• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100407 Безуглiвка - Мала Олександрiвка км 1+230 - км 2+130, Київської області

Завершена

25 704 691.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 257 046.91 UAH
Період уточнення: 07.03.2025 18:43 - 21.03.2025 00:00
Відповідь надана

Відомість обсягів

Номер: c089542307334015b9dc9bfa003f8c14
Дата опублікування: 20.03.2025 08:22
Опис: Шановний замовнику. Проаналізувавши креслення та відомість обсягів, можемо зауважити що у вас помилка в позиції Н610.2 так як там повинен бути БР100.30.18. Також прохання прохання надати або кошторис або відомість ресурсів так як немає відомості стосовно на які стійки влаштовуються знаки та щитки, і можливо не в повному обсязі завантажена відомість дорожніх знаків так як позиція R811.2 передбачає влаштування 106 опор а знаків всіх по відомості 66?
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання до тендерної документації формується на основі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний звіт. В складі тендерної документації надано всю інформацію для розрахунку договірної ціни у відповідності до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753.
Дата відповіді: 21.03.2025 10:26
Відповідь надана

Повторно!!!Технічне завдання

Номер: 6501b47f9a9a478c81e711e38fe18c64
Дата опублікування: 19.03.2025 14:17
Опис: Добрий день, шановний Замовник! Уточніть, будь ласка, в розцінках Н610.1 та Н610.2 марку бортового каменю, БР100.20.18 - не існує.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації було внесено зміни
Дата відповіді: 19.03.2025 14:29
Відповідь надана

Відомість обсягів

Номер: 321d422116d246c99934a989eca98322
Дата опублікування: 18.03.2025 15:01
Опис: Шановний замовнику прохання поправити відомість обсягів, так як кодовий номер повинен складатися з 3-х цифр до точки а не 2 так як в позиції H61.1 та H61.2. А також прохання виправити назви Бортових каменів.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді: 19.03.2025 11:23
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 08a5498728ac4f5f93907a4a0a32e787
Дата опублікування: 18.03.2025 11:32
Опис: Добрий день, шановний Замовник! Уточніть, будь ласка, в розцінках Н61.1 та Н61.2 марку бортового каменю, БР100.20.18 - не існує.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді: 19.03.2025 11:22
Відповідь надана

Вкотре. Припиніть дискримінацію, вимагаючи ДВА договори!

Номер: 4ee3b72b93b74bd4a5f719394ebf29b6
Дата опублікування: 18.03.2025 11:29
Опис: В частині 3 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації зокрема зазначено наступне: «Учасник надає інформаційну довідку ПРО ВИКОНАННЯ учасником НЕ МЕНШЕ 2 АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ протягом останніх 4 календарних років згідно пункту 3.1 цієї документації.» В порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, яким встановлені наступні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ.» вищевказана вимога замовника НЕОБҐРУНТОВАНА, ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Абзацом першим частини третьої статті 22 Закону встановлено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством ТА яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Отже, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо наявності певної інформації, то ВИМОГА ЩОДО НАЯВНОСТІ ТАКОЇ ІНФОРМАЦІЇ ОБОВ’ЯЗКОВО ПОВИННА БУТИ ПЕРЕДБАЧЕНА ЗАКОНОДАВСТВОМ (ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВКЛЮЧАТИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ БУДЬ-ЯКІ ВИМОГИ, ЯКІ ВІН ЗАХОЧЕ, що додатково підтверджується частиною четвертою статті 22 Закону). ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА щодо надання інформації ПРО ВИКОНАННЯ НЕ МЕНШЕ ДВОХ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ прямо порушує вимоги частини четвертої статті 22 Закону, та є такою, що ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Таким чином, через встановлену замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ участь в даній закупівлі зможуть прийняти ЛИШЕ ТІ УЧАСНИКИ, якими у складі тендерної пропозиції буде надано інформацію ПРО ВИКОНАННЯ НЕ МЕНШЕ НІЖ ДВА АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ, що Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню до інших суб’єктів господарювання, ЗОКРЕМА ДО НОВОСТВОРЕНИХ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ ЗАКУПІВЛІ, ЯКІ МАЮТЬ ТІЛЬКИ ОДИН ВИКОНАНИЙ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР. Наявність у потенційного учасника ЛИШЕ ОДНОГО УКЛАДЕНОГО (ВИКОНАНОГО) аналогічного договору зовсім не означає, що такий учасник не має досвіду виконання аналогічних робіт, оскільки обсяги та вартість виконаних аналогічних робіт за ОДНИМ аналогічним договором можуть у декілька разів перевищувати зазначені в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета даної закупівлі. Згідно з частиною 2 статті 16 Закону №922-VIII, цілком достатньо щоб учасник підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання хоча б одного аналогічного договору. Наполегливо просимо Замовника врахувати сталу практику розгляду скарг Антимонопольним комітетом України з аналогічних питань, яка склалася на даний час. В своїх рішеннях Антимонопольний комітет України чітко зазначає, що ЗАМОВНИКИ НЕОБҐРУНТОВАНО ВСТАНОВЛЮЮТЬ ВИМОГУ щодо надання НЕ МЕНШЕ ДВОХ ДОГОВОРІВ для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, такі дії замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема: НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ (рішення Антимонопольного комітету України №1279-р/пк-пз від 16.03.2017р, №1002-р/пк-пз від 03.03.2017, №1207-р/пк-пз від 14.03.2017 тощо). Враховуючи вищевикладене з метою розширення кола потенційних учасників, просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо надання інформації ПРО ВИКОНАННЯ НЕ МЕНШЕ 2 АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, надавши можливість підтвердження досвіду одним аналогічним договором. У випадку відмови щодо внесення змін, вимагаємо від Замовника надати належне обґрунтування з посиланням на чинне законодавство України ( із зазначенням номеру пункту, номеру та дати відповідного нормативно-правового акту), яким передбачено надання учасниками закупівель інформації про виконання аналогічного договору САМЕ У КІЛЬКОСТІ НЕ МЕНШЕ ДВОХ.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник під час проведення закупівель дотримується наступних принципів: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, Відповідно до частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі договору (ДОГОВОРІВ); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Отже, законом не заборонено вимагати надання більше одного аналогічного договору відповідно до статті 16, оскільки чітко зазначено АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ. Окрім того наголошуємо, що рішення Антимонопольного комітету України №1279-р/пк-пз від 16.03.2017р, №1002-р/пк-пз від 03.03.2017, №1207-р/пк-пз від 14.03.2017 стосуються редакції Закону від 10.12.2016. Відповідно до частини 2 Статті 16 Закону в редакції від 16.03.2017р 2. «2.Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.» Зважаючи на викладене вище, повідомляємо, що станом на 2017 рік вимога щодо декількох аналогічних договорів вважалась дискримінаційною, оскільки Законом було передбачено надання «аналогічного договору». Станом на 2025 рік Законом передбачено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (АНАЛОГІЧНИХ) за предметом закупівлі договору (ДОГОВОРІВ).
Дата відповіді: 19.03.2025 12:24
Відповідь надана

