Номер:
bd2b99d34e8f43e2a96ad17b0368eabb
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
21.03.2025 12:05
Опис:
Шановний Замовнику!
Звертаємо вашу увагу на те, що деякі учасники тендерних закупівель недоброчесно підходять до участі в тендерах та взаємодії з іншими учасниками. Часто вони пропонують однакову продукцію, але на різні тендери подають різні технічні характеристики.
Також нерідко товар, що пропонується учасниками, не відповідає технічним характеристикам, зазначеним на офіційному сайті виробника. Додатково можуть бути вказані виробники або торгові марки, які не можливо знайти в мережі Інтернет, що унеможливлює перевірку технічних параметрів товару.
Крім того, хочемо наголосити на важливості наявності сертифікатів на товар. Для належного виконання службових обов'язків та надання відеоматеріалам юридичної сили в суді, товар повинен бути сертифікований.
Відеоматеріал, знятий за допомогою обладнання не зашифрований у форматі AES-256 та без відповідної сертифікації, може бути не визнаний у суді як належний доказ.
Якщо ж у пристрої наявна функція GPS та WiF, такий товар має відповідати вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 року №355. Відповідно, запропонований товар повинен мати сертифікат експертизи та оцінки електронного і електричного обладнання стосовно впливу електромагнітних полів на організм людини, зокрема для GPS та WiF-радіозв’язку.
Задля уникнення такої ситуації, та забезпечення прозорої та доброчесної закупівлі, а також отримання якісного товару що відповідає технічним характеристикам прошу додати до додатку 2 до тендерної документації такі вимоги:
У складі пропозиції Учасники торгів повинні надати наступні документи:
1. Порівняльні таблиці відповідності технічних та якісних характеристик для всього запропонованого обладнання. Таблиці відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання повинні засвідчувати відповідність запропонованого обладнання всім вимогам Технічного завдання цієї тендерної документації.
2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документ/копія документу від виробника обладнання/дистриб’ютора (сертифікат та авторизаційний лист). Лист надається від виробника обладнання – нагрудного відеореєстратору. Лист повинен бути адресований Замовнику, на офіційному бланку виробника із зазначенням посади, прізвище та ім’я керівника (підписанта), дати, номера документу та скріплена печаткою, а також повинен містити номер оголошення у системі ProZorro.
3. Надати лист про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик нагрудного відеореєстратору від виробника обладнання нагрудного відеореєстратору, з посиланням на характеристики на сайт виробника обладнання.
4. Надати документ (довідку в довільній формі) про постачання обладнання належної якості відповідно до умов Технічного завдання цієї тендерної документації з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Товару.
5. Учасник при подачі тендерної пропозиції повинен надати копії Сертифікату відповідності та Декларації про відповідність Технічним регламентам з електромагнітної сумісності обладнання та Технічним регламентам низьковольтного електричного обладнання, завіреної органом з оцінки відповідності та дійсної на час подання тендерної пропозиції на запропоновану продукцію (нагрудний відеореєстратор), який повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 62311:2014; ДСТУ EN 62368-1:2014; ДСТУ EN 62368-1:2017; ДСТУ EN 62479:2015; ДСТУ ETSI EN 301 893:2017; ДСТУ ETSI EN 301 489-1:2019; ДСТУ ITU-R M.1450-5:2019; ДСТУ EN 55032:2017; ДСТУ EN 55035:2019.
6. Копію сертифікату щодо системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 що видано Учаснику або виробнику з обов'язковим зазначенням таких видів діяльності як розробка, виробництво, реалізація та оптова торгівля апаратурою для приймання, записування, відтворення звуку й зображення та надання послуг з ремонту апаратури для приймання, записування, відтворення звуку й зображення з обов'язковим зазначенням коду ДКПП 26.40, 33.13, 33.14, 46.43, 95.21 (Даний сертифікат повинен бути виданий акредитованим органом сертифікації, та чинний на момент подання пропозицій).
7. Копію сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого Учаснику або виробнику з обов'язковим зазначенням коду ДКПП 33.13, 33.14, 46.43, 95.21 та таких видів діяльності як надання послуг ремонту та оптової торгівлі електроною апаратурою для приймання, записування, відтворення звуку й зображення, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
8. Копію сертифікату ДСТУ ISO / IEC 27001:2023 (або ISO / IEC 27001:2022), «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» виданого Учаснику або виробнику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
9. Копію сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT)» дійсного на час подання тендерної пропозиції виданого на ім’я учасника або виробника, виданий органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), щодо оптової торгівлі апаратури для приймання, записування, відтворення звуку й зображення, вимогам «Сиcтеми управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
10. Копію Сертифікату експертизи типу на відповідність запропонованої продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМ України від 24.05.2017 №355. Обов'язкова відповідність в розділі захисту здоров'я ДСТУ EN 62311:2014, ДСТУ EN 55032:2017, ДСТУ EN 55035:2019, ДСТУ ETSI EN 301 908-13:2018 (Оцінювання електронного і електричного обладнання стосовно обмеження впливу на людину електромагнітних полів) на типи радіозв’язку GPS, Bluetooth, Wi-Fi (Даний сертифікат повинен бути виданий акредитованим органом оцінки відповідності, та чинний на момент подання пропозицій).
11. У разі потреби, з метою підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару за предметом закупівлі якісним, технічним характеристикам, Учасник має надати на вимогу Замовника у термін 3 (три) календарних дні з дати запиту, зразки запропонованого ним товару.
Відповідь:
Доброго дня, Учаснику! Уповноважена особа звернулася з відповідним запитом безпосередньо до ініціатора даної закупівлі, який відповідає за технічні вимоги та отримала відповідь, що тендерна документація в цій частині залишається без змін.
Дата відповіді:
24.03.2025 10:25