-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів філії «Слобожанський лісовий офіс» ДП «Ліси України»)
Завершена
25 309 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 126 546.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 126 546.60 UAH
Період оскарження:
11.03.2025 16:47 - 11.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
643f1c799e94468aa779caac09bab73f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-11-012866-a.a2
Назва:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
ПП "Явір-2000" не погоджується з рішенням замовника про відхилення його тендерної пропозиції відповідно до протоколу замовника №135-Г від 15.04.2025 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- 8. Гарантійний лист про встановлення кнопок тривожного виклику.pdf.p7s.zip 18.04.2025 14:04
- 3876.pdf 18.04.2025 14:04
- Видаткові накладні.pdf 18.04.2025 14:04
- Гарантійний лист щодо зобовязання встановлення кнопки тривожного виклику.pdf 18.04.2025 14:04
- Витяг з інвентаризаційного опису.pdf 18.04.2025 14:04
- Гарантійний лист про кількість та склад групи швидкого реагування.pdf 18.04.2025 14:04
- Диплом керівника.pdf 18.04.2025 14:04
- Довідка МТБ.pdf 18.04.2025 14:04
- Довідка про відповідність охоронників.pdf 18.04.2025 14:04
- Довідка про наявність ПЦС.pdf 18.04.2025 14:04
- Документи на авто.pdf 18.04.2025 14:04
- Довідка про особу з організації заходів охорони.pdf 18.04.2025 14:04
- Документи на електромонтера.pdf 18.04.2025 14:04
- Копія договру оренди приміщення.pdf 18.04.2025 14:04
- Копія трудової книжки керівника.pdf 18.04.2025 14:04
- Підтвердження тех. вимог.pdf 18.04.2025 14:04
- Протокол_відхилення_ПП_Явір-2000.pdf 18.04.2025 14:04
- рішення від 29.04.2022 № 4171.pdf 18.04.2025 14:04
- Рішення від 21.10.2024 № 17129.pdf 18.04.2025 14:04
- Протокол_переможця_ТОВ_ОДА_Кольчуга.pdf 18.04.2025 14:04
- Тендерна пропозиція.pdf 18.04.2025 14:04
- Сертифікат 505182019.pdf 18.04.2025 14:04
- Скарга.pdf 18.04.2025 14:04
- sign.p7s 18.04.2025 14:34
- рішення від 22.04.2025 №6333.pdf 22.04.2025 15:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2025 №6970.pdf 02.05.2025 15:17
- рішення від 01.05.2025 №6970.pdf 06.05.2025 10:59
- Поясненняна скаргу Явір 2000.docx 24.04.2025 10:08
- 1. ТД_охрона 2025 (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx 24.04.2025 10:09
- 6. Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 24.04.2025 10:09
- 2. Протокол_відхилення 135-Г_ПП_Явір-2000.pdf 24.04.2025 10:09
- 3. Протокол_переможця_ 136-Г_ТОВ_ОДА_Кольчуга.pdf 24.04.2025 10:09
- 5. Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 24.04.2025 10:09
- 8. Рішення від 07.06.2024 №10042.pdf 24.04.2025 10:09
- 4. Підтвердження тех. вимог.pdf 24.04.2025 10:09
- 7. Гарантійний лист про встановлення кнопок тривожного виклику.pdf.p7s.zip 24.04.2025 10:09
- 9. Рішення від 19.04.2021 №8302.pdf 24.04.2025 10:09
- Пояснення Явір 2000.pdf 24.04.2025 10:09
- 10 Рішення від 22.07.2021 №16823.pdf 24.04.2025 18:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2025 15:02
Дата розгляду скарги:
01.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2025 15:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.05.2025 10:59
Дата виконання рішення Замовником:
08.05.2025 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 16.04.2025 №136-Г (далі – Рішення), згідно з яким Учасника ТОВ «Охоронно-детективне агентство «Кольчуга» (42667629) визнано переможцем процедури Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.05.2025 № 6970-р/пк-пз зобов’язано ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІСИ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ 44768034) скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 16.04.2025 №136-Г.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
10274c5a3a014f8ab7397252acd76481
