-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Завершена
3 787 887.86
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 939.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 939.44 UAH
Період уточнення:
13.03.2025 15:24 - 30.04.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
df92955386c5478e9aa3580417004cd8
Дата опублікування:
21.03.2025 09:21
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог Додатку №2 до ТД, встановлено наступну вимогу: "Місце розташування СТО: На відстані не більше 10 (десяти) км від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) (доставка авто з пункту поломки з території України на станцію СТО за рахунок виконавця та технічним транспортом (евакуатором) виконавця.)", відповідно до вимог п. 11 Розділу 3 Додатку №1 до ТД, встановлено наступну вимогу: "Довідка про відстань між Замовником(м. Вінниці, пров. Залізничний 4) та СТО Учасника, де відстань має бути не більше 10 (десяти) км. Для підтвердження вказаної вимоги Учасник надає довідку із скрін-шотом маршруту www.google.com.ua/maps від замовника до СТО учасника." Вказані вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників торгів, які мають СТО у м. Вінниці, відповідають вимогам, встановленим в технічному завданні та здатні надати послуги, згідно предмету закупівлі в передбачені строки з належною якістю, однак через встановлені Вами дискримінаційні умови щодо відстані до СТО не можуть прийняти участь у Вашій закупівлі. Для прикладу, певні СТО у м. Вінниця розташовані на наступних відстанях від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) та СТО потенційних Учасників: Хмельницкое ш., 130а, Винница, Винницкая область, 21000 (АТЛ Автосервіс) - Замовник (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) відстань 10.1км. м. Вінниця, 1-км Хмельницького шосе. Тойота Центр Вінниця "Преміум Мотор", - Замовник (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) відстань 11.1км. СТО Hyundai Буг Авто, вул. Немирівське шосе, 213-А - Замовник (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) відстань 11.3км. Бош Авто Сервіс Автодром, вулиця Воїнів-Інтернаціоналістів, 2н, Вінниця, Вінницька область, 21000 - Замовник (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) відстань 10.3км. СТО Bus and Car Service 21029 Вінниця, (Мечникова) Об'їзне шосе 5, - Замовник (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) відстань 10.6км. Автотрейдінг-Вінниця - офіційний дилер Škoda вулиця Київська, 175, Вінниця, Вінницька область, 21022 - Замовник (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) відстань 15.1км. Варто зазначити, що АМКУ неодноразово визнавав такі умови щодо відстані до СТО дискримінаційними, для прикладу - Рішення АМКУ № 1876-р/пк-пз від 30.01.2024, цитую: "1. Скаржник зазначає, що відповідно додатку №2 до тендерної документації, а саме п. 1 Технічних вимог до СТО (станції технічного обслуговування), щодо обслуговування автомобілів Замовника: "1. Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Києва на відстані надання послуг - не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Залізничне шосе, 9) та мати зручні прямолінійні під’їзди (на підтвердження надати довідку із планом-схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує місцезнаходження приміщень СТО та складу запасних частин Учасника (копія свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди приміщень, при цьому термін дії договору оренди повинен бути не менше терміну дії договору про закупівлю)." При цьому Замовником одночасно з обмеженням відстані опубліковано вимоги про наявність в Учасника не менше 12 підйомників, у тому числі підйомників вантажопідйомністю 5т - не менше двох, 6,5т - не менше одного, зазначені вимоги v своїй сукупності значно зменшують коло потенційних учасників публічної закупівлі. Зокрема, місцезнаходження Замовника - м. Київ, вул. Залізничне шосе, 9, відтак обмеження колом потенційних учасників радіусом 10 км., невідворотно матиме наслідком обмеження конкуренції, а додаткові вимоги щодо кількості підйомників звузять конкуренцію до одного- двох учасників. Для прикладу, згідно інформації розміщеної на офіційному сайті Volkswagen в Україні https://www.volkswajen.ua/dealer-search офіційними сертифікованими СТО Volkswagen у місті Києві є: 1. ТОВ "АВТОСОЮЗ", (м. Київ, проспект Степана Бандери, 28); 2. ТОВ "АВТОМИР", (Бориспільська, 7, м. Київ); 3. ТОВ "Порше Захід", вул. Вишнева 1а (заїзд по вул. Київська) 08131 с. Софіївська Борщагівка); 4. ТОВ "Автодім Атлант" ( б-р Вацлава Гавела, 4, 03124 Київ) 5. ТОВ "Автодім Атлант" (Дніпровська набережна, 16, Київ). Проте, жодна із зазначених офіційних сертифікованих СТО не знаходиться у радіусі 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника. У зв’язку з викладеним, Скаржник просить збільшити заявлену Замовником відстань до 15 км. 3 Оскільки обрана Замовником відстань, зменшує конкуренцію та матиме наслідком участі лише одного-двох учасників у процедурі Закупівлі. Замовник зазначає, що заперечує проти доводів Скаржника з огляду на економічно обґрунтовану необхідність, пов’язану з скорочення експлуатаційних, часових, фінансових витрат Замовника. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та якісних характеристик послуг, які повинні забезпечити виробничі та технологічні процеси Замовника, а також кон'юнктури наявних на ринку України аналогічних послуг. У ході вибору місця розташування СТО, при складанні тендерної документації Замовником враховано потенційні витрати на доставку автомобілів до місця надання послуг з урахуванням необхідності мінімізації таких витрат та необхідності дотримання достатньої відстані (радіусу) з метою залучення широкого кола потенційних учасників (СТО). З цією метою проведено аналіз наявності СТО в радіусі 10 км від Замовника, за результатами якого встановлено, що на відстані (в радіусі) 10 км від місця зберігання автомобілів Замовника знаходиться значна кількість СТО, які відповідають вимогам встановленим Замовником в тендерній документації, саме: 1. Офіційний сервісний центр Škoda ТОВ "ІНТЕРЦИКЛОН" за адресою: м. Київ, вул. Здолбунівська, 3 2. Офіційний сервісний центр Renault ТОВ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ЦЕНТР ГОЛОСІЇВСЬКИЙ" за адресою: м. Київ, вул. Героїв Оборони, 4. 3. Станція технічного обслуговування ТОВ "ЕЛІТ-АВТОЦЕНТР" за адресою: м. Київ, Холодноярська, 2. 4. Станція технічного обслуговування HUNTERS GARAGE за адресою: м. Київ, Сумська, 4. 5. Станція технічного обслуговування ТОВ "ЄВРОАВТО ГРУП" за адресою: м. Київ, Володимира Брожка, 19. 6. ФІЛІЯ "Автоцентр на Столичному" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" за адресою: м. Київ, Столичне шосе, 90. 7. Автосервісний центр "Автоцентр на Теремках" за адресою: м. Київ, пр-т. Академіка Глушкова, 67 8. Станція технічного обслуговування ТОВ "ВАНТАЖАВТОСЕРВІС" за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 57. 9. Станція технічного обслуговування "ДІАС" за адресою: м. Київ, вул. Володимира Брожка, 76. 10. Станція технічного обслуговування "BOSСH Авто сервіс Україна" за адресою: м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 5-Б. Враховуючи, що в радіусі 10 км від Замовника знаходиться щонайменше 10 станцій технічного обслуговування, які відповідають встановленим умовам Документації, вимогу Замовника щодо знаходження СТО на відстані не більше ніж 10 км від місця зберігання транспортних засобів Замовника не можна вважати дискримінацією. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 2 Документації містить технічну специфікацію. Технічні вимоги до СТО (станції технічного обслуговування), щодо обслуговування автомобілів Замовника: 1. Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Києва на відстані надання послуг – не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Залізничне шосе, 9) та мати зручні прямолінійні під’їзди (на підтвердження надати довідку із планом-схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує місцезнаходження приміщень СТО та складу запасних частин Учасника (копія свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди приміщень, при цьому термін дії договору оренди повинен бути не менше терміну дії договору про закупівлю). Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають СТО на відстані надання послуг саме не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Залізничне шосе, 9), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." Тож, прошу Вас прибрати дикримінаційні вимоги щодо встановлення відстані до СТО не більше 10 (десяти) км від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) та надати можливість всім учасникам, що мають СТО у м. Вінниця приймати участь в даній закупівлі та конкурувати на рівних умовах.
