• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об'єкті: "Будівництво протирадіаційного укриття на 300 місць на території Томаківського ліцею № 1Томаківської селищної ради Дніпропетровської області, за адресою: Дніпропетровська область, Нікопольський район, с-ще Томаківка, вул. Вільна,7" (Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility

Завершена

572 266.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 861.33 UAH
Період уточнення: 20.03.2025 16:16 - 01.04.2025 00:00
Відповідь надана

Проект договору

Номер: c0f2c032578d4b3e8edd4988bd34f31c
Дата опублікування: 28.03.2025 17:32
Опис: 28 березня 2025 о 15:47 Замовником були внесені зміни до тендерної документації, а саме було викладено проект договору у новій редакції. Шановний Замовнику, проект договору не відповідає постанові КМУ від 11 липня 2007 №903 "Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єктів архітектри", предмету закупівлі та здоровому глузду. Будь ласка, ознайомтесь з п.п. 5-6 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури (надалі - Порядок), який затверджений вищевказаною постановою. Чому Ви у п.1.2. договору (до речі, нумерація пунтку дублюється), п. 2.3. вимагаєте від Виконавця здійснення робіт, які не передбачені законодавством для осіб, що здійснюють технічний нагляд, не передбачені вашою тендерною документацією, зокрема п. 6 Технічної специфікації? Як приклад: - Формування та отримання за дорученням Замовника пакетів усіх необхідних дозвільних документів на початок будівництва та документів щодо введення об’єктів в експлуатацію. Ви розумієте, що це відноситься до функцій служби Замовника, вартість яких окремою графою винесена в ЗКР? Нагадаю, що тендер оголошений тільки на роботи технічного нагляду. Як розуміти п.2.3.6. "Здійснення технічного нагляду за будівництвом Обєкта відповідно до положень Договору під управлінням інженера-консультанта відповідального за Обєкт"? Якою нормою встановлено, що технічний нагляд здійснюється під управлінням інженера-консультанта? п.2.3.18. Договору суперечить предмету закупівлі та Технічній документації. Якщо Вам потрібен інженер-консультант, то оголосіть окремий тендер/укладіть окремий прямий договір. І ще, чому у договорі нової редакції відсутні тексти додатків 1-4? Аналізуючи вищеперераховане, інші звернення, існує підозра, що Замовник знаходиться у змові з одним із учасників...
Відповідь: Шановний учаснику, будуть внесені зміни до проекту договору, усунувши вимоги, що не відповідають законодавству та тендерній документації. Повернуті у проект договору тексти додатків 1-4 . Також буде виключено з договору зобов’язання виконавця, які стосуються функцій інженера-консультанта.
Дата відповіді: 01.04.2025 12:06
Відповідь надана

Сертифікація ISO - дискримінаційна вимога

Номер: c1cffead2f074faf90cded719f2f4626
Дата опублікування: 25.03.2025 13:11
Опис: Добрий день, керуючись ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення тендеру. Суть нашого звернення полягає у тому, що відповідно до п.7 Переліку документів учасника (Додаток 2 до тендерної документації) Замовник встановив обов’язкову наявність у Учасника сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг інженерних, послуг щодо технічного випробування (код ДКПП 71.12) відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (сертифікат має бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), що є дискримінаційною вимогою. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 15 днів з моменту оголошення закупівлі. Дана вимога значно звужує коло потенційних учасників закупівлі. Стосовно частини цієї вимоги, а саме «послуг щодо технічного випробування (код ДКПП 71.12.)», то слід зазначити, що згідно з Постановою КМУ від 11.07.2007 №903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури» особи, що здійснюються технічний нагляд не зобов’язані виконувати якісь технічні випробування. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є дискримінаційною, законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Щодо Вашого запиту надаємо роз’яснення, що Замовник при проведенні закупівлі встановлює вимоги до предмета закупівлі згідно з чинним законодавством. Наявність у Учасника сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2015 свідчить про якість виконання робіт, зокрема, розроблення проєктної документації, згідно з Законом, спроможність Учасника виконувати роботи у відповідності з вимогами діючої нормативної документації, ефективне функціонування системи управління якістю робіт. Підтвердженням необхідного рівня якості виконання робіт Учасником є аргументована відповідність загальновизнаним вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, системи управління якістю, шляхом проведення незалежної оцінки та сертифікації
Дата відповіді: 27.03.2025 14:57
Відповідь надана

Невідповідність проєкту договору тендерній документації

Номер: e94592f651d64b9a9416078fa46fa7a4
Дата опублікування: 25.03.2025 13:10
Опис: Добрий день, керуючись ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення тендеру. Суть нашого звернення полягає у тому, що Проєкт договору (Додаток 3 до Тендерної документації) не відповідає тендерній документації та Технічній специфікації (Додаток 1 до Тендерної документації), Переліку документів учасника (Додаток 2 до Тендерної документації). Проєктом договору, зокрема у преамбулі договору, передбачається, що це є договір про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві (послуг інженера консультанта та здійснення технічного нагляду), хоча жодного згадування про надання інжнерно-консультаційних послуг у тендерній документації та інших додатках до неї немає. Окрім цього, Перелік послуг (функцій) Виконавця (Додаток 1 до Договору) не відповідає Технічній специфікації (Додаток 1 до Тендерної документації) в частині завдань та обов’язків, кваліфікаційних вимог, а також у Переліку послуг (функцій) Виконавця зазначені такі функції, які не передбачені Постановою КМУ від 11.07.2007 №903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури» та у розумінні Примірної форми договору про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві (послуг інженера-консультанта), затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 06.08.2024 №787 є перелік послуг (функцій) Інженера-консультанта. Окрім наведеного вище, просимо роз’яснити: чому предмет закупівлі є «роботи», а за текстом проєкту договору зустрічається термін «послуги»? Таким чином, просимо привести Проєкт договору та всі додатки до нього у відповідність до тендерної документації та норм чинного законодавства.
Відповідь: Добрий день! За результатами вашого звернення проведено аналіз відповідності проєкту договору технічній специфікації та інших документів тендерної документації. Повідомляємо, що буде ініційовано внесення змін до тендерної документації та проєкту договору з метою їх приведення у відповідність
Дата відповіді: 26.03.2025 15:05