• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

двері

Завершена

685 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 850.00 UAH
Період уточнення: 17.03.2025 11:42 - 22.03.2025 00:00
Відповідь надана

?

Номер: cd6cdedfe7274df8ad88a8349a1094a9
Дата опублікування: 20.03.2025 23:17
Опис: Чи потрібен монтаж дверей?
Відповідь: Тендерною документацією передбачено, що учасники гарантують здійснення навантаження, розвантаження, доставки та підготовки товару для його подальшої експлуатації відповідно до умов замовника. Усі процеси організовуються з урахуванням необхідності забезпечення функціональності поставленого товару та його належного використання. Очевидно, що для повноцінного використання дверей необхідно виконати всі відповідні дії, що дозволяють їх експлуатацію у визначеному середовищі.
Дата відповіді: 21.03.2025 21:16
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: f530813ce76940629cbb71552f4693ff
Дата опублікування: 20.03.2025 23:12
Опис: Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які були затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 : «п.7. Централізовані закупівельні організації, у тому числі утворені під час дії правового режиму воєнного стану в Україні, організовують і проводять в інтересах замовників процедури закупівлі відкриті торги (далі - відкриті торги) відповідно до цих особливостей та закупівлі за рамковими угодами відповідно до умов, визначених Законом». Водночас Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5 ч.1 Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також згідно з ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог. Крім того ч.4 ст.22 Закону говорить, що тендерна документація не повинна містити вимог , що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога про складання акту огляду порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт обстеження за підписом уповноваженої особи замовника. Встановлення Замовником цієї дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необґрунтованою, що суперечить вимогам Закону , адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не надати наведений вище акт , що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок та не має бути обов’язкового складання акту за підписом уповноваженої особи. Також зазначаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції та може призвести до розтрати бюджетних коштів. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період подачі пропозицій з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 13.08.2021 №18643 5. Рішення від 15.09.2021 №21047 6. Рішення від 06.09.2022 №5702 7. Рішення від 29.04.2022 № 4172 8. Рішення від 22.02.2022 № 3635 9. Рішення від 10.04.2023 №4466 10. Рішення від 10.04.2023 № 4470 11. Рішення від 10.04.2023 № 4456 12. Рішення від 26.06.2023 № 9320 13. Рішення від 26.06.2023 №9329. 14. Рішення від 26.03.2024 № 5479 15. Рішення від 05.04.2024 № 6152 Аналогічного ж висновку, щодо дискримінаційної даної вимоги дійшла і Державна аудиторська служба України , що відображено у моніторингу № UA-M-2021-09-08-000126, оголошення № UA-2021-08-02-001396-a та № UA-M-2021-01-05-000024, оголошення № UA-2020-11-16-006274-с. Дана позиція також була підтримана Господарським судом Волинської області по справі 903/432/21. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, бо будемо скаржитись до АМКУ
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено надання акта обстеження за підписом уповноваженої особи замовника.
Дата відповіді: 21.03.2025 21:17
Відповідь надана

актуальний номер телефону

Номер: 4e059b80877242908b56cb3a8789f497
Дата опублікування: 20.03.2025 10:09
Опис: Шановний Замовнику! Стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 44220000-8 «Столярні вироби (двері металопластикові)», повідомляємо, що номер телефону, вказаний у тендерній документації для зв’язку із Вами, є недійсним. Згідно з вимогами, зазначеними у Додатку 2 до тендерної документації, учасники повинні здійснити заміри на об’єкті Замовника перед поданням тендерних пропозицій. Для виконання цієї вимоги нам необхідно встановити оперативний зв’язок із Вами. Просимо надати актуальний номер телефону для зв’язку, щоб ми могли організувати відповідні заміри та виконати всі умови, передбачені тендерною документацією. Дякуємо за співпрацю та очікуємо на Вашу відповідь.
Відповідь: Вся необхідна інформація для підготовки та подачі тендерних пропозицій наявна у тендерній документації та оголошенні про закупівлю.
Дата відповіді: 21.03.2025 21:18
Відповідь надана

Уточнення

Номер: ba00fd3fbd02401cacbd573a4345c005
Дата опублікування: 19.03.2025 14:45
Опис: Шановний Замовнику, надайте більш детальну інформацію щодо предмету закупівлі: 1. Заповнення дверних блоків склопакет чи сендвіч? 2. Ручка натискна чи офісна? 3. Замок-рейка чи одноточковий? 4. Дотягувач потрібен?
Відповідь: Стосовно монтажу дверей: тендерною документацією передбачено, що учасники гарантують здійснення навантаження, розвантаження, доставки та підготовки товару для його подальшої експлуатації відповідно до умов замовника. Усі процеси організовуються з урахуванням необхідності забезпечення функціональності поставленого товару та його належного використання. Очевидно, що для повноцінного використання дверей необхідно виконати всі відповідні дії, що дозволяють їх експлуатацію у визначеному середовищі. Стосовно вимог до предмету закупівлі: вся необхідна інформація для підготовки та подачі тендерних пропозицій наявна у тендерній документації та оголошенні про закупівлю.
Дата відповіді: 21.03.2025 21:23
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 84238e7efc1d4681806b3f38312a64e4
Дата опублікування: 19.03.2025 14:16
Опис: Добрий день, шановний Замовнику! Ваша закупівля передбачає демонтаж старих та монтаж нових конструкцій?
Відповідь: Тендерною документацією передбачено, що учасники гарантують здійснення навантаження, розвантаження, доставки та підготовки товару для його подальшої експлуатації відповідно до умов замовника
Дата відповіді: 21.03.2025 21:20
Відповідь надана

щодо монтажної ширини

Номер: 53d813a30cb24934af8932fa3c2ebf32
Дата опублікування: 19.03.2025 13:22
Опис: Чи буде Замовник розглядати запропонований товар з більшою монтажною шириною профілю? Наприклад монтажна ширина профілю 76 мм (по тендерній документації вимагається 58мм).
Відповідь: Технічні та якісні характеристики визначені у тендерній документації. Учасникам слід подавати тендерні пропозиції з урахуванням цих вимог.
Дата відповіді: 21.03.2025 21:20
Відповідь надана

дискимінаційні вимоги

Номер: 99f69f945f2846f2a3344096e79d9431
Дата опублікування: 17.03.2025 18:23
Опис: в документації замовника вказано Заміри учасники здійснюють власними силами та за власний рахунок перед поданням тендерних пропозицій. Учасники надають гарантійний лист про те, що вони здійснили відповідні заміри на об’єкті замовника. приберіть цю дискимінаційну вимогу по даному питанню є багато рішень АМКУ які визнають дану вимогу дискримінаційною та такою що порушує законодавство
Відповідь: Шановний учасник! Ваше звернення детально розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що специфіка предмету закупівлі передбачає виготовлення товару за індивідуальним замовленням. З метою недопущення закупівлі товару, що не відповідає вимогам замовника, передбачена можливість учасників отримати додаткову необхідну інформацію для подання тендерних пропозицій. Зазначена можливість реалізована для всіх бажаючих. Проте, враховуючи ваші побажання, нами детально вивчається порушене вами питання, у разі необхідності, буде прийнято рішення про внесення змін.
Дата відповіді: 20.03.2025 19:24