-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт під’їзду по вулиці Зелена до Романовоселівської гімназії Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області
Місцезнаходження замовника - с. Байківці, вул. Січових Стрільців 43; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.
Торги не відбулися
4 519 972.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 599.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 599.86 UAH
Період уточнення:
13.03.2025 16:40 - 27.04.2025 00:00
Відповідь надана
кваліфікаційні критерії
Номер:
55f9ba0d91254241bc02155fcaf46c21
Дата опублікування:
23.04.2025 23:43
Опис:
Відповідно додатку №1 асфальтобетонний завод повинен бути атестований за ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожній на основі бітумів, модифікованих полімерами. ТУ». Прошу роз'яснити, які саме види робіт, що визначені технічним завданням будуть виконуватись з використанням Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожній на основі бітумів, модифікованих полімерами??
Відповідь:
Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
24.04.2025 16:12
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
637ed1a646154ad69b5f2316fefbc88f
Дата опублікування:
23.04.2025 23:41
Опис:
Відповідно до додатку №1 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні підтвердити наявність асфальтобетонного заводу атестованого за ДСТУ 9177-8:2024 «Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. ТУ. Частина 8. Суміші для цілорічного ліквідування вибоїн» Прошу роз'яснити які роботи, передбачені технічним завданням за предметом закупівлі, повинні виконуватись з щебеневих та гравійних матеріалів виготовлених на асфальтобетонному заводі ? Вимога про атестацію АБЗ за ДСТУ 9177-8:2024 немає нічого спільного із асфальтобетонними сумішами, тому така повинна бути виключена з тендерної документації, як дискримінаційна.
Відповідь:
Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
24.04.2025 16:12
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
3790fd33ccb64018a10cdf4bc851f5ec
Дата опублікування:
23.04.2025 23:29
Опис:
Відповідно до додатку №1 учасники повинні підтвердити наявність асфальтобетонного заводу, який атестований, зокрема, за ДСТУ 9290-5:2024 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон. ТУ Частина 5. Щебенево-мастикові суміші». В цей же час Технічним завданням не передбачено виконання робіт із застосуванням щебенево-мастикових сумішей, тому така вимога є дискримінаційною оскільки штучно обмежує коло учасників, які зможуть взяти участь в закупівлі. Приймаючи до уваги викладене просимо виключити таку дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Дякуємо за звернення! Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді:
24.04.2025 16:13
Відповідь надана
кваліфікаційні критерії
Номер:
fef5283faad147ddbc60c371fd5406e4
Дата опублікування:
21.03.2025 11:41
Опис:
Вітаємо!
У додатку 1 Просимо внести зміни до умов п.п. 1.3. Документи про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), згідно якого “Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме…
Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою на виконання робіт з капітального ремонту дороги/вулиці, укладений протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 80 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
1. Звертаємо Вашу увагу, що виконання кожного з основних видів робіт можливе не лише при проведенні капітального ремонту дороги/вулиці, а й інших видів робіт, наприклад, аварійних, відновлювальних робіт, експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності, поточного ремонту доріг.
Виконання конкретного типу основних робіт взагалі не залежить від виду ремонту, який абсолютно ніяк не впливає на кваліфікацію та наявність досвіду в учасників. Але саме наявність досвіду виконання визначених основних видів робіт має бути ключовим фактором для оцінки кваліфікації учасника.
Наприклад, у нас, як потенційного учасника є досвід “Влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші” в об'ємі, що перевищує об'єм, який визначений умовами тендерної документації, але самі такі роботи протягом останніх 2 років ми неодноразово виконували під час проведення поточних ремонтів вулиць і доріг.
Водночас, встановлення у п.п. 1.3. додатку 1 до ТД умови про те, що “Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою на виконання робіт з капітального ремонту дороги/вулиці, укладений протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі” обмежує нашу участь у закупівлі та є по відношенню до нас дискримінаційною. Ми маємо досвід виконання відповідного виду робіт, проведення капітальних і поточних ремонтів доріг і вулиць, але не маємо змоги взяти участь в закупівлі через формулювання про те, які саме договори трактуються як аналогічні.
Тому просимо доповнити умову тендерної документації формулюванням “Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою на виконання робіт з капітального, поточного ремонту дороги/вулиці…”
2. Стосовно умови п.п. 1.3. Додатку 1 до ТД про наявність досвіду Установлення бортового каменю БР 100.30.18.
Звертаємо Вашу увагу, що у нас, як потенційного учасника закупівлі наявний досвід Установлення бортового каменю БР 100.30.15 у кількості згідно умов ТД.
Камені БР 100.30.18 та БР 100.30.15 відрізняються висотою в 3 см та вагою, БР 100.30.15 важить 110 кг, а БР 100.30.18 - 120 кг. Така різниця є об`єктивно ніяк не впливає на сам процес установлення бортового каменю, адже процедура його монтажу абсолютно нічим не відрізняється.
Ми, як учасник маємо значний досвід, який відповідає умовам ТД в установленні каменю БР 100.30.15 та безперечно зможемо виконати роботи із установлення каменю БР 100.30.18.
Проте, формулювання про наявність досвіду установлення саме бортового каменю БР 100.30.18 позбавляє нас можливості взяти участь у даній закупівлі таким чином, що наша тендерна пропозиція не була відхилена.
