• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів філії «Слобожанський лісовий офіс» ДП «Ліси України»)

Завершена

25 309 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 126 546.60 UAH
Період уточнення: 11.03.2025 16:47 - 11.04.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо радіостанцій не менше 2 Вт.

Номер: 1a0ad90e8af342e29c56048b104e9817
Дата опублікування: 14.03.2025 13:47
Опис: Шановний Замовнику! В п.1.2.2.1 міститься вимога щодо підтвердження учасником наявності не менше 15 одиниць радіостанцій не менше 2 Вт. наданням копії видаткової накладної та витягу/відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастот в межах України. Крім цього в цьому ж пункті (останній абзац) вимагається надати: "окремо для радіостанцій – відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром" Звертаємо Вашу увагу, що 01.01.2022 р. набрав чинності Закон України від 16.12.2020 р. №1089-ІХ "Про електронні комунікації" (далі за текстом - Закон ЕК). У відповідності до вимог частини 5 Розділу ХІХ Прикінцеві та перехідні положення Закону ЕК: дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів, видані до дня набрання чинності цим Законом, та умови цих дозволів набувають статусу присвоєння радіочастот. Продовження строку дії таких присвоєнь радіочастот здійснюється відповідно до цього Закону. Частиною 18 ст. 68 Закону ЕК передбачено наступне: присвоєння радіочастоти здійснюється на строк застосування відповідної технології. Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром видаються УДЦР відповідно до Закону ЕК після набрання ним чинності, тобто з 01.01.2022 р. Наша компанія як потенційний учасник має відповідну кількість радіостанцій з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт. та відповідні дозволи УДЦР на право експлуатації цих радіостанцій, які видані до 01.01.2022 р. Також ми отримали відповідне письмове роз'яснення з УДЦР щодо чинності зазначених дозволів. Зазначена вище вимога Тендерної документації обмежує коло потенційних учасників закупівлі, а саме не дозволяє взяти в ній участь суб'єктам охоронної діяльності, які мають оформлені до 01.01.2022 р. дозволи на право експлуатації радіостанцій, а не мають відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастот в межах України. Враховуючи викладене та з метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників відповідно до принципів публічних закупівель, визначених ЗУ "Про публічні закупівлі", просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, які б відповідали чинному законодавству, а саме ЗУ ЕК, тобто передбачити в ТД можливість надання учасниками для підтвердження права експлуатації радіостанцій не менше 2 Вт. дозволів на експлуатацію відповідних абонентських радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового УКХ радіозв'язку з регіоном експлуатації в межах України та/або відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастот в межах України.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що Учасники, які отримали дозволи УДЦР на експлуатацію радіоелектронних засобів до 01.01.2022, тобто до набрання законноїсили Законом України від 16.12.2020 р. №1089-ІХ "Про електронні комунікації", не мають обмежень в отриманні відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію,вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник встановив в Тендерні документації зазначені вимоги, виходячи з того, що інформація, яка міститься в автоматизованій інформаційній системі управління радіочастотним спектром, підтверджує, зокрема,що дія присвоєних радіочастот не була припинена на підставі статті 70 Закону України від 16.12.2020 р. №1089-ІХ "Про електронні комунікації" суб'єктам охоронної діяльності, які мають оформлені до 01.01.2022 р. Дозволи. Враховуючи викладене, Замовником не було порушено вимог законодавства в сфері публічних закупівель стосовно обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
Дата відповіді: 14.03.2025 16:16
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: e6a04428543c49899dc45ddb13736aaa
Дата опублікування: 12.03.2025 16:41
Опис: Шановний Замовнику, ви в тендерній документації пишите, що Учасник поивнен мати групи швидкого реагування без зазначення кількості груп і працівників. Будь ласка, надайте таку інформацію. В минулій тендерній закупці по цьому предмету, яку ви скасували ви хоча б писали кількість працівників груп швидкого реагування. В даній тендерній документації не зрозуміла взагалі необхідна кількість груп щвидкого реагування, що може стати підставою для відхилення учасника. Тому, будь ласка, внесіть відповідні зміни в документацію. Також стосовно сертифікату відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг централізованого спостереження за підохоронними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень (EN 50518:2019, ІDT). Чому саме такий сертифікат повинен бути? Ви це не обґрунтовуєте. Ліцензійними умовами для зайняття охоронної діяльності визначено, що суб'єкт зайняття охоронною діяльностю повинен мати пункт централізованого спостереження , але будь-яких вимог до сертифікації чи до отримання саме такого сертифікату не вказано. Ми розуміємо, що ви створюєте можливість для того щоб необхідний учасник , який має такий сертифікат переміг в цій тендерній закупівлі, але ми будемо стояти на дотримання принципів публічних закупівель. Тому просимо внести вас зміни в цій частині, у іншому випадку будемо вимушені звертатися до АМКУ для захисту своїх прав та законних інтересів. Також ви просите у складі пропозиції надати посвідчення елекромонтера 4 групи з електробезпеки . Чому саме 4 групи? Всі