-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу ЗДО №133 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)
Торги не відбулися
1 335 021.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 675.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 675.11 UAH
Період уточнення:
07.03.2025 12:42 - 12.03.2025 00:00
Відповідь надана
дискримінація щодо листа виробника обладнання
Номер:
639c6ddf432d49b2865ada2e6dee83df
Дата опублікування:
11.03.2025 21:44
Опис:
Шановний Замовнику, Вами встановлена вимога На підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено, Учасник має надати гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально-контрольний пожежний), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників вказати в листі від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, інформацію про його офіційний статус (вказавши в листі назву виробника, дилером, представником, філією, імпортером, дистриб’ютором якого він є), за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), та із зазначенням переліку обладнання (прилад приймально-контрольний пожежний), згідно даної закупівлі, поставку якого останній гарантує, з посиланням на номер цієї закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених Законом, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Ми Вважаємо що Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги. Виконати зазначену умову Документації зможуть суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Вимагаємо видалити дану вимогу!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Згідно з частиною третьою статті 22 Закону, тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дана вимога встановлена з метою убезпечення Замовника від невиконання потенційним Учасником-Переможцем торгів умов договору, оскільки не маючи відповідного підтвердження від виробника(-ів), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), Учасник процедури закупівлі не може гарантувати поставку необхідної кількості обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі.
Таким чином, для Замовника будуть створені потенційні ризики не лише щодо порушення умов договору Виконавцем, а й щодо потенційної небезпеки у порушенні функціонування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в ЗДО № 133 м. Миколаєва, який є об’єктом закупівлі послуг.
У зв’язку з чим виникає необхідність у гарантуванні наявності необхідного обладнання при здійсненні монтажу.
Вимога щодо надання гарантій поставки обладнання не є дискримінаційною вимогою, оскільки Учасники, які працюють в сфері встановлення та обслуговування протипожежних систем, мають господарські відносини з виробниками або представництвом (-ами) чи філією виробника (-іями) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортером (-ами), або дилером (-ами), або дистриб’ютором (-ами), надання таких гарантій не створює для них жодних ускладнень.
Крім того, вимогами тендерної документації передбачено надання гарантійного листа не тільки від виробника (-ів), а й від представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів).
Таким чином, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.03.2025 11:10
Відповідь надана
порушення в сфері публічних закупівель
Номер:
1e488ae6a4a649f199ba2807f62c8c7b
Дата опублікування:
11.03.2025 21:41
Опис:
Шановний Замовнику ви вимагаєте згідно Додатку 3 тендерної документації: Згідно вимог чинного законодавства України Учасники мають надати належним чином завірену копію/оригінал Ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 на такі види будівельних робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж) та монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж), видану на Учасника або шляхом залучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів). У разі відсутності зазначеної Ліцензії, Учасник має право надати документ, який дозволяє виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з класом наслідків СС2, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану. Вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу, яка немає відношення до предмету закупівлі. Учасник повинен керуватися ліцензійними умовами відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Будівельна ліцензія не відноситься до предмету закупівлі! Вимагаємо усунути дане порушення або ми будемо звертатися до АМКУ!
4. Також вами встановлена вимога На підтвердження того, що обладнання щодо даної закупівлі буде поставлено, Учасник має надати гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально-контрольний пожежний), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників вказати в листі від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, інформацію про його офіційний статус (вказавши в листі назву виробника, дилером, представником, філією, імпортером, дистриб’ютором якого він є), за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), та із зазначенням переліку обладнання (прилад приймально-контрольний пожежний), згідно даної закупівлі, поставку якого останній гарантує, з посиланням на номер цієї закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учаснику, наявність будівельної ліцензії обумовлена наявністю в технічному завданні, яке міститься у Додатку 3.1 до тендерної документації, будівельних робіт, а саме: пробивання отворів діаметром до 25 мм в цегляних стінах при товщині стіни в 1 цеглину вручну; герметизація проходів ущільнюючою масою при вводі кабелів у приміщення, які необхідно Учаснику виконати після підписання договору про закупівлю.
Крім того, тендерною документацією передбачено надання не тільки ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2 на такі види будівельних робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж) та монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж), а й документу, який дозволяє виконання будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з класом наслідків СС2, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Також, відповідно до вимог тендерної документації на виконання будівельних робіт Учасники мають можливість залучити субпідрядника.