Відомість обсягів

Номер: 39da8fd3ff3b472a8182733a7cee7ddf
Дата опублікування: 18.03.2025 11:03
Опис: Прохання пояснити об'ємно насипну вагу грунту? позиція Е223 - розробка 421,39м3 а перевозимо (973,72+428,31)=1402,03т, якщо 1402,03/421,39=3,3 ???????
Відповідь: Доброго дня! Технічне завдання до тендерної документації формується на основі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний звіт. В складі тендерної документації надано всю інформацію для розрахунку договірної ціни у відповідності до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753.
Дата відповіді: 21.03.2025 10:25
Відповідь надана

аналогічні договори

Номер: 04722c41074e45659a1016ec6dbfc072
Дата опублікування: 18.03.2025 09:39
Опис: В додатку 4 до тендерної документації зазначено, що учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років згідно пункту 3.1 цієї документації. У своїй відповіді на запитання стосовно аналогічних договорів від 14.03.2025 о 12:17 Вами було повідомлено наступне - Додатково в тенедрній документації зазначено , що учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років, що жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільни договори мають бути виконані в період з 2021 по 2024 роки. Шановний Замовнику, просимо Вас надати наступні роз’яснення щодо аналогічних договорів: чи правильно ми розуміємо, що аналогічні договори повинні бути повністю виконані? Чи буде належним підтвердженням встановленій в тендерній документації вимозі, якщо аналогічні договори будуть укладені, наприклад, в 2020 році, а їх остаточне виконання буде в період з 2021 по 2024 роки?
Відповідь: Доброго дня! Якщо аналогічні договори були укладені, наприклад, в 2020 році, а їх остаточне виконання було в період з 2021 по 2024 роки, то такі договори вважаються аналогічними.
Дата відповіді: 18.03.2025 13:45
Відповідь надана

Аналогічний договір - договір співставний за складом робіт, як це?

Номер: 6af7779d49bf4f3699d49038db371ba7
Дата опублікування: 18.03.2025 09:24
Опис: Чи будуть вважатись аналогічними договорами, договори в яких виконувались роботи з влаштування покритів з асфальту і все? Чи аналогічні договори мають відповідати ще якимось вимогам, типу клас наслідків не менше СС2 (як в закупівлі) чи обов'язково має бути капітальний ремонт, тощо. Опишіть конкретно вимогу, будь ласка
Відповідь: Доброго дня! Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт. Клас наслідків може бути будь-який. Договори в яких виконувались роботи з влаштування покритів з асфальту будуть вважатись аналогічними
Дата відповіді: 18.03.2025 13:44
Відповідь надана

Аналогічнийдоговір

Номер: 3d6a12bc56eb4da6ba9f7ecf446a7463
Дата опублікування: 17.03.2025 09:48
Опис: Доброго дня! Шановний замовнику, чи буде вважатись аналогічним, в розумінні тендерної документації, договір на капітальний ремонт дорожнього покриття за класом наслідків СС1?
Відповідь: Доброго дня! Аналогічним буде вважатися договір за класом наслідків СС1 оскільки відповідно до Додатку 4 до тендерної докукментації під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.
Дата відповіді: 17.03.2025 14:41
Відповідь надана

Дефектний акт

Номер: 62e01d41cd5240d5890ce6ce6c8e6514
Дата опублікування: 14.03.2025 10:58
Опис: Надайте дефектний акт будь ласка
Відповідь: Доброго дня! Для розрахунку договірної ціни замовником у складі тендерної документації відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання доріг загального користування, затвердженою наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753 надано повний перелік документів
Дата відповіді: 17.03.2025 14:32