Відповідь:
Повідомляємо, в тендерну документацію уже вносились зміни стосовно цього питання, відстань більше 10 км буде занадто велика для повноцінного та якісного надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів, що унеможливить функціонування УПО у штатному режимі.
Дата відповіді:
21.03.2025 16:56
Відповідь надана
Дискримінаційні умови щодо вістані до СТО
Номер:
202e6a7436624975ac0cc263641d92ee
Дата опублікування:
20.03.2025 23:56
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог Додатку №2 до ТД, встановлено наступну вимогу: "Місце розташування СТО: На відстані не більше 10 (десяти) км від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) (доставка авто з пункту поломки з території України на станцію СТО за рахунок виконавця та технічним транспортом (евакуатором) виконавця.)", відповідно до вимог п. 11 Розділу 3 Додатку №1 до ТД, встановлено наступну вимогу: "Довідка про відстань між Замовником(м. Вінниці, пров. Залізничний 4) та СТО Учасника, де відстань має бути не більше 10 (десяти) км. Для підтвердження вказаної вимоги Учасник надає довідку із скрін-шотом маршруту www.google.com.ua/maps від замовника до СТО учасника." Вказані вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників торгів, які мають СТО у м. Вінниці, відповідають вимогам, встановленим в технічному завданні та здатні надати послуги, згідно предмету закупівлі в передбачені строки з належною якістю, однак через встановлені Вами дискримінаційні умови щодо відстані до СТО не можуть прийняти участь у Вашій закупівлі.
Для прикладу, певні СТО у м. Вінниця розташовані на наступних відстанях від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) та СТО потенційних Учасників:
Хмельницкое ш., 130а, Винница, Винницкая область, 21000 (АТЛ Автосервіс) - Замовник (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) відстань 10.1км.
м. Вінниця, 1-км Хмельницького шосе. Тойота Центр Вінниця "Преміум Мотор", - Замовник (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) відстань 11.1км.
СТО Hyundai Буг Авто, вул. Немирівське шосе, 213-А - Замовник (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) відстань 11.3км.
Бош Авто Сервіс Автодром, вулиця Воїнів-Інтернаціоналістів, 2н, Вінниця, Вінницька область, 21000 - Замовник (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) відстань 10.3км.
СТО Bus and Car Service 21029 Вінниця, (Мечникова) Об'їзне шосе 5, - Замовник (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) відстань 10.6км.
Автотрейдінг-Вінниця - офіційний дилер Škoda вулиця Київська, 175, Вінниця, Вінницька область, 21022 - Замовник (м. Вінниці, пров. Залізничний 4) відстань 15.1км.
Варто зазначити, що АМКУ неодноразово визнавав такі умови щодо відстані до СТО дискримінаційними, для прикладу - Рішення АМКУ № 1876-р/пк-пз від 30.01.2024, цитую: "1. Скаржник зазначає, що відповідно додатку №2 до тендерної документації, а саме п. 1 Технічних вимог до СТО (станції технічного обслуговування), щодо обслуговування автомобілів Замовника: "1. Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Києва на відстані надання послуг - не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Залізничне шосе, 9) та мати зручні прямолінійні під’їзди (на підтвердження надати довідку із планом-схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує місцезнаходження приміщень СТО та складу запасних частин Учасника (копія свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди приміщень, при цьому термін дії договору оренди повинен бути не менше терміну дії договору про закупівлю)." При цьому Замовником одночасно з обмеженням відстані опубліковано вимоги про наявність в Учасника не менше 12 підйомників, у тому числі підйомників вантажопідйомністю 5т - не менше двох, 6,5т - не менше одного, зазначені вимоги v своїй сукупності значно зменшують коло потенційних учасників публічної закупівлі. Зокрема, місцезнаходження Замовника - м. Київ, вул. Залізничне шосе, 9, відтак обмеження колом потенційних учасників радіусом 10 км., невідворотно матиме наслідком обмеження конкуренції, а додаткові вимоги щодо кількості підйомників звузять конкуренцію до одного- двох учасників. Для прикладу, згідно інформації розміщеної на офіційному сайті Volkswagen в Україні https://www.volkswajen.ua/dealer-search офіційними сертифікованими СТО Volkswagen у місті Києві є: 1. ТОВ "АВТОСОЮЗ", (м. Київ, проспект Степана