-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23
Завершена
1 609 034.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 045.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 045.17 UAH
Період уточнення:
18.03.2025 17:28 - 05.04.2025 00:00
Відповідь надана
Зміна до ТД
Номер:
49b8733cbe0b4a608659f180f2226e50
Дата опублікування:
27.03.2025 20:22
Опис:
Шановний Замовник ! Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку..
У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій висувається вимога -Довідка у формі табл. 1.1, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт за договірною ціною.
На підтвердження зазначеної інформації Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
• копії документів, які підтверджують сертифікацію, повірку або наявність сертифіката калібрування обладнання, включаючи:
• тахеометр (сертифікований, повірений або з сертифікатом калібрування),
• нівелір (сертифікований, повірений або з сертифікатом калібрування),
• дальномір,
• рулетку,
• інше вимірювальне обладнання, яке буде використовуватися для виконання робіт.
Нівелір – геодезичний прилад для визначення перепадів висот між точками на земній поверхні та у відкритих і підземних гірничих виробках.
Просимо внести відповідні зміни до ТД та прибрати вимогу надання копії документів, які підтверджують сертифікацію, повірку або наявність сертифіката калібрування обладнання, включаючи:
нівелір (сертифікований, повірений або з сертифікатом калібрування).
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Отже, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з статтею 30 Закону, зокрема, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника.
Дата відповіді:
30.03.2025 17:37
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
d3b5cee24a004e0a8b90f2956e981c8c
Дата опублікування:
27.03.2025 20:20
Опис:
Шановний замовник!Згідно ТЗ :Учасник повинен в складі пропозиції надати:
Скановану копію сертифікату виданого Учаснику на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)».
Скановану копію сертифікату учасника на систему управління якості згідно вимог стандарту ДСТУ ISO9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги».
Скановану копію сертифікату учасника на систему екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування ДСТУ ISO 14001:2015 (Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування). Скановану копію сертифікату на процеси інжинірингу пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT).
ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів і не є обов’язковою на території України . Просимо прибрати з ТД вищезазначену вимогу, як дискримінаційну, антиконкурентну та таку, що штучно звужує коло учасників.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник! Керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята на виконання вимог Закону.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження.
Згідно з п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
скановану копію сертифікату виданого Учаснику на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)». Скановану копію сертифікату учасника на систему управління якості згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги». Скановану копію сертифікату учасника на систему екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування ДСТУ ISO 14001:2015 (Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування). Скановану копію сертифікату на процеси інжинірингу пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT).
Всі перелічені сертифікати мають бути чинними на момент подачі документів тендерної пропозиції та видані на ім’я учасника. Таким чином, при проведенні процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт за предметом Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23 ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, з огляду на обсяг робіт, вищезазначена вимога жодним чином не може вважатися дискримінаційною, антиконкурентною та такою, що штучно звужує коло учасників.
Дата відповіді:
30.03.2025 17:15
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
23ab9f358c4a47c2876ef224b93d7562
Дата опублікування:
26.03.2025 16:57
Опис:
Відповідно до умов оголошення, вимагається сертифікат, який підтверджує відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи.
Дана умова дискримінаційною, яка встановлена з метою обмеження кола потенційних Учасників.
При цьому умовами технічного завдання не передбачено надання інжинірингових послуг/робіт. Окрім того, якщо Ви дійсно бажаєте, щоб Учасник підтвердив забезпечення інжинірингу пожежної безпеки, чому Ви обмежуєте коло Учасників саме цим документом?
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Шановний Замовнику, відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджуючих документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Просимо виключити дану вимогу шляхом внесення відповідніх змін.
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник! З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята на виконання вимог Закону.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження.
Згідно з п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На виконання вимоги п. 3.6. Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«Учасник повинен в складі пропозиції надати: скановану копію сертифікату виданого Учаснику на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)». Скановану копію сертифікату учасника на систему управління якості згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги». Скановану копію сертифікату учасника на систему екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування ДСТУ ISO 14001:2015 (Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування). Скановану копію сертифікату на процеси інжинірингу пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT). Всі перелічені сертифікати мають бути чинними на момент подачі документів тендерної пропозиції та видані на ім’я учасника.
