-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт під’їзду по вулиці Зелена до Романовоселівської гімназії Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області
Місцезнаходження замовника - с. Байківці, вул. Січових Стрільців 43; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.
Торги не відбулися
4 519 972.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 599.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 599.86 UAH
Період оскарження:
13.03.2025 16:40 - 27.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
кваліфікаційні критерії (досвід)
Номер:
1b29a21e59174c60b8fea8978edd7bdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-13-013115-a.b1
Назва:
кваліфікаційні критерії (досвід)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. договір 253 +ду капітальний ремонт вул. Машиністів.pdf 24.03.2025 17:38
- 1.1. Акти КБ-2в довідки КБ3 вул. Івасюка м. Мостиськ.pdf 24.03.2025 17:38
- 1. Аналогічний договір Івасюка м. Мостиськ.pdf 24.03.2025 17:39
- 2.2. ПВТР Машиністів.pdf 24.03.2025 17:39
- 3. КР_Аналогічний_договір_вул_Прикордонна_с_Шегині.pdf 24.03.2025 17:39
- 2.1. КР_Акти_КБ_2в_довідки_КБ3_вул_Машиністів_с_Мостиська_Другі.pdf 24.03.2025 17:39
- рішення від 30.10.2024 № 17653 УЖКГ.pdf 24.03.2025 17:39
- Бордюр тротуарний БР 100.30.15 - купити в Києві, Україні _ КОНКРЕЙТ ГРУП.pdf 24.03.2025 17:39
- Скарга Зелена Романове село.docx 24.03.2025 17:39
- Рішення від 25.04.2024 №7422 Білогір_я.pdf 24.03.2025 17:39
- 4.1. КР_Акти_КБ_2в_довідки_КБ3_вул_Кушпіта_м_Яворів.pdf 24.03.2025 17:39
- Бордюр БР 100.30.18 - купити в Києві, Україні _ КОНКРЕЙТ ГРУП.pdf 24.03.2025 17:39
- Скарга Зелена Романове село.docx 24.03.2025 17:40
- Рішення від 25.04.2024 №7422 Білогір_я.pdf 24.03.2025 17:44
- 4. Договір №192 від 16.10.23 вул. Кушпіта.pdf 24.03.2025 17:44
- 3.1. КР_Акти_КБ_2в_довідки_КБ3_вул_Прикордонна_с_Шегині.pdf 24.03.2025 17:44
- sign.p7s 24.03.2025 17:49
- рішення від 26.03.2025 № 4699.pdf 26.03.2025 16:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2025 № 5193.pdf 03.04.2025 19:45
- рішення від 02.04.2025 № 5193.pdf 07.04.2025 14:54
- Пояснення вул.ЗЕЛЕНА.docx 28.03.2025 14:33
- Пояснення вул.Зелена.pdf 28.03.2025 14:33
- ДСТУ Б В.2.7-237_2010 (ГОСТ 6665-91, MOD). Камен_ бетонн_ _ зал_зобетонн_ бортов_.pdf 28.03.2025 14:33
- Протокол внесення змін.pdf 22.04.2025 12:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2025 17:59
Дата розгляду скарги:
02.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2025 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.04.2025 14:57
Дата виконання рішення Замовником:
22.04.2025 12:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Врахувавши вимоги Комісії АМКУ викладені у рішенні № 5193-р/пк-пз від 02.04.2025 Байковецька сільська рада Тернопільського району Тернопільської області внесла зміни до тендерної документації на закупівлю робіт "Капітальний ремонт під’їзду по вулиці Зелена до Романовоселівської гімназії Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області" за ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь UA-2025-03-13-013115-a та додатків до неї з урахуванням вимог чинного законодавства. На майданчик опубліковано перелік змін, що були внесений до документації та продовжено термін подачі заявок для учасників закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ff0464e6be3547c89432439e73aff672
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо формулювання про визначення аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Щодо формулювання про визначення аналогічного договору
У п.п. 1.3. додатку 1 до тендерної документації (далі також ТД) визначено, що:
“На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
Довідку, яка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення та номеру договору, предмета договору, ціну/суму договору.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) акт(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в,) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3,) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором.
Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-рів) надавати не обов’язково.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
- Установлення бортового каменю БР 100.30.18 – не менше 267 м.
- Влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші – не менше 304,527 т.
- Улаштування покриття з фігурних елементів мощення – не менше 411 м2
- Установлення бетонних поребриків на бетонну основу – не менше 285 м
- Установлення дорожніх знаків на металевих стояках – не менше 30 шт.
Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою на виконання робіт з капітального ремонту дороги/вулиці, укладений протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 80 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
- лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором”.
Звертаємо Вашу увагу, що виконання кожного з основних видів робіт, які вказані у ТД можливе не лише при проведенні капітального ремонту дороги/вулиці, а й інших видів робіт, наприклад, аварійних, відновлювальних робіт, експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності, поточного ремонту доріг.
Виконання конкретного типу основних робіт взагалі не залежить від виду ремонту, який абсолютно ніяк не впливає на кваліфікацію та наявність досвіду в учасників. Проте саме наявність досвіду виконання визначених основних видів робіт має бути ключовим фактором для оцінки кваліфікації учасника, адже вимога п.п.1.3. додатку 1 ТД передбачає, що “Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації…”
Наприклад, у нас, як потенційного учасника є досвід “Влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші” в об'ємі, що перевищує об'єм, який визначений умовами тендерної документації, але самі такі роботи протягом останніх 2 років ми неодноразово виконували під час проведення поточних ремонтів вулиць і доріг. Зокрема, згідно договору №68 про надання послуг від 02.06.2023 року наше підприємство виконало “Влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші” в об`ємі 365,76 т(акт № 1/68/2023 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2023 року). В умовах п.п. 1.3. додатку 1 до тендерної документації встановлено умову про наявність досвіду виконання робіт з Влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші – не менше 304,527 т.
Тобто, у ТОВ “АВАКС ПРОФ”, як в учасника наявний досвід виконання відповідних робіт за умовами договору №68 про надання послуг від 02.06.2023 року в об`ємі що на 61,233 т перевищує об`єм згідно вимог тендерної документації, але за предметом такого договору є «Послуги з виконання аварійних, відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) у м. Мостиська Львівської області (вул.Івасюка). ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
І попри те, що досвід виконання визначеного виду робіт в об`ємі згідно ТД у ТОВ “АВАКС ПРОФ” наявний, його подання не може вважатися належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, оскільки в тому ж таки п.п. 1.3. додатку 1 до ТД встановлено, що “Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою на виконання робіт з капітального ремонту дороги/вулиці, укладений протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 80 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах”.
Зважаючи на викладене, встановлення окресленої вимоги обмежує участь ТОВ “АВАКС ПРОФ” у закупівлі та є по відношенню до нас дискримінаційним, адже позбавляє права на невідхилення тендерної пропозиції у разі подання документів, що описані вище. Ми маємо досвід виконання відповідного виду робіт, проведення капітальних і поточних ремонтів доріг і вулиць, але не маємо змоги взяти участь в закупівлі через формулювання ТД про те, що саме договори “з капітального ремонту дороги/вулиці” визначено як належне підтвердження наявності аналогічного договору.
Окрім того, Скаржник є реальним суб’єктом господарювання у сфері будівництва, у тому числі капітального ремонту доріг/вулиць, однак задовольнити вимогу тендерної документації щодо підтвердження досвіду “влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші – не менше 304,527 т за умовами договору, що подібний за змістом та правовою природою на виконання робіт з капітального ремонту дороги/вулиці, укладений протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. не має змоги.
Загалом Скаржник виконував такі роботи, що засвідчують окреслені вище обставини про наявність такого досвіду, однак конкретно формулювання ТД про те, що “Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою на виконання робіт з капітального ремонту дороги/вулиці, укладений протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі” позбавляє Скаржника можливості взяти участь у даній закупівлі таким чином, що його тендерна пропозиція не була відхилена під час її розгляду Замовником на етапі кваліфікації.