Бандери, 28); 2. ТОВ "АВТОМИР", (Бориспільська, 7, м. Київ); 3. ТОВ "Порше Захід", вул. Вишнева 1а (заїзд по вул. Київська) 08131 с. Софіївська Борщагівка); 4. ТОВ "Автодім Атлант" ( б-р Вацлава Гавела, 4, 03124 Київ) 5. ТОВ "Автодім Атлант" (Дніпровська набережна, 16, Київ). Проте, жодна із зазначених офіційних сертифікованих СТО не знаходиться у радіусі 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника. У зв’язку з викладеним, Скаржник просить збільшити заявлену Замовником відстань до 15 км. 3 Оскільки обрана Замовником відстань, зменшує конкуренцію та матиме наслідком участі лише одного-двох учасників у процедурі Закупівлі. Замовник зазначає, що заперечує проти доводів Скаржника з огляду на економічно обґрунтовану необхідність, пов’язану з скорочення експлуатаційних, часових, фінансових витрат Замовника. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та якісних характеристик послуг, які повинні забезпечити виробничі та технологічні процеси Замовника, а також кон'юнктури наявних на ринку України аналогічних послуг. У ході вибору місця розташування СТО, при складанні тендерної документації Замовником враховано потенційні витрати на доставку автомобілів до місця надання послуг з урахуванням необхідності мінімізації таких витрат та необхідності дотримання достатньої відстані (радіусу) з метою залучення широкого кола потенційних учасників (СТО). З цією метою проведено аналіз наявності СТО в радіусі 10 км від Замовника, за результатами якого встановлено, що на відстані (в радіусі) 10 км від місця зберігання автомобілів Замовника знаходиться значна кількість СТО, які відповідають вимогам встановленим Замовником в тендерній документації, саме: 1. Офіційний сервісний центр Škoda ТОВ "ІНТЕРЦИКЛОН" за адресою: м. Київ, вул. Здолбунівська, 3 2. Офіційний сервісний центр Renault ТОВ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ЦЕНТР ГОЛОСІЇВСЬКИЙ" за адресою: м. Київ, вул. Героїв Оборони, 4. 3. Станція технічного обслуговування ТОВ "ЕЛІТ-АВТОЦЕНТР" за адресою: м. Київ, Холодноярська, 2. 4. Станція технічного обслуговування HUNTERS GARAGE за адресою: м. Київ, Сумська, 4. 5. Станція технічного обслуговування ТОВ "ЄВРОАВТО ГРУП" за адресою: м. Київ, Володимира Брожка, 19. 6. ФІЛІЯ "Автоцентр на Столичному" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" за адресою: м. Київ, Столичне шосе, 90. 7. Автосервісний центр "Автоцентр на Теремках" за адресою: м. Київ, пр-т. Академіка Глушкова, 67 8. Станція технічного обслуговування ТОВ "ВАНТАЖАВТОСЕРВІС" за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 57. 9. Станція технічного обслуговування "ДІАС" за адресою: м. Київ, вул. Володимира Брожка, 76. 10. Станція технічного обслуговування "BOSСH Авто сервіс Україна" за адресою: м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 5-Б. Враховуючи, що в радіусі 10 км від Замовника знаходиться щонайменше 10 станцій технічного обслуговування, які відповідають встановленим умовам Документації, вимогу Замовника щодо знаходження СТО на відстані не більше ніж 10 км від місця зберігання транспортних засобів Замовника не можна вважати дискримінацією. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 2 Документації містить технічну специфікацію. Технічні вимоги до СТО (станції технічного обслуговування), щодо обслуговування автомобілів Замовника: 1. Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Києва на відстані надання послуг – не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Залізничне шосе, 9) та мати зручні прямолінійні під’їзди (на підтвердження надати довідку із планом-схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує місцезнаходження приміщень СТО та складу запасних частин Учасника (копія свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди приміщень, при цьому термін дії договору оренди повинен бути не менше терміну дії договору про закупівлю). Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають СТО на відстані надання послуг саме не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Залізничне шосе, 9), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." Тож, прошу Вас прибрати дикримінаційні вимоги щодо встановлення відстані до СТО не більше 5 (п’яти) км від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) та надати можливість всім учасникам, що мають СТО у м. Вінниця приймати участь в даній закупівлі та конкурувати на рівних умовах.
