-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Місце поставки – Україна Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5): 15 000 к-тів
Торги відмінено
203 133 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 015 665.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 015 665.00 UAH
Номер:
25ae686129eb49db8f2055e3b3c5dd4c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-10-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.04.2025 00:00
Період моніторингу:
10.04.2025 10:38 - 02.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.04.2025 № 107
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2025-03-18-012537-a 18.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду пропозиції учасника закупівлі ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозиції учасника; роз’яснення до процедури, вимоги про усунення порушення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – ДП «ДОТ») від 17.03.2025 року № 1703-4; роз’яснення до процедури; вимоги про усунення порушення; реєстр пропозицій; вимоги про усунення порушення; реєстр пропозицій; протокол розкриття пропозицій; вимогу про усунення невідповідностей до 02.04.2025; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НЕКСТГЕН ЛТД» (далі – ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД»); протокол уповноваженої особи від 03.04.2025 № 0304-9 про визначення переможця; протокол уповноваженої особи від 11.04.2025 № 1104-1 про відміну закупівлі; пояснення ДП «ДОТ» надані 21.04.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до умов пункту 2 Додатку № 3 Оголошення для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник має завантажити копію документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар (Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5, TC A01XJ.29423-420:2023 (01)) відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України.
Учасник ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» у складі пропозиції надав акт від 12.12.2024 № 1312 щодо перевірки зразка предмету речового майна, виготовленого відповідно до нормативно-технічної документації Міністерства оборони України, в якому зазначено, що комітетом здійснено перевірку зразка предмета речового майна – «Бронежилет модульний» тип 2, рівень ІІ, вид 5, комплектність 1-5, модель «Дефендер 84» ТС А0XJ.29423-420:2023 (01) та надано висновок про відповідність вказаного предмету речового майна, що не відповідає предмету закупівлі та вимогам пункту 2 Додатку № 3 Оголошення.
В складі пропозиції учасника ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» відсутня копію документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення).
З огляду на викладене, учасник ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» не підтвердив (не надав) документ відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3 Оголошення, а
ДП «ДОТ» не відхилив зазначену пропозицію, як таку що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а визнав його переможцем відповідно до протоколу від 03.04.2025 № 0304-9, чим недотримано вимоги пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
Незважаючи на зазначені вище обставини, ДП «ДОТ» 03.04.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договорів з ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД».
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Учасник ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» на виконання умов в пункту 2 Додатку 4 до Оголошення надав у складі тендерної пропозиції фінансову звітність (звіт директора за рік) виробника TRADINGSCAPE LІМІТЕD (файл «09 Фін звітність виробника).pdf»), підписану 17.03.2025 Василем Бойко у якості директора компанії.
Водночас, за даними, щодо містяться у відкритому доступі https://find-and-update.company information.service.gov.uk/company/13152730/filing-history зазначено, що 28.02.2025 року Василь Бойко припинив повноваження директора, і з 28.02.2025 року на дану посаду було призначено Анну Пелеско.
Враховуючи зазначене та принципи здійснення публічних закупівель, зокрема відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, існував ризик несвоєчасного забезпечення ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» виконання умов державного контракту, зокрема фактичного його виконання у визначені строки та поставки неналежної якості запропонованих товарів, які закуповуються для потреб ЗСУ під час правового режиму воєнного стану в країні.
В ході моніторингу ДП «ДОТ» відмінено спрощену закупівлю, відповідно до протоколу уповноваженої особи від 11.04.2025 № 1104-1, у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
25.04.2025 11:35 - 10.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2025 11:35
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржено в Київському окружному адміністративному суді 06.05.2025.
Дата публікації:
13.08.2025 14:47
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу
UA-M-2025-04-10-000022
(ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-18-012537-a)
За результатами проведення моніторингу закупівлі за предметом «Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-03-18-012537-a), оголошеної ДП МОУ «Державний оператор тилу» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).
Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу спрощеної закупівлі (далі – Висновок) та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку.
Згідно пункту 2 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник надає копію документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). Тобто Учаснику необхідно було надати підтвердження відповідності предмета закупівлі нормативному документу TC A01XJ.29423-420:2023 (01).
Дана технічна специфікація містить вимоги до бронежилета вцілому в різних комплектаціях, а також до чохла для бронежилета. Окремої технічної специфікації на чохол для бронежилета не розроблено.
ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» надано Акт від 12.12.2024 №1312 щодо перевірки зразка предмету речового майна, виготовленого відповідно до нормативно-технічної документації Міністерства оборони України. Наданий акт підтверджує відповідність запропонованого товару технічним вимогам предмету закупівлі вцілому, в тому числі його складової частини - чохла для бронежилета.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Таким чином, порушення вимоги пункту 1 частини 13 статті 14 Закону відсутнє.
Дата публікації звіту:
28.04.2025 10:52
Запити/Пояснення
Номер:
9e1935bbaacf4673bcb95811416bba8f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2025 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі чохла для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-18-012537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону?
3. Надати пояснення щодо об’єктивних причин відміни спрощеної закупівлі.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0b0fe662cd614d21b1d8c8b0e8ead2ff
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-04-10-000022 (UA-2025-03-18-012537-a)
Дата опублікування:
21.04.2025 12:03
Опис:
Відповідь на запит
за моніторингом UA-M-2025-04-10-000022
(UA-2025-03-18-012537-a)
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.
Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.
Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.
Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).
Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.
Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення», а також на офіційному сайті Уповноваженого органу з розробки технічної специфікації Партнер Міністерства оборони України.
1. https://partner.mod.gov.ua/useful-info/material-support-specs
Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 17.10.2024р. № 232-ОД «Про затвердження Методики визначення орієнтовної вартості номенклатурної позиції та очікуваної вартості предмета закупівлі в Державному підприємстві Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону?
Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
3. Надати пояснення щодо об’єктивних причин відміни спрощеної закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Для здійснення закупівлі за предметом закупівлі «Чохол для бронежилета модульного (Вид 5, комплектність: 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)» було оприлюднене Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-18-012537-a) (далі – Закупівля).
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, 27.03.2025 за вказаною Закупівлею відбувся аукціон.
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію надало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НЕКСТГЕН ЛТД» (далі – ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД»).
03.04.2025 ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» було визначено переможцем закупівлі.
Разом з тим, відповідно до інформації розміщеної на офіційному веб-сайті Companies House¹ (посилання https://surl.li/hfpfph) станом на 11.04.2025 компанія Tradingscape Lіміtеd (зазначена ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД», як виробник запропонованого до постачання товару) зареєстрована за законодавством Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії 22.01.2021 за реєстраційним номером 13152730.
Статус компанії: активна.
Організаційно-правова форма: товариство з обмеженою відповідальністю.
Адреса реєстрації компанії Tradingscape Lіміtеd: Dudley Court South, The Waterfront East, Level Street, Brierley Hill, West Midlands, United Kingdom, DY5 1XN.
Види економічної діяльності, що провадяться компанією Tradingscape Lіміtеd:
46190 - Агентська діяльність з продажу різних товарів
46900 - Неспеціалізована оптова торгівля
52290 - Інша допоміжна транспортна діяльність
70229 - Консультування з питань управління, крім консультування з питань фінансового управління.
___________________
¹ Companies House - виконавчий орган уряду Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії, що уповноважений на ведення реєстру компаній, а також відповідальний за реєстрацію всіх форм компаній у Сполученому Королівства Великобританії та Північної
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «НЕКСТГЕН ЛТД» (переможець Закупівлі) надало недостовірну інформацію зазначивши компанію Tradingscape Lіміtеd виробником запропонованого товару, оскільки скільки у переліку видів економічної діяльності Tradingscape Lіміtеd, відсутній вид виробництво/виробництво спеціальних засобів.
Пунктом 19 Оголошення зазначено, що Учасник спрощеної закупівлі шляхом подання інформації та документів до електронної системи закупівель підтверджує, що надані інформація та документи є достовірними. У випадку надання недостовірної інформації та/або документів, пропозиція Учасника буде вважатись такою, що не відповідає вимогам Оголошення.
Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Отже, через незалежні від Замовника обставини, відбулось порушення законодавства з питань публічних закупівель, в частині порушення рівних умов доступу учасників до закупівлі та порушення принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, принципів добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Відповідно до частини 19 статті 14 Закону повідомлення про відміну закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного робочого дня з дня прийняття замовником відповідного рішення.
Враховуючи наведені вище обставини, задля усунення виявлених порушень необхідно відмінити спрощену Закупівлю на підставі пункту 2 частини 17 статті 14 Закону.
11.04.2025 року Замовником було вирішено відмінити спрощену Закупівлю на підставі пункту 2 частини 17 статті 14 Закону.