• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Предмет закупівлі: послуги з управління активами, відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: об`єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1192810880000, який розташований за адресою: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 1.

Торги не відбулися

300 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 11.03.2025 15:26 - 11.04.2025 00:00
Відповідь надана

Уточнення щодо предмету закупівлі

Номер: f0cfad5958654c7d901226bf31904aca
Дата опублікування: 10.04.2025 22:57
Опис: В рамках даної закупівлі в правління передається об`єкт нерухомого майна за реєстраційним номером 1192810880000, який розташований за адресою: м. Київ, вулиця Інститутська, будинок 1. Чи передається в управління разом з вказаним об`єктом все, що знаходиться в даному об’єкті? Наприклад чи передається разом з об`єктом в управління: -- Звукове, світлове обладнання -- Комп’ютерна техніка -- Інше майно яке необхідне для належного функціонування об’єкту
Відповідь: Доброго дня! Шановний потенційний учасник, надаємо відповідь на ваше звернення. Тендерною документацію та додатками до неї передбачена вся необхідна та дозволена чинним законодавством для публікації в вільному доступі інформація для участі у конкурсному відборі управителів. При підготовці тендерної пропозиції дотримуйтесь вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 11.04.2025 11:52
Відповідь надана

Уточнення щодо розміру мінімального доходу

Номер: 55d834caef8644df86295cd5d1a7bf48
Дата опублікування: 10.04.2025 19:30
Опис: У Додатку 2 відсутнє обґрунтування фінансових очікувань від управління об’єктом. Пункту 2 зазначає: «Управління Активами за Договором здійснюється Управителем у таких інтересах вказаних нижче осіб: б) держави Україна – в частині збереження та збільшення вартості Активів, ефективності управління Активами, ». Проте не надано даних про поточну дохідність об’єкта, ринкові орендні ставки чи статистику доходів від заходів, які б підтверджували можливість отримання доходу в розмірі 2 мільйонів гривень щомісяця, як це передбачається Замовником. Відсутність таких розрахунків суперечить частині 1 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, які вимагають повного та чіткого опису предмета закупівлі. Надана Вами відповідь в попередній відповіді, а саме посилання на наказ АРМА від 29.09.2023 №223 є неповною та ненадає конкретної відповіді щодо отримання доходу в розмірі 2 мільйонів гривень щомісяця. Просимо надати детальні розрахунки щодо розрахунку отримання доходу в розмірі 2 мільйонів гривень щомісяця.
Відповідь: Доброго дня! Шановний потенційний учасник, надаємо відповідь на ваше звернення. Відповідно до статті 19 Закону України № 772-VIII АРМА здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, сума або вартість яких дорівнює або перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року. Управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Активи, на які накладено арешт у кримінальному провадженні та передано в управління АРМА, для АРМА існують виключно в одному правовому режимі – режимі речового доказу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні, щодо якого застосовано спеціальний порядок зберігання. Арешт активів, які є речовими доказами та об`єктами ймовірної конфіскації, а також їх передача в управління АРМА на підставі ухвали слідчого судді (суду) є діями, які здійснюються з метою досягнення завдань кримінального провадження. Враховуючи специфічний правовий статус речового доказу у кримінальному провадженні, а також суть накладеного арешту та головне законодавчо визначене призначення АРМА, державний орган не є правонаступником жодних прав чи обов`язків власника активів за будь-якими правочинами та перед будь-якими третіми особами. Чинним законодавством не передбачено процедури, механізму чи якоїсь іншої можливості, за яких АРМА може стати кредитором чи боржником у зобов`язаннях власника активів за будь-якими правочинами та перед будь-якими третіми особами.
Дата відповіді: 11.04.2025 11:51
Відповідь надана

Уточнення щодо кількості працівників

Номер: e9cd651fa6c54100a9efe57ce9670110
Дата опублікування: 10.04.2025 19:19
Опис: Учасник має підтвердити наявність не менше 2 осіб із вищою освітою, які працюють за фахом не менше 3 років, у тому числі у учасника, на посадах, що забезпечують управління активами». Формулювання «у тому числі у учасника», не уточнює, чи весь період досвіду має бути отриманий у штаті учасника, чи лише його частина. Таке положення створює ризик виключення учасників із кваліфікованим персоналом, чий досвід набутий в інших організаціях, що є необґрунтованим обмеженням конкуренції. Просимо конкретизувати вказану вимогу щодо досвіду працівників.
Відповідь: Доброго дня, Шановний потенційний учасник! Надаємо відповідь на Ваше звернення. Встановлені кваліфікаційними критеріями тендерної документації наявність 2-х працівників необхідної кваліфікації, спеціалізації і стажу роботи та документальне підтвердження їх наявності, пп.2 п.2 Додатку 3 тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності необхідних працівників, учасник у складі тендерної документації повинен надати «Копії цивільно-правових договорів (що укладені та належно виконувались/ються сторонами договору більше одного року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі)»; по третьому питанню, п.3 Додатку 3 тендерної документації, чітко вказано «На підтвердження досвіду виконання протягом останніх трьох років до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник має надати», при підготовці тендерної пропозиції повинні виконуватись вимоги тендерної документації.
Дата відповіді: 11.04.2025 11:50
Відповідь надана

