• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Залізний купорос

Завершена

8 496 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 960.00 UAH
Період уточнення: 13.03.2025 10:45 - 18.03.2025 00:00
Відповідь надана

Документи, що підтверджують відповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі: п. 2.7.

Номер: c399ed1e34424143a22fd3663b373863
Дата опублікування: 17.03.2025 20:57
Опис: Шановний замовнику, Дякуємо за надану відповідь. Задля унеможливлення застосування вимог статей Закону поза контекстом цих статей та Закону безпосередньо, будь ласка, зверніть увагу, на те, що стаття 21 Закону України "Про охорону праці" (надалі - Закону) стосується додержання вимог щодо охорони праці під час проектування, будівництва(виготовлення) та реконструкції підприємств, об'єктів і засобів виробництва. Як зазначено в попередньому зверненні, залізний купорос не використовується для цілей, вимоги до яких регулює стаття 21 Закону.  Замовником цей факт у відповіді не оскаржено, отже, підтверджено. Таким чином, застосування вимог статті 21 Закону до предмету поточної закупівлі є безпідставним. До того ж частина статті 21, на яку Ви посилаєтесь, стосується дозвільної документації для виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Постачання залізного купоросу та його використання не відноситься до такого виду робіт, а залізний купорос не відноситься до небезпечних хімічних речовин (див. Переліквидів робіт підвищеної небезпеки Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107.  Якщо Ви трактуєте норми Закону в інший спосіб, зверніть, будь ласка, увагу на частину третю статті 3 Закону: "Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші норми, ніж ті, що передбачені законодавством України про охорону праці, застосовуються норми міжнародного договору". Таким міжнародним договором є Конвенція про безпеку в застосуванні хімічних речовин на виробництві № 170, що ратифікована Україною 13.07.2023 р. та набрала чинності 06.12.2024 р. Стаття 9 Конвенції визначає відповідальність постачальників, а саме: 1. Постачальники хімічних речовин, будь то виробники, імпортери чи дистриб’ютори, забезпечують, щоб: a) такі хімічні речовини були класифіковані відповідно до статті 6 на основі знань про їхні властивості й пошуку наявної інформації або їм було дано оцінку згідно з нижченаведеним пунктом 3; .... 3. Постачальники хімічних речовин, які ще не були класифіковані відповідно до статті 6, ідентифікують хімічні речовини, які вони постачають, та оцінюють властивості цих хімічних речовин на основі пошуку доступної інформації для того, щоб визначити, чи є вони небезпечними хімічними речовинами. Стаття 6. Системи класифікації. 1. Системи й специфічні критерії, відповідні для класифікації всіх хімічних речовин відповідно до типу та ступеня властивих їм небезпек для здоров’я та фізичних небезпек, а також для оцінки відповідності інформації, необхідної для визначення того, чи є хімічна речовина небезпечною, встановлюються компетентним органом або органом, затвердженим чи визнаним компетентним органом, відповідно до національних або міжнародних стандартів. Якщо Ви вважаєте залізний купорос небезпечною речовиною, яка потребує експертного висновку, то відповідно до норм чинного законодавства, а саме Конвенції, просимо надати встановлений компетентним органом або органом, затвердженим чи визнаним компетентним органом, відповідно до національних або міжнародних стандартів, документ, що підтверджує небезпечність залізного купоросу. Якщо такий документ відсутній, то посилаючись на пункт 3 Статті 9 Конвенції, постачальник ідентифікує залізний купорос як безпечну речовину, що не потребує надання жодних експертних висновків. Таким чином, з огляду на безпідставність вимоги щодо надання висновку, зазначеного у п. 2.7. Додатку 1 до ТД, просимо внести зміни до ТД та вилучити даний пункт як такий, що є дискримінаційною вимогою для учасників та постачальників, що на момент оголошення процедури не мали підстав, обумовлених вимогами актуального законодавства, для отримання таких експертних висновків, так само, як не мають таких підстав й наразі.
Відповідь: Відповідно до статті 21 Закону України "Про охорону праці" технологічні процеси, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, ХІМІЧНІ РЕЧОВИНИ І ЇХ СПОЛУКИ ТА ІНША НЕБЕЗПЕЧНА ПРОДУКЦІЯ, придбані за кордоном, допускаються в експлуатацію (до застосування) ЛИШЕ ЗА УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ НА ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ НОРМАТИВНОПРАВОВИМ АКТАМ З ОХОРОНИ ПРАЦІ, що чинні на території України. Отже, Законом України "Про охорону праці" передбачена необхідність проведення експертизи на відповідність, зокрема, хімічних речовин і їх сполук, придбаних за кордоном, на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України. Отже, документ, що підтверджує пройдену на території України експертизу для іноземного продукту не є дискримінацією, а обов’язковою умовою відповідно до ст.21 ЗУ «Про охорону праці».
Дата відповіді: 20.03.2025 18:19
Відповідь надана

