• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів на 2025 рік у Полтавській області

Завершена

583 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 918.25 UAH
Період уточнення: 06.03.2025 16:28 - 03.04.2025 00:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 7a7babef163d4cc2a09269b20936a867
Дата опублікування: 01.04.2025 14:16
Опис: Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: ДОДАТОК 2 Технічні вимоги по забезпеченню охорони об’єктів: п. 15. Учасник в складі тендерної пропозиції має надати чинний на момент подання сертифікат відповідності надання послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами головним пунктом централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT) Системи управління якістю. Надайте відповідь, який код Державного класифікатора продукції та послуг повинен бути зазначений у сертифікаті на систему управління якістю згідно Ваших вимог.
Відповідь: Шановний Учаснику! Пунктом 15 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання Учасником сертифікат відповідності надання послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами головним пунктом централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001: 2015, IDT) Системи управління якістю. Сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT) підтверджує, що система управління якістю підприємства відповідає міжнародним стандартам. У сертифікаті ISO 9001:2015, як правило, не зазначається код Державного класифікатора продукції та послуг. Натомість у ньому вказується: найменування сертифікованої організації, сфера сертифікації (опис діяльності, яка охоплена системою управління якістю), номер і дата видачі сертифіката, посилання на стандарт ISO 9001:2015, орган сертифікації та його акредитація. Проте деякі органи сертифікації можуть додатково зазначати код Державного класифікатора для уточнення сфери діяльності підприємства. Умовами тендерної документації не передбачено зазначення коду Державного класифікатора у вищезазначеному сертифікаті, а отже, наявність чи відсутність у сертифікаті на систему управління якістю коду Державного класифікатора не є порушенням.
Дата відповіді: 03.04.2025 15:24
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 5f2d62e42ecd4a6ab65f7e591df190cb
Дата опублікування: 10.03.2025 17:19
Опис: Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1.6. Дозволи на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку, іншого зв’язку або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку з вказанням номерів присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів, безпосередньо встановленого в транспортному засобі реагування (з потужністю передавача 10 Вт, видані власнику транспортного засобу Які документи потрібно надати щоб виконати дану вимогу учасникам які відносяться до спеціальних користувачів радіочастотного ресурсу України, згідно з пунктом 2 розділу 2 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» від 01.06.2000 № 1770-III (Редакція від 16.10.2020) та згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» Розділ VIII. ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ РАДІОЧАСТОТНОГО СПЕКТРА, бо до них така вимога є дискримінаційною. Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавства та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників. У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дозвіл на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу ультракороткохвильового радіозв'язку (УКХ) — це офіційний документ, який видається уповноваженим органом - Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ). Такий дозвіл потрібен для забезпечення законності експлуатації радіообладнання та уникнення радіозавад іншим користувачам частотного ресурсу. Експлуатація радіообладнання без дозволу може призвести до адміністративної відповідальності та штрафних санкцій. Охоронні фірми зобов’язані мати дозвіл на експлуатацію абонентських радіоелектронних засобів ультракороткохвильового (УКХ) радіозв’язку. Відповідно до законодавства України (Закону України "Про радіочастотний ресурс України"), використання радіочастотного ресурсу без відповідного дозволу заборонено. Наявність дозволів на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу ультракороткохвильового (УКХ) радіозв’язку надає Замовнику такі переваги: гарантує, що використання радіообладнання відповідає вимогам чинного законодавства України; гарантує відповідність обладнання стандартам якості та безпеки; підтверджує професійність і відповідальність охоронної фірми перед замовником; знижує ризики розірвання договору через порушення законодавства. Закон «Про публічні закупівлі» не вимагає від замовника вказувати конкретні документи, оскільки учасники зобов'язані підтверджувати свою відповідність кваліфікаційним вимогам на підставі законодавства України та умов тендерної документації. Тендерна документація зазвичай містить лише загальний перелік необхідних документів. Враховуючи, що документи, необхідні для підтвердження відповідності вимогам, зазвичай вже визначені в нормативно-правових актах, замовник не має додатково вказувати їх в тендерній документації. Учасники можуть легко визначити, які документи повинні подавати, виходячи з вимог, закріплених у законодавстві. Таким чином, обов'язок замовника вказувати конкретні документи на вимогу тендерної документації не випливає безпосередньо із законодавства про публічні закупівлі. Учасник повинен самостійно подати всі документи, необхідні для підтвердження відповідності вимогам тендеру, що вже заздалегідь визначено у законодавстві чи в загальних положеннях тендерної документації.