Наявність у Учасника сертифікату на процеси інжинірингу пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) свідчить про відповідність виконання Учасником якісно робіт та про відповідність Учасника вимогам стандарту на міжнародному рівні. Необхідність виконання вимог пожежної безпеки при виконанні робіт з капітального ремонту покрівлі, обґрунтована вимогами «Правил пожежної безпеки в Україні» затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417. Отримати необхідний сертифікат відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми чи форми власності за умови його відповідності відповідним стандартам. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України - відповідним ДСТУ, вимога щодо надання даного сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, при проведенні процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт за предметом Капітальний ремонт покрівлі 19 ДПРЧ 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпро, вулиця Панікахи, 23 ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, з огляду на обсяг та перелік робіт, вищезазначена вимога жодним чином не може вважатися дискримінаційною.
Дата відповіді:
28.03.2025 21:27
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА
Номер:
885bce5026124073a8fea56397d53da5
Дата опублікування:
24.03.2025 14:21
Опис:
Шановний Замовник ! Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку..
У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій висувається вимога -Довідка у формі табл. 1.1, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт за договірною ціною.
На підтвердження зазначеної інформації Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
• копії документів, які підтверджують сертифікацію, повірку або наявність сертифіката калібрування обладнання, включаючи:
• тахеометр (сертифікований, повірений або з сертифікатом калібрування),
• нівелір (сертифікований, повірений або з сертифікатом калібрування),
• дальномір,
• рулетку,
• інше вимірювальне обладнання, яке буде використовуватися для виконання робіт.
При формуванні договірної ціни дане обладнання (Тахеометр, нівелір, дальномір) відсутні у підсумковій відомісті ресурсів - будівельні машини і механізми Тому підтвердження даного обладнання з сертиікатом та колібровкою - НЕ Є ДОЦІЛЬНИМ. .
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Просимо внести відповідні зміни до ТД
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Отже, у разі якщо замовником в тендерній документації встановлюється вимога щодо наявності документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, то учасникам процедури закупівлі необхідно надавати тендерні пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно з статтею 30 Закону, зокрема, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника.
Дата відповіді:
27.03.2025 10:29
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога щодо інженера- консультанта (будівництво
Номер:
b6f1f719c8bc46bd861fdbe3266332e0
Дата опублікування:
19.03.2025 13:22
Опис:
Доброго дня! Учасник не погоджується із зазначеними вимогами в оголошенні, оскільки вимога щодо наявності в штаті учасника провідного інженера-консультанта (будівництво) є безпідставною та необґрунтованою. Інженер-консультант, який є посередником між замовником та виконавцем робіт, не може залучатися зі штату учасника, який буде здійснювати капітальний ремонт з ремонту покрівлі - це може призвести до конфлікту інтересів, та не дозволить ефективно виконувати частину функцій. Відтак, оскільки предметом закупівлі є виконання саме капітального ремонту (роботи), а не послуги інженера-консультанта, необхідно виключити вимогу щодо наявності в учасника провідного інженера-консультанта (будівництво) як таку, що є дискримінаційною та не стосується предмета закупівлі.
Інженер-консультант виступає в ролі експерта в інтересах замовника, який консультує його з питань реалізації проєкту, Це окремий незалежний учасник будівельного процесу на рівні з технічним наглядом. Послуги інженера-консультанта є окремим предметом закупівлі та надаються за окремим договором.
Технічне завдання і предмет цієї закупівлі не містить вказівки на закупівлю послуг інженера-консультанта, не містить вказівки на стадії залучення та/ або перелік функцій інженера-консультанта в рамках такого проекту будівництва.
Таким чином, вимога щодо наявності в учасника провідного інженера- консультанта (будівництво)- є незаконною, дискримінаційною, обмежує конкуренцію та порушує права учасника цієї закупівлі.
З огляду на викладене, вимога щодо наявності в учасника провідного інженера-консультанта (будівництво) ї є незаконною, дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
Просимо внести відповідні зміни та усунути дану вимогу з закупівлі..
Відповідь:
Доброго дня шановний Учасник! До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
21.03.2025 14:54