ДСТУ/ОСТ/EN тощо

Номер: 42ffc9693e4548e3a7deda2d5b2bff54
Дата опублікування: 17.03.2025 18:19
Опис: Шановний Замовнику, в Додатку 1 до ТД та Додатку 3 до ТД зазначено, що для товару, що виготовляється відповідно до стандарту (ДСТУ/ОСТ/EN тощо) надати в повному обсязі копію такого стандарту (-ів), що повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником, та продукція повинна бути виготовлена по відповідним Технічним умовам/ДСТУ/ОСТ/EN тощо. Що мається на увазі під стандартом ОСТ? Це усічений ГОСТ чи совєцький "отраслєвой стандарт"? Внесіть, будь ласка, відповідні зміни або уточнення в ТД.
Відповідь: ОСТ це галузевий стандарт. В перекладі на українську мову цей стандарт має шифр «ОСТ». Тому вказавши таким чином інформацію, відсутні будь-які порушення зі сторони Замовника. Додатково звертаємо увагу на те, що умовами закупівлі надано можливість пропонувати товар, що виготовляється за Технічним умовам/ДСТУ/ОСТ/EN ТОЩО. Тобто для учасників доступна альтернатива вибору між стандартами та технічними умовами.
Дата відповіді: 20.03.2025 18:19
Відповідь надана

Щодо термінів подачі пропозицій

Номер: 5b1f774ad390459492defe5a53f0892a
Дата опублікування: 17.03.2025 14:11
Опис: Шановний Замовнику. У зв'язку з тим, що Вами встановлені вимоги до подання додаткових документів в технічній частині до предмету закупівлі ніж в попередніх аналогічних закупівлях до того ж самого товару, просимо продовжити термін подачі пропозицій строком на тиждень, для чого внести відповідні зміни в ТД. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Відповідно до пункту 24 Постанови №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовником правомірно визначено Строк для подання тендерних пропозицій, який складає не менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Виходячи з наведеного та з у зв’язку з виробничою потребою термін подання пропозицій подовжено не буде
Дата відповіді: 18.03.2025 15:32
Відповідь надана

Документи, що підтверджують відповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі: п. 2.7.

Номер: bda3f84e7a29450e8b1d2a1e5d46f6f7
Дата опублікування: 14.03.2025 10:18
Опис: Шановний замовнику, добридень! Просимо надати роз'яснення щодо вимоги надання висновку з переліку документів, що підтверджують відповідність технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, а саме: "2.7. У разі, якщо Учасник закупівлі буде пропонувати товар іноземного виробництва, на виконання вимог ст. 21 Закону України «Про охорону праці», надати копію експертного висновку, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару па відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України, який виданий уповноваженою експертною організацією." 1/ З якої причини ця вимога стосується тільки товару іноземного виробництва, та не є такою для вітчизняної продукції? Чи є це ознакою дискримінаційні вимоги? 2/ Будь ласка, надайте пояснення щодо застосування вимоги ст. 21 Закону України «Про охорону праці» до матеріалу (залізний купорос), що є предметом закупівлі? Питання постає безпосередньо з назви статті та відповідного її змісту: Стаття 21. Додержання вимог щодо охорони праці під час проектування, будівництва (виготовлення) та реконструкції підприємств, об'єктів і засобів виробництва. З огляду на опис предмету закупівлі, що зазначений у тендерній документації, "купорос залізний технічний (заліза (ІІ) сульфат гептагідрат) ... повинен бути призначений для застосування у хімічній промисловості, кольоровій металургії, електроенергетиці", що не є спідставним із процесами буідвництва, реконструкції, тощо. Беручи до уваги фактичну сферу застосування предмету закупівлі (коагулянт, що застосовується у водоочистці), якою підставою керується Замовник, посилаючись на вимогу, що стосується процесів проектування, будівництва (виготовлення) та реконструкції підприємств, об'єктів і засобів виробництва? Залізний купорос є витратним матеріалом нормального операційного процесу водоочистки й не має жодного відношення до проектування, будівництва та реконструкції. Будемо вдячні за ґрунтовні роз'яснення із посиланнями на актуальні нормативно-правові акти або, за їх відсутності, внесені зміни до тендерної документації. Гарного дня!
Відповідь: відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частиною 18 ст. 21 Закону України «Про охорону праці» встановлено, що технологічні процеси, машини, механізми, устаткування, транспортні засоби, хімічні речовини і їх сполуки та інша небезпечна продукція, придбані за кордоном, допускаються в експлуатацію (до застосування) лише за умови проведення експертизи на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України. Предметом закупівлі є Залізний купорос, тобто продукція, яка відноситься до хімічних речовин. При цьому чинним законодавством України з охорони праці до хімічної продукції вітчизняного виробництва не встановлено вимог про проведення експертизи на відповідність вироблених в Україні хімічних речовин нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України. За таких обставин встановлена в тендерній документації вимога, , не є дискримінаційною, і більше того, прямо передбачена законом.
Дата відповіді: 17.03.2025 15:32