• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

двері

Завершена

685 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 850.00 UAH
Період оскарження: 17.03.2025 11:42 - 22.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення пропозиції учасника - корупційна складова

Номер: 588b71ef3917432b9f207b058cc66515
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-17-004333-a.a2
Назва: неправомірне відхилення пропозиції учасника - корупційна складова
Вимога:
У своїй попередній вимозі , ми не підтверджували, що нами були надані якісь помилкові заміри конструкцій. Ми чітко виконували вимоги ТД, в якій не вказані не приміщення, ні будівлі Вашого закладу. Наш представник проводив заміри виключно тих конструкцій які були вказані Вашим співробітником. Свою правоту ми будемо оскаржувати в АМКУ та судовому порядку. Ми вважаємо, що Ви складанням такої ТД з дискримінаційною вимогою, а також використовуючи ситуацію про неробочу телефону лінію та запровадження карантину на території об'єкту, Ви штучно створили перепони для інших учасників закупівлі, окрім того визнали переможцем учасника із самою дорогою ціною. Всі ці факти говорять про корупційну складову при проведенні відкритих торгів за державні кошти. На підставі цього нами були направлені відповідні заяви та звернення у КМДА, Департамент соціальної та ветеранської політики, прокуратуру, НАБУ та ДБР для проведення службової перевірки та надання правової оцінки Вашої діяльності.
Вирішення: Відповідь на аналогічне запитання опублікована 28 березня 2025 о 13:06. Повторно інформуємо, що Ваша тендерна пропозиція відхилена з підстав та у спосіб передбачений чинним законодавством. Додатково інформуємо, що статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: ea30a47aec004a129948b5a341fbe5e0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-17-004333-a.c1
Назва: неправомірне відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Шановний Замовник, ми категорично не згодні з прийнятим Вами рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Українське міжрегіональне будівництво», так як дана пропозиція повністю відповідає вимогам ТД, а саме: Відповідно до вимог п.1 Розділ 3 від Учасників вимагалось надати документи згідно Додатку 1 ТД, водночас даним Додатком п.4.2. вимагалось : «Документи, що вимагаються згідно додатку 2 до тендерної документації». Додаток 2 містить в собі таблицю де 2-й стовбчик має назву «Технічний опис, технічні характеристики, ДСТУ (або еквівалент)» (цитата з Додатку 2) та даний стовбчик містить інформацію : «Двері металопластикові міжкімнатні, посилені, з алюмінієвим порогом Профіль 5ти камерний з монтажною шириною 58мм Заповнення: ПВХ 24мм. З якісною фурнітурою та замками. Додаткові елементи фурнітури - защипки балконні. Колір білий. Розміри дверей від 850х2050 до 1350х2050» (цитата Додатку 2). Водночас у даному Додатку вказані наступні вимоги : «Учасники надають гарантійний лист про те, що вони здійснили відповідні заміри на об’єкті замовника. Крім того, учасники мають надати графічне зображення та конкретні розміри кожної двері. Також у складі тендерної пропозиції надати документи, що підтверджують якість запропонованого товару (сертифікат відповідності). Учасник гарантує здійснення навантаження, розвантаження, доставки та підготовки товару для його подальшої експлуатації відповідно до умов замовника (надати гарантійний лист). Тобто Замовником встановлений вичерпний перелік вимог: 1.Здійснити заміри з наданням відповідного гарантійного листа 2.Надати графічне зображення та КОНКРЕТНІ РОЗМІРИ КОЖНОЇ ДВЕРІ. 3.Надати сертифікат відповідності. 4. Надати гарантійний лист з переліком надання послуг. Таким чином, в таблиці Додатку 2 не вказано, що Ви закуповуєте саме двері з розмірами в діапазоні від 850мм до 1350мм по ширині і при цьому висота їх тільки 2050мм. Також в найменуванні другого стовбчика таблиці відсутня така інформація, яка б конкретизувала ці технічні параметри, наприклад, відсутні словосполучення : «що закуповується Замовником» або «що потрібні для закупівлі» тощо Якщо Ви бачити закупівлю тільки дверей в діапазоні від 850мм до 1350мм по ширині і при цьому висота їх тільки 2050мм, то навіщо було встановлювати вимогу про заміри та надання КОНКРЕТНИХ РОЗМІРІВ? Нами були проведені заміри та встановлені КОНКРЕТНІ РОЗМІРИ КОНТСРУКЦІЙ , що і було подано нами для виконання вашої