• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сипучі матеріали в асортименті за кодом ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

1 820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 100.00 UAH
Період уточнення: 18.03.2025 16:39 - 23.03.2025 00:00
Відповідь надана

Довідка з Національного агентства з питань запобігання корупції

Номер: c88015228b5e4d42899e45080e527acf
Дата опублікування: 22.03.2025 13:50
Опис: Шановний Замовнику! В тендерній документації передбачено, що переможець для підтвердження вимоги згідно п. 47 Особливостей «керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. (підпункт 3 пункт 47 Особливостей)», переможець торгів повинен дати таку інформацію: «Перевіряється безпосередньо замовником самостійно, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим*. *З 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану. Таким чином у разі якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або, обмежать свою роботу, то інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, на виконання абзацу 15 пункту 47 Особливостей надається переможцем торгів.» Беручи до уваги, що у разі якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або, обмежать свою роботу, Учасник так саме, як і Замовник не буде мати доступу до них до них, о яким саме чином Учасники мають підвередити таку інформацію? Чи буде достатньо довідки від Учасника в довільній формі?
Відповідь: Платники єдиного податку та ФОПи також бувають платниками ПДВ
Дата відповіді: 24.03.2025 16:03
Відповідь надана

Участь платників єдиного податку

Номер: f600c95616e548a3a86a74fb0f945acb
Дата опублікування: 22.03.2025 13:49
Опис: Шановний Замовнику! Зважаючи що Вами встановлені суперечливі вимоги щодо надання пропозицій учасниками та можливості участі суб’єктів форм власності. Коли в одній частині Вами встановлюються вимоги, щодо надання пропозиції виключено з врахуванням ПДВ. А переліком документів (Додаток 6) встановлена вимога: «для фізичних осіб-підприємців: виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, копію паспорта та ідентифікаційного коду, Витяг з реєстру платників єдиного податку, згідно із вимогами Розділом І Додатку 1 Тендерної документації». Просимо надати роз’яснення щодо можливості участі в процедурі закупівлі платників єдиного податку.
Відповідь: Щодо Звернення на тему: "Довідка з Національного агентства з питань запобігання корупції", слід вважати відповідь: "Порядок надання іформації чітко визначений Додатком 2 до Тедерної документації". А щодо даного Звернення повідомляємо: "Платники єдиного податку та ФОПи також бувають платниками ПДВ"
Дата відповіді: 24.03.2025 16:11
Відповідь надана

Підписання документів

Номер: 67dfdc25baa3465a9c10b7f80b5f78c9
Дата опублікування: 22.03.2025 13:49
Опис: Шановний Замовнику! Вами в тендерній документації встановлені вимоги які прямо суперечать одна одній «Документи, які подає Учасник у складі тендерної пропозиції, повинні бути завантажені у вигляді документів сканованих з оригіналів та/або їхніх копій та містити підпис уповноваженої особи Учасника та печатку* (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо)» «3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.» Просимо надати роз’яснення щодо можливості надання пропозиції (її складових частин) у вигляді електронних документів з накладанням КЕП.
Відповідь: Порядок засвідчення тендерної пропозиції в цілому та кожного електронного документу, який є складовою пропозиції, визначені тендерною документацією (сторінки 8,9).
Дата відповіді: 24.03.2025 16:02
Відповідь надана

Технічна відповідність

Номер: 56664f5b3cdf404f93fa86e9b0d23feb
Дата опублікування: 22.03.2025 13:49
Опис: Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога «У разі, якщо Товар, представлений на торги, не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови, висунуті Замовником, тендерна пропозиція відхиляється.». Просимо надати роз’яснення, яким чином буде здійснюватися оцінка відповідності Товару, представленого на торги. Оскільки положеннями тендерної документації не встановлені вимоги, щодо надання зразків Товару; а Додатком 4 не встановлено жодних технічних вимог / параметрів крім фракції.
Відповідь: Відповідно до статті 31 Закону, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію,якщо вона не відповідає вимогам тендерної документації. Для підтвердження відповідності тедерної пропозиції, Замовником сформовані вимоги, чітко визначені тендерною документацією, зокрема Додатком 4 ТД. Оцінка відповідності тендерної документації здійснюватиметься відповідно до Закону та Особливостей
Дата відповіді: 24.03.2025 16:02
Відповідь надана