Відповідь:
Повідомляємо, в тендерну документацію уже вносились зміни стосовно цього питання, відстань більше 10 км буде занадто велика для повноцінного та якісного надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів, що унеможливить функціонування УПО у штатному режимі.
з охорони, давйте блять ще з Умані СТО будуть брати участь, заїбали
Дата відповіді:
21.03.2025 16:52
Відповідь надана
Дискримінаційні умови щодо відстані до СТО
Номер:
82083d3c1cce4392a136f71a68ba3423
Дата опублікування:
17.03.2025 23:30
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог Додатку №2 до ТД, встановлено наступну вимогу: "Місце розташування СТО: На відстані не більше 5 (п’яти) км від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) (доставка авто з пункту поломки з території України на станцію СТО за рахунок виконавця та технічним транспортом (евакуатором) виконавця.)", відповідно до вимог п. 11 Розділу 3 Додатку №1 до ТД, встановлено наступну вимогу: "Довідка про відстань між Замовником(м. Вінниці, пров. Залізничний 4) та СТО Учасника, де відстань має бути не більше 5 (п’яти) км. Для підтвердження вказаної вимоги Учасник надає довідку із скрін-шотом маршруту www.google.com.ua/maps від замовника до СТО учасника."
Вказані вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників торгів, які мають СТО у м. Вінниці, відповідають вимогам, встановленим в технічному завданні та здатні надати послуги, згідно предмету закупівлі в передбачені строки з належною якістю, однак через встановлені Вами дискримінаційні умови щодо відстані до СТО не можуть прийняти участь у Вашій закупівлі.
Варто зазначити, що АМКУ неодноразово визнавав такі умови щодо відстані до СТО дискримінаційними, для прикладу - Рішення АМКУ № 1876-р/пк-пз від 30.01.2024, цитую:
"1. Скаржник зазначає, що відповідно додатку №2 до тендерної документації, а саме п. 1 Технічних вимог до СТО (станції технічного обслуговування), щодо обслуговування автомобілів Замовника:
"1. Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Києва на відстані надання послуг - не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Залізничне шосе, 9) та мати зручні прямолінійні під’їзди (на підтвердження надати довідку із планом-схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує місцезнаходження приміщень СТО та складу запасних частин Учасника (копія свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди приміщень, при цьому термін дії договору оренди повинен бути не менше терміну дії договору про закупівлю)."
При цьому Замовником одночасно з обмеженням відстані опубліковано вимоги про наявність в Учасника не менше 12 підйомників, у тому числі підйомників вантажопідйомністю 5т - не менше двох, 6,5т - не менше одного, зазначені вимоги v своїй сукупності значно зменшують коло потенційних учасників публічної закупівлі.
Зокрема, місцезнаходження Замовника - м. Київ, вул. Залізничне шосе, 9, відтак обмеження колом потенційних учасників радіусом 10 км., невідворотно матиме наслідком обмеження конкуренції, а додаткові вимоги щодо кількості підйомників звузять конкуренцію до одного- двох учасників.
Для прикладу, згідно інформації розміщеної на офіційному сайті Volkswagen в Україні https://www.volkswajen.ua/dealer-search офіційними сертифікованими СТО Volkswagen у місті Києві є:
1. ТОВ "АВТОСОЮЗ", (м. Київ, проспект Степана Бандери, 28);
2. ТОВ "АВТОМИР", (Бориспільська, 7, м. Київ);
3. ТОВ "Порше Захід", вул. Вишнева 1а (заїзд по вул. Київська) 08131 с. Софіївська Борщагівка);
4. ТОВ "Автодім Атлант" ( б-р Вацлава Гавела, 4, 03124 Київ)
5. ТОВ "Автодім Атлант" (Дніпровська набережна, 16, Київ).
