• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

Місце поставки – Україна Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5): 15 000 к-тів

Торги відмінено

203 133 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 015 665.00 UAH
Номер: 25ae686129eb49db8f2055e3b3c5dd4c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-10-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.04.2025 10:38 - 02.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.04.2025 № 107 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 32 UA-2025-03-18-012537-a 18.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду пропозиції учасника закупівлі ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозиції учасника; роз’яснення до процедури, вимоги про усунення порушення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – ДП «ДОТ») від 17.03.2025 року № 1703-4; роз’яснення до процедури; вимоги про усунення порушення; реєстр пропозицій; вимоги про усунення порушення; реєстр пропозицій; протокол розкриття пропозицій; вимогу про усунення невідповідностей до 02.04.2025; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НЕКСТГЕН ЛТД» (далі – ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД»); протокол уповноваженої особи від 03.04.2025 № 0304-9 про визначення переможця; протокол уповноваженої особи від 11.04.2025 № 1104-1 про відміну закупівлі; пояснення ДП «ДОТ» надані 21.04.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до умов пункту 2 Додатку № 3 Оголошення для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник має завантажити копію документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар (Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5, TC A01XJ.29423-420:2023 (01)) відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України. Учасник ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» у складі пропозиції надав акт від 12.12.2024 № 1312 щодо перевірки зразка предмету речового майна, виготовленого відповідно до нормативно-технічної документації Міністерства оборони України, в якому зазначено, що комітетом здійснено перевірку зразка предмета речового майна – «Бронежилет модульний» тип 2, рівень ІІ, вид 5, комплектність 1-5, модель «Дефендер 84» ТС А0XJ.29423-420:2023 (01) та надано висновок про відповідність вказаного предмету речового майна, що не відповідає предмету закупівлі та вимогам пункту 2 Додатку № 3 Оголошення. В складі пропозиції учасника ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» відсутня копію документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). З огляду на викладене, учасник ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» не підтвердив (не надав) документ відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3 Оголошення, а ДП «ДОТ» не відхилив зазначену пропозицію, як таку що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а визнав його переможцем відповідно до протоколу від 03.04.2025 № 0304-9, чим недотримано вимоги пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. Незважаючи на зазначені вище обставини, ДП «ДОТ» 03.04.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договорів з ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД». Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Учасник ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» на виконання умов в пункту 2 Додатку 4 до Оголошення надав у складі тендерної пропозиції фінансову звітність (звіт директора за рік) виробника TRADINGSCAPE LІМІТЕD (файл «09 Фін звітність виробника).pdf»), підписану 17.03.2025 Василем Бойко у якості директора компанії. Водночас, за даними, щодо містяться у відкритому доступі https://find-and-update.company information.service.gov.uk/company/13152730/filing-history зазначено, що 28.02.2025 року Василь Бойко припинив повноваження директора, і з 28.02.2025 року на дану посаду було призначено Анну Пелеско. Враховуючи зазначене та принципи здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, існував ризик несвоєчасного забезпечення ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» виконання умов державного контракту, зокрема фактичного його виконання у визначені строки та поставки неналежної якості запропонованих товарів, які закуповуються для потреб ЗСУ під час правового режиму воєнного стану в країні. В ході моніторингу ДП «ДОТ» відмінено спрощену закупівлю, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 11.04.2025 № 1104-1, у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 25.04.2025 11:35 - 10.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2025 11:35

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено в Київському окружному адміністративному суді 06.05.2025.
Дата публікації: 13.08.2025 14:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2025-04-10-000022 (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-18-012537-a)  За результатами проведення моніторингу закупівлі за предметом «Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-03-18-012537-a), оголошеної ДП МОУ «Державний оператор тилу» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу спрощеної закупівлі (далі – Висновок) та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. Згідно пункту 2 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник надає копію документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). Тобто Учаснику необхідно було надати підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативному документу TC A01XJ.29423-420:2023 (01). Дана технічна специфікація містить вимоги до бронежилета вцілому в різних комплектаціях, а також до чохла для бронежилета. Окремої технічної специфікації на чохол для бронежилета не розроблено. ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» надано Акт від 12.12.2024 №1312 щодо перевірки зразка предмету речового майна, виготовленого відповідно до нормативно-технічної документації Міністерства оборони України. Наданий акт підтверджує відповідність запропонованого товару технічним вимогам предмету закупівлі вцілому, в тому числі його складової частини - чохла для бронежилета. Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Таким чином, порушення вимоги пункту 1 частини 13 статті 14 Закону відсутнє.
Дата публікації звіту: 28.04.2025 10:52

Запити/Пояснення