-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту
Завершена
345 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 728.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 728.00 UAH
Період уточнення:
17.03.2025 18:59 - 29.03.2025 00:00
Відповідь надана
щодо вимог по банківській гарантії
Номер:
bd790fd9c8284351bbe11cf170f19c8b
Дата опублікування:
21.03.2025 11:08
Опис:
Згідно вимог ТД Вами передбачена банківська гарантія, проте у тексті ТД НЕ передбачено вимоги повернення чи неповернення забезпечення, що НЕ відповідає положенням чинного законодавства України. Також у п.2 розділу 3 ТД вами зазначається: "термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”;”. Проте у п.3 Розділу III тендерної документації таких обставин НЕ передбачено.Тоді що зазначати учаснику? Просимо привести у відповідність вимоги ТД
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику, дякуємо Вам за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
21.03.2025 12:50
Відповідь надана
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА ЩОДО АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ
Номер:
a2699c95c4f547dfa4ee3850a382d0e7
Дата опублікування:
21.03.2025 10:51
Опис:
Згідно внесених змін до ТД, а саме п.3 Додатку 1 до тд Вами зазначено, що: "Аналогічним вважається договір, який відповідає вказаному предмету закупівлі Замовника за кодом ДК 021:2015 - 75250000-4 «Послуги пожежних і рятувальних служб». Повідомляємо, що вами допущено помилку у коді ДК, адже ДК Послуги пожежних і рятувальних служб виглядає так: "ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб". Просимо привести у відповідність вимоги ТД.По-друге, крім аналогічного договору та актів наданих послуг, Ви вимагаєте також купу непотрібних документів, а саме: "акт звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкові накладні, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально або річний) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) відповідно до аналогічного договору." Дана вимога є дискримінаційною для потенційних учасників, адже участь у Вашій закупівлі зможуть взяти учасники, які нададуть весь перелік зазначених документів, коли достатньо надати лише договір, акти наданиз послуг та/або лист-відгук від замовника. Пропонуємо Вам ознайомитись з п.6 Рішення АМКУ № 16361-р/пк-пз від 12.10.2023 по закупівлі UA-2023-09-29-004256-a, згідно якого аналогічна вимога була визнана АМКУ як дискримінаційна. Враховуючи викладене, просимо сьогодні внести зміни до ТД, та прибрати дискримінаційні вимоги зазначені вище, в іншому випадку нами буде сьогодні подана скарга до АМКУ!
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику, дякуємо Вам за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
21.03.2025 12:50
Відповідь надана
Невідповідність вимог дол предмету закупівлі
Номер:
1ac9df7a3d0148079efe37f5927aa006
Дата опублікування:
20.03.2025 17:21
Опис:
В пункті 2 розділу 1 Додатку 1 до Т.Д. зазначено вимогу, щодо наявності посвідчення та протоколу перевірки знань з НПАОП 45.2-7.03-17, вказані вимоги з охорони праці відповідають « Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках» затверджені Наказом від 23.06.2017 № 1050 Про затвердження Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках Міністерства соціальної політики України та НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення затверджені Наказом від 27.01.2009 № 45 Про затвердження державних будівельних норм Міністерства регіонального розвитку та будівництва.
Вказані вимоги не відповідають предмету та характеру закупівлі, оскільки відповідно до Тендерної документації, послуги з протипожежного захисту будуть надаватись в об’єктах завершеного будівництва, які експлуатуються, а саме в приміщеннях Одеського обласного центру зайнятості.
В зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас видалити вказану вимогу про наявність посвідчення та протоколу перевірки знань з НПАОП 45.2-7.03-17 та НПАОП 45.2-7.02-12 з тендерної документації.
Також в пункті 3.1.1. Замовником зазначено вимогу щодо критеріїв для аналогічного договору, а саме «Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт (надання послуг) з встановлення (або монтажу, або улаштування, або капітального ремонту, або поточного ремонту тощо) автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу тощо», з метою недопущення розбіжності, щодо трактування питання аналогічного досвіду просимо зазначити конкретні критерії у відповідності до Державного класифікатора за яким проводиться закупівля.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику, дякуємо Вам за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
20.03.2025 18:09
Відповідь надана
Відсутність інформації
Номер:
94f235fff47e4e2ab91b5ca4002c9ae4
Дата опублікування:
18.03.2025 10:58
Опис:
Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією та усіма додатками до неї маємо зазначити про те, що відсутня інформація щодо наявного (встановленого) обладнання на обєктах чи його повна відсутність. Просимо додати інформацію про обладнання на обєктах
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику, дякуємо Вам за звернення. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
18.03.2025 16:13