роботи по установці системи охоронної сигналізації завжди виконує електромонтер 3 групи електробезпеки, над яким є керівник і це не обов'язково повинен бути електромонтер, а особа, яка має відповідну освіту і належить до технічного персоналу. Ось вона і може мати посвідчення 4 групи з електробезпеки. Можливо ви маєте на увазі, що електромонтер повинен мати 4 розряд 1. Професія –7241 «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування» 2. Кваліфікація: 4 розряд 3. Кваліфікаційні вимоги Повинен знати: електротехніку з основами промислової електроніки; електроматеріалознавство; читання креслень; будову різних типів електродвигунів постійного та змінного струму, захисних і вимірювальних приладів, комутаційної апаратури; найбільш раціональні способи перевірки, ремонту, складання, встановлення і обслуговування електродвигунів і електроапаратури, способи захисту їх від перенапруги; призначення релейного захисту; принцип дії та схеми максимального струмового захисту; вибір перерізу проводу, плавких вставок і апаратів захисту залежно від струмового навантаження; будову і принцип роботи напівпровідникових та інших випрямлячів; технічні вимоги до виконання електричних проводок усіх типів; номенклатуру, властивості взаємозамінності, застосовуваних під час ремонту електроізоляційних і провідних матеріалів; методи проведення регулювально-здавальних робіт і завдання електроустаткування з пускорегулювальною апаратурою після ремонту; основні електричні норми налагодження обслуговуваного устаткування, методи перевірки і вимірювання їх; принцип дії устаткування, джерел живлення; будову, призначення і умови застосування складного контрольно-вимірювального інструменту; конструкцію універсальних і спеціальних пристроїв. Електромонтер може мати 4 розряд і виконувати роботи по установці охоронної сигналізації. Внесіть зміни або приберіть взагалі вимоги до 4 групи електробезпеки. В іншому випадку будемо змушені звертатися до АМКУ і для прибрання цієї вимоги.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. 1. У відповідь на Ваше звернення стосовно груп швидкого реагування відповідаємо, що відповідно до ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI та п.19 Ліцензійних умов Замовником встановлена кваліфікаційна вимога надати інформацію про наявність в Учасників транспорту реагування, який є обов’язковим при використання пункту централізованого спостереження і призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Кількість груп швидкого реагування повинна відповідати кількості одиниць транспорту реагування, тобто 6 автомобілів – 6 груп швидкого реагування. Враховуючи те, що ні ЗУ «Про охоронну діяльність», ні Ліцензійними умовами не встановлено вимог до чисельності працівників груп швидкого реагування, Учасники повинні самостійно визначити кількість працівників груп швидкого реагування для можливості якісного надання послуг за предметом закупівлі згідно вимог Замовника, встановлених в Додатку № 1 до тендерної документації, та забезпечення особистої безпеки працівників групи швидкого реагування, про що Учасники повинні надати у складі своєї пропозиції відповідний гарантійний лист з інформацією про кількість та склад груп швидкого реагування. 2. У відповідь на питання стосовно надання у складі пропозиції сертифікату відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг централізованого спостереження за підохоронними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 повідомляємо, що ДСТУ EN 50518:2019 є діючим національним стандартом, що гармонізований з європейським стандартом методом підтвердження з надання чинності з 01.01.2020 відповідно до Наказу ДП УкрНДНЦ від 18.12.2019 №440. В даному стандарті зазначений опис до процесів з інсталяції, роботи ЦС, технічного управління та підтримки центрів спостереження та приймання тривожних сповіщень, містить рекомендації стосовно конфігурації та ефективної роботи такого центру, та інше. Керуючись абзацом першим частини третьої статті 22 в якому зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації та пунктом 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 (далі – Постанова №960), яким встановлено, що охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених Ліцензійними умовами, встановлено відповідну вимогу, тому, що Замовник має право оцінити якість послуг на стадії оцінки пропозиції Учасників тільки в документальному форматі. Замовник вважає, що наявність в учасника сертифікованого пункту цілодобового централізованого спостереження, який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518:2019, свідчить про надійність та кваліфікованість Учасників на ринку надання даних послуг, дотримання ними усіх нормативно-правових актів, що врегульовують дану сферу діяльності, адже даний сертифікат регулює: вимоги до розташування та конструкції, технічні вимоги, процедуру та вимоги до організацію роботи центрів спостереження та приймання тривожних сповіщень. Також наявність зазначеного сертифікату в Учасників свідчить про контроль за якісним наданням визначених послуг зі сторони органу сертифікації, тому що, як відомо, дані сертифікати видаються на обмежений термін часу. Зазначаємо, що відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, скасовано лише обов'язковість сертифікації, а не сама сертифікація як така. Отже, Замовником будь-які права потенційних Учасників торгів не порушені, та дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. 3. У відповідь на вимогу внести зміни щодо надання посвідчення 4 групи з електробезпеки, повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді: 13.03.2025 09:53