вимоги із надання цієї інформації. Окрім того , нами був завантажений файл «68 Додаток 2 згода з ТЗ» де ми гарантуємо виконання надання послуг у відповідності до вимог Додатку 2 в тому числі і постачанням товару з Розмірами дверей від 850х2050 до 1350х2050. Також у Додатку 2 та у всій ТД відсутня вимога чи пояснення про те, що ФАКТИЧНІ КОНКРЕТНІ ЗАМІРИ повинні бути в діапазоні розмірів від 850х2050 до 1350х2050. На підставі вищенаведених фактів, вважаємо, що Ви неправомірно та безпідставно відхилили тендерну пропозицію ТОВ «Українське міжрегіональне будівництво». Вимагаємо скасувати Ваш протокол від 25.03.2025р. за яким була скасована наша пропозиція та визнати нашу пропозицію , як таку , що відповідає вимогам ТД. У разі ігнорування чи надання необґрунтованих відповідей ми будемо змушені звертатись в АМКУ з відповідною скаргою, а також з повідомленням до КМДА, особисто до Кличка В.В. про наявність корупційної складової при проведенні закупівель з паралельним інформуванням НАБУ, ДБР, суспільності та залученням ЗМІ з інформуванням про хабарництво в органах місцевого самоврядуванням ТА ОБОВЯЗКОВИМ ІНФОРМУВАННЯМ ЗАКОРДОНИХ ПАРТНЕРІВ ЯКІ ФІНАНСУЮТЬ ДАНУ ДЕРЖАВНУ ПРОГРАМУ ПРО ЗУПИНЕННЯ ТАКОГО ФІНАНСУВАННЯ У ЗВЯЗКУ ІЗ НАЯВНОСТІ КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваша вимога детально розглянута. За результатами розгляду пояснюємо наступне. Тендерна документація сформована відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178). Як Ви вірно зазначили, у таблиці додатку 2 до тендерної документації визначені технічні характеристики предмету закупівлі, в тому числі межі розмірів товару, що закуповуються. Під час періоду уточнень, Замовником надані відповіді на всі запитання потенційних учасників. Крім того, Вам надано доступ до об’єкту з метою отримання необхідної додаткової інформації про предмет закупівлі та його технічні характеристики, в тому числі і розмірі. Доступ надано без ідентифікації приналежності особи, яка отримала доступ, до певного учасника, що підтверджує дотримання принципів проведення публічних закупівель та відсутності упередженого ставлення до будь-кого із потенційних учасників, в тому числі і Вас. Таким чином, приймаючи участь у закупівлі, Ви підтвердили розуміння технічних вимог до предмета закупівлі. Для підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам замовника, в тому числі і розмірам, у додатку 2 тендерної документації передбачено, що учасники мають надати графічне зображення та конкретні розміри кожної двері. У своїй вимозі Ви не заперечуєте, що надали до пропозиції товар, що за своїми розмірами не відповідає вимогам замовника,що зазначені у тендерній документації. Помилкове зазначення розмірів дверей у технічній специфікації запропонованого Вами товару, відноситься виключно до ваших ризиків та викликано рівнем професіоналізму Ваших працівників або, наприклад, зазначенням розмірів товару з інших об’єктів, які не мають відношення до закупівлі або механічно допущеною Вами помилкою при підготовці тендерної пропозиції, тощо. Ризики, що пов’язані із підготовкою тендерної пропозиції, несе виключно учасник. Відповідно до п. 42 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей, а саме: оцінка здійснюється автоматично, а розгляд – Замовником. Відповідно до пп.2 п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, Ваша тендерна пропозиція відхилена з підстав та у спосіб передбачений чинним законодавством. Додатково інформуємо, що статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Замовник поза викладеного доводить до вашого відома, що Центр при здійсненні процедур закупівель при визначенні вимог керується виключно нормами чинного законодавства, підзаконними нормативно-правовими актами України щодо здійснення процедури закупівлі, визначення вимог до предмету закупівлі з безумовним дотримання зокрема принципів неупередженості, законності, рівності будь-якого можливого учасника процедур закупівель. З огляду на зазначене, Замовник вважає викладене вами в вимозі заздалегідь упередженим з ознаками умисної безпідставної дискредитації Центру, як складової системи органів місцевого самоуправління. Безумовно та об’єктивно наполегливо рекомендуємо вам провести оскарження до АМКУ з огляду на характер ваших суб’єктивних тверджень, викладених в вимозі. Запрошуємо до участі у наступних закупівлях!
Статус вимоги: Відхилено