• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади; поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с.Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади,

Завершена

2 717 196.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 585.98 UAH
Період уточнення: 14.03.2025 11:05 - 03.04.2025 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 6c76a81cc9d04af08ea33dc8e2f0eb52
Дата опублікування: 24.03.2025 14:19
Опис: Доброго дня Відповідно до п.8 Додатку 2 до тендерної документації зазначено: "8. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію атестату виробництва на виробництво сумішей асфальтобетонних, щебенево-мастикових сумішей та асфальтобетону дорожнього відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Термін дії атестату повинен становити не менше строку надання послуг поточного ремонту." Чи вимагається при наданні послуг використання щебенево-мастикових сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-127:2015? Якщо такі суміші не будуть використовуватись при наданні послуг, прохання внести відповідні зміни в технічне завдання.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення враховуючи Ваші аргументи та керуючись принципами Закону України «Про публічні закупівлі», ми переглянемо умови тендерної документації та розглянемо можливість внесення відповідних змін.
Дата відповіді: 26.03.2025 14:12
Відповідь надана

Акт обстеження

Номер: 39235a03b0484612add81a530a02ad3d
Дата опублікування: 21.03.2025 21:16
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до вимог тендерної документації, від учасника в складі пропозиції вимагається надання Акт обстеження а саме: «Для правильного розуміння об’ємів та переліку послуг, які небхідно виконати перед поданням пропозицій Учасник повинен виїхати на місце для проведення обстеження об’єкту на якому заплановано надання послуг. Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний сторонами, подається в складі пропозицій». Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Акт обстеження об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт обстеження об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати такий Акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні Акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування Ми змушені будемо звертатися до відповідних органів, для усунення подальшого включення таких вимог до Ваших тендерних документацій, та інші відповідні інстанції з висвітленням Замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення щодо вимоги про надання Акта обстеження об’єкта в складі тендерної пропозиції. Ми уважно розглянули Ваші аргументи та прагнемо забезпечити відкритість і прозорість процедури закупівлі. Наша позиція щодо зазначеної вимоги ґрунтується на необхідності забезпечення якісного виконання предмета закупівлі та правильного визначення обсягів робіт/послуг. Вимога щодо обстеження об’єкта перед поданням пропозицій дозволяє учасникам належним чином оцінити умови виконання договору та уникнути не відповідностей у пропозиціях, що сприяє ефективному використанню бюджетних коштів. Водночас ми повністю розуміємо Ваші застереження щодо потенційних ризиків дискримінації та порушення принципів конкуренції. Враховуючи Ваші аргументи та керуючись принципами Закону України «Про публічні закупівлі», ми переглянемо умови тендерної документації та розглянемо можливість внесення відповідних змін для усунення будь-яких дискримінаційних обмежень. Якщо у Вас є конкретні пропозиції щодо альтернативних механізмів підтвердження обсягу та переліку робіт, просимо надати їх для обговорення. Дякуємо за співпрацю та зацікавленість у забезпеченні прозорості закупівельного процесу.
Дата відповіді: 26.03.2025 08:43