Документи про якість

Номер: 6863c2ca40f445edb93d2058922df3e1
Дата опублікування: 22.03.2025 13:49
Опис: Шановний Замовнику! Зважаючи що тендерна документація формувалась за допомогою Google Translate, просимо Вас надати роз’яснення та/або внсети зміни до тендерної документації, а саме. По-перше, Вами встановлена вимога «Якщо Учасник не є виробником товару, що планується до закупівлі, він у складі своєї пропозиції має надати договір/договори з виробниками, яким видані відповідні документи про якість та відповідність товару (Сертифіка, паспорти, тощо), чинними протягом 2025 року» Відповідно до механізму, алгоритму та системи закупівель Учасники процедури закупівлі пропонують свою продукцію, чи продукцію виробника, Замовнику для постачання. Учасники нічого не закуповують у Замовника. По-друге, Вами встановлена вимога, щодо надання договору/договорів з виробниками, яким видані відповідні документи про якість та відповідність товару (Сертифіка, паспорти, тощо), чинними протягом 2025 року. Відповідно до умов тендерної документації Учасники мають поставити сипучу матеріали в асортименті а не документи про якість та відповідність. Можливо Ви мали на увазі, що Учасники мають надати договір/договори з виробниками продукцію яких вони пропонують для постачання. По-третє, чи потрібно Учасникам в складі пропозиції надати документи виробника, що підтверджують якість та відповідність товару (Сертифікати якості та/або паспорти якості та/або документу про якість) видані такими виробниками? Оскільки положеннями тендерної документації не передбачено надання таких документів в складі пропозиції. Передбачено надання сертифікату відповідності та протоколу випробувань, але ці документи видаються спеціалізованими установами (органами з оцінки).
Відповідь: Відповідно до умов Тендерної документації, якщо Учасник не є виробником товару, що планується до закупівлі, він у складі своєї пропозиції має надати договір/договори з виробниками, яким видані відповідні документи про якість та відповідність товару (Сертифіка, паспорти, тощо), чинними протягом 2025 року. Вимога щодо чинності документів про якість та відповідність сформована з метою охоплення протягом терміну дії договору про закупівлю з можливістю продовдення на наступний 2026 рік. Також Замовником чітко визначено, які документи щодо якості та відповідності товару, що планується до закупівлі, останній повинен надати: сертифікат відповідності вимогам ДСТУ Б В.2.7-75-98 Будівельні матеріали. Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт; - Протокол випробувань на щебенево-піщану суміш усіх фракцій; - сертифікат відповідності вимогам ДСТУ Б В.2.7-32-95 Будівельні матеріали. Пісок щільний природний (не річковий) для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт; - Протокол випробувань «Пісок щільний природний для будівельних матеріалів і виробів
Дата відповіді: 24.03.2025 16:01
Відповідь надана

Спеціальний Дозвіл

Номер: 6043691e958f4fafa03d1844d923546b
Дата опублікування: 22.03.2025 13:48
Опис: Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога «Учасник у складі пропозиції повинен підтвердити наявність спеціального дозволу на користування надрами, який виданий Міністерством охорони навколишнього природного середовища України виробнику товару». Звертаємо Вашу увагу, що спеціальний дозвіл на користування надрами, видається юридичній особі, що здійснює видобуток корисних копалин (виробниками). Встановивши таку вимогу, ви обмежили участь у закупівлі лише юридичними особами, що здійснюють видобуток корисних копалин (виробниками). При цьому, більшість юридичних осіб, що здійснюють видобуток корисних копалин (виробників) реалізують видобуті копалині через своїх представників, дилерів, торгові дома інше. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, щодо можливості надання Учасниками спеціального дозволу на користування надрами виробника, продукції якого вони пропонують для постачання.
Відповідь: Відповідно до Кодексу України про надра та ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", видобуток корисних копалин загальнодержавного значення, таких як щебінь, пісок, гравій, можливий виключно за наявності спеціального дозволу. Це є обов'язковою вимогою для легальної діяльності у цій сфері. Наявність дозволу гарантує, що постачальник отримує матеріали з легальних джерел, що важливо для забезпечення прозорості закупівлі та дотримання екологічного законодавства. Замовник не вимагає такого дозволу на «ім'я такого учасника», за виключенням, якщо учасник є виробником такої продукції. Учасник може підтвердити взаємовідносини з таким виробником. Така вимога чітко встановлена умовами тендерної документауії: ««Якщо Учасник не є виробником товару, що планується до закупівлі, він у складі своєї пропозиції має надати договір/договори з виробниками, яким видані відповідні документи про якість та відповідність товару (Сертифіка, паспорти, тощо), чинними протягом 2025 року»
Дата відповіді: 24.03.2025 16:00
Відповідь надана

Умови підтвердження

Номер: f103cd35c2e543c4a84c0593ea6b40d7
Дата опублікування: 22.03.2025 13:48
Опис: Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога «Учасник зобов’язаний підтвердити наявність спеціалізованого транспорту для здійснення регулярних поставок товару (договір оренди, договір надання послуг по перевезенню, документ, що засвідчує право власності учасника на ТЗ, тощо)». Зважаючи на той факт, що регулярність поставок товару – перевезення може підтвердити розклад таких поставок перевезення, просимо надати календарний графік поставок, для можливості скласти розклад поставок товару – перевезення. Або надати роз’яснення, яким документом учасники мають підтвердити регулярність.
Відповідь: Повідомляємо, що тендерною документацією не вимагається документу для підтвердження регулярних поставок. Документ, що підтверджує наявність спеціалізованого транспорту є стандартною практикою у сфері публічних закупівель. Поставки товару залежать від планових потреб та аварійних ситуацій на підприємстві Замовника, що унеможливлює складання фіксованого графіка. Аварійні ситуації виникають раптово, а їх обсяги передбачити наперед неможливо. У тендерній документації, зокрема в проекті договору про закупівлю, чітко зазначено, що поставка здіснюватиметься згідно заявки Замовника, це ознанчає, що вона не може бути визначена наперед
Дата відповіді: 24.03.2025 16:00
Відповідь надана