Уточнення щодо передачі об`єкту управління

Номер: 4ea7da3f0e584989b11fae4448b77937
Дата опублікування: 10.04.2025 19:14
Опис: Тендерна документація містить інформацію про порядок укладення договору, але не містить фактичних умов передачі об’єкту, а саме порядок підписання акту приймання передачі. Враховуючи масштабність об’єкту виникають наступні питання: 1.. Чи є підготовлений перелік всього майна, яке входить до складу об’єкта управління (надати перелік). 2.. Який порядок та часові рамки підписання Актів приймання-передачі активів в управління
Відповідь: Доброго дня, Шановний потенційний учасник! Надаємо відповідь на Ваше звернення. Додатком до проєкту договору управління нерухомого майна передбачено перелік майна, яке входить до складу об’єкта управління. У пункті 4.4.1. проєкту договору управління нерухомого майна зазначається дата та час визначені у письмовому повідомленні Установника управління (направляється Управителю не пізніше ніж за 2 робочі дні), прийняти від Установника управління Активи за Актом приймання-передачі активів в управління та здійснювати їх управління відповідно до умов Договору. При підготовці тендерної пропозції дотримуйтесь вимог тендерної документації та додатків до неї.
Дата відповіді: 11.04.2025 11:48
Відповідь надана

Уточнення щодо умов закупівлі

Номер: 9004bb4242f448fe91a8269e379e98ee
Дата опублікування: 10.04.2025 18:52
Опис: Просимо надати наступну інформацію: 1.. Який чистий прибуток за 2024 рік отриманий в результаті управління даного активу. 2.. Який загальний розмір витрат на утримання активу в 2024 році. 3.. Вказати розмір дебіторської та кредиторської заборгованості за 2024рік. 4.. Надати фінансову звітність за 2024рік. 5.. Наявність довгострокових та короткострокових кредитів, позик (їх розмір та терміни погашення). 6.. Вказати загальний штат працівників та розмір зарплатного фонду (станом на 01.03.2025р.).
Відповідь: Доброго дня! Шановний потенційний учасник, надаємо відповідь на ваше звернення. Зазначена у Технічній документації інформація про очікувану вартість предмета закупівлі та отримання мінімального доходу від управління активом розраховується, згідно Наказу АРМА від 29.09.2023 №223 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо послідовності дій працівників АРМА при підготовці та під час проведення конкурсного відбору управителів активами"(далі Наказ). Уповноважена особа АРМА при визначенні очікуваної суми мінімальних доходів від управління активами, очікуваного розміру проценту винагороди управителя та мінімальної суми надходжень до Державного бюджету України (далі – гарантійний платіж), в залежності від складу активів, керується Рекомендаціями, а також Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та/або Порядком передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483, та/або Методикою визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1253. Розмір гарантійного платежу первісно визначається за формулою: ГП = ОД-(ОД*П), де ГП – гарантійний платіж; ОД – сума щомісячних мінімальних очікуваних доходів від управління активами у гривнях; П – очікуваний розмір процентів з доходів від управління, що буде винагородою управителя. Остаточний розмір гарантійного платежу визначається за результатами проведення тендерної процедури за формулою: ГП = ОД-(ОД*П), де ГП – гарантійний платіж; ОД – сума щомісячних мінімальних очікуваних доходів від управління активів у гривнях; П – розмір процентів з доходів від управління, який розраховується за формулою: П = ЦТП/10000, де ЦТП є ціною остаточної тендерної пропозиції за якою Управитель був визначений переможцем за результатами конкурсу. Відповідно до статті 19 Закону України № 772-VIII АРМА здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, сума або вартість яких дорівнює або перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року. Управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Активи, на які накладено арешт у кримінальному провадженні та передано в управління АРМА, для АРМА існують виключно в одному правовому режимі – режимі речового доказу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні, щодо якого застосовано спеціальний порядок зберігання. Арешт активів, які є речовими доказами та об`єктами ймовірної конфіскації, а також їх передача в управління АРМА на підставі ухвали слідчого судді (суду) є діями, які здійснюються з метою досягнення завдань кримінального провадження. Враховуючи специфічний правовий статус речового доказу у кримінальному провадженні, а також суть накладеного арешту та головне законодавчо визначене призначення АРМА, державний орган не є правонаступником жодних прав чи обов`язків власника активів за будь-якими правочинами та перед будь-якими третіми особами. Чинним законодавством не передбачено процедури, механізму чи якоїсь іншої можливості, за яких АРМА може стати кредитором чи боржником у зобов`язаннях власника активів за будь-якими правочинами та перед будь-якими третіми особами. У зв`язку з цим, будь-які правочини (договори), укладені власником активу з третіми особами, не мають жодної зобов`язальної сили для АРМА та/або обраного ним професійного управителя. Звертаємо Вашу увагу, що вище визначена правова позиція відповідає правовим висновкам Верховного суду викладеним у постанові від 04.12.2019 по справі № 910/15262/18.
Дата відповіді: 11.04.2025 11:48
Відповідь надана