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Тендерна пропозиція відхилена відповідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації. Замовник вважає, що ПП "Явір-2000" не надано підписаний Додаток до тендерної документації "Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі" у стверджувальній формі. ПП "Явір-2000" зазначене рішення Замовника вважає неправомірним з наступних підстав: Замовником у ТД не визначено як саме необхідно підтвердити виконання вимоги Розділу ІІІ Додатку 5 до ТД щодо надання підписаного учасником Додатку 1 до ТД “Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі” у стверджувальній формі. Наприклад, загалом (в цілому) та/або окремо по кожній вимозі Додатку 1 до ТД. У складі тендерної пропозиції було надано ряд документів, що підтверджують виконання вимоги замовника, зазначеної у розділі ІІІ Додатку 5 до ТД, щодо відповідного підтвердження вимог Додатку 1 до ТД "Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі", а саме підтвердження у ствержувальній формі всіх вимог Додатку 1 до ТД в цілому, підписання форми "Тендерна пропозиція" та надання окремими документами підтверджень вимог Додатку 1 до ТД
×
-
Назва доказу:
Підтвердження у ствержувальній формі всіх вимог Додатку 1 до ТД в цілому
-
Повʼязаний документ:
Підтвердження тех. вимог.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасування рішення про визначення переможця ТОВ "Охоронно-детективне агенство "Кольчуга"
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі
Номер:
1ac5da517f9b48f38d7f15e236ab8468
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-11-012866-a.c1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі
Скарга:
11.03.2025 о 16:47 Державним спеціалізованим господарським підприємством «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) оприлюднене оголошення UA-2025-03-11-012866-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг за ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони об’єктів філії «Слобожанський лісовий офіс» ДП «Ліси України»).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 19.03.2025 о 00:00
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пунктів 55 та 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) (далі - Особливості), скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Рішення від 03.09.2024 _14736.pdf 14.03.2025 18:52
- 6. Держстандарт розряду ОХОРОННИК.doc 14.03.2025 18:52
- 6. ДОВІДНИК.docx 14.03.2025 18:52
- 7. висновки мед коміссії.pdf 14.03.2025 18:52
- Скарга на ТД_Слобож офіс.docx 14.03.2025 18:52
- Про затвердження Ліцензійних умо... _ від 18.11.2015 _ 960 (Текст для друку).pdf 14.03.2025 18:52
- 1. Рішення від 08.01.2025 _ 326.pdf 14.03.2025 18:52
- 1. Рішення від 16.12.2024 _ 19975.pdf 14.03.2025 18:52
- 1. Рішення від 21.11.2023 _ 18716.pdf 14.03.2025 18:52
- 2. Рішення від 01.08.2023 _ 11874.pdf 14.03.2025 18:52
- 2. Рішення від 03.09.2024 _14736.pdf 14.03.2025 18:52
- 4. декларація МТБ з ОП _ ДК772 ПНС 1-23 від 08.02.2023 ТОВ Український навчальний центр Експерт _1 (43618038).PDF 14.03.2025 18:52
- 4. посвідчення з Охорона праці Експ-1.pdf 14.03.2025 18:52
- 5. рішення від 18.02.2025 _ 2486.pdf 14.03.2025 18:52
- 6. 4ДФ за лютий 2025.pdf 14.03.2025 18:52
- sign.p7s 14.03.2025 19:45
- Скарга на ТД_Слобож офіс.pdf 15.03.2025 17:31
- sign.p7s 15.03.2025 17:38
- рішення від 18.03.2025 № 4142.pdf 18.03.2025 15:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2025 № 4750.pdf 27.03.2025 11:15
- рішення від 26.03.2025 № 4750.pdf 31.03.2025 13:36
- Пояснення на скаргу філія Слобожанський лісовий офіс з додатками.docx 19.03.2025 09:51
- Пояснення_на_скаргу_філія_Слобожанський_лісовий _офіс.pdf 19.03.2025 09:51
- 3. Про прийняття національних норма... _ від 31.07.2017 № 201.pdf 19.03.2025 09:52
- 2. Про охоронну діяльність _ від 22.03.2012 № 4616-VI.pdf 19.03.2025 09:52
- 6. Рішення АМКУ від 29.12.2022 № 7902.pdf 19.03.2025 09:52
- 1. Про затвердження Ліцензійних умо... _ від 18.11.2015 № 960.pdf 19.03.2025 09:52
- 4. Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 19.03.2025 09:52
- 5. Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 19.03.2025 09:52
- 8. ТД_охрона 2025 (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx 19.03.2025 09:52
- 7. Рішення АМКУ від 08.01.2020 №304.pdf 19.03.2025 09:52
- 10. Про затвердження Правил пожежно... _ від 30.12.2014 № 1417.pdf 19.03.2025 09:52
- 9. Про введення воєнного стану ... _ від 24.02.2022 № 64_2022.pdf 19.03.2025 09:52
- 12. Перелік робіт з підвищеною небезп... _ від 26.01.2005 № 15.pdf 19.03.2025 09:52