У зв’язку з викладеним, просимо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
У п.п. 1.3. додатку 1 до тендерної документації (далі також ТД) визначено, що:
“На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
Довідку, яка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, дати укладення та номеру договору, предмета договору, ціну/суму договору.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) акт(ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в,) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3,) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором.
Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-рів) надавати не обов’язково.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
- Установлення бортового каменю БР 100.30.18 – не менше 267 м.
- Влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші – не менше 304,527 т.
- Улаштування покриття з фігурних елементів мощення – не менше 411 м2
- Установлення бетонних поребриків на бетонну основу – не менше 285 м
- Установлення дорожніх знаків на металевих стояках – не менше 30 шт.
Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою на виконання робіт з капітального ремонту дороги/вулиці, укладений протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 80 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
- лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором”.
Звертаємо Вашу увагу, що виконання кожного з основних видів робіт, які вказані у ТД можливе не лише при проведенні капітального ремонту дороги/вулиці, а й інших видів робіт, наприклад, аварійних, відновлювальних робіт, експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності, поточного ремонту доріг.
Виконання конкретного типу основних робіт взагалі не залежить від виду ремонту, який абсолютно ніяк не впливає на кваліфікацію та наявність досвіду в учасників. Проте саме наявність досвіду виконання визначених основних видів робіт має бути ключовим фактором для оцінки кваліфікації учасника, адже вимога п.п.1.3. додатку 1 ТД передбачає, що “Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації…”
Наприклад, у нас, як потенційного учасника є досвід “Влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші” в об'ємі, що перевищує об'єм, який визначений умовами тендерної документації, але самі такі роботи протягом останніх 2 років ми неодноразово виконували під час проведення поточних ремонтів вулиць і доріг. Зокрема, згідно договору №68 про надання послуг від 02.06.2023 року наше підприємство виконало “Влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші” в об`ємі 365,76 т(акт № 1/68/2023 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2023 року). В умовах п.п. 1.3. додатку 1 до тендерної документації встановлено умову про наявність досвіду виконання робіт з Влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші – не менше 304,527 т.
Тобто, у ТОВ “АВАКС ПРОФ”, як в учасника наявний досвід виконання відповідних робіт за умовами договору №68 про надання послуг від 02.06.2023 року в об`ємі що на 61,233 т перевищує об`єм згідно вимог тендерної документації, але за предметом такого договору є «Послуги з виконання аварійних, відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання вулиць і доріг комунальної власності (поточного ремонту доріг) у м. Мостиська Львівської області (вул.Івасюка). ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
І попри те, що досвід виконання визначеного виду робіт в об`ємі згідно ТД у ТОВ “АВАКС ПРОФ” наявний, його подання не може вважатися належним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору, оскільки в тому ж таки п.п. 1.3. додатку 1 до ТД встановлено, що “Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою на виконання робіт з капітального ремонту дороги/вулиці, укладений протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 80 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах”.
Зважаючи на викладене, встановлення окресленої вимоги обмежує участь ТОВ “АВАКС ПРОФ” у закупівлі та є по відношенню до нас дискримінаційним, адже позбавляє права на невідхилення тендерної пропозиції у разі подання документів, що описані вище. Ми маємо досвід виконання відповідного виду робіт, проведення капітальних і поточних ремонтів доріг і вулиць, але не маємо змоги взяти участь в закупівлі через формулювання ТД про те, що саме договори “з капітального ремонту дороги/вулиці” визначено як належне підтвердження наявності аналогічного договору.
Окрім того, Скаржник є реальним суб’єктом господарювання у сфері будівництва, у тому числі капітального ремонту доріг/вулиць, однак задовольнити вимогу тендерної документації щодо підтвердження досвіду “влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші – не менше 304,527 т за умовами договору, що подібний за змістом та правовою природою на виконання робіт з капітального ремонту дороги/вулиці, укладений протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. не має змоги.