Проте, жодна із зазначених офіційних сертифікованих СТО не знаходиться у радіусі 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника.
У зв’язку з викладеним, Скаржник просить збільшити заявлену Замовником відстань до 15 км.
3
Оскільки обрана Замовником відстань, зменшує конкуренцію та матиме наслідком участі лише одного-двох учасників у процедурі Закупівлі.
Замовник зазначає, що заперечує проти доводів Скаржника з огляду на економічно обґрунтовану необхідність, пов’язану з скорочення експлуатаційних, часових, фінансових витрат Замовника. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та якісних характеристик послуг, які повинні забезпечити виробничі та технологічні процеси Замовника, а також кон'юнктури наявних на ринку України аналогічних послуг. У ході вибору місця розташування СТО, при складанні тендерної документації Замовником враховано потенційні витрати на доставку автомобілів до місця надання послуг з урахуванням необхідності мінімізації таких витрат та необхідності дотримання достатньої відстані (радіусу) з метою залучення широкого кола потенційних учасників (СТО). З цією метою проведено аналіз наявності СТО в радіусі 10 км від Замовника, за результатами якого встановлено, що на відстані (в радіусі) 10 км від місця зберігання автомобілів Замовника знаходиться значна кількість СТО, які відповідають вимогам встановленим Замовником в тендерній документації, саме:
1. Офіційний сервісний центр Škoda ТОВ "ІНТЕРЦИКЛОН" за адресою: м. Київ, вул. Здолбунівська, 3
2. Офіційний сервісний центр Renault ТОВ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ЦЕНТР ГОЛОСІЇВСЬКИЙ" за адресою: м. Київ, вул. Героїв Оборони, 4.
3. Станція технічного обслуговування ТОВ "ЕЛІТ-АВТОЦЕНТР" за адресою: м. Київ, Холодноярська, 2.
4. Станція технічного обслуговування HUNTERS GARAGE за адресою: м. Київ, Сумська, 4.
5. Станція технічного обслуговування ТОВ "ЄВРОАВТО ГРУП" за адресою: м. Київ, Володимира Брожка, 19.
6. ФІЛІЯ "Автоцентр на Столичному" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" за адресою: м. Київ, Столичне шосе, 90.
7. Автосервісний центр "Автоцентр на Теремках" за адресою: м. Київ, пр-т. Академіка Глушкова, 67
8. Станція технічного обслуговування ТОВ "ВАНТАЖАВТОСЕРВІС" за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 57.
9. Станція технічного обслуговування "ДІАС" за адресою: м. Київ, вул. Володимира Брожка, 76.
10. Станція технічного обслуговування "BOSСH Авто сервіс Україна" за адресою: м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 5-Б.
Враховуючи, що в радіусі 10 км від Замовника знаходиться щонайменше 10 станцій технічного обслуговування, які відповідають встановленим умовам Документації, вимогу Замовника щодо знаходження СТО на відстані не більше ніж 10 км від місця зберігання транспортних засобів Замовника не можна вважати дискримінацією.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Додаток 2 Документації містить технічну специфікацію.
Технічні вимоги до СТО (станції технічного обслуговування), щодо обслуговування автомобілів Замовника:
1. Для скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, СТО повинна розміщуватися в межах міста Києва на відстані надання послуг – не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Залізничне шосе, 9) та мати зручні прямолінійні під’їзди (на підтвердження надати довідку із планом-схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує місцезнаходження приміщень СТО та складу запасних частин Учасника (копія свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди приміщень, при цьому термін дії договору оренди повинен бути не менше терміну дії договору про закупівлю).
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають СТО на відстані надання послуг саме не більше 10 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Залізничне шосе, 9), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
Тож, прошу Вас прибрати дикримінаційні вимоги щодо встановлення відстані до СТО не більше 5 (п’яти) км від Замовника (м. Вінниці, пров. Залізничний 4,) та надати можливість всім учасникам, що мають СТО у м. Вінниця приймати участь в даній закупівлі та конкурувати на рівних умовах.
Відповідь:
Шановний учасник,дякуємо за ваше звернення та надану інформацію, в тендерну документацію 19.03.2025 внесено зміни
Дата відповіді:
20.03.2025 10:07