-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції та його структурних підрозділів на 2025 рік у Харківській області
Завершена
554 175.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 770.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 770.88 UAH
Період уточнення:
06.03.2025 16:11 - 03.04.2025 00:00
Відповідь надана
Дискрімінаційні вимоги
Номер:
28f30b9981de45fb86fccc5b3ce045e8
Дата опублікування:
10.03.2025 17:39
Опис:
Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1.6. Дозволи на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку, іншого зв’язку або відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку з вказанням номерів присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів, безпосередньо встановленого в транспортному засобі реагування (з потужністю передавача 10 Вт, видані власнику транспортного засобу
Які документи потрібно надати щоб виконати дану вимогу учасникам які відносяться до спеціальних користувачів радіочастотного ресурсу України, згідно з пунктом 2 розділу 2 Закону України «Про радіочастотний ресурс України» від 01.06.2000 № 1770-III (Редакція від 16.10.2020) та згідно статті 43 Закону України «Про електронні комунікації» Розділ VIII. ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ РАДІОЧАСТОТНОГО СПЕКТРА, бо до них така вимога є дискримінаційною. Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавства та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників. У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Дозвіл на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу ультракороткохвильового радіозв'язку (УКХ) — це офіційний документ, який видається уповноваженим органом - Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ).
Такий дозвіл потрібен для забезпечення законності експлуатації радіообладнання та уникнення радіозавад іншим користувачам частотного ресурсу.
Експлуатація радіообладнання без дозволу може призвести до адміністративної відповідальності та штрафних санкцій.
Охоронні фірми зобов’язані мати дозвіл на експлуатацію абонентських радіоелектронних засобів ультракороткохвильового (УКХ) радіозв’язку.
Відповідно до законодавства України (Закону України "Про радіочастотний ресурс України"), використання радіочастотного ресурсу без відповідного дозволу заборонено.
Наявність дозволів на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу ультракороткохвильового (УКХ) радіозв’язку надає Замовнику такі переваги: гарантує, що використання радіообладнання відповідає вимогам чинного законодавства України; гарантує відповідність обладнання стандартам якості та безпеки; підтверджує професійність і відповідальність охоронної фірми перед замовником; знижує ризики розірвання договору через порушення законодавства.
Закон «Про публічні закупівлі» не вимагає від замовника вказувати конкретні документи, оскільки учасники зобов'язані підтверджувати свою відповідність кваліфікаційним вимогам на підставі законодавства України та умов тендерної документації. Тендерна документація зазвичай містить лише загальний перелік необхідних документів. Враховуючи, що документи, необхідні для підтвердження відповідності вимогам, зазвичай вже визначені в нормативно-правових актах, замовник не має додатково вказувати їх в тендерній документації. Учасники можуть легко визначити, які документи повинні подавати, виходячи з вимог, закріплених у законодавстві.
Таким чином, обов'язок замовника вказувати конкретні документи на вимогу тендерної документації не випливає безпосередньо із законодавства про публічні закупівлі. Учасник повинен самостійно подати всі документи, необхідні для підтвердження відповідності вимогам тендеру, що вже заздалегідь визначено у законодавстві чи в загальних положеннях тендерної документації.
Дата відповіді:
12.03.2025 16:32
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
63b006b6d32e4c0daaf2e572ca5fde63
Дата опублікування:
07.03.2025 09:37
Опис:
Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: «сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019, виданий органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України у відповідності до Сфери акредитації органів з сертифікації. В якості підтвердження у складі пропозиції до сертифікату надати атестат про акредитацію».
Дана вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує коло потенційних учасників. Дана закупівля прописана виключно під одного учасника, а саме під Управління поліції охорони.
Просимо надати посилання на норми чинного законодавства, якими передбачена наявність зазначеного Вами сертифікату, а також надати перелік органів даної сертифікації.
Наперед за Вас надамо відповідь – що є лише один орган сертифікації, який акредитований – і це Департамент поліції, який видає даний сертифікат виключно Управлінням поліції охорони.
Якщо Ви уважно проаналізуєте закупівлі в яких наявна дана вимога, ви неодмінно побачите, що там виключно один учасник, який і стає переможцем, і це – Управління поліції охорони.
Наголошуємо на тому, що неоднаразово рішеннями Колегії АМКУ, дані вимоги були визнані дискримінаційними.
Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавста та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників.
У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Замовник у результаті закупівлі прагне отримати якісні кваліфіковані послуги протягом періоду їх надання від надійного постачальника. Враховуючи, що однією з основних умов для забезпечення охоронних послуг є наявність пункту централізованого спостереження, що відповідає встановленим до цього підрозділу суб'єкта охоронної діяльності вимогам, Замовник зазначив вимогу щодо надання сертифікату ДСТУ EN 50518:2019 «Пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження об’єктів Замовника». Замовник зазначає, що ним встановлена вимога щодо надання учасником сертифіката, який підтверджує відповідність ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень» (EN 50518:2019, IDT) задля підтвердження відповідності охоронних послуг, які закуповуються, вимогам щодо якості. На думку Замовника, послуги, які надаються із використанням несертифікованого обладнання, можуть поступатися сертифікованим за якістю та характеристиками. Державні стандарти України (далі - ДСТУ) - це нормативні документи, які діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами - суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. В свою чергу, дія ДСТУ ЕN 50518:2019 поширюється на всі підприємства, незалежно від форми власності, які займаються охоронною діяльністю. Замовник вважає, що невпровадження державних стандартів України Скаржником може свідчити про його неспроможність та/або небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості охоронних послуг на ринку за допомогою сертифікованого обладнання. Замовник повідомляє, що виконання вимог щодо відповідності пункту централізованого спостереження ДСТУ EN 50518:2019 повинно бути документально підтверджено. Замовник зазначає, що ця вимога відповідає чинному законодавству України в сфері стандартизації, зокрема Закону України «Про стандартизацію», розпорядженню Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» та наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації і якості» від 18.12.2019 № 440 «Про прийняття та скасування національних стандартів». Замовник повідомляє, що враховуючи вищенаведене, вимога щодо надання учасником сертифіката, який підтверджує відповідність пункту централізованого спостереження ДСТУ EN 50518:2019, узгоджується з вимогами чинного законодавства України, може бути отриманий будь-яким підприємством, незалежно від форми власності, яке займається охоронною діяльністю, тож ця вимога, на думку Замовника, не може вважатися дискримінаційною. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дата відповіді:
10.03.2025 15:26
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
faea7a1cb1e14bdcacd63eceb381f917
Дата опублікування:
07.03.2025 09:36
Опис:
Шановний Замовник. У тендерній документації, вами встановлено вимогу до потенційних учасників, а саме: «У зв’язку із необхідністю проведення технічного обслуговування системи охоронно- тривожної сигналізації, надати сертифікат відповідності послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, який відповідає вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, виданий органом з сертифікації акредитованим Національним агенством з акредитації України у відповідності до Сфери акредитації органів з сертифікації. В якості підтвердження у складі пропозиції до сертифікату надати атестат про акредитацію.».
Дана вимога є дискримінаційною, та такою що обмежує коло потенційних учасників. Дана закупівля прописана виключно під одного учасника, а саме під Управління поліції охорони.
Просимо надати посилання на норми чинного законодавства, якими передбачена наявність зазначеного Вами сертифікату, а також надати перелік органів даної сертифікації.
Наперед за Вас надамо відповідь – що є лише один орган сертифікації, який акредитований – і це Департамент поліції, який видає даний сертифікат виключно Управлінням поліції охорони.
Якщо Ви уважно проаналізуєте закупівлі в яких наявна дана вимога, ви неодмінно побачите, що там виключно один учасник, який і стає переможцем, і це – Управління поліції охорони.
Наголошуємо на тому, що неоднаразово рішеннями Колегії АМКУ, дані вимоги були визнані дискримінаційними.
Вимагаємо внести відповідні зміни, привести документацію у відповідність до норм чинного законодавста та не створювати штучні перепони для участі потенційних учасників.
У разі ігнорування, будемо вимушені звернутися до АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше звернення щодо тендерної документації та вимоги про надання сертифіката відповідності послуг з технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, повідомляємо наступне.
Вимога щодо надання сертифіката відповідності ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 була встановлена з метою забезпечення належного рівня якості послуг та дотримання стандартів безпеки. Водночас, ми визнаємо важливість забезпечення відкритої конкуренції та рівних можливостей для всіх учасників торгів.
Дата відповіді:
10.03.2025 15:26