Дата відповіді: 12.03.2025 16:36
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 34d53d7d656341f19e458e18014db9d7
Дата опублікування: 10.03.2025 17:18
Опис: Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1.6. Документи, що підтверджують наявність в Учасника радіостанцій в кількості не менше зазначених працівників (охоронників), потужністю не менше 2 Вт. В якості підтвердження надання відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації», видані на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг. Які документи потрібно надати щоб виконати дану вимогу учасникам які відносяться до спеціальних користувачів радіочастотного ресурсу України, згідно з пунктом 2 розділу 2 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» від 01.06.2000 № 1770-III (Редакція від 16.10.2020) та згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» Розділ VIII. ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ РАДІОЧАСТОТНОГО СПЕКТРА, бо до них така вимога є дискримінаційною. Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавства та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників. У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Учасник повинен мати надійні засоби зв’язку для оперативного реагування на надзвичайні ситуації, координації дій та передачі інформації між постами. Радіостанції з потужністю не менше 2 Вт забезпечують стабільний зв’язок на достатній відстані навіть у складних умовах. Використання персональних радіостанцій для кожного охоронника гарантує швидкий обмін інформацією між співробітниками та керівництвом, що критично важливо для попередження або нейтралізації загроз. У випадках, коли мобільний зв’язок є недоступним або нестабільним (наприклад, на великих територіях чи об’єктах із радіоперешкодами), наявність радіостанцій є необхідною умовою ефективної охорони. Потужність 2 Вт і більше забезпечує кращий рівень сигналу та дальність зв’язку, що особливо важливо для великих територій або складних умов експлуатації (забудовані території, заводські комплекси тощо). Таким чином, дана вимога є обґрунтованою з точки зору забезпечення належного рівня безпеки та ефективного функціонування охоронної служби. Закон «Про публічні закупівлі» не вимагає від замовника вказувати конкретні документи, оскільки учасники зобов'язані підтверджувати свою відповідність кваліфікаційним вимогам на підставі законодавства України та умов тендерної документації. Тендерна документація зазвичай містить лише загальний перелік необхідних документів. Враховуючи, що документи, необхідні для підтвердження відповідності вимогам, зазвичай вже визначені в нормативно-правових актах, замовник не має додатково вказувати їх в тендерній документації. Учасники можуть легко визначити, які документи повинні подавати, виходячи з вимог, закріплених у законодавстві. Таким чином, обов'язок замовника вказувати конкретні документи на вимогу тендерної документації не випливає безпосередньо із законодавства про публічні закупівлі. Учасник повинен самостійно подати всі документи, необхідні для підтвердження відповідності вимогам тендеру, що вже заздалегідь визначено у законодавстві чи в загальних положеннях тендерної документації.
Дата відповіді: 12.03.2025 16:36
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 629ecb110d06423e96da8857065307b1
Дата опублікування: 07.03.2025 12:15
Опис: Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1.6. Дозволи на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку, іншого зв’язку або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку з вказанням номерів присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів, безпосередньо встановленого в транспортному засобі реагування (з потужністю передавача 10 Вт, видані власнику транспортного засобу Дана вимога є дискримінаційною, та такою що може відкрити відомості про потенційних учасників які в умовах військового стану в Державі не потрібно висвітлювати на загал. Просимо надати пояснення яка необхідність в даній закупівлі встановлювати таку вимогу, і як Ви можете орієнтуватися в даному профільному питанню. Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавста та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників. У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пп1 п12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 зі змінами та доповненнями встановлено, що засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів. Оскільки зазначені рації потребують отримання дозволів, Замовником і встановлено вимогу щодо надання на підтвердження наявності в Учасника радіостанцій в кількості не менше зазначених працівників (охоронників), потужністю не менше 2 Вт. В якості підтвердження надання відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації», видані на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг. Керуючись зазначеним вище, відсутня необхідність у внесені змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.03.2025 15:30
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 398607a9b4b149f194420fda94bcbc00
Дата опублікування: 07.03.2025 11:45
Опис: Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: Документи, що підтверджують наявність в Учасника радіостанцій в кількості не менше зазначених працівників (охоронників), потужністю не менше 2 Вт. В якості підтвердження надання відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації», видані на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг. Дана вимога є дискримінаційною, та такою що може відкрити відомості про потенційних учасників які в умовах військового стану в Державі не потрібно висвітлювати на загал. Просимо надати пояснення яка необхідність в даній закупівлі встановлювати таку вимогу, і як Ви можете орієнтуватися в даному профільному питанню. Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавста та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників. У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пп1 п12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 зі змінами та доповненнями встановлено, що засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів. Оскільки зазначені рації потребують отримання дозволів, Замовником і встановлено вимогу щодо надання на підтвердження наявності в Учасника радіостанцій в кількості не менше зазначених працівників (охоронників), потужністю не менше 2 Вт. В якості підтвердження надання відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації», видані на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг. Керуючись зазначеним вище, відсутня необхідність у внесені змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.03.2025 15:29