- 16. Про документи про професійну (пр... _ від 22.07.2015 № 645.pdf 19.03.2025 09:52
- 14. Державний стандарт професійно-технічної освіти.doc 19.03.2025 09:52
- 11. Про затвердження Типового положен... _ від 26.01.2005 № 15.pdf 19.03.2025 09:52
- 15. Про проведення конкурсного відбо... _ від 03.09.2008 № 777.pdf 19.03.2025 09:52
- 17. Про затвердження Порядку проведе... _ від 21.05.2007 № 246.pdf 19.03.2025 09:52
- 18. Про охорону праці _ від 14.10.1992 № 2694-XII.pdf 19.03.2025 09:52
- 13. Кодекс цивільного захисту Ук... _ від 02.10.2012 № 5403-VI.pdf 19.03.2025 09:52
- протокол_внесення_змін_охорона.pdf 08.04.2025 08:21
- Перелік змін.docx 08.04.2025 08:21
- Додаток-4-проект договору (нова редакція).doc 08.04.2025 08:22
- ТД_охрона 2025 (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx 08.04.2025 08:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.03.2025 22:06
Дата розгляду скарги:
26.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.03.2025 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.03.2025 13:37
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2025 10:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю послуг: «Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів філії «Слобожанський лісовий офіс» ДП «Ліси України») (код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги).
2. Затвердити тендерну документацію в новій редакції на закупівлю послуг: «Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів філії «Слобожанський лісовий офіс» ДП «Ліси України») (код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги).
3. Внести зміни до оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг: «Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів філії «Слобожанський лісовий офіс» ДП «Ліси України») (код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги) шляхом продовження кінцевого строку подання тендерних пропозицій до 14 квітня 2025 00:00.
4. Оприлюднити зміни до тендерної документації, тендерну документацію у новій редакції, оголошення про проведення відкритих торгів та зміни до оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг: «Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів філії «Слобожанський лісовий офіс» ДП «Ліси України») (код ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
51e96a9b5e244665b2501414191c26a5
Заголовок пункту скарги:
Учасник повинен надати чинні на момент подання тендерної пропозиції сертифікат на систему управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки і охорони ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Охоронні послуги, які є предметом закупівлі UA-2025-03-11-012866-a, регулюються спеціальним Законом України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960. Жоден з вказаних нормативно-правових актів не передбачає отримання зазначеного сертифікату на систему управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки і охорони ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015 IDT) «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування».
×
-
Назва доказу:
рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
1. Рішення від 21.11.2023 _ 18716.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
1. Рішення від 16.12.2024 _ 19975.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
1. Рішення від 08.01.2025 _ 326.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
1. Рішення від 03.09.2024 _14736.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника прибрати дану дискримінаційну та необґрунтовану вимогу з тендерної документації, як таку що порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7df25a426dd74f4eb2723a6fd7d13ac5
Заголовок пункту скарги:
Учасник повинен мати апаратно-програмний комплекс, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постами охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет, отримання відеопотоку до апаратно-програмного комплексу, безперервного запису та зберігання відеоматеріалів на електронні носії даних
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник зазначає, що дана вимога є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця.
