• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

Місце поставки – Україна Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5): 15 000 к-тів

Торги відмінено

203 133 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 015 665.00 UAH
Період уточнення: 18.03.2025 16:18 - 24.03.2025 00:00
Відповідь надана

критерій ціна

Номер: 7274e04845144181bad51c0381e44d1c
Дата опублікування: 20.03.2025 17:36
Опис: Згідно Вашої відповіді зазначено, що - Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники резиденти та нерезиденти всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить дискримінаційних вимог до українських виробників, а відсутність вимоги гарантійного листа не перешкоджає українським виробникам взяти участь у закупівлі та подати свою пропозицію. Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 11 Оголошення та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага – 100%. Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Слід зауважити, що критерій ціна – це не рівна вимога для резидентів та нерезидентів всіх форм власності та організаційно-правових форм. Резиденти звільняються від оплати податків виключно на балістичні матеріали, в той час як нерезиденти не платять податки взагалі. Тобто слід зауважити, що для українських виробників ціна за виріб становить дорожче, через ряд факторів, які впливають на формування ціни, а саме: курс гривні до іноземної валюти, значне збільшення видатків на виробництво через відсутність централізованого постачання електричної енергії через постійні обстріли та підвищення податків. З метою недопущення дискримінації українських виробників засобів індивідуального захисту, корупційних дій і зловживань з боку Замовника, просимо внести до переліку документів (Додаток № 1 до Оголошення) необхідність надання Учасником - Гарантійного листа в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна).
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі сформоване відповідно до вимог Закону України "про публічні закупівлі", Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану". Відповідно до пункту 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та відповідно до пункту 2 статті 5 Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Також відповідно до частини 2 пункту 3 статті 29 одним із критерієм оцінки є ціна. Враховуючи вищезазначені норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник жодною вимогою чи її відсутністю не дискримінує українських виробників, а закупівля була оголошена з дотриманням всіх принципів публічних закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також слід зауважити що ДП "ДОТ" не є органом, який встановлює вимоги до оподаткування товару резидентів та/або нерезидентів на території України.
Дата відповіді: 21.03.2025 10:48
Відповідь надана

Строк подання пропозицій

Номер: 39c4a1e7915640178176c5d46654375b
Дата опублікування: 20.03.2025 15:52
Опис: Доброго дня! Згідно тендерної документації на етапі подання пропозицій необхідно надати: 10. Ліцензія або документ дозвільного характеру, видана (-ий) виробнику запропонованого товару, на провадження господарської діяльності з виробництва спеціальних засобів індивідуального захисту. 11. Ліцензія або наказ/витяг з наказу, видана (-ий) МВС України Учаснику на провадження господарської діяльності з продажу спеціальних засобів індивідуального захисту. Наше підприємство наразі знаходиться на етапі отримання цих ліцензій. Для підвищення рівню конкуренції у тендері та можливості участі нашої компанії просимо вас подовжити строк подання пропозицій до 0:00 29.03.2025 року
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275. Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля не відображає повний обсяг 2025 року. Найближчим часом будуть оголошені закупівлі за цим же предметом закупівлі.
Дата відповіді: 20.03.2025 17:13
Відповідь надана

Гарантійний лист

Номер: 305e80c94ec04bceaac053190b780751
Дата опублікування: 20.03.2025 14:35
Опис: Відповідно до п. 19 Оголошення Замовника, Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (оригінали або завірені учасником належним чином копії документів) зазначені у ДОДАТКУ № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. При цьому, Додаток №1 до Оголошення за даною процедурою не містить серед переліку документів - Гарантійний лист в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна), який присутній у інших аналогічних процедурах Замовника (наприклад - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-18-012458-a ). Дані розбіжності у вимогах до документів за аналогічними за предметом закупівлі процедурами у одного Замовника може свідчить про корупційні дії та зловживанням з боку Замовника. В свою чергу мають місце неодноразові підтвердження таким зловживанням (безпідставна та протиправна відміна процедур 2024 року з аналогічним предметом) з лобіюванням інтересів підприємств – дистриб’юторів товару іноземного походження, що є прямо дискримінацією українського виробника. З метою недопущення дискримінації українських виробників засобів індивідуального захисту, корупційних дій і зловживань з боку Замовника, просимо внести до переліку документів (Додаток № 1 до Оголошення) необхідність надання Учасником - Гарантійного листа в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна).
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було оприлюднене з дотриманням всіх принципів здійснення закупівель, відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники резиденти та нерезиденти всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить дискримінаційних вимог до українських виробників, а відсутність вимоги гарантійного листа не перешкоджає українським виробникам взяти участь у закупівлі та подати свою пропозицію. Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 11 Оголошення та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага – 100%. Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Дата відповіді: 20.03.2025 17:12
Відповідь надана

Строк подання пропозицій

Номер: baf4a2869bb64929bf30ac6b0335c228
Дата опублікування: 19.03.2025 12:55
Опис: Доброго дня! Згідно тендерної документації на етапі подання пропозицій необхідно надати: 10. Ліцензія або документ дозвільного характеру, видана (-ий) виробнику запропонованого товару, на провадження господарської діяльності з виробництва спеціальних засобів індивідуального захисту. 11. Ліцензія або наказ/витяг з наказу, видана (-ий) МВС України Учаснику на провадження господарської діяльності з продажу спеціальних засобів індивідуального захисту. Наше підприємство наразі знаходиться на етапі отримання цих ліцензій. Для підвищення рівню конкуренції у тендері та можливості участі нашої компанії просимо вас подовжити строк подання пропозицій до 04.04.2025 року
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275. Замовник не вбачає необхідності у внесенні змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля не відображає повний обсяг 2025 року. Найближчим часом будуть оголошені закупівлі за цим же предметом закупівлі.
Дата відповіді: 19.03.2025 13:56