Зважаючи на все вищевикладене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.03.2025 11:09
Відповідь надана
Психофізіологічна експертиза
Номер:
e80777086e654bebaa06e561ed843a69
Дата опублікування:
11.03.2025 21:40
Опис:
Шановний Замовнику! У Додатку 1 тендерної документації Вами встановлені надмірні вимоги, які не передбачені законодавством та/або не узгоджуються з предметом закупівлі, а саме: Учасник має надати висновок психофізіологічної експертизи. Також ви вимагаєте - скан-копію медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма первинної облікової документації № 122-2/о затверджено Наказом МОЗ України 08.07.2013 р. № 583) Доводимо до вашого відому, що форма №122-2/о втратила чинність. Вимагаємо видалити вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Вимога щодо надання висновку психофізіологічної експертизи на працівників не є надмірною і узгоджується з нормами чинного законодавства, а саме: Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому Наказом Міністерства охорони здоров’я України 21.05.2007 № 246 (далі – Порядок).
Порядок призначений для: працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та осіб віком до 21 року підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, виду економічної діяльності та їх філій, інших відокремлених підрозділів….
Відповідно до пункту 1.3 Порядку, обов’язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року.
Згідно з пунктом 2.13 Порядку працівники, зайняті на роботах, що потребують професійного добору, повинні надати комісії з проведення медичних оглядів, висновок психофізіологічної експертизи.
Пункт 3.2 зазначеного Порядку зобов’язує роботодавців допускати до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, осіб за наявності висновку психофізіологічної експертизи.
Щодо медичної довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів (форма первинної облікової документації № 122-2/о затверджено Наказом МОЗ України 08.07.2013 р. № 583, повідомляємо, що тендерна документація не містить вимог щодо надання тільки такої медичної довідки. Відповідно до п. 2.1 Додатку № 1 до тендерної документації Ви можете замість цієї довідки надати довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою первинної облікової документації № 100-2/о.
Таким чином, дана вимога узгоджується з нормами чинного законодавства України, а тому, відповідно, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.03.2025 11:08
Відповідь надана
Дискримінація стосовно ДСТУ ISO
Номер:
80a0226d0ddd4af7a2c0cedb0ab684c9
Дата опублікування:
11.03.2025 21:35
Опис:
Шановний Замовнику в тендерній документації присутня вимога:
1.Для виконання робіт згідно технічного завдання, а саме проведення учасником комплексу електровимірювальних робіт (перевірка опору ізоляції, вимірювання акумуляторних батарей та електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ) учасники повинні надати метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань акумуляторних батарей та електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ (надати свідоцтво (сертифікат або інший аналогічний документ) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку або сфери об’єктів та процесів системи вимірювань видане уповноваженим органом), а також Звіт за результатами аудиту тощо) про відповідність системи керування вимірюваннями лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.
Проте, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виконати дану вимогу зможуть лише ті учасники , які мають вищезазначені сертифікати. Вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації! сертифікація в Україні є добровільною, а вимога щодо надання сертифікату саме про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку або сфери об’єктів та процесів системи вимірювань видане уповноваженим органом), а також Звіт за результатами аудиту тощо) про відповідність системи керування вимірюваннями лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. є діскрімінаційною. Вищевказані порушення при складані Вами тендерної документації повністю узгоджуються з “Узагальненням практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації” що опубліковано 22 лютого 2024 року о 18:00 на офіційному веб порталі Антимонопольного комітету України (посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-u-sferi-posluh-zi-vstanovlennia-taabo-obsluhovuvannia-system-pozhezhnoi-syhnalizatsii). Тому, просимо Вас виключити вказані вимоги з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дана вимога встановлена у відповідності до норм чинного законодавства та технічного завдання.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Згідно положень п. 3.5 ДСТУ ISO 10012:2005, метрологічне підтвердження – сукупність операцій, необхідних для гарантування того, що вимірювальне обладнання відповідає метрологічним вимогам щодо його використання за призначенням.
Тобто, метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання – це і є свідоцтво (сертифікат або інший документ) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.
Крім того, дана вимога сформована з метою виконання технічного завдання, яке передбачено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно до п. 3 Додатку № 3 до тендерної документації передбачено: «З метою виявлення несправного електрообладнання (невідповідності діючим технічним нормам та ПУЕ), виявлення зношеності ізоляції, пошкоджень кабельних ліній, проводів та проводки після закінчення монтажних робіт, передбачається проведення учасником комплексу електровимірювальних робіт (перевірка опору ізоляції, вимірювання акумуляторних батарей та електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ, випробування електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ) для запобігання нещасним випадкам та пожежам.».
Таким чином, відсутність свідоцтва (сертифікату або іншого аналогічного документу) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку або сфери об’єктів та процесів системи вимірювань видане уповноваженим органом не дасть можливість Замовнику переконатись в спроможності Учасників виконати технічне завдання.
Отже, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.03.2025 11:06