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 9604b5b6181a4e1badfa0f8ec7d1e767
Дата опублікування: 07.03.2025 09:35
Опис: Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: «У зв’язку із необхідністю проведення технічного обслуговування системи охоронно- тривожної сигналізації, надати сертифікат відповідності послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, який відповідає вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, виданий органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України у відповідності до Сфери акредитації органів з сертифікації. В якості підтвердження у складі пропозиції до сертифікату надати атестат про акредитацію.». Дана вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує коло потенційних учасників. Дана закупівля прописана виключно під одного учасника, а саме під Управління поліції охорони. Просимо надати посилання на норми чинного законодавства, якими передбачена наявність зазначеного Вами сертифікату, а також надати перелік органів даної сертифікації. Наперед за Вас надамо відповідь – що є лише один орган сертифікації, який акредитований – і це Департамент поліції, який видає даний сертифікат виключно Управлінням поліції охорони. Якщо Ви уважно проаналізуєте закупівлі в яких наявна дана вимога, ви неодмінно побачите, що там виключно один учасник, який і стає переможцем, і це – Управління поліції охорони. Наголошуємо на тому, що неоднаразово рішеннями Колегії АМКУ, дані вимоги були визнані дискримінаційними. Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавста та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників. У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення щодо тендерної документації та вимоги про надання сертифіката відповідності послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, повідомляємо наступне. Вимога щодо надання сертифіката відповідності ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 була встановлена з метою забезпечення належного рівня якості послуг та дотримання стандартів безпеки. Водночас, ми визнаємо важливість забезпечення відкритої конкуренції та рівних можливостей для всіх учасників торгів.
Дата відповіді: 10.03.2025 15:28
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 8fb0bc7a1e19405882fd17091d313137
Дата опублікування: 07.03.2025 09:33
Опис: Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: «сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019, виданий органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України у відповідності до Сфери акредитації органів з сертифікації. В якості підтвердження у складі пропозиції до сертифікату надати атестат про акредитацію». Дана вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує коло потенційних учасників. Дана закупівля прописана виключно під одного учасника, а саме під Управління поліції охорони. Просимо надати посилання на норми чинного законодавства, якими передбачена наявність зазначеного Вами сертифікату, а також надати перелік органів даної сертифікації. Наперед за Вас надамо відповідь – що є лише один орган сертифікації, який акредитований – і це Департамент поліції, який видає даний сертифікат виключно Управлінням поліції охорони. Якщо Ви уважно проаналізуєте закупівлі в яких наявна дана вимога, ви неодмінно побачите, що там виключно один учасник, який і стає переможцем, і це – Управління поліції охорони. Наголошуємо на тому, що неоднаразово рішеннями Колегії АМКУ, дані вимоги були визнані дискримінаційними. Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавста та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників. У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник у результаті закупівлі прагне отримати якісні кваліфіковані послуги протягом періоду їх надання від надійного постачальника. Враховуючи, що однією з основних умов для забезпечення охоронних послуг є наявність пункту централізованого спостереження, що відповідає встановленим до цього підрозділу суб'єкта охоронної діяльності вимогам, Замовник зазначив вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ EN 50518:2019 «Пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження об’єктів Замовника». Замовник зазначає, що ним встановлена вимога щодо надання учасником сертифіката, який підтверджує відповідність ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень» (EN 50518:2019, IDT) задля підтвердження відповідності охоронних послуг, які закуповуються, вимогам щодо якості. На думку Замовника, послуги, які надаються із використанням несертифікованого обладнання, можуть поступатися сертифікованим за якістю та характеристиками. Державні стандарти України (далі - ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. В свою чергу, дія ДСТУ ЕN 50518:2019 поширюється на всі підприємства, незалежно від форми власності, які займаються охоронною діяльністю. Замовник вважає, що невпровадження державних стандартів України Скаржником може свідчити про його неспроможність та/або небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості охоронних послуг на ринку за допомогою сертифікованого обладнання. Замовник повідомляє, що виконання вимог щодо відповідності пункту централізованого спостереження ДСТУ EN 50518:2019 повинно бути документально підтверджено. Замовник зазначає, що ця вимога відповідає чинному законодавству України в сфері стандартизації, зокрема Закону України «Про стандартизацію», розпорядженню Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» та наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації і якості» від 18.12.2019 № 440 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Замовник повідомляє, що враховуючи вищенаведене, вимога щодо надання учасником сертифіката, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження ДСТУ EN 50518:2019, узгоджується з вимогами чинного законодавства України, може бути отриманий будь-яким підприємством, незалежно від форми власності, яке займається охоронною діяльністю, тож ця вимога, на думку Замовника, не може вважатися дискримінаційною. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дата відповіді: 10.03.2025 15:27