Зважаючи на викладене, просимо внести зміни до тендерної документації. в частині викладення п.п. 1.3. додатку 1 до ТД в редакції:
“Основні види робіт:
- Установлення бортового каменю…”
3. Щодо умови п.п. 1.3. Додатку 1 до ТД: “Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах”.
Зверніть увагу, що за ми, як потенційний учасинк є реальним суб'єктом господарювання у сфері надання будівництва, ремонту та, у тому числі, капітального ремонту доріг і вулиць, однак виконати умову Документації щодо підтвердження досвіду надання основних видів робіт які зазначені вище в кількості 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах не можемо.
Наприклад, ми маємо досвід “Установлення дорожніх знаків на металевих стояках” у кількості, що на 2 менша ніж визначено в умовах п.п. 1.3. Додатку 1 до ТД. Тому конкретний обсяг в кількості 100% від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах позбавляє нас можливості взяти участь у закупівлі.
Поточне формулювання умов тендерної документації дозволяє взяти участь у Процедурі закупівлі суб’єктам господарювання, які зможуть надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, нас, як потенційного учасника закупівлі. Аналогічної позиції дійшла Колегії у рішенні: №7422-р/пк-пз від 25.04.2024 року по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-04-011808-a.
Ми вважаємо, що обґрунтування необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції відсутнє та просимо його виключити із умов тендерної документації.
Підсумовуючи викладене, вважаємо, що необхідність встановлення наведених вище умов Документації у вказаній редакції не доведено Замовником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі нас, як потенційного учасника закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи викладене, просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Тому, з огляду на викладене, просимо Вас внести відповідні зміни у Вашу тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі, якщо відповідні зміни не будуть внесені, ми змушені будемо звернутися в Антимонопольний комітет України та/або до інших відповідних структур.
В такому разі часові межі проведення закупівлі суттєво збільшаться, а виконання робіт у строк, що визначений умовами тендеру буде під загрозою, що може суттєво ускладнити Ваші плани стосовно проведення ремонтних робіт.
Щиро сподіваємося на Вашу розсудливість при розгляді нашої вимоги та її задоволення згідно норм чинного законодавства.
Відповідь:
Вітаємо! Шановний Учаснику, хочемо зазначити, що при проведенні закупівель Замовник неухильно дотримується Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону та Особливостей. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
Кваліфікаційні критерії – це вимоги, які замовник встановлює до учасників закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може виконати роботи у необхідному обсязі.
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі: капітальний ремонт вулиці.
1. Зазначимо, що в Законі відсутнє трактування поняття «Аналогічний договір». Відповідно до роз’яснень Мінекономіки Замовник встановлює його самостійно в залежності від предмету закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154, Роботи з ремонту та утримання об'єктів благоустрою мають бути спрямовані на забезпечення та збереження їх технічного та естетичного стану, підвищення експлуатаційних якостей, у тому числі шляхом створення безпечних і сприятливих умов пересування для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, та продовження їх строків служби.
Зокрема до об'єктів благоустрою населених пунктів належать в т. ч. вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки, майданчики для паркування транспортних засобів;
Роботи з ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів поділяють на такі види:
- капітальний ремонт;
- поточний ремонт (ремонт вулично-дорожньої мережі та штучних споруд поділяється на середній та дрібний);
- утримання.
До капітального ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів належать роботи, що спрямовані на відновлення та підвищення їх експлуатаційних характеристик, у тому числі з обов’язковим урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, збільшення міцності та несучої здатності конструктивних елементів, а також збільшення габаритів об'єктів і окремих їх частин у межах норм.
Номенклатура робіт з капітального ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів наведена в додатку 1 Порядку, зокрема види робіт, які вказані в закупівлі.
Проектно-кошторисна документація на капітальні ремонт розроблена атестованими особами, та проведено експертизу проекту щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини.
Критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» допомагає замовнику переконатися, що учасник вже виконував подібні/аналогічні договори і зможе впоратися із договором про закупівлю за оголошеним предметом.
2. Стосовно умови п.п.1.3. Додатку 1 до ТД про наявність досвіду Установлення бортового каменю БР 100.30.18.
Згідно вимог ДСТУ Б В.2.7-237:2010 Будівельні матеріали. Камені бетонні і залізобетонні бортові. Технічні умови (ГОСТ 6665-91, MOD):
БР 100.30.15. - використовується для відділення проїжджої частини внутрішньо квартальних проїздів від тротуарів і газонів
БР 100.30.18. – для відділення проїжджої частини вулиці і дороги від тротуарів, газонів, площадок-зупинок громадського транспорту.
Отже, учасники які виконували роботи з встановлення бортових каменів на проїжджій частині вулиці або дороги будуть мати можливість підтвердити саме: «Установлення бортового каменю БР 100.30.18.»
3. В Додатку 1 до Тендерної документації (Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі) зазначено:
Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою на виконання робіт з капітального ремонту дороги/вулиці, укладений протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 80 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Дана вимога дає можливість Учаснику підтвердити досвід виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, які учасник виконував за 2 останні роки, що передують даті оголошення закупівлі.
Дані вимоги аж ніяк не порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості, а лише є ознакою компетентності учасника та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. Також Учасники, які відповідають даним критеріям, підтвердять свою спроможність виконати роботи якісно і у зазначений строк.
З огляду на вищезазначене Замовник встановив наступні вимоги стосовно підтвердження аналогічних договорів.
Дата відповіді:
24.03.2025 15:56