підвищеної небезпеки: (файл «2025-03-26-0002.pdf») відповідає вимогам Закону та Особливостям, а також в тому числі п.7 Додатку №3 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ та технічна специфікація до предмета закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи (Код ДК 021:2015 03410000-7 Деревина)».