-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Персональні нагрудні відеореєстратори та супутнє обладнання
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 2 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін. Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється. Відповідальний за закупівлю Пігулевський Валерій Олександрович тел.0685501783.
мін. крок: 1% або 9 915.00 UAH
Скарга на неправомірне визначення переможця
- Відсутність реєстрації ТМ.jpg 28.04.2025 09:38
- Протокол 226.pdf 28.04.2025 09:38
- СКАРГА.pdf 28.04.2025 09:38
- СКАРГА.docx.asice 28.04.2025 09:38
- Термін дії сертифікату.jpg 28.04.2025 09:38
- sign.p7s 28.04.2025 09:38
- рішення від 30.04.2025 №6847.pdf 30.04.2025 16:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2025 №7456.pdf 12.05.2025 16:22
- рішення від 09.05.2025 №7456.pdf 14.05.2025 11:39
- Пояснення по суті Скарги UA-2025-03-20-005309-a.a3.docx 02.05.2025 19:34
- Пояснення по суті Скарги UA-2025-03-20-005309-a.a3.pdf 02.05.2025 19:34
- Протокол про скасування рішення 276.pdf 14.05.2025 15:46
Пункт скарги
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складена учасником згідно з Таблицею 1:
Таблиця №1
п/п Назва ТМЦ Країна походження Одиниця виміру Кількість Технічні та якісні вимоги*
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.»
На виконання зазначених вище вимог ТОВ «СПЕКТР-8» у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «3.1. Технічна специфікація (Таблиця 1).pdf» у якому міститься Технічна специфікація із заповненою Таблицею 1. Проте у наданому документі переможцем не вказано найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми, чим порушено вимогу Замовника до технічної специфікації учасника! Додатково зазначимо, що, через відсутність у відкритих джерелах, зокрема сайт https://ukrpatent.org/uk, зареєстрованого права власності за будь ким на торгівельну марку/бренд S EYE-B, S EYЕ, EYE-B чи EYE (додано скрін) не можливо чітко встановити виробника/власника запропонованої переможцем у документі «3.1. Технічна специфікація (Таблиця 1).pdf» моделі обладнання, як того вимагає тендерна документація Замовника у частині відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Відсутність у наданій технічній специфікації ТОВ «СПЕКТР-8» інформації про виробника на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі дає змогу дійти висновку, що переможцем не визначено конкретного виробника товару, який пропонується до постачання, а отже і Замовник не мав змоги напевно встановити, якого саме виробника товар запропоновано і чи такий товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації!
2. Також у вказаному вище документі переможця «3.1. Технічна специфікація (Таблиця 1).pdf» містяться такі параметри до товару «Станція заряджання та копіювання даних для відеореєстраторів DS02 1 штука на комплект…
• Має мати захист від перепадів струму…
• Має забезпечувати повну сумісність з USB1, USB2.0, USB3.0, plug&play
• Порти зарядки мають підтримувати USB-C 3.0 зарядку та передачу даних, з ячейками спеціально розроблених для нагрудних відеореєстраторів розміру (Ш*Г) 55*29 мм у кількості по 8 портів»
Через наявність у технічній специфікації переможця виразів «має/мають» відсутня конкретизація і підтвердження відповідності технічних та якісних вимог Замовника, яка не дає останньому можливості чітко та однозначно ідентифікувати відповідність товару всім вимогам Технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації.
3. Відповідно до п. 4 Додатку 1 Тендерної документації Замовника
зазначається: «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
- декларацію та/або сертифікат відповідності. При відсутності одного чи двох документів, довідкою довільної форми має обґрунтувати відсутність/ненадання з обов'язковим посиланням на нормативно правовий акт (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо).»
Згідно ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Замовника предмет закупівлі
Персональні нагрудні відеореєстратори та супутнє обладнання, а саме: персональний нагрудний відеореєстратор S-EYE B або еквівалент в кількості не менше 17 штук на комплект і станція заряджання та копіювання даних для відеореєстраторів DS02 або еквівалент в кількості не менше 1 штуки на комплект. Так само, на підтвердження цього, у наданому переможцем документі «3.1. Технічна специфікація (Таблиця 1).pdf» чітко зазначено, що до складу пропонованих ТОВ «СПЕКТР-8» 5 комплектів входять: персональний нагрудний відеореєстратор S-EYE B 17 штук на комплект і станція заряджання та копіювання даних для відеореєстраторів DS02 1 штука на комплект.