Загалом Скаржник виконував такі роботи, що засвідчують окреслені вище обставини про наявність такого досвіду, однак конкретно формулювання ТД про те, що “Аналогічним договором є договір, подібний за змістом та правовою природою на виконання робіт з капітального ремонту дороги/вулиці, укладений протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі” позбавляє Скаржника можливості взяти участь у даній закупівлі таким чином, що його тендерна пропозиція не була відхилена під час її розгляду Замовником на етапі кваліфікації.
У зв’язку з викладеним, просимо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «Капітальний ремонт під’їзду по вулиці Зелена до Романовоселівської гімназії Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області”, номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2025-03-13-013115-a. 3. Зобов’язати Байковецьку сільську раду Тернопільського району Тернопільської області внести зміни до Тендерної документації на закупівлю за предметом «Капітальний ремонт під’їзду по вулиці Зелена до Романовоселівської гімназії Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області”, номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2025-03-13-013115-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
1fedfe4466ec41ee99243f1f34cc155f
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо умови про наявність досвіду Установлення бортового каменю БР 100.30.18.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Щодо умови про наявність досвіду Установлення бортового каменю БР 100.30.18.
У ТОВ “АВАКС ПРОФ”, як потенційного учасника закупівлі, наявний досвід Установлення бортового каменю БР 100.30.15 у кількості згідно умов ТД за умовами договору підряду № 253 від 13.07.2023 року.
Вид робіт “улаштування бортових каменів бетонних і залізобетонних…” в кількості 55+15=70 м засвідчує акт № 5/253/2023 за листопад 2023 року, в кількості 128+42=170 м засвідчує акт № 4/253/2023 за листопад 2023 року, в кількості 40 м засвідчує акт № 3/253/2023 за жовтень 2023 року, в кількості 145 м засвідчує акт № 2/253/2023 за вересень 2023 року. За договором підряду № 253 від 13.07.2023 року загальна кількість натуральних величин виконання робіт “улаштування бортових каменів бетонних і залізобетонних…” складає 70+170+40+145=425 м.
Вид каменю БР 100.30.15, що було улаштовано визначено в підсумкових відомостях ресурсів до кожного з перелічених вище актів.
Умовами п.п. 1.3. додатку 1 до ТД встановлено вимогу підтвердити наявність досвіду виконання робіт з “Установлення бортового каменю БР 100.30.18 – не менше 267 м”. Водночас, досвід ТОВ “АВАКС ПРОФ” із встановлення “Установлення бортового каменю” лише за умовами одного вказаного вище договору складає 365 м, що перевищує кількість в 267 м згідно ТД на 98 м, або на понад 25%.
Крім того, у ТОВ “АВАКС ПРОФ” наявний досвід встановлення “Установлення бортового каменю БР 100.30.15” в кількості 220 м за умовами договору підряду № 192 від 16.10.2023 року (акт № 1/кя за грудень 2023 року).
Звертаємо Вашу увагу, що камені БР 100.30.18 та БР 100.30.15 відрізняються висотою в 3 см та вагою, БР 100.30.15 важить 110 кг, а БР 100.30.18 - 120 кг. На підтвердження надаємо технічні характеристики каменів з вебсайту виробника каменю "ТОВ "КОНКРЕЙТ ГРУП"", перегляд про БР 100.30.15 доступний за посиланням: https://ukfreewell.com.ua/ua/gbi.html/bordury.html/br-100-30-15-bordyur-detail.html, про БР 100.30.18: https://ukfreewell.com.ua/ua/gbi.html/bordury.html/br-100-30-18-bordyur-detail.html
Така різниця об`єктивно жодним чином не впливає на сам технологічний процес встановлення бортового каменю, адже процедура монтажу бортових каменів БР 100.30.15 та БР 100.30.18 є ідентичною та абсолютно нічим не відрізняється, а замовником не доведено зворотне.
Ми, як учасник маємо значний досвід, який відповідає умовам ТД в установленні каменю БР 100.30.15 та безперечно можемо виконати роботи із установлення каменю БР 100.30.18.
Проте, формулювання про наявність досвіду установлення саме бортового каменю БР 100.30.18 позбавляє нас можливості взяти участь у даній закупівлі таким чином, щоб наша тендерна пропозиція не була відхилена.
