-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади; поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с.Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади,
Завершена
2 717 196.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 585.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 585.98 UAH
Номер:
f1e4ceba232448bf80306abe8840eb2a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-14-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2025 00:00
Період моніторингу:
14.04.2025 10:04 - 06.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.04.2025 №31-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 14.04.2025 № 31-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-03-14-003969-a 14.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону, вимог абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Переріслянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.04.2025 № 40 (зі змінами) (далі – ТД), перелік змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" та ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 08.04.2025 №42, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 24.04.2025 №б/н, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 25.04.2025 №б/н, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 18.04.2025 та від 22.04.2025 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація складена Замовником з порушенням пункту 28 Особливостей.
Зокрема, пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей ТД не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником та переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Також встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей в ТД Замовника не зазначено такі відомості, як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня.
Період усунення порушень:
01.05.2025 11:16 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.05.2025 11:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проведено внутрішню нараду з відповідальною особою за проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель щодо дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та недопущення в подальшому порушень при оформленні тендерної документації, також заплановано взяти участь у вебінарі для фахівця із закупівель на тему: «Поширені порушення в оформленні тендерної документації та шляхи їх усунення».
Дата публікації звіту:
02.05.2025 10:27
Запити/Пояснення
Номер:
a338708e0c404d21b19d0e50f849a4f1
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.04.2025 10:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади; поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с.Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади,» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-14-003969-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ac03fb930574462da4267d21022dfd80
Назва:
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади; поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади
Дата опублікування:
18.04.2025 11:17
Опис:
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади; поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади відповідно коду ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (закупівля UA-2025-03-14-003969-а.) На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо відповідь наступного змісту. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником розміщено на офіційному веб-сайті Переріслянської сільської ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі –https://рererislynska-gromada.gov.ua/ Обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої в установленому порядку проектої документації на «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади», проектної документації «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади» Обґрунтування розміру бюджетного призначення на 2025 рік: Івано-Франківської області від 12.12.2024 № 820-35/2024 «Про місцевий бюджет Переріслянської сільської територіальної громади 2025рік 09516000000, Рішення Переріслянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області від 25.02.2025р. №857-37-2025, Рішення Переріслянської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області №670-27/2024 «Про затвердження комплексної Програми з розвитку автомобільних доріг та безпеки дорожнього руху в Переріслянській територіальній громаді 2024-2028р.»
Номер:
b99f885e0711431fb9f5a96aa3b61b32
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2025 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади; поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с.Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади,» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-14-003969-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. У пункті 4 Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД) Замовником встановлено вимогу для учасника щодо надання в складі пропозиції, зокрема:
-проект договору (згідно додатку 3 до тендерної документації), який повинен бути завіреним уповноваженою особою учасника та з проставленням печатки учасника (у разі її використання);
- скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 14001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 14001:2015 на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та сертифікат внутрішнього аудитора системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015;
- скан-копія чинного на кінцеву дату подання пропозиції сертифікату Учасника закупівлі на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 45001:2018 на дату подачі пропозиції пройшло менше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему якості ISO 45001:2018 на дату подачі пропозиції пройшло більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом та сертифікат внутрішнього аудитора системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018;
- учасник в складі пропозиції повинен підтвердити наявність власної або орендованої установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої.
Емульсія бітумна дорожня повинна відповідати ДСТУ Б.В.2.7-129:2013’’Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови’’ (не менше семи показників по Таблиці 1). В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати атестат виробництва, чинний на дату подання тендерної пропозиції.
На підтвердження наявності власної або орендованої установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої учасник в складі тендерної пропозиції надає:
-оригінал документу, що підтверджує наявність власної установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої або оригінал договору оренди установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої, укладений на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі та оригінал акту приймання-передачі або інший документ, який підтверджує факт отримання установки/ кольорову скан-копію з оригіналу договору поставки (купівлі-продажу, тощо) з виробником (постачальником) емульсії бітумної дорожньої, чинного протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі;
У разі залучення установки за договором оренди/надання послуг/ поставки (купівлі-продажу, тощо) з виробником (постачальником) емульсії бітумної дорожньої учасник додатково подає кольорові скан-копії з оригіналу (ів) листа(ів) - підтвердження від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику емульсії бітумної дорожньої в потрібній кількості для виконання робіт за предметом закупівлі протягом усього періоду виконання робіт.
Учасником ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" у складі тендерної пропозиції не завантажено жодного з вище перелічених документів.
Яким чином Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" та визначено переможцем торгів?
2. На вимогу, встановлену замовником у пункті 3 Додатку 1 до ТД учасником ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Учасником ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ", у визначений законодавством термін не завантажено встановлених документів.
Чому замовником на вимогу, встановлену підпунктом 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a0f84eadd0094bab8ceb5f61c5c6210f
Назва:
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №73 до будинку №83 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади; поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Українська від будинку №83 до будинку 97 в с. Гаврилівка Переріслянської сільської територіальної громади .
Дата опублікування:
22.04.2025 11:37
Опис:
У ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" в межах закупівлі UA-2025-03-14-003969-a, Замовником було помилково визнано пропозицію такою, що відповідає умовам тендерної документації, попри те, що: у складі тендерної пропозиції відсутні документи, передбачені пунктом 4 Додатку 1 до ТД також не було подано документи, передбачені пунктом 47 Особливостей, у встановлений чотириденний строк.
Дана помилка сталася у зв’язку людським фактором – недоглядом при перевірці документів; відсутністю належної автоматичної індикації невідповідностей в електронній системі закупівель;
Замовник не мав наміру допустити порушення законодавства, натомість діяв з метою забезпечення безперервності виконання робіт і економії бюджетних коштів.
У зв’язку з виявленим фактом: прийнято рішення про скасування протокольного рішення (протокол) № 42 від 08.04.2025р про визнання переможцем учасника процедури закупівлі та намір укласти договір з визнаним переможцем (додається).