На виконання зазначених вище вимог п. 4 Додатку 1 ТОВ «СПЕКТР-8» у
складі своєї тендерної пропозиції було надано документи «4.1. Сертифікат відповідності ДП ОС УНДІРТ.pdf» та «4.2. Декларація про відповідність.pdf». Уважно дослідивши ці надані переможцем документи, було встановлено, що в них зазначений всього один товар із запропонованих двох у складі комплекту, а саме – відеореєстратор моделі S-EYE B.
Виходячи з наведеної (у пункті 3 скарги) інформації, переможцем не було виконано вимогу п. 4 Додатку 1 тендерної документації Замовника у повному обсязці, адже у тендерній пропозиції ТОВ «СПЕКТР-8» відсутній документ, а саме «декларацію та/або сертифікат відповідності» на другий товар у складі комплекту – Станція заряджання та копіювання даних для відеореєстраторів DS02, через що Замовник не мав можливості пересвідчитися у відповідність предмета закупівлі встановленим технічним вимогам
4. Згідно вимозі пп. 3.2 п. 3 Додатку 1 Тендерної документації Замовника:
«Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником». Відповідно до тендерної документації Замовника та Технічної специфікації предметом закупівлі є «Персональні нагрудні відеореєстратори та супутнє обладнання», таке ж саме найменування вказано у Проєкті договору про закупівлю за державні кошти та Додатку до №1 до нього, який наведено у Додатку 3 до тендерної документації. Аналогічне найменування товару – «Персональні нагрудні відеореєстратори та супутнє обладнання» вказано Замовником у Формі «Тендерна пропозиція» яка подається учасником на фірмовому бланку.
У доданому переможцем документі «3.1. Технічна специфікація (Таблиця 1).pdf» пропонований переможцем до постачання товар має ІНШУ назву: «Персональний нагрудний відеореєстратор S-EYE B», що вважається ЄКВІВАЛЕНТОМ, та відповідно пп. 3.2 п. 3 Додатку 1 накладає вимогу на учасника подачі ним у складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці, але серед поданих переможцем документів вона відсутня! Таким чином переможцем було грубо порушено технічні вимоги тендерної документації, через що Замовник не мав можливості пересвідчитися у відповідність предмета закупівлі встановленим технічним вимогам та порівняти їх!
5. Серед документів у складі тендерної пропозиції переможця міститься
невідповідність у назві пропонованого до постачання товару. Як зазначалось у пункті 4 даної скарги, документ «3.1. Технічна специфікація (Таблиця 1).pdf» завантажений ТОВ «СПЕКТР-8» в таблиці Технічна специфікація міститься наступна назва: «Персональний нагрудний відеореєстратор S-EYE B», про те у інших документах переможця, зокрема «3.1.2 Підтвердження відповідності додатку 2.pdf», «6. Тендерна пропозиція (Додаток 5).pdf» та «7. Додаток 3 до ТД Проект договору відеореєстратори.pdf» найменування товару виглядає так: «Персональні нагрудні відеореєстратори та супутнє обладнання». У п.1 Розділу 5 тендерної документації Замовника зазначено: «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.» Назва пропонованого переможцем товару має безпосереднє відношення до технічних характеристик предмету закупівлі.
Таким чином знайдена невідповідність у назві не давала можливості Замовнику чітко та конкретно встановити відповідність пропонованого ТОВ «СПЕКТР-8» товару вимогам тендерної документації.
6. Наданий переможцем на вимогу п. 4 Додатку 1 Тендерної документації
Замовника документ «4.1. Сертифікат відповідності ДП ОС УНДІРТ.pdf» містить сертифікат, термін якого сплив! У наданому документі під позначкою 1 в кінці першої сторінки зазначено: «Закінчення чинності сертифікату відповідності (далі – СВ), який був виданий за результатами сертифікації продукції за схемою 3 «Сертифікація продукції, що випускається серійно, без перевірки виробництва», без щорічного оформлення додатка до СВ відбувається через 1 рік з дати надання чинності СВ або Додатку до СВ. Додаток до СВ складається за позитивними результатами щорічного наглядання та з дати його підписання стає невід'ємною частиною СВ відповідно до програми наглядання.
Чинність сертифіката відповідності можна перевірити в базі даних ОСВ, що розміщено на його веб сторінці…» Таким чином, за відсутності Додатка до Сертифікату відповідності, який було надано переможцем на вимогу тендерної документації Замовника, можна дійти чіткого висновку, що термін дії наданого ТОВ «СПЕКТР-8» Сертифікату відповідності за № 1О094.010228-23 сплинув 26.09.2024 року. Про цей факт можна додатково пересвідчитися звернувшись за посиланням до центру сертифікації який видав вищевказаний сертифікат, а саме Українського Науково-Дослідного Інституту Радіо і Телебачення: http://undirt.ddns.net:5003/prodlist
Якщо ввести номер сертифікату, наданого переможцем, та натиснути кнопку «Запит (Query)», можна побачити інформацію про дату його закінчення (Expiry date) – 2024-09-26.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник мав відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕКТР-8» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
До таких саме висновків дійшла Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Рішення №13625-р/пк-пз від 12.08.2024, ідетифікатор Закупівлі UA-2024-06-25-010769-a.