У зв’язку з викладеним, просимо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації в частині викладення п.п. 1.3. додатку 1 до ТД в редакції:
“Основні види робіт:
- Установлення бортового каменю – не менше 267 м.
У ТОВ “АВАКС ПРОФ”, як потенційного учасника закупівлі, наявний досвід Установлення бортового каменю БР 100.30.15 у кількості згідно умов ТД за умовами договору підряду № 253 від 13.07.2023 року.
Вид робіт “улаштування бортових каменів бетонних і залізобетонних…” в кількості 55+15=70 м засвідчує акт № 5/253/2023 за листопад 2023 року, в кількості 128+42=170 м засвідчує акт № 4/253/2023 за листопад 2023 року, в кількості 40 м засвідчує акт № 3/253/2023 за жовтень 2023 року, в кількості 145 м засвідчує акт № 2/253/2023 за вересень 2023 року. За договором підряду № 253 від 13.07.2023 року загальна кількість натуральних величин виконання робіт “улаштування бортових каменів бетонних і залізобетонних…” складає 70+170+40+145=425 м.
Вид каменю БР 100.30.15, що було улаштовано визначено в підсумкових відомостях ресурсів до кожного з перелічених вище актів.
Умовами п.п. 1.3. додатку 1 до ТД встановлено вимогу підтвердити наявність досвіду виконання робіт з “Установлення бортового каменю БР 100.30.18 – не менше 267 м”. Водночас, досвід ТОВ “АВАКС ПРОФ” із встановлення “Установлення бортового каменю” лише за умовами одного вказаного вище договору складає 365 м, що перевищує кількість в 267 м згідно ТД на 98 м, або на понад 25%.
Крім того, у ТОВ “АВАКС ПРОФ” наявний досвід встановлення “Установлення бортового каменю БР 100.30.15” в кількості 220 м за умовами договору підряду № 192 від 16.10.2023 року (акт № 1/кя за грудень 2023 року).
Звертаємо Вашу увагу, що камені БР 100.30.18 та БР 100.30.15 відрізняються висотою в 3 см та вагою, БР 100.30.15 важить 110 кг, а БР 100.30.18 - 120 кг. На підтвердження надаємо технічні характеристики каменів з вебсайту виробника каменю "ТОВ "КОНКРЕЙТ ГРУП"", перегляд про БР 100.30.15 доступний за посиланням: https://ukfreewell.com.ua/ua/gbi.html/bordury.html/br-100-30-15-bordyur-detail.html, про БР 100.30.18: https://ukfreewell.com.ua/ua/gbi.html/bordury.html/br-100-30-18-bordyur-detail.html
Така різниця об`єктивно жодним чином не впливає на сам технологічний процес встановлення бортового каменю, адже процедура монтажу бортових каменів БР 100.30.15 та БР 100.30.18 є ідентичною та абсолютно нічим не відрізняється, а замовником не доведено зворотне.
Ми, як учасник маємо значний досвід, який відповідає умовам ТД в установленні каменю БР 100.30.15 та безперечно можемо виконати роботи із установлення каменю БР 100.30.18.
Проте, формулювання про наявність досвіду установлення саме бортового каменю БР 100.30.18 позбавляє нас можливості взяти участь у даній закупівлі таким чином, щоб наша тендерна пропозиція не була відхилена.
У зв’язку з викладеним, просимо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації в частині викладення п.п. 1.3. додатку 1 до ТД в редакції:
“Основні види робіт:
- Установлення бортового каменю – не менше 267 м.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «Капітальний ремонт під’їзду по вулиці Зелена до Романовоселівської гімназії Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області”, номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2025-03-13-013115-a. 3. Зобов’язати Байковецьку сільську раду Тернопільського району Тернопільської області внести зміни до Тендерної документації на закупівлю за предметом «Капітальний ремонт під’їзду по вулиці Зелена до Романовоселівської гімназії Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області”, номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2025-03-13-013115-a.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
3a4133ee32dd44df98dd290a227ec5ad
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо об`ємів основних робіт в натуральних величинах
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Щодо об`ємів основних робіт в натуральних величинах
Згідно п.п. 1.3. Додатку 1 до ТД:
“Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
- Установлення бортового каменю БР 100.30.18 – не менше 267 м.
- Влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші – не менше 304,527 т.
- Улаштування покриття з фігурних елементів мощення – не менше 411 м2
- Установлення бетонних поребриків на бетонну основу – не менше 285 м
- Установлення дорожніх знаків на металевих стояках – не менше 30 шт.
… Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах”.
У ТОВ “АВАКС ПРОФ” наявний досвід виконання основних видів робіт, що визначені в п.п. 1.3. додатку 1 до ТД.
Зокрема досвід Улаштування покриття з фігурних елементів мощення - 319+31+134+484 м2 (згідно договору підряду № 253 від 13.07.2023 року, засвідчує акт № 5/253/2023 за листопад 2023 року) - що підтверджує і перевищує об`єм 411 м2, як визначено ТД для даного виду робіт.
А також досвід Установлення бетонних поребриків на бетонну основу згідно договору підряду № 253 від 13.07.2023 року- 42 м - акт № 5/253/2023 за листопад 2023 року, 210 м - акт № 4/253/2023 за листопад 2023 року, 75 м - акт № 3/253/2023 за жовтень 2023 року. Загальний об`єм 327 м, що підтверджує і перевищує об`єм 285 м, як визначено ТД для даного виду робіт.
Також, ТОВ “АВАКС ПРОФ” має досвід “Установлення дорожніх знаків на металевих стояках” у кількості 22 шт, що підтверджується:
- 16 шт - за договором підряду № 253 від 13.07.2023 року (акт № 5/253/2023 за листопад 2023 року);
- 6 шт. - за договором підряду № 265 від 31.07.2023 року (акт № 2/265/2023 за листопад 2023 року);
Але досвід “Установлення дорожніх знаків на металевих стояках” в кількості 22 шт є на 6 шт. меншим, за кількість, що визначено в умовах п.п. 1.3. Додатку 1 до ТД.
Отже, ТОВ “АВАКС ПРОФ”, як потенційний учасник закупівлі є реальним суб'єктом господарювання у сфері будівництва, ремонту та, у тому числі, капітального ремонту доріг і вулиць, однак виконати умову ТД щодо підтвердження досвіду надання основних видів робіт які зазначені вище в кількості 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах, зокрема в частині “Установлення дорожніх знаків на металевих стояках – не менше 30 шт” не зможемо. Така умова позбавляє нас можливості взяти участь у закупівлі.
Поточне формулювання умов тендерної документації дозволяє взяти участь у Процедурі закупівлі суб’єктам господарювання, які зможуть надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, в частині “Установлення дорожніх знаків на металевих стояках – не менше 30 шт”, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, нас, як потенційного учасника закупівлі.
Аналогічної позиції дійшла Колегії у рішенні: №7422-р/пк-пз від 25.04.2024 року по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-04-011808-a та рішенні № 17653-р/пк-пз від 30.10.2024 року у закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-16-011852-a.
Зважаючи на викладене та на інформацію про досвід Скаржника по основних видах робіт згідно п.п. 1.3. додатку 1 до ТД, обмеження щодо підтвердження досвіду надання основних видів робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах, в тому числі “Установлення дорожніх знаків на металевих стояках – не менше 30 шт”, позбавляють скаржника можливості претендувати на невідхилення нашої тендерної пропозиції під час її розгляду Замовником на етапі кваліфікації, у зв’язку з чим просимо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
- виключити формулювання п.п. 1.3. додатку 1 до ТД про те, що “… Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах”.
- викласти в новій редакції абзац п.п. 1.3. додатку 1 до ТД в редакції: “Установлення дорожніх знаків на металевих стояках – не менше 22 шт.”.
Згідно п.п. 1.3. Додатку 1 до ТД:
“Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, а саме:
Основні види робіт:
- Установлення бортового каменю БР 100.30.18 – не менше 267 м.
- Влаштування вирівнювального шару покриття з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші – не менше 304,527 т.