Кваліфікація / не кваліфікація

Номер: d3c7f4ff71ef40749d827a5966b9f1b1
Дата опублікування: 22.03.2025 13:48
Опис: Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога «Учасник зобов’язаний підтвердити наявність спеціалізованого транспорту для здійснення регулярних поставок товару (договір оренди, договір надання послуг по перевезенню, документ, що засвідчує право власності учасника на ТЗ, тощо)». Наявність спеціалізованого транспорту для здійснення регулярних поставок товару (договір оренди, договір надання послуг по перевезенню, документ, що засвідчує право власності учасника на ТЗ, тощо), є підтвердженням наявності такого кваліфікаційного критерію, як «1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;» (підпункт1 пункту 2 статті 16). Чи не вважати за необхідно привести тендерну документацію у відповідності до законодавчих норм та винести цю вимогу в кваліфікаційний критерій.
Відповідь: Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає кваліфікаційні критерії, які стосуються загальної спроможності учасника виконати договір (досвід виконання аналогічних договорів, наявність матеріально-технічної бази, працівників, тощо). Однак, вимога щодо спеціалізованого транспорту стосується конкретного способу виконання зобов'язань за договором, тобто є частиною технічних вимог до предмета закупівлі, а не загальних критеріїв. Наявність спеціалізованого транспорту прямо впливає на вартість, якість і регулярність поставок, що є ключовим аспектом виконання договору. Відтак, це є частиною технічних вимог до постачальника, а не підтвердження його загальної кваліфікації», тому її не можна віднести до кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону.
Дата відповіді: 24.03.2025 15:59
Відповідь надана

ПДВ

Номер: 48dd8f4d78f14c0bb8283bf8aea3e593
Дата опублікування: 22.03.2025 13:47
Опис: Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога «Учасник повинен надати Цінову пропозицію в формі, визначеній Замовником Додатком 5 до Тендерної документації із зазначенням ціни кожної номенклатурної позиції товару, включаючи ПДВ (оскільки замовник є платником такого податку), навантаження-розвантаження, доставку товару та інші обов’язкові платежі». Положеннями чинного законодавства та тендерної документації встановлені положення «Недискримінації учасників», а саме Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Положеннями тендерної документації визначено, що Учасник визначає ціну на товар, що він пропонує поставити за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару даного виду та у відповідності до вимог Технічного завдання. Таким чином, Учасники які є неплатниками ПДВ не мають змогу подати свою пропозицію, оскільки не платники ПДВ, під час формування своєї пропозиції з врахуванням їх системи оподаткування не мають змогу сформувати ціну з врахуванням податку (ПДВ) який вони не сплачують.
Відповідь: Замовник є платником ПДВ – це означає, що він очікує отримати цінову пропозицію з урахуванням податку на додану вартість, оскільки має право на податковий кредит (відшкодування сплаченого ПДВ). Закупівля замовником товарів, які не оподатковуються ПДВ, призводить до збільшення сплати податків, що негативно впливає на фінансовий стан замовника. Якщо учасник є платником ПДВ, він подає цінову пропозицію на товар з урахуванням ПДВ, оскільки цей податок він також зобов'язаний нарахувати та сплатити до бюджету
Дата відповіді: 24.03.2025 15:57
Відповідь надана

Ціноутворення

Номер: ee408f6997f0488796cf232c9cff59df
Дата опублікування: 22.03.2025 13:47
Опис: Шановний Замовнику! Вами встановлена вимога «Учасник повинен надати Цінову пропозицію в формі, визначеній Замовником Додатком 5 до Тендерної документації із зазначенням ціни кожної номенклатурної позиції товару, включаючи ПДВ (оскільки замовник є платником такого податку), навантаження-розвантаження, доставку товару та інші обов’язкові платежі». Просимо надати пояснення, яким чином Ваша система оподаткування впливає на формування ціни учасників та нарахування та сплату ним податків та обов’язкових платежів.
Відповідь: Замовник самостійно визначає умови тендерної документації відповідно до власних потреб і економічної доцільності. Закупівля товарів без ПДВ фінансово не вигідна замовнику, оскільки він не зможе скористатися механізмом відшкодування цього податку. Для підприємств платників ПДВ в пріоритеті працювати з контрагентами, які виставляють податкові накладні для забезпечення прозорості бухгалтерського обліку та податкової звітності. Окрім того, якщо учасник не є платником ПДВ, його ціна буде виглядати нижчою, що створить нерівні умови конкуренції та ускладнить порівняння пропозицій
Дата відповіді: 24.03.2025 15:58