-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів на 2025 рік у Полтавській області
Завершена
583 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 918.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 918.25 UAH
Номер:
c770be6def3342ce8d581a2ab8ac1b73
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-25-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2025 00:00
Період моніторингу:
25.04.2025 14:31 - 17.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.04.2025 № 41-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 25.04.2025 №41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-03-06-012743-a 06.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.03.2025 (протокол №28/2025), зі змінами від 01.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.04.2025, тендерні пропозиції Управління поліції охорони в Полтавській області та товариства з обмеженою відповідальністю «АНТАРЕС-3000», вимоги про усунення невідповідностей до 11.04.2025 та до 30.04.2025, обґрунтування аномально низької ціни до 29.04.2025 та до 04.06.2025, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 19.03.2025 №4260-р/пк-пз та від 26.05.2025 №8320-р/пк-пк, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.04.2025 №53/2025, від 25.04.2025 №55/2025, від 02.05.2025 №59/2025 та від 04.06.2025 №79/2025, повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2025, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.04.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
09.06.2025 10:41 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.06.2025 10:41
Запити/Пояснення
Номер:
d5e4038d04fb45aaa2cacbfa8d0ff295
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.04.2025 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів на 2025 рік у Полтавській області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-06-012743-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a2a6b969a7854b359647591269800f38
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.04.2025 17:08
Опис:
Про надання інформації
На запит, який надійшов в електронній системі закупівель від 28.04.2025 в межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів на 2025 рік у Полтавській області», код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (далі – Закупівля), Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (далі - міжрегіональне управління) надає пояснення по суті питання першого: «Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість».
Міжрегіональним управлінням сформовані обсяги видатків у бюджетному запиті на 2025 рік на підставі наданих структурними підрозділами пропозицій щодо наявної потреби у закупівлі послуг, з урахуванням моніторингу цін із загальнодоступних джерел та сайтів постачальників та проведених закупівель у попередніх роках. Розрахунками до кошторису на 2025 рік визначений загальний розмір видатків на Закупівлю у сумі 583 650,00 грн.
Керуючись статтею 4 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Закупівлю 06.03.2025 включено до річного плану та оприлюднено в електронній закупівель.
Згідно пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Положенням про міжрегіональні управління Міністерства юстиції України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 23.06.2011 № 1707/05 передбачено, що міжрегіональне управління організовує роботу установ нотаріату, відділів державної виконавчої служби та державної реєстрації актів цивільного стану, забезпечує і контролює діяльність нотаріального архіву щодо обов’язкового зберігання нотаріальних документів, забезпечує належне зберігання, оформлення та облік книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг та іншої документації, пов’язаної з державною реєстрацією актів цивільного стану.
Відповідно до статті 13 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Положення про умови зберігання документів Національного архівного фонду, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 02.03.2015 № 296/5 та порядку ведення обліку і звітності про використання бланків, свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29.10.2012 № 1578/5 приміщення мають бути захищені від несанкціонованого проникнення засобами обов’язкової охоронної сигналізації.
Таким чином, при розробці тендерної документації до вказаної закупівлі, міжрегіональним управлінням було ретельно вивчене діюче законодавство України, що безпосередньо регулює охоронну діяльність.
Отже, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог законодавства та внутрішніх нормативно-розпорядчих актів з урахуванням наявної потреби міжрегіонального управління та його структурних підрозділів.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена з урахуванням вимог наказу Міністерства економіки України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», використовуючи метод порівняння ринкових цін шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) суб’єктам охоронної діяльності (цінові пропозиції додаються).
По суті питання другого: «Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду».
На веб – сайті міжрегіонального управління оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: «https://www.sumyjust.gov.ua/wp-content/uploads/2025/04/oholoshennia-ua-2743-a.pdf».
Номер:
2ad1d4d7d7d9481990071c655e60b30f
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
08.05.2025 16:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 52-З
Суми
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2025-03-06-012743-a.c2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-03-06-012743-a (оприлюднене в електронній системі закупівель 06 березня 2025 року), прийняте наказом начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 25.04.2025 № 41-З «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