- Улаштування покриття з фігурних елементів мощення – не менше 411 м2
- Установлення бетонних поребриків на бетонну основу – не менше 285 м
- Установлення дорожніх знаків на металевих стояках – не менше 30 шт.
… Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах”.
У ТОВ “АВАКС ПРОФ” наявний досвід виконання основних видів робіт, що визначені в п.п. 1.3. додатку 1 до ТД.
Зокрема досвід Улаштування покриття з фігурних елементів мощення - 319+31+134+484 м2 (згідно договору підряду № 253 від 13.07.2023 року, засвідчує акт № 5/253/2023 за листопад 2023 року) - що підтверджує і перевищує об`єм 411 м2, як визначено ТД для даного виду робіт.
А також досвід Установлення бетонних поребриків на бетонну основу згідно договору підряду № 253 від 13.07.2023 року- 42 м - акт № 5/253/2023 за листопад 2023 року, 210 м - акт № 4/253/2023 за листопад 2023 року, 75 м - акт № 3/253/2023 за жовтень 2023 року. Загальний об`єм 327 м, що підтверджує і перевищує об`єм 285 м, як визначено ТД для даного виду робіт.
Також, ТОВ “АВАКС ПРОФ” має досвід “Установлення дорожніх знаків на металевих стояках” у кількості 22 шт, що підтверджується:
- 16 шт - за договором підряду № 253 від 13.07.2023 року (акт № 5/253/2023 за листопад 2023 року);
- 6 шт. - за договором підряду № 265 від 31.07.2023 року (акт № 2/265/2023 за листопад 2023 року);
Але досвід “Установлення дорожніх знаків на металевих стояках” в кількості 22 шт є на 6 шт. меншим, за кількість, що визначено в умовах п.п. 1.3. Додатку 1 до ТД.
Отже, ТОВ “АВАКС ПРОФ”, як потенційний учасник закупівлі є реальним суб'єктом господарювання у сфері будівництва, ремонту та, у тому числі, капітального ремонту доріг і вулиць, однак виконати умову ТД щодо підтвердження досвіду надання основних видів робіт які зазначені вище в кількості 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах, зокрема в частині “Установлення дорожніх знаків на металевих стояках – не менше 30 шт” не зможемо. Така умова позбавляє нас можливості взяти участь у закупівлі.
Поточне формулювання умов тендерної документації дозволяє взяти участь у Процедурі закупівлі суб’єктам господарювання, які зможуть надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, в частині “Установлення дорожніх знаків на металевих стояках – не менше 30 шт”, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, нас, як потенційного учасника закупівлі.
Аналогічної позиції дійшла Колегії у рішенні: №7422-р/пк-пз від 25.04.2024 року по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-04-011808-a та рішенні № 17653-р/пк-пз від 30.10.2024 року у закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-16-011852-a.
Зважаючи на викладене та на інформацію про досвід Скаржника по основних видах робіт згідно п.п. 1.3. додатку 1 до ТД, обмеження щодо підтвердження досвіду надання основних видів робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах, в тому числі “Установлення дорожніх знаків на металевих стояках – не менше 30 шт”, позбавляють скаржника можливості претендувати на невідхилення нашої тендерної пропозиції під час її розгляду Замовником на етапі кваліфікації, у зв’язку з чим просимо Комісію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
- виключити формулювання п.п. 1.3. додатку 1 до ТД про те, що “… Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах”.
- викласти в новій редакції абзац п.п. 1.3. додатку 1 до ТД в редакції: “Установлення дорожніх знаків на металевих стояках – не менше 22 шт.”.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «Капітальний ремонт під’їзду по вулиці Зелена до Романовоселівської гімназії Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області”, номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2025-03-13-013115-a. 3. Зобов’язати Байковецьку сільську раду Тернопільського району Тернопільської області внести зміни до Тендерної документації на закупівлю за предметом «Капітальний ремонт під’їзду по вулиці Зелена до Романовоселівської гімназії Байковецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області у с. Романове Село Тернопільського району Тернопільської області”, номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2025-03-13-013115-a.