Більше того, ні ЗУ «Про охоронну діяльність», ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності не передбачають наявності у суб’єкта охоронної діяльності системи апаратно-програмний комплекс.
Більше того, ні ЗУ «Про охоронну діяльність», ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності не передбачають наявності у суб’єкта охоронної діяльності системи апаратно-програмний комплекс.
×
-
Назва доказу:
рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
2. Рішення від 03.09.2024 _14736.pdf
-
-
Назва доказу:
рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
2. Рішення від 01.08.2023 _ 11874.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають систему апаратно-програмний комплекс, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
1cf9bc7fcaf940bc8da01d3f7355d58d
Заголовок пункту скарги:
Для підтвердження наявності пункту централізованого спостереження надати: - довідку в довільній формі з інформацією про наявність пункту централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» із зазначенням адреси розташування ПЦС та контактного номера багатоканально
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Тобто, жодним нормативним актом не передбачена зобов’язання суб’єктів охорони мати номери багатоканального телефону та договір на його підключення.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Ліцензійних умо... _ від 18.11.2015 _ 960 (Текст для друку).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті Учасники, що мають номери багатоканального телефону та договір на його підключення, просимо Комісію зобов’язати Замовника прибрати дану дискримінаційну та необґрунтовану вимогу з тендерної документації, як таку що порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
4bbed8bf448c4b97bbb0c4bed1e44a52
Заголовок пункту скарги:
- посвідчення керівника суб’єкта охоронної діяльності про проходження навчання з охорони праці та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки суб’єкта господарювання, який видав ці посвідчення; - посвідчення керівника суб’єкта охоронної діяльності про проходження навчання з питань пожежної безпеки, які видані відповідно до
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Охоронні послуги, які є предметом закупівлі, регулюються спеціальним Законом України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960. Вказаними нормативними актами не передбачено зобов’язання проходження керівництвом суб’єкта охоронної діяльності навчання та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці», «Правил з охорони праці», Законодавства України про охорону праці, з питань пожежної безпеки.
×
-
Назва доказу:
декларація МТБ
-
Повʼязаний документ:
4. декларація МТБ з ОП _ ДК772 ПНС 1-23 від 08.02.2023 ТОВ Український навчальний центр Експерт _1 (43618038).PDF
-
-
Назва доказу:
- Посвідчення про проходження навчання з охорони праці
-
Повʼязаний документ:
4. посвідчення з Охорона праці Експ-1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо Комісію зобов’язати Замовника прибрати дану дискримінаційну та необґрунтовану вимогу з тендерної документації, як таку що порушує законодавство у сфері публічних закупівель, оскільки взяти участь в закупівлі можуть лише ті учасники, що мають: - посвідчення керівника суб’єкта охоронної діяльності про проходження навчання з охорони праці та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки суб’єкта господарювання, який видав ці посвідчення; - посвідчення керівника суб’єкта охоронної діяльності про проходження навчання з питань пожежної безпеки, які видані відповідно до положень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Міністерством внутрішніх справ України від 30.12.2014 № 1417.»
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
4d38cee71fd04450936e1cf732fa190d
Заголовок пункту скарги:
Охоронники на віддалених об’єктах, повинні бути додатково забезпечені переносними радіостанціями потужністю не менше 2 Вт, для зв’язку з групою швидкого реагування або між собою в межах досяжності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 затверджено Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності. Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкову наявність у суб’єкта охоронної діяльності радіостанцій не менше 2Вт, а також обов’язку отримання суб’єктами господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність витяг/відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастот (ПРЧ) в межах України тим паче у кількості не меншої ніж кількість постів у Замовника на яких планується надання послуг з охорони.
Ліцензійні умови не передбачають обов’язкову наявність у суб’єкта охоронної діяльності радіостанцій не менше 2Вт, а також обов’язку отримання суб’єктами господарської діяльності, що здійснюють охоронну діяльність витяг/відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастот (ПРЧ) в межах України тим паче у кількості не меншої ніж кількість постів у Замовника на яких планується надання послуг з охорони.