-
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про кваліфікацію учасника ТОВ «СПЕКТР-8». Враховуючи наведені доводи, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі UA-2024-10-10-013021-a грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону. Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕКТР-8», Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року, ПРОСИМО: Прийняти скаргу до розкладу та зобов’язати скасувати рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі UA-2025-03-20-005309-a ТОВ «СПЕКТР-8», відхилити пропозицію цього учасника у зв’язку з не відповідністю умовах тендерної документації на підставі та керуючись пунктом 55, 56 Особливостей та нормами статей 5, 18, 31, 44 Закону України “Про публічні закупівлі”.
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
- Скарга СПЕКТР-8 військова частина.pdf 08.04.2025 19:58
- Скарга СПЕКТР-8 військова частина.pdf.p7s 08.04.2025 19:58
- sign.p7s 08.04.2025 19:59
- рішення від 10.04.2025 № 5668.pdf 10.04.2025 14:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2025 № 6111.pdf 18.04.2025 14:51
- рішення від 17.04.2025 № 6111.pdf 22.04.2025 08:55
- Пояснення по суті Скарги UA-2025-03-20-005309-a.a2.docx 11.04.2025 17:22
- Пояснення по суті Скарги UA-2025-03-20-005309-a.a2.pdf 11.04.2025 17:22
- Протокол скасування ріщення №205.pdf 22.04.2025 11:16
Пункт скарги
Пункт 3.2 - якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Замовником 04.04.2025 року було розміщено вимогу про усунення невідповідностей до учасника ФОП Токар Р.А. наступного змісту :
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.1. «п. 3.2. Додатку 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії, вимоги) визначено, якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster, або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.»
2) Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначених документів.
3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1. Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster, або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Разом з тим, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 частини першої пункті 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічні висновки викладені у рішеннях комісії АМКУ :
- №1075-р/пк-пз від 31.01.2023 ( закупівля UA-2023-01-03-002071-a);
- № 12495-р/пк-пз від 10.08.2023 (закупівля UA-2023-07-13-011024-a).
2. Додатком 1 до Тендерної документації Замовника - перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначено :
2. Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації, а саме :
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
В порушення вищевказаних вимог Замовника учасник ФОП Токар Р.А. під час подання тендерної пропозиції не здійснив декларування відсутності підстав установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаємо, що рішення Замовника щодо визнання переможцем учасника ФОП Токар Р.А. та прийняти рішення про намір укласти с ним договір є необґрунтованим та таким яке підлягає скасуванню.
-
Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, від 08.04.2025, яке оформлене протоколом № 175, про визнання учасника закупівлі ФОП Токар Р.А. переможцем закупівлі та намір укласти договір з ФОП Токар Р.А. та зобов’язати Замовника провести процедуру закупівлі у відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей.
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документів не завантажено.
Пункт скарги
Пункт 3.2 - якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Замовником 04.04.2025 року було розміщено вимогу про усунення невідповідностей до учасника ФОП Токар Р.А. наступного змісту :
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.1. «п. 3.2. Додатку 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії, вимоги) визначено, якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster, або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.»
2) Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначених документів.
3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1. Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster, або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Разом з тим, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 частини першої пункті 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Аналогічні висновки викладені у рішеннях комісії АМКУ :
- №1075-р/пк-пз від 31.01.2023 ( закупівля UA-2023-01-03-002071-a);
- № 12495-р/пк-пз від 10.08.2023 (закупівля UA-2023-07-13-011024-a).
2. Додатком 1 до Тендерної документації Замовника - перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначено :
2. Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації, а саме :
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
В порушення вищевказаних вимог Замовника учасник ФОП Токар Р.А. під час подання тендерної пропозиції не здійснив декларування відсутності підстав установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаємо, що рішення Замовника щодо визнання переможцем учасника ФОП Токар Р.А. та прийняти рішення про намір укласти с ним договір є необґрунтованим та таким яке підлягає скасуванню.
-
Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, від 08.04.2025, яке оформлене протоколом № 175, про визнання учасника закупівлі ФОП Токар Р.А. переможцем закупівлі та намір укласти договір з ФОП Токар Р.А. та зобов’язати Замовника провести процедуру закупівлі у відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей.