-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гістологічне дослідження операційного та біопсійного матеріалу
Завершена
707 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 535.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 535.00 UAH
Період уточнення:
06.03.2025 10:58 - 16.04.2025 00:00
Відповідь надана
Усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
b2dd67da229a4b0fb53097b9fe51ed64
Дата опублікування:
07.03.2025 17:23
Опис:
В п.7 Додатку 2 до тендерної документації міститься вимога щодо забезпечення Учасником збереження вологого архіву протягом 1 року з подальшою утилізацією біологічних відходів категорії «В» шляхом кремації (надати гарантійний лист) Слід зазначити, що згідно п. 4 р.Х Порядку проведення паталогоанатомічного розтину, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06.09.2021 р. №1877 р. передбачено, що «Вологий» секційний, біопсійний і операційний матеріали зберігаються в 10 % розчині нейтрального формаліну в медичному архіві ЗОЗ до закінчення патологогістологічних та інших необхідних досліджень, встановлення патологоанатомічного діагнозу. Тобто, встановлена вимога щодо збереження вологого архіву протягом 1 року є такою, що протирічить законодавству. Крім того Замовником не передбачено в Тендерній документації послуг по збереженню вологого архіву протягом 1 року та не встановлено порядку оплати за здійснення його збереження, особливо зважаючи на те, що для такого зберігання потребуватимуться значні площі та нестимуться значні витрати. Просимо прибрати дискримінаційну і незаконну вимогу з тендерної документації щодо збереження вологого архіву протягом 1 року.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення та висловлені зауваження щодо тендерної документації.
Вимога, зазначена в п. 7 Додатку 2 до тендерної документації, щодо забезпечення збереження вологого архіву протягом 1 року з подальшою утилізацією біологічних відходів категорії «В» шляхом кремації є обґрунтованою та встановленою для забезпечення інтересів Замовника з таких причин:
Практика збереження вологого архіву протягом певного періоду (до 1 року) є поширеною та обґрунтованою з точки зору:
Повторної перевірки або уточнення діагнозу в разі виникнення додаткових питань чи необхідності судово-медичної експертизи.
Забезпечення прав пацієнтів та медичного персоналу у випадках розгляду можливих скарг чи суперечок щодо надання медичних послуг.
Виконання медичних протоколів у межах контролю якості досліджень.
Вимога щодо збереження вологого архіву протягом 1 року не є дискримінаційною, оскільки встановлює однакові умови для всіх учасників та відповідає потребам Замовника.
Зберігання вологого архіву є важливою умовою, що забезпечує якість та належне виконання послуг відповідно до потреб Замовника.
Дата відповіді:
10.03.2025 17:59
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
7346df54a6a04eaabea77a74479063f0
Дата опублікування:
06.03.2025 13:24
Опис:
Шановний замовнику, Вами вставнолена наступна дискримінаційна вимога:"Послуга по проведенню гістологічних досліджень операційного та біопсійного матеріалу повинна виконуватися Учасником, який має ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження господарської діяльності з медичної практики. за спеціальністю патологічна анатомія, дитяча патологічна анатомія, організація і управління охороною здоров’я; за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія), медична статистика. " Зазначення саме медичної статистики у документі дозвільного характеру є явно дискримінаційним. Провадження господарської діяльності з медичної практики за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: медична статистика, абсолютно не відноситься до предмету закупівлі та обмежує участь потенційних учасників у даній закупівлі. Зазначаємо, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також практики комісії Антимонопольного комітету, дана умова є дискримінаційною. Згідно з частиною першою статті 5 ЗУ ""Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 ЗУ ""Про публічні закупівлі", не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації. В іншому випадку ми будемо звертатися зі скаргою до органу оскарження.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Дякуємо за ваше звернення та висловлені зауваження щодо тендерної документації. Вимога про надання ліцензії або іншого документа дозвільного характеру на здійснення господарської діяльності у сфері медичної практики за зазначеними спеціальностями є виправданою та необхідною з наступних причин:
1. Комплексність та якість послуг
Включення спеціальності "медична статистика" обумовлено тим, що ведення якісної статистики та проведення аналізу є важливою складовою медичної діяльності. Це дозволяє забезпечити контроль якості наданих послуг, узгодженість даних і дотримання стандартів охорони здоров’я.