×
-
Назва доказу:
рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
5. рішення від 18.02.2025 _ 2486.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вказані вимоги розраховані на учасників торгів, які в змозі їх надати вказану інформацію та документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника. Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі. На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, зокрема Скаржника.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
06461c0464c34d609cfccaaeabe175d7
Заголовок пункту скарги:
Охоронники повинні мати кваліфікацію охоронника не нижче 3 розряду.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Міністерством соціальної політики України Міністерства освіти і науки України затверджено Державний стандарт професійно-технічної освіти (ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014) за професією: Охоронник (Код: 5169). Кваліфікація: охоронник 1, 2, 3, 4-го розрядів.
×
-
Назва доказу:
Держстандарт
-
Повʼязаний документ:
6. Держстандарт розряду ОХОРОННИК.doc
-
-
Назва доказу:
Довідник
-
Повʼязаний документ:
6. ДОВІДНИК.docx
-
-
Назва доказу:
4ДФ
-
Повʼязаний документ:
6. 4ДФ за лютий 2025.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
По-друге, щодо незаконної вимоги Свідоцтва охоронників повинні міститись в реєстрі єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО) За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають не менше 120 осіб охоронників кваліфікацію охоронника не нижче 3 розряду та зможуть надати на охоронників свідоцтва, які містяться в реєстрі єдиної державної бази з питань освіти (ЄДБЕО) з можливістю перевірки на відповідному сайті, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Замовником не доведено належність до об’єктів з високим ступенем ризику та підстави залучення охоронників саме 3-го розряду для надання послуг суб’єктами господарювання. Наказом від 29.12.2004 N 336 МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ затвердило Випуск 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників. (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0336203-04#Text) Скаржник має 160 працівників 1,2,4, а також і відповідної кваліфікації, а саме 3-го розряду, але працівників 3 розряду не в кількості 120 осіб, як то вимагається Замовником. На підтвердження надаємо Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за лютий 2025 року разом з квитанцією №2, в якому вказана облікова та середньооблікова кількість працівників. Рядок 101 Середньооблікова кількість штатних працівників за звітний період, осіб - 170.
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
f1a7de6dfa9d4902a845615cc932b12a
Заголовок пункту скарги:
Сканована/-і копія/-ї з оригіналу чинних на час розкриття тендерних пропозицій, документів, які підтверджують проходження працівників п. 1.3.1 медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246).»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вказана вимога є безпідставною та незаконною з наступних підстав:
Охоронні послуги, які є предметом закупівлі, регулюються спеціальним Законом України "Про охоронну діяльність" № 4616-VI від 22.03.2012 та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Відповідно до пункту 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Охоронні послуги, які є предметом закупівлі, регулюються спеціальним Законом України "Про охоронну діяльність" № 4616-VI від 22.03.2012 та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Відповідно до пункту 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
×
-
Назва доказу:
висновки
-
Повʼязаний документ:
7. висновки мед коміссії.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Тобто, проведення попереднього (під час прийняття на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників проводяться тільки для зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічного обов'язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Скаржник наголошує, що професія ОХОРОННИК не відноситься до категорії «важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці де є потреба у професійному доборі». Ліцензійними умовами не передбачено проходження періодичного медичного огляду (є вимога тільки під час прийняття на роботу) та не визначено саме законодавчі підстави згідно яких надається підтвердження працівником відсутності обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків. На підставі наведеного, підприємство Скаржника користується пунктом 2.4 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246, та має підтвердження у вигляді «Висновок медичної комісії», що не заперечено діючими нормативними актами. Як доказ підтвердження відсутності обмежень в особи за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків надаємо Висновки медичних комісій, отриманих від працівників під час прийняття на роботу, які є чинними, на думку Скаржника, на час розкриття тендерних пропозицій, оскільки отримані відповідно до Ліцензійних умов під час прийняття на роботу. Замовником не доведено чому саме медична довідка має бути відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246 та мати строк дії (чинною на дату подання).