Уточнення щодо предмету закупівлі

Номер: 5798e8e41dfd47fb84291444f2268bf2
Дата опублікування: 10.04.2025 09:46
Опис: Тендерна документація не містить жодних фінансових показників щодо активу який передають в управління. Просимо надати наступну інформацію: 1.. Який чистий прибуток за 2024 рік отриманий в результаті управління даного активу. 2.. Який загальний розмір витрат на утримання активу в 2024 році. 3.. Вказати розмір дебіторської та кредиторської заборгованості за 2024рік. 4.. Надати фінансову звітність за 2024рік. 5.. Наявність довгострокових та короткострокових кредитів, позик (їх розмір та терміни погашення). 6.. Вказати загальний штат працівників та розмір зарплатного фонду (станом на 01.03.2025р.). 7.. Надати детальний розрахунок та формулу визначення мінімального очікуваного доходу від управління активом, який становить 2 015 640,56грн. на місяць. На основі яких даних визначена дана сума мінімального доходу на місяць. Надати фінансові показники (або будь-яку іншу інформацію), яка однозначно підтверджує реальність отримання мінімального доходу від управління активом в розмірі 2 015 640,56грн. за місяць.
Відповідь: Доброго дня! Шановний потенційний учасник, надаємо відповідь на ваше звернення. Зазначена у Технічній документації інформація про очікувану вартість предмета закупівлі та отримання мінімального доходу від управління активом розраховується, згідно Наказу АРМА від 29.09.2023 №223 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо послідовності дій працівників АРМА при підготовці та під час проведення конкурсного відбору управителів активами"(далі Наказ). Уповноважена особа АРМА при визначенні очікуваної суми мінімальних доходів від управління активами, очікуваного розміру проценту винагороди управителя та мінімальної суми надходжень до Державного бюджету України (далі – гарантійний платіж), в залежності від складу активів, керується Рекомендаціями, а також Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, та/або Порядком передачі в оренду державного та комунального майна, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.06.2020 № 483, та/або Методикою визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1253. Розмір гарантійного платежу первісно визначається за формулою: ГП = ОД-(ОД*П), де ГП – гарантійний платіж; ОД – сума щомісячних мінімальних очікуваних доходів від управління активами у гривнях; П – очікуваний розмір процентів з доходів від управління, що буде винагородою управителя. Остаточний розмір гарантійного платежу визначається за результатами проведення тендерної процедури за формулою: ГП = ОД-(ОД*П), де ГП – гарантійний платіж; ОД – сума щомісячних мінімальних очікуваних доходів від управління активів у гривнях; П – розмір процентів з доходів від управління, який розраховується за формулою: П = ЦТП/10000, де ЦТП є ціною остаточної тендерної пропозиції за якою Управитель був визначений переможцем за результатами конкурсу. Відповідно до статті 19 Закону України № 772-VIII АРМА здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, сума або вартість яких дорівнює або перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року. Управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Активи, на які накладено арешт у кримінальному провадженні та передано в управління АРМА, для АРМА існують виключно в одному правовому режимі – режимі речового доказу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні, щодо якого застосовано спеціальний порядок зберігання. Арешт активів, які є речовими доказами та об`єктами ймовірної конфіскації, а також їх передача в управління АРМА на підставі ухвали слідчого судді (суду) є діями, які здійснюються з метою досягнення завдань кримінального провадження. Враховуючи специфічний правовий статус речового доказу у кримінальному провадженні, а також суть накладеного арешту та головне законодавчо визначене призначення АРМА, державний орган не є правонаступником жодних прав чи обов`язків власника активів за будь-якими правочинами та перед будь-якими третіми особами. Чинним законодавством не передбачено процедури, механізму чи якоїсь іншої можливості, за яких АРМА може стати кредитором чи боржником у зобов`язаннях власника активів за будь-якими правочинами та перед будь-якими третіми особами. У зв`язку з цим, будь-які правочини (договори), укладені власником активу з третіми особами, не мають жодної зобов`язальної сили для АРМА та/або обраного ним професійного управителя. Звертаємо Вашу увагу, що вище визначена правова позиція відповідає правовим висновкам Верховного суду викладеним у постанові від 04.12.2019 по справі № 910/15262/18.
Дата відповіді: 10.04.2025 13:55
Відповідь надана