2. Відповідність потребам закупівлі
Оскільки під час виконання послуг, що є предметом закупівлі, може виникати необхідність у підготовці статистичних звітів, аналізі даних або виконанні інших завдань, пов’язаних із медичною статистикою, наявність відповідного дозволу є цілком обґрунтованою та необхідною умовою.
3. Не дискримінаційний характер вимоги
Встановлення такої вимоги не має дискримінаційного характеру, оскільки отримати відповідну ліцензію може будь-який суб’єкт господарювання, що працює у сфері медичної практики. Ця вимога спрямована виключно на забезпечення відповідності учасників професійним стандартам, що гарантують якісне та своєчасне надання послуг.
4. Відповідність законодавству
Ця вимога повністю відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та не має на меті обмеження конкуренції або прав потенційних учасників. Вона встановлена для забезпечення належної якості та ефективного виконання послуг відповідно до потреб Замовника.
Враховуючи вищезазначене, вимога щодо наявності ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності за спеціальністю "медична статистика" не є дискримінаційною, а встановлена для забезпечення виконання умов закупівлі у відповідності до потреб Замовника.
Дата відповіді:
09.03.2025 21:53
Відповідь надана
дискримінаціна вимога
Номер:
e3a314f854bc46968f54ede753992c9e
Дата опублікування:
06.03.2025 13:15
Опис:
Шановний замовнику, Вами встановлено дискримінаційну вимогу, а саме: " Учасник повинен мати право на провадження господарської діяльності з медичної практики на території Львівської області.(надати гарантійний лист). Замовник перевіряє дану інформації в ліцензійному реєстрі МОЗ України з медичної практики." Вказана умова тендерної документації жодним чином не обґрунтована адже місце провадження господарської діяльності з медичної практики саме на території Львівської області жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Провадження господарської діяльності з медичної практики регулюється зокрема, Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 та Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285. Вказана ліцензія надає право Скаржнику надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Жодним нормативно-правовим документом не встановлено територіальних обмежень на провадження господарської діяльності з медичної практики. Ідентичної позиції дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні від 11.03.2024 р. №4403-р/пк-пз. Дане рішення було прийнято Комісією по ідентичних вимогах цього ж Замовника – закупівля UA-2024-02-27-004176-а.
Просимо вас прибрати дану дискримінаційну умову.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення.
Щодо встановлення вимоги про місце провадження господарської діяльності з медичної практики на території Львівської області, зазначаємо наступне:
Зазначена вимога викликана необхідністю забезпечення належної організації процесу надання послуг у межах предмета закупівлі. Основними чинниками є відповідно:
Логістичні аспекти: своєчасна доставка матеріалів (зразків) для дослідження;
Оперативна комунікація між замовником та виконавцем послуг, включаючи при потребі можливість екстреного реагування;
Дотримання часових рамок виконання досліджень, що є критично важливим у контексті медичної практики.
Встановлення територіальної вимоги не дискримінує жодного з потенційних учасників. Відповідно будь-який суб'єкт господарювання, незалежно від його основного місцезнаходження, може відкрити додаткове місце провадження діяльності на території Львівської області відповідно до вимог законодавства, що передбачає включення такого місця до ліцензії.
Отже, зазначена вимога не суперечить положенням Закону України «Про публічні закупівлі» чи інших нормативно-правових актів, оскільки встановлюється виходячи з обґрунтованої необхідності забезпечення якісного та своєчасного виконання послуг.
Вимога про провадження господарської діяльності з медичної практики на території Львівської області є виправданою, обґрунтованою та такою, що забезпечує виконання умов закупівлі відповідно до потреб Замовника.
Дата відповіді:
09.03.2025 21:50