Уточнення що умов закупівлі

Номер: e764670e83e74a0883acd7382837071a
Дата опублікування: 21.03.2025 14:49
Опис: Сторінка 38 Вказана вимога про Лист- відгук (у разі коли контрагентами є фізичні особи споживачі, державні органи та установи, або особи нерезиденти - подається за наявності). Ми проводили концертні заходи в Державних підприємствах (наприклад ДП "ЦУТБ "ЛЬОДОВИЙ СТАДІОН" (палац спорту)) Дана підприємство є державною власністю Чи потрібно в даному випадку отримувати Лист- відгук в разі проведення концерт в Державних підприємствах? Окремо зверну увагу на те, що дані Листи - відгуки ніхто ніколи не отримує. Дану норму вважаємо дискримінаційною так як отримати Лист - відгук від контрагента в приміщенні якого проводився концерт для прикладу в 2020- 2023 році - Неможливо!!!
Відповідь: Доброго дня, Шановний потенційний учасник! Пунктом 3 Додатку 3 тендерної документації передбачено, надання листа-відгуку або рекомендаційного листа наданого від імені контрагента по аналогічному договору, який містить інформацію про якість виконання учасником своїх договірних зобов’язань. Лист повинен бути датований та містить чітке посилання на номер та дату аналогічного договору (у разі коли контрагентами є фізичні особи споживачі, державні органи та установи, або особи нерезиденти - подається за наявності). Тендерні пропозиції повинні відповідати вимогам тендерної документації.
Дата відповіді: 24.03.2025 14:31
Відповідь надана

Уточнення що закупівлі

Номер: 34075bce0aa04ff3a138472bd29ca1d8
Дата опублікування: 21.03.2025 14:34
Опис: 1.. Вказаний номер телефону 0442900852 - не відповідає намагались зателефонувати більше 20 разів 2.. Уточнення щодо вимоги про 2-х працівників (сторінка 36) "не менше 2 осіб, що мають вищу освіту та працюють за фахом не менше трьох років (в тому числі у учасника) на посадах" що означає "(в тому числі у учасника)" Чи вірно ми розуміємо, що дані 2 два працівники повинні мати стаж роботи не менше 3-х років - загалом не враховуючи стаж роботи в учасника. Для прикладу ми сьогодні 21.03.2025 року приймаємо 5 працівників які мають стаж роботи за фахом 4 роки Чи не буде вважатись порушення умов закупівлі якщо ми 21.03.2025 приймемо в штат 5 працівників із стажем роботи більше 4-х років але на інших підприємствах ? 3. Уточнення щодо вимоги про виконання аналогічних договорів (сторінка 37) Вказано, що Учасник може надати 5 договір - зокрема про проведення концертів в нежитлових приміщеннях, що є об’єктами, які мають історичну та культурну цінність, або є об’єктами культурної спадщини (на вказаний вид договорів не розповсюджується вимога щодо строку виконання не менше одного року). Чи можна надати договори по концертам, які проведені нами в 2020 - 2021 - 2022 роках ?
Відповідь: Доброго дня, Шановний потенційний учасник! Надаємо відповідь на Ваше звернення: - по першому питанню, контактний телефон працює в штатному режимі та приймає всі вхідні дзвінки, можливі затримки у відповідях у зв’язку з великим навантаженням на працівників; - по другому питанню, встановлені кваліфікаційними критеріями тендерної документації наявність 2-х працівників необхідної кваліфікації, спеціалізації і стажу роботи та документальне підтвердження їх наявності, пп.2 п.2 Додатку 3 тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності необхідних працівників, учасник у складі тендерної документації повинен надати «Копії цивільно-правових договорів (що укладені та належно виконувались/ються сторонами договору більше одного року до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі)»; по третьому питанню, п.3 Додатку 3 тендерної документації, чітко вказано «На підтвердження досвіду виконання протягом останніх трьох років до дати оприлюднення інформації про дану процедуру закупівлі аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник має надати», при підготовці тендерної пропозиції повинні виконуватись вимоги тендерної документації.
Дата відповіді: 24.03.2025 14:30